Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Строительство Подольско-Воскресенского мостового перехода дошло почти Левого берега
Строители выполнили половину запланированных работ. Уверяют, что проблем с финансированием нет. Опорной частью моста успели перекрыть урочище Горбачиху. Полностью закончили работу с опорой на Трухановом острове. Сейчас здесь устанавливают плиты для проезда авто и поездов метро. На Рыбальском острове продолжается вторая очередь строительства. Строители говорят – все сделают по графику.
К Русановским садам строители подошли почти вплотную. Настоящая работа начнется здесь со следующего года, сообщает «5 канал».
Источник: Kiev2000.com
Строители выполнили половину запланированных работ. Уверяют, что проблем с финансированием нет. Опорной частью моста успели перекрыть урочище Горбачиху. Полностью закончили работу с опорой на Трухановом острове. Сейчас здесь устанавливают плиты для проезда авто и поездов метро. На Рыбальском острове продолжается вторая очередь строительства. Строители говорят – все сделают по графику.
К Русановским садам строители подошли почти вплотную. Настоящая работа начнется здесь со следующего года, сообщает «5 канал».
Источник: Kiev2000.com
ніщо з незвідки не береться і внікуди не зникає...
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу дійшло майже Лівого берега
Натепер будівничі виконали половину запланованих робіт. Запевняють - проблем із фінансуванням немає.
Юлія Наконечна, 5 канал:
- Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу набирає все більших обертів. Нині будівельники працюють на Десенці. Звідси видно вже масив Воскресенку.
Опорною частиною мосту встигли перекрити урочище Горбачиху. Повністю закінчили роботу з опорою на Трухановому острові. Зараз тут встановлюють плити для проїзду авто та поїздів метро. На Рибальському острові триває друга черга будівництва – ладнають Набережну і будують підпорну стіну. Будівничі кажуть – впораються за графіком.
Володимир Жуков, генеральний директор “Київавтодору”:
- Мы планируем выполнить полностью до конца года подпорную стену по набережной Рыбальской дороги и дойти до гавани. И мы планируем произвести отсыпку будущей набережной Рыбальской второй очереди от Петровского мостика и до гавани. До Петровского моста мы Набережно-Рыбальскую предполагаем завершить в третем квартале текущего года и пустить движение с горловины с Оболони на Электриков.
Мы планируем выполнить полностью до конца года подпорную стену по набережной Рыбальской дороги и дойти до гавани. И мы планируем произвести отсыпку будущей набережной Рыбальской второй очереди от Петровского мостика и до гавани. До Петровского моста мы Набережно-Рыбальскую предполагаем завершить в третем квартале текущего года и пустить движение с горловины с Оболони на Электриков.
На черговій виїзній нараді, яка відбувається на будівництві двічі на тиждень, посадовців із «високих кабінетів» нам так і не вдалося побачити. Чи не єдиним тутешнім експертом виявився колишній заступник столичного голови. Роботу будівничих він оцінив позитивно. Однак натякнув і на певні негаразди.
Іван Салій, громадське об'єднання "Вибір":
- По-перше, це відселення садів. Жуков – замовник. Його ця проблема не повинна обходити. Про це має думати столиця. Щоб потім і люди, і місто були задоволені. По-друге, у столиці треба чітко розібратися із фінансуванням. П‘ять мільярдів – це більше, ніж річний бюджет Києва ця будова. Таким чином, проблематично, щоб одночасно пустили метро і автомобільний рух.
До Русанівських садів будівничі підійшли майже впритул. Справжня робота розпочнеться тут наступного року. Однак конкретних пропозицій про відселення власникам тутешніх дач київська влада так і не назвала. Кажуть, це справа одного-двох місяців. За цей час Київрада нарешті має визначитися із земельним «Русанівським питанням».
Юлія Наконечна, Андрій Романок, 5 канал
http://5tv.com.ua/newsline/198/0/9742/
Натепер будівничі виконали половину запланованих робіт. Запевняють - проблем із фінансуванням немає.
Юлія Наконечна, 5 канал:
- Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу набирає все більших обертів. Нині будівельники працюють на Десенці. Звідси видно вже масив Воскресенку.
Опорною частиною мосту встигли перекрити урочище Горбачиху. Повністю закінчили роботу з опорою на Трухановому острові. Зараз тут встановлюють плити для проїзду авто та поїздів метро. На Рибальському острові триває друга черга будівництва – ладнають Набережну і будують підпорну стіну. Будівничі кажуть – впораються за графіком.
Володимир Жуков, генеральний директор “Київавтодору”:
- Мы планируем выполнить полностью до конца года подпорную стену по набережной Рыбальской дороги и дойти до гавани. И мы планируем произвести отсыпку будущей набережной Рыбальской второй очереди от Петровского мостика и до гавани. До Петровского моста мы Набережно-Рыбальскую предполагаем завершить в третем квартале текущего года и пустить движение с горловины с Оболони на Электриков.
Мы планируем выполнить полностью до конца года подпорную стену по набережной Рыбальской дороги и дойти до гавани. И мы планируем произвести отсыпку будущей набережной Рыбальской второй очереди от Петровского мостика и до гавани. До Петровского моста мы Набережно-Рыбальскую предполагаем завершить в третем квартале текущего года и пустить движение с горловины с Оболони на Электриков.
На черговій виїзній нараді, яка відбувається на будівництві двічі на тиждень, посадовців із «високих кабінетів» нам так і не вдалося побачити. Чи не єдиним тутешнім експертом виявився колишній заступник столичного голови. Роботу будівничих він оцінив позитивно. Однак натякнув і на певні негаразди.
Іван Салій, громадське об'єднання "Вибір":
- По-перше, це відселення садів. Жуков – замовник. Його ця проблема не повинна обходити. Про це має думати столиця. Щоб потім і люди, і місто були задоволені. По-друге, у столиці треба чітко розібратися із фінансуванням. П‘ять мільярдів – це більше, ніж річний бюджет Києва ця будова. Таким чином, проблематично, щоб одночасно пустили метро і автомобільний рух.
До Русанівських садів будівничі підійшли майже впритул. Справжня робота розпочнеться тут наступного року. Однак конкретних пропозицій про відселення власникам тутешніх дач київська влада так і не назвала. Кажуть, це справа одного-двох місяців. За цей час Київрада нарешті має визначитися із земельним «Русанівським питанням».
Юлія Наконечна, Андрій Романок, 5 канал
http://5tv.com.ua/newsline/198/0/9742/
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
На тему видов с разных горок, вчерась лазал по Подолу. Панорама строительства Подольского мостового перехода с Замковой горы
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Сегодня опять был на рыбальском возле ЖД моста, лишние подпорки у новой сеции убрали, остались только две по краям. То же самое у старой. Подготовили место для приема старой, установили две подпорки под центр. Новую секцию подвинули к старой примерно на 2 метра. Железнодорожники дают окно дают с 9 числа, буду там 13 или 14, пофиксирую что происходит.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1175
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv