Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Логика пустить Hyundai через Винницу, Хмельницкий и Тернополь есть.
Это охват пассажиров трёх крупных обласных центров. Но это три остановки. А значит это скажется на времени поезда в пути.
В Жмеринке поезда больше не разворачиваются ?
Это охват пассажиров трёх крупных обласных центров. Но это три остановки. А значит это скажется на времени поезда в пути.
В Жмеринке поезда больше не разворачиваются ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Якщо припустити, що по новому маршруту Хюндай їхатиме у Львів не довше, ніж зараз, до дорога до Хмельницького займатиме ~3,5 години проти нинішніх 4,5. Хоча коли тільки запускали Подільський Експрес, то він ішов порядка чотирьох годин. Тому цифри на мою думку (МДХО?
) цілком реальні.

Ні, дві зупинки по 2 хвилини в Козятині та Вінниці. Правда, біля Жмеринки є декілька довгих ділянок з обмеженням 40 км/год.Бодрый писал(а):В Жмеринке поезда больше не разворачиваются ?
"Чи справді такі популярні нові швидкісні поїзди, як каже Бориска, чи все так погано, як часто можна побачити в пресі?" вирішив подивитись я і зібрав статистику заповнення по поїздам ІС та ІС+. Благо продаж не повагонний і кількість вільних місць за 30-60 хвилин до відправлення на booking.uz.gov.ua дає змогу оцінити реальну картинку. Дані за 1-14 жовтня, тому тут ще присутній диво-експрес Донецьк-Маріуполь.
Отже, результати, спочатку Хюндай:
Що можна сказати:
- харківський ІС+ заповнюється просто чудово, що, враховуючи відміну 344-го та 13-го, не дивно. Можна сміливо пускати 3-й рейс вдень, бажано з більшою кількістю зупинок (Лубни, Ромодан, Люботин) і меншою ціною (як у РЖД на Сапсани було. зараз не знаю, табличка з цінами з їх сайту зникла).
- на донецькому і львівському напрямках ситуація суттєво гірша, вагони першого класу можна відчіпляти
. Без зменшення ціни або/та часу в дорозі навряд чи вона покращиться. Певний плюс можуть дати додаткові зупинки (що до УЗ вже дійшло) та зміна розкладу (відправлення о 06.05 - це знущання).
Якщо результати Хюндая були досить очікуваними, то Шкода неприємно здивувала. Маразм запуску експресу Донецьк-Маріуполь за діючих 5 пар приміських електричок і купки дешевших автобусів був зрозумілий одразу. Більш-менш зрозумілою є відсутність потоку на Донецьк-Луганськ - розклад далекий від зручного та й зупинок можна було б додати (хоча б ту ж саму Ясинувату). Однак й інші поїзди ІС їздять на 2/3 пустими (а Харків-Дніпропетровськ взагалі на 80%). Певну роль тут явно зіграв розклад (знов ті ж самі 06.05
). Однак справа не тільки в цьому. При прийнятних цінах потік між кінцевими станціями не дуже великий. А бажання їхати з/до проміжної відпадає через їх відсутність (чому б 158-му не додати такі міста, як Дружківка, Барвінкове) та нелінійний тариф - якщо з початкової станції до кінцевої ціна сумірна з автобусом, то з проміжної вже відчувається різниця.
Так що з денним рухом УЗ ще працювати і працювати. Приємно, що хоч почали думати в правильному напрямку. Може колись дійде, що потрібно пасажирам або в нас підглянуть
Отже, результати, спочатку Хюндай:
Що можна сказати:
- харківський ІС+ заповнюється просто чудово, що, враховуючи відміну 344-го та 13-го, не дивно. Можна сміливо пускати 3-й рейс вдень, бажано з більшою кількістю зупинок (Лубни, Ромодан, Люботин) і меншою ціною (як у РЖД на Сапсани було. зараз не знаю, табличка з цінами з їх сайту зникла).
- на донецькому і львівському напрямках ситуація суттєво гірша, вагони першого класу можна відчіпляти

Якщо результати Хюндая були досить очікуваними, то Шкода неприємно здивувала. Маразм запуску експресу Донецьк-Маріуполь за діючих 5 пар приміських електричок і купки дешевших автобусів був зрозумілий одразу. Більш-менш зрозумілою є відсутність потоку на Донецьк-Луганськ - розклад далекий від зручного та й зупинок можна було б додати (хоча б ту ж саму Ясинувату). Однак й інші поїзди ІС їздять на 2/3 пустими (а Харків-Дніпропетровськ взагалі на 80%). Певну роль тут явно зіграв розклад (знов ті ж самі 06.05

Так що з денним рухом УЗ ще працювати і працювати. Приємно, що хоч почали думати в правильному напрямку. Може колись дійде, що потрібно пасажирам або в нас підглянуть

Экспресс Hyundai в Симферополь запустят к лету следующего года
http://cfts.org.ua/news/48807
Приднепровская железная дорога (ПЖД) намерена запустить поезд "Интерсити плюс" ("Украинский экспресс") производства Hyundai Rotem (Южная Корея) из Днепропетровска в Симферополь (Крым) к лету 2013 года. Об этом начальник ПЖД Александр Момот сообщил журналистам в пятницу в Симферополе, передают "Украиснкие новости".
"Если он будет делать 2 рейса в день — одного поезда класса "Интерсити плюс" хватит, там 9 вагонов, он вмещает почти 700 пассажиров", — сказал Момот.По его словам, из Днепропетровска в Симферополь поезд, который развивает скорость до 160 км/час, будет добираться за 4 часа 50 минут.
Как сообщало агентство, ПЖД является одной из 6 железных дорог, которые объединяет Государственная администрация железнодорожного транспорта "Укрзализныця".
С 27 мая межрегиональные электропоезда "Интерсити плюс" ("Украинский экспресс") начали курсировать по маршруту "Киев — Харьков" и "Киев — Львов", а с 7 июня — "Киев — Донецк".
http://cfts.org.ua/news/48807
Приднепровская железная дорога (ПЖД) намерена запустить поезд "Интерсити плюс" ("Украинский экспресс") производства Hyundai Rotem (Южная Корея) из Днепропетровска в Симферополь (Крым) к лету 2013 года. Об этом начальник ПЖД Александр Момот сообщил журналистам в пятницу в Симферополе, передают "Украиснкие новости".
"Если он будет делать 2 рейса в день — одного поезда класса "Интерсити плюс" хватит, там 9 вагонов, он вмещает почти 700 пассажиров", — сказал Момот.По его словам, из Днепропетровска в Симферополь поезд, который развивает скорость до 160 км/час, будет добираться за 4 часа 50 минут.
Как сообщало агентство, ПЖД является одной из 6 железных дорог, которые объединяет Государственная администрация железнодорожного транспорта "Укрзализныця".
С 27 мая межрегиональные электропоезда "Интерсити плюс" ("Украинский экспресс") начали курсировать по маршруту "Киев — Харьков" и "Киев — Львов", а с 7 июня — "Киев — Донецк".
машиной или из-за экономии (более чем реальной) или из-за желания покататься по крыму.
в идеале - самолет - час и ты в аэропортовском.
ЖД - среднее по деньгам и комфорту. Тут будет цена от самолета, условия хуже, времени в пути как на машине)) А в ночном отдых бы начался через 5 минут после отправления в киеве)))
в идеале - самолет - час и ты в аэропортовском.
ЖД - среднее по деньгам и комфорту. Тут будет цена от самолета, условия хуже, времени в пути как на машине)) А в ночном отдых бы начался через 5 минут после отправления в киеве)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
ну у меня крым грубо 2500 км вылазит, х11 литров х 12.25 грн = 3368,75 грн. бензина.
это без доп. затрат а-ля такси и пр.
Самолет на одного мин. 2250 т.е. 9000 на четверых + минимум 1000 грн. от аэропортовского до коктебеля,
СВ - 800 грн (ну туда в четвером смысла нет), значит купе - 300х4=1200, + та же сотка $ доехать 2200, + непонятно сколько перекупам - билетов-то нету))).
это без доп. затрат а-ля такси и пр.
Самолет на одного мин. 2250 т.е. 9000 на четверых + минимум 1000 грн. от аэропортовского до коктебеля,
СВ - 800 грн (ну туда в четвером смысла нет), значит купе - 300х4=1200, + та же сотка $ доехать 2200, + непонятно сколько перекупам - билетов-то нету))).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Это в рублях?Самолет на одного мин. 2250 т.е. 9000 на четверых + минимум 1000 грн. от аэропортовского до коктебеля
Для справки: http://www.aironix.ua/
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция