Да наверное уже решили - стрелки сделаны, рельсы/шпалы завезены.А с кольцом на Ватутина видимо так и не решили.
Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
мало того что идея эта с форума данного пришла, так ещё и я писал в КМДА дабы её реализовали.Rugin писал(а):Эх, и любит у нас пассажир и на трамвае прокатиться до ГЭ без пробок и организаторов/строителей жлобами обозвать.
Имею моральное и физическое право это делать, да и конституция это разрешает.
Микола Азаров: Я хочу знати думку киян щодо плану розвитку Києва на 2013 рік
[ Урядовий портал | Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ | 24-11-2012 11:16 ]
[ Урядовий портал | Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ | 24-11-2012 11:16 ]
Прем'єр-міністр Микола Азаров підкреслив, що для реалізації інфраструктурних проектів в Києві на 2013 рік, окрім обов'язкових проектних досліджень експертів, йому цікава думка городян. На цьому акцентував Прем'єр-міністр Микола Азаров, коментуючи в соціальній мережі Фейсбук інформаційну колізію щодо необхідності функціонування швидкісного трамваю на Троєщині в Києві.
Микола Азаров зазначив, що в Інтернеті і на телебачення поширена інформація про необхідність закриття швидкісного трамвая на Троєщину — на противагу цьому громадяни пишуть йому листи на Фейсбук про зручність цього транспорту на масиві. «Треба, напевно, провести якесь опитування. Якщо людям це не потрібно, то, можливо, й припинити подальші роботи в цьому напрямку», — сказав він.
При цьому Глава Уряду порадив журналістам при підготовці сюжетів більш серйозно ставитися до цих тем.
За його словами, при реалізації всіх проектів у Києві вивчалася думка городян. «При їх реалізації, ще раз підкреслюю, враховувалися напрацювання, проектні дослідження дуже багатьох колективів», — сказав Микола Азаров, додавши, що за останні два роки в Києві реалізовано велику кількість різних проектів.
Прем'єр-міністр заявив, що йому цікава думка киян про розвиток Києва. «Мені хотілося б знати думку киян з цього приводу, тим паче, що зараз формується план розвитку на 2013 р.», — сказав він.
Микола Азаров зазначив, що в Інтернеті і на телебачення поширена інформація про необхідність закриття швидкісного трамвая на Троєщину — на противагу цьому громадяни пишуть йому листи на Фейсбук про зручність цього транспорту на масиві. «Треба, напевно, провести якесь опитування. Якщо людям це не потрібно, то, можливо, й припинити подальші роботи в цьому напрямку», — сказав він.
При цьому Глава Уряду порадив журналістам при підготовці сюжетів більш серйозно ставитися до цих тем.
За його словами, при реалізації всіх проектів у Києві вивчалася думка городян. «При їх реалізації, ще раз підкреслюю, враховувалися напрацювання, проектні дослідження дуже багатьох колективів», — сказав Микола Азаров, додавши, що за останні два роки в Києві реалізовано велику кількість різних проектів.
Прем'єр-міністр заявив, що йому цікава думка киян про розвиток Києва. «Мені хотілося б знати думку киян з цього приводу, тим паче, що зараз формується план розвитку на 2013 р.», — сказав він.


Только вот какой сейчас смысл в реконструкции этого кольца, если для вышедшего из строя вагона/сцепа перед Троещиной-2 делают дополнительную колею (логично), а соотношение затрат на строительство разворотного кольца возле Ген.Ватутина и затрат на проезд вагонов днем до Троещины-2 и обратно (особенно на фоне потерь от существующего досейчас бесплатного проезда на ЛСТ) совершенно несопоставимо.Valery36 писал(а):Да наверное уже решили - стрелки сделаны, рельсы/шпалы завезены.А с кольцом на Ватутина видимо так и не решили.
Транспортники вдосконалять роботу швидкісної трамвайної лінії на Троєщині
http://kreschatic.kiev.ua/ua/4187/news/1353674165.html
http://kreschatic.kiev.ua/ua/4187/news/1353674165.html
Щодня новими маршрутами швидкісного трамваю № 4 та № 5 користується майже одинадцять тисяч мешканців Деснянського району. Рухомий склад, що працює на лінії, перевіз уже понад 200 тисяч пасажирів. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
У Деснянській РДА розповідають, що зараз проводяться заходи щодо підвищення надійності роботи трамвайної лінії. Так, біля розворотного кільця станції «Троєщина-2» будується третя колія для відстою трамваїв у міжпікові години, коли на лінії менше вагонів, або у випадку поломки трамвая. Завершуються роботи і зі спорудження розворотного кільця біля станції «Генерала Ватутіна». Одне ж з основних питань продовження реконструкції лінії – це облаштування недобудованого пункту технічного обслуговування (ПТО) трамваїв на вулиці Милославській. ПТО може виконувати і функції міні-депо, адже нині нульовий рейс вагонів від Дарницького трамвайного депо до кінцевої швидкісної лінії на вулиці Милославській становить 45-55 хвилин.
Нагадаємо, швидкісний трамвай почав курсувати на Троєщині з 25 жовтня 2012 року. З відновленням роботи лінії мешканці житлового масиву можуть доїхати від вулиці Милославської до станції кільцевої електрички «Троєщина-2» всього за 15 хвилин.
Пасажиропотік на нових маршрутах цілком виправдав оптимістичні сподівання: уже у перший день роботи ними скористалися майже 9 тисяч пасажирів. Більше того, на станції «Троєщина-2» довелося встановити додаткові турнікети, каси ж перенесли на платформи. Також у павільйоні станції встановили міцніші двері, а на платформі – додаткове освітлення та навіси на платформи міської електрички. Порівняно з першими днями роботи на 20 хвилин подовжено роботу трамвайного маршруту № 4 – тепер пасажири останніх рейсів міських електричок гарантовано встигають пересісти на трамваї.
На двох маршрутах швидкісної лінії на Троєщині працюють 18 трамваїв київського виробництва: 10 нових односкладових та 8 двоскладових, які капітально відремонтовані. Трамваї дуже зручні та ошатні. На електронному табло висвічуються всі наступні станції. Водії мають чіткий графік, дотримуватися якого не заважають затори, як на автомобільних дорогах. Максимальна швидкість руху – 50 км/год.
У Деснянській РДА розповідають, що зараз проводяться заходи щодо підвищення надійності роботи трамвайної лінії. Так, біля розворотного кільця станції «Троєщина-2» будується третя колія для відстою трамваїв у міжпікові години, коли на лінії менше вагонів, або у випадку поломки трамвая. Завершуються роботи і зі спорудження розворотного кільця біля станції «Генерала Ватутіна». Одне ж з основних питань продовження реконструкції лінії – це облаштування недобудованого пункту технічного обслуговування (ПТО) трамваїв на вулиці Милославській. ПТО може виконувати і функції міні-депо, адже нині нульовий рейс вагонів від Дарницького трамвайного депо до кінцевої швидкісної лінії на вулиці Милославській становить 45-55 хвилин.
Нагадаємо, швидкісний трамвай почав курсувати на Троєщині з 25 жовтня 2012 року. З відновленням роботи лінії мешканці житлового масиву можуть доїхати від вулиці Милославської до станції кільцевої електрички «Троєщина-2» всього за 15 хвилин.
Пасажиропотік на нових маршрутах цілком виправдав оптимістичні сподівання: уже у перший день роботи ними скористалися майже 9 тисяч пасажирів. Більше того, на станції «Троєщина-2» довелося встановити додаткові турнікети, каси ж перенесли на платформи. Також у павільйоні станції встановили міцніші двері, а на платформі – додаткове освітлення та навіси на платформи міської електрички. Порівняно з першими днями роботи на 20 хвилин подовжено роботу трамвайного маршруту № 4 – тепер пасажири останніх рейсів міських електричок гарантовано встигають пересісти на трамваї.
На двох маршрутах швидкісної лінії на Троєщині працюють 18 трамваїв київського виробництва: 10 нових односкладових та 8 двоскладових, які капітально відремонтовані. Трамваї дуже зручні та ошатні. На електронному табло висвічуються всі наступні станції. Водії мають чіткий графік, дотримуватися якого не заважають затори, як на автомобільних дорогах. Максимальна швидкість руху – 50 км/год.


Тем временем истерика...
Если троещинцам трамвай не нужен, его могут закрыть
Премьер-министр Украины Николай Азаров предлагает путем голосования решить вопрос надобности трамвая на Троещине. Об этом он написал на своей странице в Facebook.
"Я слышал информацию о том, что скоростной трамвай на Троещине не любят и его необходимо закрыть, так как он мешает людям ходить в магазины. Словом, мешает жить. А потом мне говорят противоположные вещи - что трамвай очень удобный. Наверное, следует провести опрос среди жителей города. Если людям это не нужно, то, тогда стоит прекратить дальнейшие работы в этом направлении", - написал Азаров.
Премьер-министр также подчеркнул, что при реализации всех проектов в столице, в первую очередь, всегда изучалось мнение народа.
"В Киеве за последние два года было реализовано большое количество различных проектов. При их реализации учитывались наработки, проектные исследования очень многих коллективов, мнения горожан", - добавил Азаров.
Напомним, ранее ГородКиев.com.ua сообщал о том, что жители Деснянского района жалуются, что из-за реконструированной скоростной линии трамвая, людям теперь приходится больше ходить. Например, для того, чтобы перейти с одной стороны улицы, на другую. Это вызвано тем, что поблизости не обустроены пешеходные переходы.
источник:
http://www.gorodkiev.com.ua/index.php?newsid=31809
Если троещинцам трамвай не нужен, его могут закрыть
Премьер-министр Украины Николай Азаров предлагает путем голосования решить вопрос надобности трамвая на Троещине. Об этом он написал на своей странице в Facebook.
"Я слышал информацию о том, что скоростной трамвай на Троещине не любят и его необходимо закрыть, так как он мешает людям ходить в магазины. Словом, мешает жить. А потом мне говорят противоположные вещи - что трамвай очень удобный. Наверное, следует провести опрос среди жителей города. Если людям это не нужно, то, тогда стоит прекратить дальнейшие работы в этом направлении", - написал Азаров.
Премьер-министр также подчеркнул, что при реализации всех проектов в столице, в первую очередь, всегда изучалось мнение народа.
"В Киеве за последние два года было реализовано большое количество различных проектов. При их реализации учитывались наработки, проектные исследования очень многих коллективов, мнения горожан", - добавил Азаров.
Напомним, ранее ГородКиев.com.ua сообщал о том, что жители Деснянского района жалуются, что из-за реконструированной скоростной линии трамвая, людям теперь приходится больше ходить. Например, для того, чтобы перейти с одной стороны улицы, на другую. Это вызвано тем, что поблизости не обустроены пешеходные переходы.
источник:
http://www.gorodkiev.com.ua/index.php?newsid=31809
Да, закрытие трамвая было бы логичным чтобы людям было ближе на базар ходить по картошку. А до ГЭ добираться в маршрутках. Во-первых у КПТ были бы меньше убытки от трамвайных перевозок, а у маршрутчиков выше доходы от перевозки пассажиров до ГЭ или до Петровки. Так что со всех сторон трамвай лучше закрыть. А те несколько тысяч человек которые за 10 минут доезжают с Троещины до ГЭ на трамвае слишком портят жизнь остальным 298 тысячам жителям Троещины.
А потом когда откроют метро на Троещину (ст. Радужная) то так и оставить подвоз на маршрутках. Чтобы ВСЕМ было удобно и выгодно.
А потом когда откроют метро на Троещину (ст. Радужная) то так и оставить подвоз на маршрутках. Чтобы ВСЕМ было удобно и выгодно.
давайте без истерик.Maksym писал(а):Да, закрытие трамвая было бы логичным чтобы людям было ближе на базар ходить по картошку. А до ГЭ добираться в маршрутках. Во-первых у КПТ были бы меньше убытки от трамвайных перевозок, а у маршрутчиков выше доходы от перевозки пассажиров до ГЭ или до Петровки. Так что со всех сторон трамвай лучше закрыть. А те несколько тысяч человек которые за 10 минут доезжают с Троещины до ГЭ на трамвае слишком портят жизнь остальным 298 тысячам жителям Троещины.
А потом когда откроют метро на Троещину (ст. Радужная) то так и оставить подвоз на маршрутках. Чтобы ВСЕМ было удобно и выгодно.