Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
М... А ничего, что даже до ввода Хёндаев была(и есть) практика при глобальных опозданиях выяснять через ЛНП наличие "пересадочных" пассажиров, и если была группа от 3-х человек на какой-то определенный поезд то поезд задерживали по отправлению для пересадки пассажиров. С самолетами конечно подвязки нету, звыняйте. Но было бы желание. Одно время пенсионер-юрист из опозданий бизнес устроил. Такую типа прибавку к пенсии
ЛиС, а вся проблема в тому, що про це ніхто не знає.
У мене тепер запитання - з боку пасажирів це можна ініціювати?
Якщо скажімо група з 6 людей їде в місто Б з пересадкою у місті А, а клятий Х зламався і йде затримка, несумісна з пересадкою, я можу підійти до провідника і попросити про Вами вищенаписану процедуру?
У мене тепер запитання - з боку пасажирів це можна ініціювати?
Якщо скажімо група з 6 людей їде в місто Б з пересадкою у місті А, а клятий Х зламався і йде затримка, несумісна з пересадкою, я можу підійти до провідника і попросити про Вами вищенаписану процедуру?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Гряде покращення - продаж квитків за паспортом спростить процедуру з’ясування маршруту пасажира (навіть без його відома;) )mindok писал(а):вся проблема в тому, що про це ніхто не знає
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Не могу решить, сюда или в юмор, вроде и скоростное есть и юмор
http://forum.railwayclub.info/index.php ... #msg325737"До речі, прикіл із цим хюндаєм.
Приходжу в Києві на перон, питаю провідника (соррі "стюарда") - "де 9-й вагон". Та подивилась на мене великими очима і відправила в 3-й вагон до нач.поїзда. Нач поїзда, кобіта 30-ти років, чемно обматюкала мене, ще 15-ть чоловік, таких як я, які вже
стояли біля неї, і касирів, які продали квитки на 9-й вагон, а в неї вагонів - лише 6-ть! Три вагони відчепили вже тижні зо два тому! Я сам перерахував - і прифігів, але все ж вирішив їхати стоячи, а не залишатись в Києві (оце так перша поїхдка хюндаєм! ).
Більшість, як і я, пристроїльсь в 3-му вагоні як в трамваї, а частина все ж відмовилась їхати. Коли поїзд рушив - я вирішив пошукати вільного місяця, бодай в кафе... Яким ж було моє здивування, коли після 5-го вагону я побачив не 6-й, як підказувала логіка, а 9-й! Напівпорожній! Виявилось - відчепили 6-1, 7-й, 8-й. А 9-й, котрий був як "голова" або "хвіст" - залишився на місці, нумерації також ніхто не міняв.
Вернувся в 3-й забрав всю толпу стоячих в купід з нач.поїзда, яка по дорозі позбирила всіх "стюардів". Заходим в 9-й, розсідаємось по місцях, а пані-нач.поїзда, почісуючи "рєпу": "а я ж чоловік 5-ть висадила!"
Всім вітання від Укрзалізниці, де навіть нач.поїзда, вкупі з стюардами, незнають нумерації вагонів власного поїзда! "
Если бы я лично раз н-дцать совместно с ДГП (дорожным диспетчером) подобную процедуру не проводил, то я бы не писал. То, что пассажиры этого не знают, это да.TANK писал(а):прости, сколько не опаздывали - НИКОГДА никто ни о чем не спрашивал. "Должно быть" не равно "есть")))
Но во всех случаях бригадир поезда вызывал машиниста, машинист диспетчера, диспетчер либо станцию либо дорожного диспетчера. И это вполне реализуемо. Конечно 2 или 3 часа поезд никто держать не будет, но 10-15 минут вполне.
+5 копеек: опаздывает лоховозка ПК (повышеной комфортности) это года 4-ри назад, пребытие в Харьков до 20-ть часов, отправление с Харькова поезда на дальний восток после 20-ти.
Поезд держали пока не прибудет ПК + 15 минут на пересадку, колхоз колхозом но организвать то смогли для простых пассажиров! Позвонили, по р/с передали, все в курсе... ТАк что, кто захочет - сможет!
Поезд держали пока не прибудет ПК + 15 минут на пересадку, колхоз колхозом но организвать то смогли для простых пассажиров! Позвонили, по р/с передали, все в курсе... ТАк что, кто захочет - сможет!
ЛиС, значит мне просто не везло, что не попадал на тебя)) Хотя пару раз было напряжно... Ну и опоздание было более 1,5 часов, хотя следующий поезд тормознуть минут на 20 нужно было. Благо были места и перекомпостировали на следующий проходящий, и то успел на него в притык из кассы. В общем экстрим тот еще))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)