Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Интересно. Лет 30 это никого не беспокоило (вновь построенные платформы во внимание принимать не будем, о.п.Рубежовский к ним не относится) а тут вдруг резко стало проблемой. Я еще понимаю, если бы ПС поменялся, а так...Сухов писал(а):На некоторых станциях зазор и правда больше чем на остальных. Думаю, из-за кривой в которой находится платформа.
Беспокоило. Просто интернета не было, информация распространялась медленнее.
Отвлекаясь от платформ северного кольца, построенных в первой половине 1970-х, помню, мои дед с бабушкой вечно садились на Святошино в какие-то конкретные вагоны, из-за того, что на Лесной Буче в этом месте был меньше зазор в кривой между платформой (еще старой) и ступеньками вагона.
Отвлекаясь от платформ северного кольца, построенных в первой половине 1970-х, помню, мои дед с бабушкой вечно садились на Святошино в какие-то конкретные вагоны, из-за того, что на Лесной Буче в этом месте был меньше зазор в кривой между платформой (еще старой) и ступеньками вагона.


На лінію столичної міської електрички додадуть рухомий склад
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1355817012.html
До кінця поточного року на лінію київської міської електрички може вийти перший з трьох запланованих нових локомотивів. Про це в прямому ефірі телеканалу «Київ» заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов. «Потрібен новий рухомий склад. І це проблема, тому що він дуже кошторисний. Я вже говорив у нашій передачі, що ми отримаємо два, а потім ще один - в цілому три нових локомотиви. Тобто зменшиться інтервал руху і збільшиться кількість перевезених пасажирів. Ми зараз над цим працюємо разом із залізницею, і може, навіть у грудні ми зможемо мати хоча б один додатковий потяг. Це серйозно допоможе», - підкреслив голова КМДА.
«Наш проект інтегрований у перевезення, які робить «Укрзалізниця». І сьогодні ми не можемо в денний час зробити рух таким же, як вранці. Я маю надію, і плани вже такі ми в адміністрації вибудовуємо, що ми запропонуємо уряду разом подумати про те, щоб ми побудували у нас, в Україні, нові вагони, сучасні потяги, які замінять той рухомий склад, який є. По-перше, це комфорт, по-друге, це стабільна робота. І дійсно на майбутнє потрібно думати про те, як залучити ще потенціал цього проекту. У нас є станції, які ми ще не відкрили, фінансування не вистачало, і це потрібно здійснити, мабуть, у наступному році, щоб зробити цей проект ще більш популярним», - підсумував він.
_________________________________________________________
Слова, слова...
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1355817012.html
До кінця поточного року на лінію київської міської електрички може вийти перший з трьох запланованих нових локомотивів. Про це в прямому ефірі телеканалу «Київ» заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов. «Потрібен новий рухомий склад. І це проблема, тому що він дуже кошторисний. Я вже говорив у нашій передачі, що ми отримаємо два, а потім ще один - в цілому три нових локомотиви. Тобто зменшиться інтервал руху і збільшиться кількість перевезених пасажирів. Ми зараз над цим працюємо разом із залізницею, і може, навіть у грудні ми зможемо мати хоча б один додатковий потяг. Це серйозно допоможе», - підкреслив голова КМДА.
«Наш проект інтегрований у перевезення, які робить «Укрзалізниця». І сьогодні ми не можемо в денний час зробити рух таким же, як вранці. Я маю надію, і плани вже такі ми в адміністрації вибудовуємо, що ми запропонуємо уряду разом подумати про те, щоб ми побудували у нас, в Україні, нові вагони, сучасні потяги, які замінять той рухомий склад, який є. По-перше, це комфорт, по-друге, це стабільна робота. І дійсно на майбутнє потрібно думати про те, як залучити ще потенціал цього проекту. У нас є станції, які ми ще не відкрили, фінансування не вистачало, і це потрібно здійснити, мабуть, у наступному році, щоб зробити цей проект ще більш популярним», - підсумував він.
_________________________________________________________
Слова, слова...
Было. Жалоба в горком партии по эффективности была выше, чем сейчас подать одновременно в защиту прав потребителей, прокуратуру, милицию и суд.ЛиС писал(а):Интернета не было, зато были всякие парт. организации и на "жалобы общественности" реагировали гораздо активнее.
Натягивали по самые гланды.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Женщина поскользнулась и упала. Причина в том, что скользко, т.к. очистки и посыпки не видно.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Платформы
Неужели никто никогда не жаловался на неудобность платформ, станций и прочих о.п. в советское время ? Я пользуюсь ж/д транспортом и свидетель того, что все они до сих пор существуют по тому самому, неудобному проекту. В житомирском(Тетеревском) направлении до Ворзеля точно.(кстати, Лесная Буча - самая неудобная платформа, потому что в повороте(притом в обе стороны) и именно ее знаю хорошо - туда и езжу чаще всего).Семен писал(а):Но платформы как были неудобными, так и остались. В чем причина ?
Про станции городской электрички было сказано ранее.
За высказывания ника автор ответственности не несет
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1119
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Да, что-то это в мантру превращается.Системщик писал(а):На лінію столичної міської електрички додадуть рухомий склад
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1355817012.html
До кінця поточного року на лінію київської міської електрички може вийти перший з трьох запланованих нових локомотивів. Про це в прямому ефірі телеканалу «Київ» заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов. «Потрібен новий рухомий склад. І це проблема, тому що він дуже кошторисний. Я вже говорив у нашій передачі, що ми отримаємо два, а потім ще один - в цілому три нових локомотиви. Тобто зменшиться інтервал руху і збільшиться кількість перевезених пасажирів. Ми зараз над цим працюємо разом із залізницею, і може, навіть у грудні ми зможемо мати хоча б один додатковий потяг. Це серйозно допоможе», - підкреслив голова КМДА.
«Наш проект інтегрований у перевезення, які робить «Укрзалізниця». І сьогодні ми не можемо в денний час зробити рух таким же, як вранці. Я маю надію, і плани вже такі ми в адміністрації вибудовуємо, що ми запропонуємо уряду разом подумати про те, щоб ми побудували у нас, в Україні, нові вагони, сучасні потяги, які замінять той рухомий склад, який є. По-перше, це комфорт, по-друге, це стабільна робота. І дійсно на майбутнє потрібно думати про те, як залучити ще потенціал цього проекту. У нас є станції, які ми ще не відкрили, фінансування не вистачало, і це потрібно здійснити, мабуть, у наступному році, щоб зробити цей проект ще більш популярним», - підсумував він.
_________________________________________________________
Слова, слова...
Хочу нового Метро