Скоростное движение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Мдэ...Колесников и клоун наверное уже слова синонимы.
А тем временем крюковец только что проследовал ст.Переяславская. Через час встречайте в Киеве.

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

Скоростной крюковец или столичный экспресс?

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6092
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Чому не шукають винних у справі Hyundai?

Президент Янукович розкритикував закупівлю поїздів Hyundai, проблеми яких давно обговорює українська громадськість. Але жоден чиновник відповідальності за це поки не поніс.
Нові швидкісні потяги Hyundai виробництва Південної Кореї, які з’явилися в Україні напередодні "Євро-2012", цієї зими ламаються майже щодня. Громадські активісти не розуміють, чому жоден чиновник і досі не притягнутий до відповідальності. Влада спершу повинна була упродовж кількох місяців тестувати роботу Hyundai без пасажирів, а не проводити тепер "експеримент на людях", обурений голова українського відділення Transparency International Олексій Хмара.
Кілька сотень пасажирів, які майже щодня опиняються посеред поля в зламаному потязі, де нічого не працює, фактично, розплачуються за поспіх чиновників, які нашвидкуруч готували країну до проведення футбольного чемпіонату, каже Хмара. "Я розумію, що треба було виконувати вимоги УЄФА. Але, на жаль, ми маємо справу з несертифікованим товаром, усю документацію не встигли зробити. І якість перевезення ані українською, ані корейською стороною не була забезпечена", - заявив він Deutsche Welle.

Корупційний тендер?
"Укрзалізниця" та "Українська швидкісна компанія" неодноразово наголошували, що південнокорейська компанія стала переможцем державного тендеру, оскільки пообіцяла здійснити поставку потягів у короткий термін. Крім того, вагомим аргументом стала можливість отримати від одного з корейських банків кредит на закупівлю цих поїздів - під гарантії українського уряду.
Голова громадської організації "Європатруль" В’ячеслав Коновалов вважає, що й у вітчизняних, й у російських, і навіть у відомих західних компаній, зокрема Bombardier і Siemens, не було жодних шансів перемогти у тендері: "Я б назвав той тендер корупційно орієнтованим, оскільки переможець був відомий заздалегідь". За урядовими даними, Україна придбала десять поїздів Hyundai за 307 мільйонів доларів. Проте Коновалов стверджує, що реальна сума контракту ледь не вдвічі більша: "Це не афішується, але Україна ще має платити щороку і за сервісне обслуговування. Плюс має побудувати чотири депо. Плюс постійно ремонтує Hyundai, і сума цього ремонту не розголошується".
Голова українського відділення Transparency International вважає, що "справа Hyundai" у перспективі може стати предметом антикорупційного розслідування. "Як мінімум, це службова недбалість високопосадовців. Поки що ми не можемо сказати, що хтось заробив саме на цих потягах, але ми можемо сказати, що заробили навколо Hyundai, на інфраструктурі, на будівництві, на ремонті", - каже Олексій Хмара.

Усіх "переробили" під Hyundai
Уся система української залізниці за півтори роки була перебудована, аби окупити Hyundai, розповів DW лідер харківської вільної профспілки залізничників Олександр Абросимов. За його словами, по всій Україні скасували кілька десятків нічних і денних потягів, кілька сотень залізничників залишилися без роботи, а пасажири – без можливості їздити у дешевших плацкартних вагонах.
Держава порушила не тільки права громадян на вільне пересування, а й не забезпечила захисту прав постраждалих пасажирів, вважає юрист Української гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк. Адже нинішні правила перевезень в Україні не передбачають надання компенсацій у разі запізнення потягів, нагадав він: "Люди ж не просто так подорожують. Через те, що Hyundai кілька годин простояв у полі, одні запізнилися на літак, інші - на операцію, на важливу зустріч". Щербатюк повідомив DW, що постраждалі пасажири об’єдналися і вже підготували судовий позов до залізничників з вимогами моральної та матеріальної компенсації.

Колективна безвідповідальність
Відповідати за те, як були витрачені бюджетні кошти, за неякісні й небезпечні перевезення, на думку всіх опитаних DW експертів, має керівництво міністерства інфраструктури, яке донедавна очолював один з близьких соратників чинного президента Борис Колесников, а також підприємств "Укрзалізниці". На думку представників громадськості, "справа Hyundai" вже давно мала б стати предметом розгляду парламенту, а також ретельної перевірки з боку правоохоронних органів та контрольно-ревізійного управління. Проте досі жодного чиновника, причетного до закупівлі Hyundai, не притягли до відповідальності.
Перед українцями вже публічно вибачилися південнокорейці. На офіційному сайті "Укрзалізниці" компанія Hyundai Corporation нагадує, що виконувала замовлення в короткі строки, і обіцяє разом з українськими фахівцями усунути всі недоліки. Одразу за корейцями свої вибачення приніс і екс-міністр інфраструктури Колесников, але лише в інтерв’ю виданню "Комсомольская правда".
Після того, як справа набула широкого суспільного розголосу, президент України Віктор Янукович також розкритикував рішення про закупівлю іноземних швидкісних електропоїздів. "Чому, маючи власний прототип високошвидкісного потягу, кошти спрямовані не на налагодження свого серійного виробництва, а на придбання імпортної продукції?" - cказав він на засіданні Ради регіонів у Києві 25 грудня.

Дата 26.12.2012
Автор Олександра Індюхова
Редактор Христина Ніколайчук
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Плацкарты не дешевые, себестоимость у них, учитывая малую вместимость одного вагона и большой вес - огого. А так в целом переход к дневным поездам (на адекватных для них расстояниях) - естественный процесс.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

Антошка писал(а):Скоростной крюковец или столичный экспресс?
Скоростной.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

Братец только что телеграфировал, что "ползут" из Харькова на Хундае. Электричества нету, вайфая тем более. Ещё по отправлению сказали, что опоздают в лучшем случае на полчаса, а так - где-то полтора надо прикидывать.

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Оказывается Хюндаи уже и в плюсовую температуру глючат :( .

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Так уже давно до Лозовой вроде как под электровозом идут.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Значит виновата таки не погода...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Почему? Вполне вероятно, что решили "перебдеть" ещё до наступления опасной температуры.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2373
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Чеё-то непонятно у ДайДая с "постоянкой"?! Сегодня утром видел МСДЭ по Харькову, прикольный такой Лехус, блин! Подошёл пршупал - настоящий! Было бы время, чесно слово, напросился бы в нутрё - пощупать :)

Parero
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 42
Зарегистрирован: 21 окт 2011, 08:12

Сообщение Parero »

в 7 утра сегодня днепропетровский хюндай дотащили до 1 пути Дарницы.

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

Сегодня днем видел на киев-пасе хюндай харьков-киев. Спереди был зачехлен сцеп =)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9683
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Это ж надо...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
ArtemKiev
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 397
Зарегистрирован: 19 сен 2012, 15:46
Откуда: Киев

Сообщение ArtemKiev »

Сегодня ночью видел что-то подобное, вагоны от хюндая (Харьков-Киев на ст.Киев-Пас) без головы тянул наш отечественный электровоз, в темноте не рассмотрел какой именно, но сам факт.

Что за мода ездить с опозданием ускоренным экспрессам? 187-й ПЭ отправился из Киева с задержкой 15 минут. В Хмельницкий прибыл на полчаса позже (на 6-й путь, самый неудобный из всех возможных на ст.Хм, люди обходили весь состав и переходили пути через рельсы по рыхлому снегу со всеми шансами навернуться или поскользнуться). К тому же не могу понять зачем экспрессу делать остановку в Попельне и Гнивани. Ну Жмеринка еще ладно, хотя уже основная масса объезжает по обводному пути. За последние пару месяцев, единичные случаи, когда приезжал вовремя.

Ответить