Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Неа, двухсторонним были метров 20, там пробовали сделать поворот на уманскую через разворот вокруг треугольной клумбы http://wikimapia.org/#lat=50.4371747&lo ... 19&l=0&m=b
с дальнейшим проездом на мицкевича .
Отказались из-за жалоб пешеходов - мол вышли из безопасного подземного перехода и попали в армагеддон)
с дальнейшим проездом на мицкевича .
Отказались из-за жалоб пешеходов - мол вышли из безопасного подземного перехода и попали в армагеддон)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Треугольник был до реконструкции, после была идея убрать так левые повороты с перекрёстка, в начале на светофоре были запрещены все левые повороты. Таким образом что бы повернуть на лево, как сейчас по стрелки надо было ехать Волынская, Антонова, Ушинского и т.д.
Соответственно левый поворот на Чоколовский выглядел как Ушинского - Антонова
Соответственно левый поворот на Чоколовский выглядел как Ушинского - Антонова
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
На київській Шулявці може з’явитися триярусна розв’язка
Постійна комісія Київради з питань транспорту та зв’язку направила на експертизу проект реконструкції транспортної розв'язки біля метро "Шулявська" на перетині проспекту Перемоги та вулиць В.Гетьмана і О.Довженка.
Як передає кореспондент УНІАН, про це після сьогоднішнього засідання повідомив голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник.
"Комісія проект розглянула. Він нам видався дуже інноваційним і щодо економії фінансових ресурсів, і щодо пропускної спроможності цього транспортного вузла ", - повідомив Д.Олійник.
Він зазначив, що комісія рекомендувала інституту Генплану, управлінню містобудування, управлінню транспорту КМДА та іншим фаховим організаціям провести експертизи даного проекту.
Як зазначив автор проекту реконструкції розв'язки на Шулявці архітектор Віктор Петрук, будівництво триярусної розв'язки з реверсним розподільчим кільцем дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки до 19-22 тис. автомобілів на годину, у той час як зараз розв'язка пропускає до 8 тис. машин. Окрім того, на думку автора проекту, така розв'язка зменшить аварійність на дорогах. Даний проект коштуватиме близько 150 млн. грн., що значно дешевше запропонованого раніше проекту Інституту Київдормістпроект (близько 370 млн грн – УНІАН), яким передбачається демонтаж частини цеху заводу "Більшовик".
Присутній на засіданні комісії головний архітектор Києва Сергій Целовальник констатував, що проект триярусної розв'язки цікавий, але потребує додаткового вивчення.
Нагадаємо, як повідомляв раніше заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, міськадміністрація планує внести на розгляд Київради питання фінансування реконструкції даної розв'язки у поточному році.
Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/550375-na-kiji ... yazka.html
Постійна комісія Київради з питань транспорту та зв’язку направила на експертизу проект реконструкції транспортної розв'язки біля метро "Шулявська" на перетині проспекту Перемоги та вулиць В.Гетьмана і О.Довженка.
Як передає кореспондент УНІАН, про це після сьогоднішнього засідання повідомив голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник.
"Комісія проект розглянула. Він нам видався дуже інноваційним і щодо економії фінансових ресурсів, і щодо пропускної спроможності цього транспортного вузла ", - повідомив Д.Олійник.
Він зазначив, що комісія рекомендувала інституту Генплану, управлінню містобудування, управлінню транспорту КМДА та іншим фаховим організаціям провести експертизи даного проекту.
Як зазначив автор проекту реконструкції розв'язки на Шулявці архітектор Віктор Петрук, будівництво триярусної розв'язки з реверсним розподільчим кільцем дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки до 19-22 тис. автомобілів на годину, у той час як зараз розв'язка пропускає до 8 тис. машин. Окрім того, на думку автора проекту, така розв'язка зменшить аварійність на дорогах. Даний проект коштуватиме близько 150 млн. грн., що значно дешевше запропонованого раніше проекту Інституту Київдормістпроект (близько 370 млн грн – УНІАН), яким передбачається демонтаж частини цеху заводу "Більшовик".
Присутній на засіданні комісії головний архітектор Києва Сергій Целовальник констатував, що проект триярусної розв'язки цікавий, але потребує додаткового вивчення.
Нагадаємо, як повідомляв раніше заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, міськадміністрація планує внести на розгляд Київради питання фінансування реконструкції даної розв'язки у поточному році.
Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/550375-na-kiji ... yazka.html