Метропланы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Chrome
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 633
- Зарегистрирован: 28 июн 2005, 00:11
- Откуда: Київ-Москва
- Контактная информация:
Касательно первой схемы - 147 станций - [вполне] реально, если бы было нормальное руководство и финансирование. В свете планов по доведению кол-ва станций до 110 - почему бы и нет?
Детская любовь к ЗРЭПСу
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)
Насчет юмора: карту можно было бы подкорректировать и сделать ее не такой вульгарной. Я предлжил бы некоторые станции назвать так:"Житомирська" - "Жидомирська", "Святошин" - "Блядошин", "Дорогожичі" - "Дурогожичі", "Львівська Брама" - "Львівська Драма", "Кловська"- "Пловська", "Печерська"-"Педерська", "Видубичі"-"Вирубичі", "Осокорки"-"Косякорки", "Героїв Дніпра" - "Героїв Чорнобиля", "Поштова Площа" - "Понтова Площа", "Майдан Незалежності" - "Кайдан Незалежності".
Люблю пневматику!
По поводу перспективного количества станций, давайте глянем что делается у бывших наших соседей, имею в виду Прагу.
На сайтах я нашел схемы развития системы метро на 2050-2070, 2070-2100 и 2100-2120. Так вот, на последней всего-то 120 станций. То есть с увеличением числа станций усложняется их строительство, т.к. пересадку запросто не сделать.
Учтем, что в Праге сейчас 53 станции, построенные за 35 лет и сравним с Киевом, где 44 станции за 56 лет.
Вот вам и приблизительные ориентиры.
В Праге - 120 станций при ожидании при теперешней скорости возведения оных 175.
А в Киеве - при той же скорости к 2120 году должно было бы быть 90. Правда, в Киеве немерянно незаметрошенных территорий!
На сайтах я нашел схемы развития системы метро на 2050-2070, 2070-2100 и 2100-2120. Так вот, на последней всего-то 120 станций. То есть с увеличением числа станций усложняется их строительство, т.к. пересадку запросто не сделать.
Учтем, что в Праге сейчас 53 станции, построенные за 35 лет и сравним с Киевом, где 44 станции за 56 лет.
Вот вам и приблизительные ориентиры.
В Праге - 120 станций при ожидании при теперешней скорости возведения оных 175.
А в Киеве - при той же скорости к 2120 году должно было бы быть 90. Правда, в Киеве немерянно незаметрошенных территорий!
Містобудівна рада погодила передпроектні пропозиції Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену стосовно проходження траси і розміщення станцій, - передає “ProUA”.
Нововведенням лінії метро на Лівий берег буде те, що вперше буде використано маршрутний рух потягів. «Один маршрут метро від станції «Райдужна» піде на Троєщину, інший – на Воскресенку», - повідомив доповідач проекту Віктор ЯНИКІН.
Довжина нової Подільсько-Вигурівської лінії становитиме 16 км. На лінії розміститься 10 станцій метрополітену.
Почнеться лінія в районі існуючої станції метро «Вокзальна», де буде споруджено перехід на Святошинско-Броварську лінію. Планується, що виходи з нової станції побудують в районі Південного вокзалу і північних платформ центрального вокзалу.
Наступну станцію побудують в районі площі Перемоги. На сьогодні, існують 2 варіанти спорудження станції, кожен їх яких має свої плюси і мінуси. Один з варіантів – побудувати станцію між будівлею цирку і універмагом «Україна», що вигідно з погляду пасажирських потоків. Інший варіант – побудувати станцію на 150-200 метрів далі, що вигідніше з погляду будівництва метро.
Після станції «Проспект Перемоги» побудують станцію «Глубочицька», яка буде пересадковою на станцію «Лук`янівська» Сирецько-Печерської лінії.
На Подолі, в районі станції «Тараса Шевченка» побудують станцію «Подільська», яка також буде пересадковою станцією на Куренівсько-Червоноармійську лінію.
Наступну станцію «Суднобудівельну» побудують на Рибальському півострові. Ця станція буде однією з найкрупніших на цій лінії. Це обумовлено тим, що мерія планує масштабну забудову Рибальського півострова.
Першою станцією на лівому березі буде станція «Труханів острів», а за нею побудують станцію «Затока Десенка». Станція «Затока Десенка» матиме технологічне значення, але в майбутньому район, в якому будується станція, забудовуватиметься житловими кварталами.
На Веселковому масиві побудують станцію «Веселкова», яка буде пересадковою на Дніпровській лінії, яку побудують в майбутньому. Дніпровська лінія пройде від вулиці Мілославськой до станції «Лівобережна».
Після «Веселкової» буде побудована станція дрібного залягання «Бульвар Перова».
У районі вулиць Стальського і Братиславсько ї побудують станцію «Братиславська», яка буде кінцевою на Под ільсько-Вигурівськ ій лінії метро. Недалеко від станції «Брат исласьк ій» побудують депо «Воскресенське».
На новій лінії 2 станції будуть глибокого залягання: «Перемога», «Глубочицька»; 4 станції дрібного залягання – «Вокзальна», «Перова», «Братиславська» і « Райдужна»; середнього залягання – «Суднобудівельна» і «Подільська». Станції «Труханів острів» і «Затока Десенка» планують як наземні.
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=53067
Нововведенням лінії метро на Лівий берег буде те, що вперше буде використано маршрутний рух потягів. «Один маршрут метро від станції «Райдужна» піде на Троєщину, інший – на Воскресенку», - повідомив доповідач проекту Віктор ЯНИКІН.
Довжина нової Подільсько-Вигурівської лінії становитиме 16 км. На лінії розміститься 10 станцій метрополітену.
Почнеться лінія в районі існуючої станції метро «Вокзальна», де буде споруджено перехід на Святошинско-Броварську лінію. Планується, що виходи з нової станції побудують в районі Південного вокзалу і північних платформ центрального вокзалу.
Наступну станцію побудують в районі площі Перемоги. На сьогодні, існують 2 варіанти спорудження станції, кожен їх яких має свої плюси і мінуси. Один з варіантів – побудувати станцію між будівлею цирку і універмагом «Україна», що вигідно з погляду пасажирських потоків. Інший варіант – побудувати станцію на 150-200 метрів далі, що вигідніше з погляду будівництва метро.
Після станції «Проспект Перемоги» побудують станцію «Глубочицька», яка буде пересадковою на станцію «Лук`янівська» Сирецько-Печерської лінії.
На Подолі, в районі станції «Тараса Шевченка» побудують станцію «Подільська», яка також буде пересадковою станцією на Куренівсько-Червоноармійську лінію.
Наступну станцію «Суднобудівельну» побудують на Рибальському півострові. Ця станція буде однією з найкрупніших на цій лінії. Це обумовлено тим, що мерія планує масштабну забудову Рибальського півострова.
Першою станцією на лівому березі буде станція «Труханів острів», а за нею побудують станцію «Затока Десенка». Станція «Затока Десенка» матиме технологічне значення, але в майбутньому район, в якому будується станція, забудовуватиметься житловими кварталами.
На Веселковому масиві побудують станцію «Веселкова», яка буде пересадковою на Дніпровській лінії, яку побудують в майбутньому. Дніпровська лінія пройде від вулиці Мілославськой до станції «Лівобережна».
Після «Веселкової» буде побудована станція дрібного залягання «Бульвар Перова».
У районі вулиць Стальського і Братиславсько ї побудують станцію «Братиславська», яка буде кінцевою на Под ільсько-Вигурівськ ій лінії метро. Недалеко від станції «Брат исласьк ій» побудують депо «Воскресенське».
На новій лінії 2 станції будуть глибокого залягання: «Перемога», «Глубочицька»; 4 станції дрібного залягання – «Вокзальна», «Перова», «Братиславська» і « Райдужна»; середнього залягання – «Суднобудівельна» і «Подільська». Станції «Труханів острів» і «Затока Десенка» планують як наземні.
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=53067
При чтении статьи слезы на глаза наворачиваются. В начале статьи станция называется "Проспект победы", в конце она уже просто "Победа". Великий и могучий украинский язык - дрібне - означает мелкое не в смысле глубины, кто переводил оторвать бы тому что-нибудь.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1175
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Похоже на автоперевод на компе. Одна только станция "Веселкова" чего стоит.Vadim писал(а):При чтении статьи слезы на глаза наворачиваются. В начале статьи станция называется "Проспект победы", в конце она уже просто "Победа". Великий и могучий украинский язык - дрібне - означает мелкое не в смысле глубины, кто переводил оторвать бы тому что-нибудь.
И эти люди работают в КГГА (читай получают наши с вами деньги).
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно