Новости о трамвае и не только
Модераторы: dimentiy, Администраторы
В Даугавпилс отправятся белорусские трамваи
http://bkm.by/?id_page=7&id_news=169
В рамках проекта Европейского фонда регионального развития "Реновация трамвайной транспортной инфраструктуры Даугавпилса" 22 марта был заключён договор о поставке трамваев на сумму более 6,5 млн. Евро (без учета НДС) для нужд организации по пассажироперевозкам AS "Tramvaju uznёmums" . Договор предусматривает поставку 12 четырёхосных и шестиосных трамвайных вагонов моделей 62103 и 843 соответственно, их установку и сервисное обслуживание, а также обучение персонала эксплуатирующей организации.
Первые трамваи ожидаются в Даугавпилсе к середине лета нынешнего года, но перед сдачей их в эксплуатацию будут проведены испытания, поэтому перевозка пассажиров будет возможна немного позже.
Напомним, что это уже третья попытка Даугавпилса закупить трамваи: результаты первого конкурса были аннулированы, второй конкурс был перенесен, и третий тендер чуть было не сорвался, так как была подана заявка в Бюро по надзору за закупками от Даугавпилского локомотиворемонтного завода на оспаривание результатов конкурса, но спустя почти два месяца все же было принято решение о признании успешного завершения тендера. ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкоммунмаш» в тендере принимало участие совместно с латвийской компанией SIA "Agmen Consulting Bureau".
http://bkm.by/?id_page=7&id_news=169
В рамках проекта Европейского фонда регионального развития "Реновация трамвайной транспортной инфраструктуры Даугавпилса" 22 марта был заключён договор о поставке трамваев на сумму более 6,5 млн. Евро (без учета НДС) для нужд организации по пассажироперевозкам AS "Tramvaju uznёmums" . Договор предусматривает поставку 12 четырёхосных и шестиосных трамвайных вагонов моделей 62103 и 843 соответственно, их установку и сервисное обслуживание, а также обучение персонала эксплуатирующей организации.
Первые трамваи ожидаются в Даугавпилсе к середине лета нынешнего года, но перед сдачей их в эксплуатацию будут проведены испытания, поэтому перевозка пассажиров будет возможна немного позже.
Напомним, что это уже третья попытка Даугавпилса закупить трамваи: результаты первого конкурса были аннулированы, второй конкурс был перенесен, и третий тендер чуть было не сорвался, так как была подана заявка в Бюро по надзору за закупками от Даугавпилского локомотиворемонтного завода на оспаривание результатов конкурса, но спустя почти два месяца все же было принято решение о признании успешного завершения тендера. ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкоммунмаш» в тендере принимало участие совместно с латвийской компанией SIA "Agmen Consulting Bureau".
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
ПЕРШИЙ ТРИСЕКЦІЙНИЙ ТРАМВАЙ "КАШТАН" - ГОТОВИЙ!
Транспортники, як і обіцяли, зібрали рейкову машину до Дня Києва. Це вже не просто вагон, а цілий потяг - із низькою підлогою та сучасним обладнанням.
Наталя Питель, журналіст:
- Він щойно став на рейки. Зелений "Каштан" привезли з експериментального цеху в депо імені Шевченка, звідки він здійснить свою першу поїздку. Вже за місяць зможуть побачити його і пасажири: щойно все налаштують - трамвай почнуть випробовувати. Тож під час тестових заїздів він проїздитиме повз станції Борщагівської швидкісної лінії. Після успішних іспитів, кияни нарешті зможуть оцінити не тільки вигляд, а і його комфорт, наприклад, кліматичний.
Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс":
- На цьому вагоні ще застосована система кондиціонування. Окремо для водія, незалежно від того, які умови у салоні. Для салону також є кондиціонування, але для водія тут застосовується індивідуальний кондиціонер для покращення умов роботи.
До речі, для водія розробили і спеціальну панель керування трамваєм. Проектували прямо у цехах «Київпастрансу». Найбільше інженерної і дизайнерської фантазії та знань витратили на маски потяга, а ще на з’єднувальні деталі, адже у машини з’явилася середня частина. Враховували всі зауваження, що були до перших «Каштанів»-одиночок та готові і далі удосконалюватися вже в серійному виробництві.
Григорій Богуславець, начальник Служби утримання рухомого складу КП "Київпастранс":
- Це повністю використаний інженерно-технічний потенціал технічної служби КП «Київпастранс», наші робітники наші виробничі площі, наше обладнання… Все це практично наше, і ми готові, за наявності замовлення, пустити їх на тиражування у серію і забезпечити не тільки місто Київ, але й інші міста України.
У власної київської машини у кожній секції - частина низької підлоги, для візків передбачили висувний пандус і спеціальне місце, куди можна пристібати інвалідне крісло. Хід обіцяють тихий, плавний, навіть при 70 кілометрах на годину, які може розвивати трамвай.
Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс":
- Дозволяє економити електроенергії на 40 % від звичайного трамвайного вагона Т3. Ця система забезпечує плавний рух і плавну зупинку без застосування механічних гальм. А це подовжує термін експлуатації вагона, і робить зручною поїздку для пасажира.
Є в зеленому «Каштані» і система відеоспостереження, і інформаційне обладнання - монітори та звукове оповіщення про зупинки. Всі ці найсучасніші характеристики - за помірну ціну.
Олександр Козицький, директор трамвайного депо ім. Т.Г. Шевченка:
- Найголовніше, що він дешевше тих вагонів, які ми придбали. У Санкт-Петербурзі, у Мінську, у Дніпропетровську їздять вагони нашого виробництва.
Поки у планах «Київпастрансу» пустити перший зелений «Каштан» на Борщагівську швидкісну лінію. На моніторі кабіни засвітять цифру 3- саме цей маршрут має стати прем’єрним для трамвайного потягу.
Наталя Питель, Юрій Росохай, телеканал «Київ».
http://www.kievtv.com.ua/news/novini-st ... tovii.html
Транспортники, як і обіцяли, зібрали рейкову машину до Дня Києва. Це вже не просто вагон, а цілий потяг - із низькою підлогою та сучасним обладнанням.
Наталя Питель, журналіст:
- Він щойно став на рейки. Зелений "Каштан" привезли з експериментального цеху в депо імені Шевченка, звідки він здійснить свою першу поїздку. Вже за місяць зможуть побачити його і пасажири: щойно все налаштують - трамвай почнуть випробовувати. Тож під час тестових заїздів він проїздитиме повз станції Борщагівської швидкісної лінії. Після успішних іспитів, кияни нарешті зможуть оцінити не тільки вигляд, а і його комфорт, наприклад, кліматичний.
Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс":
- На цьому вагоні ще застосована система кондиціонування. Окремо для водія, незалежно від того, які умови у салоні. Для салону також є кондиціонування, але для водія тут застосовується індивідуальний кондиціонер для покращення умов роботи.
До речі, для водія розробили і спеціальну панель керування трамваєм. Проектували прямо у цехах «Київпастрансу». Найбільше інженерної і дизайнерської фантазії та знань витратили на маски потяга, а ще на з’єднувальні деталі, адже у машини з’явилася середня частина. Враховували всі зауваження, що були до перших «Каштанів»-одиночок та готові і далі удосконалюватися вже в серійному виробництві.
Григорій Богуславець, начальник Служби утримання рухомого складу КП "Київпастранс":
- Це повністю використаний інженерно-технічний потенціал технічної служби КП «Київпастранс», наші робітники наші виробничі площі, наше обладнання… Все це практично наше, і ми готові, за наявності замовлення, пустити їх на тиражування у серію і забезпечити не тільки місто Київ, але й інші міста України.
У власної київської машини у кожній секції - частина низької підлоги, для візків передбачили висувний пандус і спеціальне місце, куди можна пристібати інвалідне крісло. Хід обіцяють тихий, плавний, навіть при 70 кілометрах на годину, які може розвивати трамвай.
Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс":
- Дозволяє економити електроенергії на 40 % від звичайного трамвайного вагона Т3. Ця система забезпечує плавний рух і плавну зупинку без застосування механічних гальм. А це подовжує термін експлуатації вагона, і робить зручною поїздку для пасажира.
Є в зеленому «Каштані» і система відеоспостереження, і інформаційне обладнання - монітори та звукове оповіщення про зупинки. Всі ці найсучасніші характеристики - за помірну ціну.
Олександр Козицький, директор трамвайного депо ім. Т.Г. Шевченка:
- Найголовніше, що він дешевше тих вагонів, які ми придбали. У Санкт-Петербурзі, у Мінську, у Дніпропетровську їздять вагони нашого виробництва.
Поки у планах «Київпастрансу» пустити перший зелений «Каштан» на Борщагівську швидкісну лінію. На моніторі кабіни засвітять цифру 3- саме цей маршрут має стати прем’єрним для трамвайного потягу.
Наталя Питель, Юрій Росохай, телеканал «Київ».
http://www.kievtv.com.ua/news/novini-st ... tovii.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Дизайн брутальний.

Це куди?Олександр Козицький, директор трамвайного депо ім. Т.Г. Шевченка:
- Найголовніше, що він дешевше тих вагонів, які ми придбали. У Санкт-Петербурзі, у Мінську, у Дніпропетровську їздять вагони нашого виробництва.

Раніше, мабуть, не було.адже у машини з’явилася середня частина