Скоростное движение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2885
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Анатолий писал(а):В сумерках и при тумане лучше всего жёлтый цвет...
Желтый? Может свет, а не цвет? Сомневаюсь, что ярко-оранжевые светоотражающие(это они должны быть такими, в большинстве случаев краска обычная) полосы будут хуже заметны чем желтые.
И речь идет не о цвете фонарей, а о видимости локомотивов, иногда даже в яркий солнечный день.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Желтый? Может свет, а не цвет?
давроде цвет. во всяком случае /помню давненько еще/ так аргументировали окраску Икарусов
:rtfm: :censored:

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2885
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Но облезлая краска на Хёндаях даже на желтый не тянет.

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Желтый может где-то лучше и виден, но не является сигналом к немедленной остановке.
Здесь могла быть моя подпись...

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2351
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Вообще вот та светоотражаловка обычно клеяная, не знаю как на Ху, а вот на лоховозках после завода клеяные. они за год выгорают, весной на комисионом клеят новые, хотя один год был в депо помню какомуто поезду красили в два слоя..

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6084
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

З 26 травня 2013 року швидкість та комфорт поїздів ІНТЕРСІТІ+ стануть доступними для мешканців Запоріжжя

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/343577/

25.04.2013

Починаючи з 26 травня 2013 року маршрут поїзда №167/168 Київ-Дніпропетровськ-Київ подовжено до міста Запоріжжя, що зробить швидкість та комфорт поїздів ІНТЕРСІТІ+ доступним для жителів цього потужного центру півдня України.

Поїзд № 168К Київ – Дніпропетровськ – Запоріжжя-1 буде відправлятися із Києва о 07 год. 15 хв. і прибуде до Запоріжжя о 14 год. 05 хв.

Поїзд № 168П Запоріжжя-1 – Дніпропетровськ – Київ буде відправлено із Запоріжжя о 15 год. 59 хв. і прибуде до Києва о 22 год. 49 хв.

Поїзди ІНТЕРСІТІ+ долатимуть відстань 658 км між Києвом та Запоріжжям за 06 год. 50 хв. (Довідково: традиційні «нічні» поїзди цю ж відстань долають за час не менший ніж 9 годин).

Квитки вже у продажу на сайті http://booking.uz.gov.ua/ та в усіх залізничних касах. Вартість проїзду у вагонах Першого класу від 376 грн., у вагонах Другого класу – від 275 грн.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2885
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Оновлено систему диференціації тарифів попереднього продажу проїзних документів у 1-му класі поїздів категорії «ІНТЕРСІТІ+»

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... -2/343489/

Українська залізнична швидкісна компанія постійно працює над поліпшенням якості надання послуг пасажирам поїздів категорії «Інтерсіті+». Тому вже з 25 квітня 2013 року у вагонах 1-го класу поїздів категорії ІНТЕРСІТІ+ вводиться оновлена система гнучкої диференціації тарифів при попередньому продажу проїзних документів.

За 45-44 доби до дати відправлення поїзда квитки у вагони 1-го класу поїздів категорії ІНТЕРСІТІ+ пасажири зможуть придбати дешевше, ніж, у інші дні із наближенням до дати відправлення.

Також звертаємо увагу пасажирів, що для отримання знижки, змінилися терміни придбання проїзних документів:

за 45-44 доби до дати відправлення поїзда – коефіцієнт індексації 0,85 від вартості плацкарти, тобто зниження вартості на 15%;
за 43-30 діб до дати відправлення – коефіцієнт індексації 0,9 від вартості плацкарти, тобто зниження вартості на 10%;
за 29-15 діб до дати відправлення коефіцієнт індексації 1,0 від вартості плацкарти, тобто вартість квитка залишається без змін.
за 14-5 діб до дати відправлення – коефіцієнт індексації 1,05 від вартості плацкарти, тобто підвищення вартості квитка на 5 %;
за 4-3 доби до дати відправлення – коефіцієнт індексації 1,10 від вартості плацкарти, тобто підвищення вартості квитка на 10 %;
за 2-1 добу до дати відправлення – коефіцієнт індексації 1,15 від вартості плацкарти, тобто підвищення вартості квитка на 15 %.

Крім того, при купівлі квитків «туди і назад» діє знижка 10%. Квитки доступні на порталі бронювання квитків http://booking.uz.gov.ua/ та в усіх залізничних касах.

т.е. реальное удешевление будет меньше, чем озвучено

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/343577/ писал(а): Поїзди ІНТЕРСІТІ+ долатимуть відстань 658 км між Києвом та Запоріжжям за 06 год. 50 хв. (Довідково: традиційні «нічні» поїзди цю ж відстань долають за час не менший ніж 9 годин).
Тобто спати 9 годин вночі гірше, ніж сидіти 7 годин вдень? :wall:
Не буде дивно, якщо під шум цього нововведення тихенько виведуть якісь існуючі нічні маршрути..

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Ночью неинтересно, т.к. в окошко мало чего видно.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

Так тю, на нічні місця першого класу можна включати у вартість квитка прилад нічного бачення, і проблема вирішується, було б бажання.

до інсайдерів: не так давно були розмови про зміну маршруту Хюндая на Львів, зробити через Хмельницький, як ПЕ. Це так і залишилося розмовами, чи були якісь конкретні дії?

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2885
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

В Симферополь поедут Hyundai и Skoda
Решение «Укрзалізниці» ставит крест на скоростных поездах Крюковского вагоностроительного завода


http://forbes.ua/business/1351868-v-sim ... ai-i-skoda

26 мая «Укрзалізниця» запускает поезда «Интерсити +» из Донецка, Харькова, Днепропетровска и Запорожья в Симферополь. К категории «Интерсити +» относятся поезда производства южнокорейской Huyndai Rotem и чешской Skoda. Решение «Укразалізниці» нанесло удар по планам Крюковского вагоностроительного завода наладить серийный выпуск скоростных поездов. Единственным не занятым направлением для скоростных маршрутов остается одесское, но это дальняя перспектива.

О планах «Укразалізниці» запустить поезда КВСЗ на маршрутах Харьков – Симферополь и Донецк – Симферополь в начале февраля заявлял Николай Сергиенко, первый заместитель гендиректора ведомства. «Тогда мы планировали, что деньги на закупку крюковских электропоездов будут выделены из государственного бюджета, – объяснил Сергиенко Forbes. – Но в этом году средства на них так и не были не предусмотрены». «Решения [о закупке за деньги госбюджета. – Forbes] по нашим поездам нет», – подтвердил Forbes председатель правления КВСЗ Евгений Хворост.

Единственное перспективное направление для скоростного движения, которое еще не занято – одесское. Год назад начальник управления пассажирских перевозок «Укрзалізниці» Александр Иванько сообщал о планах по запуску скоростных поездов Киев – Одесса до конца 2012 года. Этого не произошло. «Железнодорожная инфраструктура на этом направлении позволяет пускать поезда со скоростью не более 120 км/ч, – подчеркивает Леонид Лобойко, директор «Украинской железнодорожной скоростной компании». – Для скоростного движения нужно строить новую, но на это нужно время и деньги».

Есть ли будущее у крюковских скоростных поездов? В апреле прошлого года межведомственная комиссия разрешила эксплуатацию двух скоростных поездов крюковского производства, а также дала добро на производство опытной партии из 10 составов. Год назад КВСЗ договорился с Донецкой железной дорогой о поставке двух поездов, но за них «Укрзалізниця» еще не заплатила.

«Государство приобретет два уже произведенных крюковских поезда», – сказал Forbes на условиях анонимности один из чиновников Мининфраструктуры, знакомый с ситуацией. Назвать сроки покупки готовых электропоездов чиновник назвать не берется. Но другие поезда, которые планирует выпустить КВСЗ, государство вряд ли купит, считает собеседник Forbes.

Спроса на скоростные поезда КВСЗ за пределами Украины нет, констатирует аналитик издания «Транспортный бизнес» Вячеслав Коновалов. «В России есть совместное производство скоростных поездов Российских железных дорог и Siemens, а в Белоруссии выпускать такие поезда будет швейцарская Stadler, которая строит завод в Минске», – пояснил Коновалов.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9668
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Логика есть — использовать уже существующие поезда, чтобы не простаивали.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 503
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Сообщение Jyraff »

Дивна якась логіка. Поставити на коротший маршрут зручніший і потужніший Хюндай, а на довші Шкоди з чудовим розміщенням сидінь... Поставили б на Донецьк Хюндай, на Харків крюківський поїзд локомотивної тяги, а на Дніпропетровськ і звичайного столичника б вистачило.

А для ЕКр-1 маршрути і без цих знайдуться - 10-15 перспективних напрямків аж бігом є. Можливо, не в 9-и вагонній складовості, але для них це зовсім не проблема; і в категорії ІС, а не ІС+. Були б гроші...

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

dimentiy писал(а):Логика есть — использовать уже существующие поезда, чтобы не простаивали.
2 из которых имеют пригородную компоновку салона.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 709
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Сообщение mann »

Крим стає доступнішим разом із ІНТЕРСІТІ+

Цього літа пляжі та історичні місця туристичної Мекки України – Криму стануть доступніші завдяки поїздам ІНТЕРСІТІ+, адже починаючи з 26 травня 2013 року поїзди «Українського Експресу» з’єднають столицю Автономії – місто Сімферополь – з Харковом, Донецьком, Дніпропетровськом та Запоріжжям.

Поїзд № 152Л Дніпропетровськ – Сімферополь буде відправлятися із Дніпропетровська о 08 год. 45 хв. і прибуде до Сімферополя о 13 год. 40 хв.
Поїзд № 152П Сімферополь – Дніпропетровськ буде відправлено із Сімферополя о 17 год. 04 хв. і прибуде до Дніпропетровська о 21 год. 59 хв.
Поїзди ІНТЕРСІТІ+, які обслуговуватимуться рухомим складом виробництва компанії HYUNDAI Rotem, долатимуть відстань 482 км між Дніпропетровськом та Сімферополем за 04 год. 55 хв. (Довідково: традиційні «нічні» поїзди цю ж відстань долають за час не менший ніж 6,5 годин).

Квитки вже у продажу на сайті http://booking.uz.gov.ua/ та в усіх залізничних касах. Вартість проїзду у вагонах Першого класу від 302 грн., у вагонах Другого класу – від 222 грн.

Також для комфортного пересування пасажирів до Криму введено 2 пари цілорічних поїздів «Інтерсіті+» (склад виробництва «Шкода», який нещодавно було атестовано на категорію «Інтерсіті+») на напрямках Харків – Сімферополь – Харків, Донецьк – Сімферополь – Донецьк.

Харків – Сімферополь – Харків: відправлення із Харкова о 07.00, прибуття у Сімферополь о 13.52, відправлення із Сімферополя о 15.18, прибуття в Харків о 22. 13.

Донецьк – Сімферополь – Донецьк: відправлення із Донецька о 07.21, прибуття у Сімферополь о 14.04, відправлення о 15.28 до Донецька, прибуттям до Донецька о 22.19.

Таким чином, Українська залізнична швидкісна компанія поступово розширює географію швидкісних перевезень електропоїздами «Інтерсіті+».

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/343697/

Ответить