Метро на Троещину (часть 2)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Складний грунт для щиту. Але намивалося там не 10 м.selykv писал(а):До речі питання на засипку:
Зважаючи, що Троєщина стоїть на намивному піску - то чи може це означати що при нормальному фінансуванні щити будуть швидше рити і прокладати тунелі?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9692
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
incognito, наверное, имеет в виду ПВМП с конструкциями под пути и станции. Но назвать это строительством метрополитена нельзя — лишь мост, ничего более.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Крайний раз, помнится, торжественно строить метро на Троещину начинал ЛЧ ровно 5 лет назад, аккурат перед прошлыми выборами
Nil sub sole novum<...> Десь 19 травня 2008 року соціологія показала недостатню підтримку Л.М. на Троєщині, тому було вирішено змінити плани і замість чогось там у центральних районах провести широкомасштабну акцію на Троєщині.
Нам було доручено підготувати акцію під умовною назвою «Мер підписує розпорядження про початок будівництва метро на Троєщину». Варто зазначити, що це розпорядження уже було підписане, однак вирішили ще раз підписати його для народу під телекамери і аплодисменти. Це десь 22 травня. Зараз уже не згадаю.
За день до того довелося у терміновому порядку виготовити біг-борд «Метро на Троєщину – до 2011 року – Київська міська державна адміністрація гарантує», серед ночі я писав текст, а дизайнер робив макет буклета, який було вирішено роздавати усім присутнім, звичайно ж тези, сценарій, анонс, список акредитованих ЗМІ – все це треба було зранку надати БДЯ. Процедура «Что ты написал?» увечері пройшла успішно, правда цифра станцій метро, які будуть збудовані до 2012 року у тезах змінилася з 13 до 18. А стосовно буклету, який ми з дизайнером (слава йому, майстру на всі руки Сергію Борисовичу) редагували до першої години ночі і вранці друкували на усіх кольорових принтерах КМДА БДЯ сказав «геніально». Я був щасливий.
<...>
Нарешті прибуває мер, далі все за звичним сценарієм – він зачитує наші кров’ю написані тези, урочисто сідає за привезений з КМДА стіл і підписує уже раз підписане ним розпорядження. Бабусі аплодують, фотографи клацають, мер втомлено посміхаєься і від’їздить задоволений.
Журналісти ще пишуть Мірошинкова, бабусь-прихильниць… А я радію, що біг-борд нікому на голову не впав і чекаю, поки всі роз’їздуться, бо треба тепер простежити, щоб біг-борд зняли, однак щоб це сталося вже без присутності журналістів. Яка назло, частина журналістів та ще й ТРК «Київ» ніяк не від’їжджає, записує людей з сусіднього будинку, які воюють з ЖЕКом. Шиплю на вухо журналістці щоб кудись переміщалась у сусідній квартал. Нарешті і остання камера поїхала, я кличу робітників і за півгодини вже ніщо не нагадує про грандіозний екшн під назвою «Метро на Троєщину до 2011 року».
Я до речі був нещодавно на Милославській – там одна з перших замів вручала ключі від квартир. Кінцева зупинка швидкісного трамвая стоїть на тому ж місці і у тому ж стані, тому, думаю, на наступних виборах кандидати в мери знову зможуть її використати. Минулого разу троєщинці повірили – ми були переконливими. Може і наступного разу повірять…
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 417#119417
Официоз в архиве
http://web.archive.org/web/201203082000 ... &Id=199055
Последний раз редактировалось AMY 16 май 2013, 11:43, всего редактировалось 1 раз.


Понятное дело, что никто в этом году (пока не закончено строительство на Теремках) метро строить на Троещину не начнёт.
Более реальный срок - после демонтажа щитов на Теремках, их ремонта, а также полного завершения строительства ККЛ (чтобы КМС смог перебросить технику на Подол).
Опять встаёт вопрос о финансировании - могут ведь и в 2013 году не закончить стройку на Теремках. Тогда и начало строительства метро на Троещину соответственно будет сдвинуто.
Более реальный срок - после демонтажа щитов на Теремках, их ремонта, а также полного завершения строительства ККЛ (чтобы КМС смог перебросить технику на Подол).
Опять встаёт вопрос о финансировании - могут ведь и в 2013 году не закончить стройку на Теремках. Тогда и начало строительства метро на Троещину соответственно будет сдвинуто.
Этот "лишь мост" - примерно треть всей запланированной ПВЛ и эдак три четверти первого пускового участка. С тем же успехом можно сказать, что тоннели, пока в них не проложены рельсы, тоже никакого отношения к метро не имеют.dimentiy писал(а):incognito, наверное, имеет в виду ПВМП с конструкциями под пути и станции. Но назвать это строительством метрополитена нельзя — лишь мост, ничего более.
Это я уже не говорю о трёх станциях в пределах мостового перехода. Они тоже не имеют отношения к метро?
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9692
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Именно, не построив эти конструкции, мост как бы не запустить тоже. Там всё завязано друг на дружку. Но считать можно по-разному. Для меня, например, ничего метрошного в том нет.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция