Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Инфа не сильно новая (27.10.2005), но все-таки может кто не читал, то:
В Украине появится низкопольный троллейбус
Во Львове с целью получения сертификата качества ведутся испытания первого в Украине низкопольного троллейбуса "ЛАЗ-Т183" производства ЗАО "Львовский автомобильный завод" (ЛАЗ).
Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе ЗАО "ЛАЗ", получение сертификата планируется на конец ноября 2005 года. После этого предприятие планирует предложить новую модель "ЛАЗ-Т183" в тендере на поставку 45 троллейбусов, недавно объявленном КП "Киевпасстранс".
По словам председателя наблюдательного совета ЗАО "Львовский автомобильный завод" Игоря Чуркина, в 2006 году на базе "ЛАЗ-Т183" будет создана "18-метровая сочлененная модель троллейбуса." "Это вызвано потребностями крупных городов с большим количеством пассажиров в транспорте большой вместимости, надлежащего качества и высокого уровня", - отметил И.Чуркин.
Львовский автомобильный завод основан в 1945 году. В декабре 2003 года предприятие получило международный сертификат "TUV CERT" на систему управления качеством и национальный сертификат "УкрСЕПРО".
В Украине появится низкопольный троллейбус
Во Львове с целью получения сертификата качества ведутся испытания первого в Украине низкопольного троллейбуса "ЛАЗ-Т183" производства ЗАО "Львовский автомобильный завод" (ЛАЗ).
Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе ЗАО "ЛАЗ", получение сертификата планируется на конец ноября 2005 года. После этого предприятие планирует предложить новую модель "ЛАЗ-Т183" в тендере на поставку 45 троллейбусов, недавно объявленном КП "Киевпасстранс".
По словам председателя наблюдательного совета ЗАО "Львовский автомобильный завод" Игоря Чуркина, в 2006 году на базе "ЛАЗ-Т183" будет создана "18-метровая сочлененная модель троллейбуса." "Это вызвано потребностями крупных городов с большим количеством пассажиров в транспорте большой вместимости, надлежащего качества и высокого уровня", - отметил И.Чуркин.
Львовский автомобильный завод основан в 1945 году. В декабре 2003 года предприятие получило международный сертификат "TUV CERT" на систему управления качеством и национальный сертификат "УкрСЕПРО".
У Києві стає дедалі менше «рогатого» транспорту
Олександр СТЕБНИЦЬКИЙ
Чи не щомісяця у Києві з великою помпою відкривають все нові тролейбусні лінії, але кількість тролейбусів «на метр квадратний» чомусь стає все меншою...
Звичайно, близько сорока ліній тролейбусів дуже добре виглядають на папері, й гіпотетично мають задовольняти транспортні потреби мешканців міста. Але що з того киянам, коли й без того перевантажені пасажирами лінії лишають тролейбусів, перекидаючи їх на свіженькі «піар»-маршрути?
У київських тролейбусів нелегка доля. Влада їх любить, але здебільшого для того, щоб розрізати чергову стрічечку на відкритті нової лінії, а не полегшити життя киян. На разі тролейбусів на вулицях міста стало у 2 рази менше, ніж у 1990 році: 500 проти 1000. Про сучасний стан речей у галузі столичного електротранспорту «Киянам» розповів незалежний експерт, голова комітету «Кияни – за громадський транспорт» Михайло Барашков.
Ще з 1995 року в місті створюється дуже багато тролейбусних маршрутів. Порівняно з тими часами довжина ліній виросла мало не вдвічі. Деякі з нових маршрутів дуже важливі, деякі – ні. Більшість нових тролейбусних ліній робляться просто «під галочку». Хай так, але проблема лежить у тому, що для нормального руху на них тролейбусів банально не вистачає. «Кожен рік стабільно зменшується кількість рухомого складу. З 1995 року кількість тролейбусів поступово стає все меншою. Закупається невелика кількість машин, але ще більшу кількість доводиться списувати. Тобто тролейбуси забирають зі старих маршрутів, які колись працювали досить добре, й перекидують на нові – нагадати про їх існування. На разі у Києві лишилося дуже мало тролейбусних ліній з нормальним рухом і громадський транспорт стає просто непридатним до використання. Особливо це стосується тролейбусів. За такої політики у місті скоро лишиться пара сотень машин на сотні маршрутів, які будуть лише пародіювати громадський транспорт, а не виконувати нормально його функції. Зрозуміло, що з такою такою політикою потрібно боротись» - розповідає Михайло Барашков.
«На Солом’янці погано налагоджена робота усіх маршрутів тролейбусів – дев‘ятий існує практично лише на папері. Чотирнадцятий маршрут у центрі також ледь дихає. Останнім часом дуже погіршився рух на лініях 27-го та 25-го тролейбусів – де якраз дуже багато пасажирів. П‘ятірка теж ходить рідко. Дванадцятий тролейбус – взагалі привид. Побачити його – вже поталанило. З «нових» ліній погано ходять 10-й та 34-й тролейбуси – вони взагалі не були киянам потрібні, тому й погано ходять» - продовжує він.
Тролейбусних ліній з нормальним рухом машин у Києві зовсім небагато, принаймні пану Михайлу вдалося перерахувати їх чи не на пальцях. «Нормальний рух на деяких лініях на Теремки, Троєщину, Виноградар. Ще сюди можна додати лінію на Біличі. Решта працює погано» - каже Михайло Ігорович.
Окрім того, багато міських тролейбусів працює на межі строку експлуатації. «Якщо рахувати по нормативних строках експлуатації, то потенційно аварійних тролейбусів – до половини. Звичайно, чеські «Шкоди» можуть служити значно довше свого нормативного строку експлуатації, й у цьому нічого страшного немає. Але все одно, близько 50 машин потрібно зписувати вже найближчим часом. Усі «Шкоди» купувалися ще до 1991 року – їх більшість. А українські тролейбуси, які виготовлені до 1995 року вже практично всі списані, але вони були менш якісні, й як наслідок – менше прослужили. Тобто середній вік кіївського тролейбуса – близько 14 років. Але «Шкоди» можна використовувати 15 років та більше, а от у вітчизняних «ЮМЗ» якість не дуже – вони інколи служать менше п‘яти-семи років. Авіантівські тролейбуси досить надійні, хоч їх і перестали закупати. Невразливий до корозії корпус та досить надійна моторна частина. Вони ще недовго їздять, але мають протриматися років з п‘ятнадцять» - каже експерт.
Ніяких помітних зрушень у фінансуванні тролейбусного парку міста у 2005 році не помітно і не очікується. «Краще стали фінансувати лише київські автобуси. Тролейбуси на жаль, фінансуються не краще, ніж у минулі роки. Купуються лише одиниці рухомого складу, припинили купувати відмінні тролейбуси «Авіанта», які дуже надійні та можуть довго служити. З нових моделей зараз купують вітчизняні тролейбуси «ЮМЗ», менш надійні та з меншим строком служби. Саме завдячуючи малому парку постійно відкладається запуск 44-го тролейбуса на Оболоні та продовження лінії 43-го на метро Чернігівська. Ці роботи планувалося завершити ще у минулому році, й досі нічого немає. Тобто вже навіть не вдається відкривати нові маршрути, незважаючи, що це улюблена справа київської влади» - розповідає Михайло Барашков.
Також редакції «Киян» вдалося отримати красномовні цифри, які добре ілюструють сучасний стан .парку тролейбусів у місті:
Парк тролейбусів з 1950 по 2005 рік:
1950: 129
1960: 290
1970: 737
1981: 1038
1984: 1092
1990: 1125
1995: 713
1996: 681
1997: 645
1998: 629
1999: 612
Січень 2005: 518
Листопад 2005: близько 510.
Склад парку:
Близько 510 машин
Skoda 14Tr 1983-89 рр. - 205
Skoda 15Tr 1990 р. - 24
Skoda 15Tr 1994-95 рр. - 19
Skoda 14TrM 1996 р. - 4
ДАК 271Е - 1988 - 1990 рр. - 8
ЮМЗ Т1 - 1993 - 1996 - 44.
ЮМЗ Т2 1996 р. - 15
ЮМЗ Т2 2000-2004 рр. - 79
Київ-12.03 «Авіант» 1996-2003 рр. - 68
Київ-12.04 2000 р. - 1
МАЗ-103Т - 51
Найближчим часом очікується зняття з експлуатації 8 тролейбусів ДАК та декількох Шкод.
Днями відбудеться веб-конференція голови комітету «Кияни – за громадський транспорт» Михайла Барашкова. Свої запитання Михайлові Ви можете поставити тут.
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/2/5794.htm
Олександр СТЕБНИЦЬКИЙ
Чи не щомісяця у Києві з великою помпою відкривають все нові тролейбусні лінії, але кількість тролейбусів «на метр квадратний» чомусь стає все меншою...
Звичайно, близько сорока ліній тролейбусів дуже добре виглядають на папері, й гіпотетично мають задовольняти транспортні потреби мешканців міста. Але що з того киянам, коли й без того перевантажені пасажирами лінії лишають тролейбусів, перекидаючи їх на свіженькі «піар»-маршрути?
У київських тролейбусів нелегка доля. Влада їх любить, але здебільшого для того, щоб розрізати чергову стрічечку на відкритті нової лінії, а не полегшити життя киян. На разі тролейбусів на вулицях міста стало у 2 рази менше, ніж у 1990 році: 500 проти 1000. Про сучасний стан речей у галузі столичного електротранспорту «Киянам» розповів незалежний експерт, голова комітету «Кияни – за громадський транспорт» Михайло Барашков.
Ще з 1995 року в місті створюється дуже багато тролейбусних маршрутів. Порівняно з тими часами довжина ліній виросла мало не вдвічі. Деякі з нових маршрутів дуже важливі, деякі – ні. Більшість нових тролейбусних ліній робляться просто «під галочку». Хай так, але проблема лежить у тому, що для нормального руху на них тролейбусів банально не вистачає. «Кожен рік стабільно зменшується кількість рухомого складу. З 1995 року кількість тролейбусів поступово стає все меншою. Закупається невелика кількість машин, але ще більшу кількість доводиться списувати. Тобто тролейбуси забирають зі старих маршрутів, які колись працювали досить добре, й перекидують на нові – нагадати про їх існування. На разі у Києві лишилося дуже мало тролейбусних ліній з нормальним рухом і громадський транспорт стає просто непридатним до використання. Особливо це стосується тролейбусів. За такої політики у місті скоро лишиться пара сотень машин на сотні маршрутів, які будуть лише пародіювати громадський транспорт, а не виконувати нормально його функції. Зрозуміло, що з такою такою політикою потрібно боротись» - розповідає Михайло Барашков.
«На Солом’янці погано налагоджена робота усіх маршрутів тролейбусів – дев‘ятий існує практично лише на папері. Чотирнадцятий маршрут у центрі також ледь дихає. Останнім часом дуже погіршився рух на лініях 27-го та 25-го тролейбусів – де якраз дуже багато пасажирів. П‘ятірка теж ходить рідко. Дванадцятий тролейбус – взагалі привид. Побачити його – вже поталанило. З «нових» ліній погано ходять 10-й та 34-й тролейбуси – вони взагалі не були киянам потрібні, тому й погано ходять» - продовжує він.
Тролейбусних ліній з нормальним рухом машин у Києві зовсім небагато, принаймні пану Михайлу вдалося перерахувати їх чи не на пальцях. «Нормальний рух на деяких лініях на Теремки, Троєщину, Виноградар. Ще сюди можна додати лінію на Біличі. Решта працює погано» - каже Михайло Ігорович.
Окрім того, багато міських тролейбусів працює на межі строку експлуатації. «Якщо рахувати по нормативних строках експлуатації, то потенційно аварійних тролейбусів – до половини. Звичайно, чеські «Шкоди» можуть служити значно довше свого нормативного строку експлуатації, й у цьому нічого страшного немає. Але все одно, близько 50 машин потрібно зписувати вже найближчим часом. Усі «Шкоди» купувалися ще до 1991 року – їх більшість. А українські тролейбуси, які виготовлені до 1995 року вже практично всі списані, але вони були менш якісні, й як наслідок – менше прослужили. Тобто середній вік кіївського тролейбуса – близько 14 років. Але «Шкоди» можна використовувати 15 років та більше, а от у вітчизняних «ЮМЗ» якість не дуже – вони інколи служать менше п‘яти-семи років. Авіантівські тролейбуси досить надійні, хоч їх і перестали закупати. Невразливий до корозії корпус та досить надійна моторна частина. Вони ще недовго їздять, але мають протриматися років з п‘ятнадцять» - каже експерт.
Ніяких помітних зрушень у фінансуванні тролейбусного парку міста у 2005 році не помітно і не очікується. «Краще стали фінансувати лише київські автобуси. Тролейбуси на жаль, фінансуються не краще, ніж у минулі роки. Купуються лише одиниці рухомого складу, припинили купувати відмінні тролейбуси «Авіанта», які дуже надійні та можуть довго служити. З нових моделей зараз купують вітчизняні тролейбуси «ЮМЗ», менш надійні та з меншим строком служби. Саме завдячуючи малому парку постійно відкладається запуск 44-го тролейбуса на Оболоні та продовження лінії 43-го на метро Чернігівська. Ці роботи планувалося завершити ще у минулому році, й досі нічого немає. Тобто вже навіть не вдається відкривати нові маршрути, незважаючи, що це улюблена справа київської влади» - розповідає Михайло Барашков.
Також редакції «Киян» вдалося отримати красномовні цифри, які добре ілюструють сучасний стан .парку тролейбусів у місті:
Парк тролейбусів з 1950 по 2005 рік:
1950: 129
1960: 290
1970: 737
1981: 1038
1984: 1092
1990: 1125
1995: 713
1996: 681
1997: 645
1998: 629
1999: 612
Січень 2005: 518
Листопад 2005: близько 510.
Склад парку:
Близько 510 машин
Skoda 14Tr 1983-89 рр. - 205
Skoda 15Tr 1990 р. - 24
Skoda 15Tr 1994-95 рр. - 19
Skoda 14TrM 1996 р. - 4
ДАК 271Е - 1988 - 1990 рр. - 8
ЮМЗ Т1 - 1993 - 1996 - 44.
ЮМЗ Т2 1996 р. - 15
ЮМЗ Т2 2000-2004 рр. - 79
Київ-12.03 «Авіант» 1996-2003 рр. - 68
Київ-12.04 2000 р. - 1
МАЗ-103Т - 51
Найближчим часом очікується зняття з експлуатації 8 тролейбусів ДАК та декількох Шкод.
Днями відбудеться веб-конференція голови комітету «Кияни – за громадський транспорт» Михайла Барашкова. Свої запитання Михайлові Ви можете поставити тут.
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/2/5794.htm
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Итак, очередное проявление периодических обещаний от горадминистрации:
http://www.korrespondent.net/main/135482
Киев купит 50 троллейбусов
Корреспондент.net
04 Ноября 2005, 16:55
Киевская гор администрация решила купить 50 троллейбусов для обновления подвижного состава, сообщает Українські Новини.
В пресс-службе Киевской городской администрации отметили, что власти столицы поручили предприятию "Киевпастранс" провести тендер на 50 троллейбусов за счет кредитных средств.
Администрация поручила также Главному финансовому управлению при формированию бюджета на 2006 год предусмотреть деньги на погашение и обслуживание кредита.
Ранее Львовский автомобильный завод заявлял о намерении Киевгорадминистрации купить у него до конца 2005 года 50 троллейбусов ЛАЗ-Т183. ЛАЗ специализируется на производстве городских, пригородных и междугородных автобусов.
http://www.korrespondent.net/main/135482
Киев купит 50 троллейбусов
Корреспондент.net
04 Ноября 2005, 16:55
Киевская гор администрация решила купить 50 троллейбусов для обновления подвижного состава, сообщает Українські Новини.
В пресс-службе Киевской городской администрации отметили, что власти столицы поручили предприятию "Киевпастранс" провести тендер на 50 троллейбусов за счет кредитных средств.
Администрация поручила также Главному финансовому управлению при формированию бюджета на 2006 год предусмотреть деньги на погашение и обслуживание кредита.
Ранее Львовский автомобильный завод заявлял о намерении Киевгорадминистрации купить у него до конца 2005 года 50 троллейбусов ЛАЗ-Т183. ЛАЗ специализируется на производстве городских, пригородных и междугородных автобусов.
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке
Фотки Киевских тролей:
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/7/6045.htm
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/7/6047.htm
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/7/6045.htm
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/7/6047.htm
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 319
- Зарегистрирован: 04 фев 2005, 16:06
- Откуда: Киев
25.11.2005 | 11:08
У Києві з'являться тролейбуси європейського рівня
У Києві найближчим часом з'являться тролейбуси нової модифікації, які відповідають європейському рівню. У тендері, проведеному КП "Київпастранс", отримала перемогу розроблена Львівським автомобільним заводом модель "ЛАЗ-Т183", яка має низький рівень підлоги, особливо зручний для пасажирів з обмеженими можливостями пересування.
Як повідомили ЛІГАБізнесІнформ у прес-службі заводу, тролейбуси моделі "ЛАЗ-Т183" укомплектовані тяговим електроустаткуванням чеського виробництва. Окрім зручностей для пасажирів, одній з головних особливостей моделі, створеної на базі автобуса "СІТІЛАЗ А-183", є зменшене споживання електроенергії.
Львівський автомобільний завод заснований в 1945 році. У грудні 2003 року підприємство отримало міжнародний сертифікат "TUV CERT" на систему управління якістю і національний сертифікат "УКРСЕПРО".
http://www.liga.net
http://oglyadach.com/news/2005/11/25/40628.htm
У Києві з'являться тролейбуси європейського рівня
У Києві найближчим часом з'являться тролейбуси нової модифікації, які відповідають європейському рівню. У тендері, проведеному КП "Київпастранс", отримала перемогу розроблена Львівським автомобільним заводом модель "ЛАЗ-Т183", яка має низький рівень підлоги, особливо зручний для пасажирів з обмеженими можливостями пересування.
Як повідомили ЛІГАБізнесІнформ у прес-службі заводу, тролейбуси моделі "ЛАЗ-Т183" укомплектовані тяговим електроустаткуванням чеського виробництва. Окрім зручностей для пасажирів, одній з головних особливостей моделі, створеної на базі автобуса "СІТІЛАЗ А-183", є зменшене споживання електроенергії.
Львівський автомобільний завод заснований в 1945 році. У грудні 2003 року підприємство отримало міжнародний сертифікат "TUV CERT" на систему управління якістю і національний сертифікат "УКРСЕПРО".
http://www.liga.net
http://oglyadach.com/news/2005/11/25/40628.htm
Эх... Ещё бы европейское количество этих троллейбусов для поддержания европейского интервала.Юрій писал(а):25.11.2005 | 11:08
У Києві з'являться тролейбуси європейського рівня
У Києві найближчим часом з'являться тролейбуси нової модифікації, які відповідають європейському рівню.
Möge die Macht mit dir sein!
02.12.2005 | 17:56
До Ірпеня та Броварів ходитимуть тролейбуси
У найближчі 2 роки з Києва у бік Ірпеня та Броварів буде прокладена тролейбусна лінія.
Про це сьогодні повідомив Київський міський голова Олександр Омельченко, відповідаючи на запитання журналістів.
„Те, що ми у найближчі 2 роки до Ірпеня і Броварів прокладемо хороші дороги і тролейбусні лінії,.. то я в цьому переконаний”, – відзначив мер Києва.
Нагадав Омельченко і про проект прокладання метрополітену
до Броварів, зауваживши, що такий проект є, але він „дальший”.
(це для теми Нужно ли метро в Бровары! Все ж таки є проект метрополітена в Бровари!)
http://www.kmv.gov.ua
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/12/2/7693.htm
До Ірпеня та Броварів ходитимуть тролейбуси
У найближчі 2 роки з Києва у бік Ірпеня та Броварів буде прокладена тролейбусна лінія.

„Те, що ми у найближчі 2 роки до Ірпеня і Броварів прокладемо хороші дороги і тролейбусні лінії,.. то я в цьому переконаний”, – відзначив мер Києва.
Нагадав Омельченко і про проект прокладання метрополітену



http://www.kmv.gov.ua
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/12/2/7693.htm
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Ага, на словах. На словах всё есть...Юрій писал(а):це для теми Нужно ли метро в Бровары! Все ж таки є проект метрополітена в Бровари!


Последний раз редактировалось Муркенштейн 03 дек 2005, 15:32, всего редактировалось 1 раз.
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке
05.12.2005 | 15:30
Тролейбуси поїдуть до «Океану»
У Миколаєві планується будівництво тролейбусної лінії. Новий маршрут прокладуть від автовокзалу до плавального басейну «Водолій» в Корабельному районі міста, куди зараз курсують тільки маршрутні таксі. Як повідомив «ДС» заступник мера обласного центру Юрій Іцковський, проект лінії розроблений ще в 1991 р., але протокол про наміри з чеською компанією INECOM підписаний тільки в поточному році. Бізнес-план по створенню тролейбусного маршруту протяжністю 17 тис. км. і вартістю 22 млн. євро розроблений миколаївською консалтинговою групою «СЛС». Для його реалізації планується створення СП із замовником — КП «Миколаївелектро-транс» і чеською компанією INECOM. Кредитну лінію відкриє чеський «Ексімбанк», але тільки після того, як українська сторона заручиться гарантією місцевих фінансистів. Гарантом позики погодився виступити «Укрексімбанк». Але головною його умовою стало надання містом застави під кредит у вигляді ділянок землі або будов. Які саме об'єкти віддавати банку, депутати миколаївської міськради обговорюватимуть на найближчій сесії. Для вирішення організаційних і технічних питань вже створена робоча група, до складу якої увійшли мер Володимир Чайка, його заступники, директор «Миколаївелектротранса» Андрій Кондратьєв, представники чеської сторони та «Укрексімбанку». У Корабельному районі знаходяться кілька великих підприємств — глиноземний завод, суднобудівельний завод ВАТ «Дамен Шипярдс Океан», пивзавод «Янтар» і НПК «Заря-Машпроект».
Ганна Чекаліна, «Ділова Столиця»
http://oglyadach.com/news/2005/12/5/43357.htm
Тролейбуси поїдуть до «Океану»
У Миколаєві планується будівництво тролейбусної лінії. Новий маршрут прокладуть від автовокзалу до плавального басейну «Водолій» в Корабельному районі міста, куди зараз курсують тільки маршрутні таксі. Як повідомив «ДС» заступник мера обласного центру Юрій Іцковський, проект лінії розроблений ще в 1991 р., але протокол про наміри з чеською компанією INECOM підписаний тільки в поточному році. Бізнес-план по створенню тролейбусного маршруту протяжністю 17 тис. км. і вартістю 22 млн. євро розроблений миколаївською консалтинговою групою «СЛС». Для його реалізації планується створення СП із замовником — КП «Миколаївелектро-транс» і чеською компанією INECOM. Кредитну лінію відкриє чеський «Ексімбанк», але тільки після того, як українська сторона заручиться гарантією місцевих фінансистів. Гарантом позики погодився виступити «Укрексімбанк». Але головною його умовою стало надання містом застави під кредит у вигляді ділянок землі або будов. Які саме об'єкти віддавати банку, депутати миколаївської міськради обговорюватимуть на найближчій сесії. Для вирішення організаційних і технічних питань вже створена робоча група, до складу якої увійшли мер Володимир Чайка, його заступники, директор «Миколаївелектротранса» Андрій Кондратьєв, представники чеської сторони та «Укрексімбанку». У Корабельному районі знаходяться кілька великих підприємств — глиноземний завод, суднобудівельний завод ВАТ «Дамен Шипярдс Океан», пивзавод «Янтар» і НПК «Заря-Машпроект».
Ганна Чекаліна, «Ділова Столиця»
http://oglyadach.com/news/2005/12/5/43357.htm