Життя дало «тріщину» - не скоро буде метро на Троєщину
В КМДА з’явилася реальна можливість отримати гроші на будівництво метро на Троєщину під державні гарантії. Про це в кулуарах Верховної ради України повідомив журналісту INTV депутат від фракції «Батьківщина» Олександр Бригинець.
Але, за його словами, голова КМДА Олександр Попов пропонує розпочинати будівництво метро на Троєщину не з вулиці Милославської, а з протилежного кінця столиці.
«Що пропонує робити за ці гроші Попов. Він пропонує починати метро будувати з протилежної, - «дорогої» сторони, і таким чином, оці глибокі занурення, оця робота обійдеться набагато дорожче, ніж будувати метро з Троєщини. Чому це відбувається? Корупція - безумовно. Це – відкати», - сказав Бригинець (так и хочется обозвать человека Брихунец).
Опозиціонер також додав, що головна транспортна проблема Деснянського району в тому, щоб у часи-пік перевезти людей з кінця Троєщини на Правий берег. Тобто, потрібно тягнути лінію метро з вулиці Милославської до Подолу. Причина ухвалення рішення головою КМДА не на користь жителів Деснянського району також відома. Адже, будувати цю лінію будуть не на державному обладнанні, а за допомогою приватної «щитопрогонної» машини.
«У них є «щитопрогонна» машина, яка є приватною власністю. Лінію прокладки метро до Теремків вона закінчує. Це приватний агрегат, вартістю в десятки мільйонів гривень. Просто треба завантажити свою машину роботою. Один із варіантів – почати глибинні роботи з протилежного кінця від Троєщини. У даному випадку, - це інтереси бізнесу, а не інтереси громади», - додав Олександр Бригинець.
Народний депутат підкреслив, що добре розуміє, що в «Метробуді» працює чимало підземних робочих, але інтереси величезного району і величезної громади мають бути враховані перш за все.
«Ще раз кажу, - громаді потрібно, щоб люди могли спокійно їхати з Лівого берега на Правий. І, навіть, якщо це метро не буде поєднано з іншими лініями Київського метрополітену. Допустимо, люди все ж таки переїдуть на Правий берег. Далі ми будемо вирішувати питання, як їм скористатися іншим транспортом. Московський міст не справляється з піковими перевезеннями», - сказав народний депутат.
Олександр Бригинець ще раз відмітив, що дії київської влади йому незрозумілі. Глибокі занурення під землю з протилежного краю гілки метрополітену будуть коштувати набагато дорожче, ніж будівництво метро з боку Троєщини.
«Влада замість того, щоб зробити, як треба людям, намагається робити все навпаки. Мені все одно, кому належить ця «прохідна» машина. Це немає ніякого значення. Головне, що все робиться заради бізнесу ось цих «проходок», а не заради того, щоб допомогти людям», - уточнив Бригинець.
Опозиціонер також додав, що ніяких інтересів громади у подібному будівництві він не бачить.
http://intv.ua/news/66257-zhittya-dalo- ... chinu.html