Городские электрички

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

dimentiy писал(а):1551:
Я: Неоднократно обращался с пропозицией запустить платформу Протасов Яр в составе городской электрички...
До речі:
Столична влада розглядає питання придбання нового рухомого складу для кільцевої електрички
http://kievcity.gov.ua/news/10653.html

Вік потягів, що експлуатуються для проекту «Міська електричка», сягає близько 30 років, через що на ремонт рухомого складу щомісяця з міського бюджету доводиться виділяти близько 3 млн. грн. Про це голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов розповів під час програми «Столиця» на ТРК «Київ». «Нам доводиться витрачати близько 36 млн. грн. на рік для підтримки стабільної роботи міської електрички. І навіть це не гарантує, що транспорт працюватиме справно. Працювати далі в такому режимі ми не можемо. Тож нашим пріоритетним завданням на наступний рік є виробництво, а тоді придбання й експлуатація в столиці українських вагонів, які спеціально будуть виготовлені під такий вид транспорту», – наголосив очільник КМДА. Він також додав, що в планах столичної влади – відкриття нових станцій («Протасів Яр» і «Київська Русанівка») та збільшення кількості рухомого складу. Це дозволить зменшити інтервал руху, зробити цей вид транспорту ще цікавішим, швидшим та вигіднішим. Крім того, поліпшення якості обслуговування населення є однією із ініціатив Президента України.

Нагадаємо, що в четвер, 10 жовтня, відбудеться прес-тур на «Крюківський вагонобудівний завод», де буде розглянута можливість співпраці з підприємством щодо виготовлення на базі заводу рухомого складу для міської електрички. Організований виїзд представників ЗМІ відбудеться о 7:00 від центрального входу адмінбудівлі КМДА.
______________________________________________________________
И где они такой план берут? - подумала Машенька в новой серии "Маша и медведь".

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Він також додав, що в планах столичної влади – відкриття нових станцій («Протасів Яр» і «Київська Русанівка»)
Шо, опять? (с)
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 716
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Сообщение mann »

На Зените сегодня с утра была комиссия, хотя платформу еще не закончили — в одном конце рабочий кисточкой красит жёлтую полосу, в другом еще не уложено пару плит. Вечером новые ступеньки уже были на месте.
На платформе Троещина-2 есть новые лавочки, по 2 под каждый навес, всего 6 шт на платформе в сторону Левобережки, 4 шт в сторону Петровки.

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 503
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Сообщение Jyraff »

У Києві змінять схему руху міської електрички через збитковість
http://ua.racurs.ua

У Києві змінять схему руху міської кільцевої електрички. Про це повідомив заступник голови столичної міської державної адміністрації Михайло Костюк. За його словами, існуюча в даний час схема руху є економічно збитковою, передає «Інтерфакс-Україна». «Розглядаємо варіант, щоб одночасно рухалися два комплекти рухомого складу „напівдугою“. Технологія це дозволяє. Таким чином, ми скоротимо інтервал руху і локалізуємо ті ділянки, де пасажирів майже немає», — пояснив Костюк.
[hr]
Цікаво, які це ділянки викинути зібрались? Дарниця - Видубичі - Київ-Пас.?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10994
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

ага, а троещину на метро)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
straus
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1163
Зарегистрирован: 22 окт 2008, 18:08

Сообщение straus »

Jyraff писал(а):існуюча в даний час схема руху є економічно збитковою
Вообще-то она такая по определению, ибо такой планировалась. Убыточность ГЭ изначально была запланирована.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Чому безкоштовна талліннська електричка рентабельніша за платну київську?

Постійні зриви в курсуванні найновішого виду столичного транспорту - київської кільцевої електрички – та часті нарікання столичних чиновників на низьку рентабельність та високу соціальну затребуваність проекту наштовхнули нас на роздуми: чи справді громадський транспорт з пільговою вартістю проїзду не може бути рентабельним?

Показовим в даному питанні є приклад естонської столиці. У березні 2012 року в Таллінні було проведено референдум, на якому понад 75% учасників підтримали перехід на безкоштовний проїзд у міському громадському транспорті. Після цього керівництво міста прийняло остаточне рішення про скасування плати за поїзд.

Приймаючи міський бюджет на 2013 рік, таллінська мерія виділила 12 млн. євро на проект безкоштовного громадського транспорту. Нещодавно в місті було запроваджено й безкоштовний проїзд в електричці, на що буде витрачено ще 375 тис. євро.

З урахуванням значних витрат, очільники естонської столиці запевнюють, що безкоштовний транспорт вже фінансово себе виправдав. Так, компенсація бюджетних витрат забезпечена за рахунок збільшення населення міста. Переважно завдяки безкоштовному транспорту місто збільшило населення на 12 тис. осіб.

Кожна нова тисяча жителів, пояснюють далі градоначальники, приносить у касу міста у вигляді відрахувань від податку на доходи 1,26 млн. євро. Таким чином, приріст населення досить швидко покрив витрати столиці на безкоштовний транспорт.

Хоча Таллінн, порівняно з Києвом, є невеличким містом, однак приклад успішного запровадження безкоштовного проїзду для всіх мешканців міста повинен стати взірцем для очільників як малих, так і великих міст.

Адже не одними лише високими тарифами можна покращувати транспорту інфраструктуру міста, і не всі соціальні проекти мають бути збитковими. Успіх подібних ініціатив залежить від вдалих економічних розрахунків та нестандартних підходів до своєї роботи.

Київська електричка, що курсує містом останні два роки, зарекомендувала себе як вкрай ненадійний та проблемний вид транспорту. І хоча вона не є безкоштовною, однак очільники міста наголошують на її збитковості.

Міські керманичі визнають, що рухомий склад столичної електрички – це 30-річний «металобрухт». Кожного року столиця витрачає 36 млн. грн. для підтримання її стабільної роботи.

Нагадаємо, що через заборгованість КМДА перед «Укразалізницею» за обслуговування міської електрички 4 з 10 потягів не випускалися з ремонту, а інтервал руху збільшився з 17 до 50 хв. За словами ремонтників, міська влада виділяє втричі менше коштів, ніж потрібно на ремонт рухомого складу, і заборгувала вже близько 60 млн. грн.

Отож міська влада з часу заснування проекту не може налагодити стабільне курсування існуючого рухомого складу, не говорячи вже про закупку нових потягів та відкриття нових станцій.
http://slovoidilo.ua/uk/articles/562/20 ... atnoj.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Чому безкоштовна талліннська електричка рентабельніша за платну київську?
Другое налоговое законодательство и налоговая культура. В кассу города приезжие практически ничего подобного Таллину не принесут.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
DJVLAD
Путеец
Путеец
Сообщения: 165
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:25

Сообщение DJVLAD »

Согласен.

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Сообщение Фосфор »

Klovsky писал(а):
Чому безкоштовна талліннська електричка рентабельніша за платну київську?
Другое налоговое законодательство и налоговая культура. В кассу города приезжие практически ничего подобного Таллину не принесут.
сказав А, нужно говорить и Б -- договаривайте, плс!
Если приезжие не принесут ничего подобного, то их заведомо нужно отделить, и оставить для них платный проезд. Нет?
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Вот кстати, в Талинне для приезжих проезд платный, а бесплатный - только для местных, который за символическую суму покупают многолетнее удостоверение пра-пра-пра-внука Лыбеди многолетнюю именную карточку на проезд.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
NickElrond
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 325
Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
Откуда: Киев

Сообщение NickElrond »

Не стоит также забывать что 50% налога с дохода жителей Киева идет не в городской бюджет, а в государственный.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

идет не в городской бюджет, а в государственный
которые впоследствии в "ручном" режиме возвращаются "на исполнение фенкций столицы"
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Фосфор писал(а): Если приезжие не принесут ничего подобного, то их заведомо нужно отделить, и оставить для них платный проезд. Нет?
Для этого тоже надо изменить законодательство. А 4.20 не будут лишать себя голосов избирателей-льготников. Но дело не в 4.20. Просто некоторые области и города всегда будут в силу определённых причин донорами бюджета, а другие - поглощать финансы. И это нормально, так во всех странах. Не вижу причин лишать льгот людей только по критерию их места регистрации.

Возвращаясь к ГЭ, есть ли уже конкретные планы изменения маршрутов ГЭ в части внедрения новых конечных станций?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2914
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Может у КПТ и есть. У ЮЗЖД пока нету.

Ответить