Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
На одном из сайтов недавно прошла информация о том, что в связи со строительством на территории 6-го автобусного парка КиПиТа очередного миллионного ЭпиЦентра этот самый автопарк собираются перенести на новое место где-то восточнее Троещины. Имхо, позитива в данном решении значительно больше, чем негатива (например, с Троещины, Воскресенки и Радужного ежедневно утром начинают вывозить более 70 автобусов в общем режиме перевозок). Но еще лучше было бы, если бы на Троещине появился совмещенный автобусно-троллейбусный парк (по троллейбусам - выпуск еще больше получается).
Может ли кто-то поддержать эту идею/инициативу (или другие важные транспортные идеи киевлян)? тем более, что появляется такая замечательная возможность:
Олександр Попов відповість на запитання киян у Контактному центрі м. Києва
http://kievcity.gov.ua/news/11153.html
Завтра, 29 жовтня, голова КМДА Олександр Попов візьме участь у «прямій лінії» Контактного центру Києва.
Поставити свої запитання очільнику Київської міської державної адміністрації та повідомити про проблеми усі охочі матимуть можливість з 12:00 до 13:00, зателефонувавши за номером «15-51». Крім того, питання можна надсилати завчасно на електронну скриньку: info@1551.gov.ua.
Спілкування відбудеться у рамках спецпроекту «На прямому зв’язку із київською міською владою», який заснований Контактним центром за підтримки КМДА. Кожен, хто бажає, зможе отримати відповіді з перших вуст. Зокрема, голова КМДА Олександр Попов надасть відповіді на запитання, які цікавлять киян найбільше. Це і проблеми житлово-комунального господарства, і ремонт доріг, і готовність до зими, і чимало інших нагальних питань для столиці. Крім того, мешканці міста матимуть можливість обговорити перспективи розвитку Києва.
Слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру www.1551.gov.ua, де відбуватиметься трансляція в режимі «он-лайн».
Может ли кто-то поддержать эту идею/инициативу (или другие важные транспортные идеи киевлян)? тем более, что появляется такая замечательная возможность:
Олександр Попов відповість на запитання киян у Контактному центрі м. Києва
http://kievcity.gov.ua/news/11153.html
Завтра, 29 жовтня, голова КМДА Олександр Попов візьме участь у «прямій лінії» Контактного центру Києва.
Поставити свої запитання очільнику Київської міської державної адміністрації та повідомити про проблеми усі охочі матимуть можливість з 12:00 до 13:00, зателефонувавши за номером «15-51». Крім того, питання можна надсилати завчасно на електронну скриньку: info@1551.gov.ua.
Спілкування відбудеться у рамках спецпроекту «На прямому зв’язку із київською міською владою», який заснований Контактним центром за підтримки КМДА. Кожен, хто бажає, зможе отримати відповіді з перших вуст. Зокрема, голова КМДА Олександр Попов надасть відповіді на запитання, які цікавлять киян найбільше. Це і проблеми житлово-комунального господарства, і ремонт доріг, і готовність до зими, і чимало інших нагальних питань для столиці. Крім того, мешканці міста матимуть можливість обговорити перспективи розвитку Києва.
Слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру www.1551.gov.ua, де відбуватиметься трансляція в режимі «он-лайн».
На проспекті Героїв Сталінграду та бульварі Перова з’являться окремі смуги для руху громадського транспорту
http://kievcity.gov.ua/news/11149.html
У першому півріччі 2014 року на просп. Героїв Сталінграду та бульв. Перова з’являться окремі смуги для руху громадського транспорту. Відповідні схеми організації дорожнього руху вже погоджено з Державтоінспекцією м. Києва, тож незабаром там будуть виконані роботи з нанесення відповідної дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків. Про це під час розширеного засідання Колегії КМДА розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Євген Водовозов.
«Наразі в столиці вже впроваджено у центральній частині міста чотири смуги для руху громадського транспорту, а саме: на вулицях Саксаганського, Жилянській, Горького та Червоноармійській. Передбачається, що такі кроки сприятимуть удосконаленню дорожнього руху та поліпшенню якості забезпечення пасажирських перевезень у Києві. Утім, проведений нами моніторинг функціонування цих смуг показує, що ефективність їх використання досить низька. Це зумовлено, зокрема, недостатнім реагуванням Державтоінспекції міста на численні порушення водіїв Правил дорожнього руху в частині руху, зупинки та стоянки транспортних засобів в межах вказаних смуг», – зазначив Євген Водовозов та додав, що сьогодні набуває актуальності питання відновлення примусової евакуації транспортних засобів у столиці.
Разом із тим, фахівці комунального підприємства «Київдорсервіс» доопрацьовують проекти схем організації дорожнього руху з впровадження смуг для руху громадського транспорту на просп. В. Маяковського, вул. Братиславській, просп. Правди й Червонозоряному, а також на Чоколівському бульварі.
http://kievcity.gov.ua/news/11149.html
У першому півріччі 2014 року на просп. Героїв Сталінграду та бульв. Перова з’являться окремі смуги для руху громадського транспорту. Відповідні схеми організації дорожнього руху вже погоджено з Державтоінспекцією м. Києва, тож незабаром там будуть виконані роботи з нанесення відповідної дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків. Про це під час розширеного засідання Колегії КМДА розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Євген Водовозов.
«Наразі в столиці вже впроваджено у центральній частині міста чотири смуги для руху громадського транспорту, а саме: на вулицях Саксаганського, Жилянській, Горького та Червоноармійській. Передбачається, що такі кроки сприятимуть удосконаленню дорожнього руху та поліпшенню якості забезпечення пасажирських перевезень у Києві. Утім, проведений нами моніторинг функціонування цих смуг показує, що ефективність їх використання досить низька. Це зумовлено, зокрема, недостатнім реагуванням Державтоінспекції міста на численні порушення водіїв Правил дорожнього руху в частині руху, зупинки та стоянки транспортних засобів в межах вказаних смуг», – зазначив Євген Водовозов та додав, що сьогодні набуває актуальності питання відновлення примусової евакуації транспортних засобів у столиці.
Разом із тим, фахівці комунального підприємства «Київдорсервіс» доопрацьовують проекти схем організації дорожнього руху з впровадження смуг для руху громадського транспорту на просп. В. Маяковського, вул. Братиславській, просп. Правди й Червонозоряному, а також на Чоколівському бульварі.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Приехали! Киев остается без общественного транспорта
В Киеве начали массово увольняться водители общественного транспорта.
Причина, как и на остальных коммунальных предприятиях, — невыплата заработной платы. Водители «Киевпастранса» жалуются, что три месяца не видели денег. «Одни обещания, да «завтраками» кормят», — говорят шоферы.
«Мало того, еще и ремонтируй технику за свой счет, чтобы, не дай бог, ничего не случилось», — негодуют уволившиеся водители.
Киевские власти во всем обвиняют слишком низкие тарифы на проезд, которые не только не покрывают зарплаты работникам и траты на ремонт автопарка, но и вообще делают работу коммунального предприятия убыточной.
«Мы дотируем Киевпастранс, но самостоятельно киевский бюджет такие суммы не потянет. Мы зависимы от помощи Кабмина и Минфина», — заявил глава Киевской администрации Александр Попов.
По его словам, речь уже идет о 120 миллионах гривен.
А пока чиновники решают, кто и сколько даст денег, водители продолжают увольняться.
http://thekievtimes.ua/kyiv/272599-prie ... porta.html
В Киеве начали массово увольняться водители общественного транспорта.
Причина, как и на остальных коммунальных предприятиях, — невыплата заработной платы. Водители «Киевпастранса» жалуются, что три месяца не видели денег. «Одни обещания, да «завтраками» кормят», — говорят шоферы.
«Мало того, еще и ремонтируй технику за свой счет, чтобы, не дай бог, ничего не случилось», — негодуют уволившиеся водители.
Киевские власти во всем обвиняют слишком низкие тарифы на проезд, которые не только не покрывают зарплаты работникам и траты на ремонт автопарка, но и вообще делают работу коммунального предприятия убыточной.
«Мы дотируем Киевпастранс, но самостоятельно киевский бюджет такие суммы не потянет. Мы зависимы от помощи Кабмина и Минфина», — заявил глава Киевской администрации Александр Попов.
По его словам, речь уже идет о 120 миллионах гривен.
А пока чиновники решают, кто и сколько даст денег, водители продолжают увольняться.
http://thekievtimes.ua/kyiv/272599-prie ... porta.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Последние 2 месяца все бюджетники киева сидят на голой ставке, если вообще видят деньги. от зеленстроя до медицины. Хотя в принципе не понимаю, как можно идти не зарабатывать, а надеяться на смесь "премий -добавок-отраслевых надбавок-копейку от КГГА-выслугу" и т.д., не зная, сколько денег у тебя будет завтра, чтобы накормить семью...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)