Метро на Троещину (часть 2)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
У киевской власти нет денег на метро до Троещины
[ «Главком» | 27 января 2014 г. 10:42 ]
Строительство столичного метро до Троещины вряд ли начнется в этом году. Об этом в интервью «Главкому» сказал первый заместитель председателя Киевской горгосадминистрации Анатолий Голубченко.
По его словам, на это нет денег. «Работаем, чтобы вопрос решить. Не могу сказать, когда строительство начнется. Есть разработанная документация, есть первая очередь. От станции Глыбочицкая до станции Выгуровщина», - сказал Голубченко.
Он сообщил, что власти Киева еще должны «Киевметрострою» 440 млн гривен за достройку метро до Теремков. «У нас есть кредитные возможности под гарантию правительства, есть подписанный кредитный договор, есть банк, который готов предоставить нам кредит. Но в кредитном договоре написано, что кредит предоставляется при условии повышения тарифов на перевозки», - сказал Голубченко.
[ «Главком» | 27 января 2014 г. 10:42 ]
Строительство столичного метро до Троещины вряд ли начнется в этом году. Об этом в интервью «Главкому» сказал первый заместитель председателя Киевской горгосадминистрации Анатолий Голубченко.
По его словам, на это нет денег. «Работаем, чтобы вопрос решить. Не могу сказать, когда строительство начнется. Есть разработанная документация, есть первая очередь. От станции Глыбочицкая до станции Выгуровщина», - сказал Голубченко.
Он сообщил, что власти Киева еще должны «Киевметрострою» 440 млн гривен за достройку метро до Теремков. «У нас есть кредитные возможности под гарантию правительства, есть подписанный кредитный договор, есть банк, который готов предоставить нам кредит. Но в кредитном договоре написано, что кредит предоставляется при условии повышения тарифов на перевозки», - сказал Голубченко.


У КМДА ініціюють створення централізованої функції замовника будівельних робіт транспортної інфраструктури
[ Офіційний інтернет-портал Київської міської державної адміністрації | 27 січня 2014, 14:02 ]
Столична влада ініціює створення централізованої функції замовника будівельних робіт транспортної інфраструктури. Про це доповів заступник голови КМДА Михайло Костюк під час засідання розширеної апаратної наради міськдержадміністрації, яка відбулася під головуванням очільника КМДА Володимира Макеєнка.
«Відсутність комплексного підходу призвела до того, що, наприклад, під час будівництва станції метро «Теремки» було зведено лише станцію метрополітену, при цьому не вирішено питання зручної пересадки на інші види транспорту. Також не виконано перепланування тролейбусних маршрутів, не вирішено питання благоустрою території, об’єктів торгівлі в зручному для людей вигляді. Не розв’язано питання паркувальних місць тощо», – сказав Михайло Костюк.
Він зазначив, що на будівництво станції метрополітену витрачено більше 1 млрд. гривень, а при комплексному підході витрати залишилися б майже на цьому ж рівні, але було б вирішено транспортну проблему в районі.
Інший приклад необхідності централізації функції замовника будівництва транспортних об’єктів, на якому зосередився профільний заступник голови КМДА, – це вирішення транспортної проблеми житлового масиву Троєщина.
«Зараз окремо планується і фінансується будівництво мостового переходу та метрополітену. Немає чіткого планування дорожньої інфраструктури і ліній метро на правому березі. Також не розглядаються інші варіанти вирішення транспортної проблеми Троєщини, окрім метрополітену, хоча можливе використання трамваю», – підкреслив Михайло Костюк.
Заступник голови КМДА зазначив, що в інших містах світу будують комплексні транспортно-пересадочні вузли: станція метрополітену, автостанція для приміського транспорту, зручна зупинка для громадського транспорту, перехоплюючий паркінг, торгові приміщення, які можуть бути профінансовані за рахунок інвесторів. Такі вузли комплексно вирішують транспортні проблеми в європейських містах.
На переконання Михайла Костюка, існуючі функції мають бути централізовані і об’єднані в одне комунальне підприємство. Таке об’єднання призведе до додаткової економії в бюджеті – близько 3 млн. гривень на рік.
Перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко наголосив, що відповідний проект розпорядження вже розроблений і проходить стадію погодження. Він підкреслив, що необхідно пришвидшити прийняття розпорядження, аби врахувати створення централізованої функції замовника будівельних робіт транспортної інфраструктури, формуючи бюджет міста на 2014 рік.
[ Офіційний інтернет-портал Київської міської державної адміністрації | 27 січня 2014, 14:02 ]
Столична влада ініціює створення централізованої функції замовника будівельних робіт транспортної інфраструктури. Про це доповів заступник голови КМДА Михайло Костюк під час засідання розширеної апаратної наради міськдержадміністрації, яка відбулася під головуванням очільника КМДА Володимира Макеєнка.
«Відсутність комплексного підходу призвела до того, що, наприклад, під час будівництва станції метро «Теремки» було зведено лише станцію метрополітену, при цьому не вирішено питання зручної пересадки на інші види транспорту. Також не виконано перепланування тролейбусних маршрутів, не вирішено питання благоустрою території, об’єктів торгівлі в зручному для людей вигляді. Не розв’язано питання паркувальних місць тощо», – сказав Михайло Костюк.
Він зазначив, що на будівництво станції метрополітену витрачено більше 1 млрд. гривень, а при комплексному підході витрати залишилися б майже на цьому ж рівні, але було б вирішено транспортну проблему в районі.
Інший приклад необхідності централізації функції замовника будівництва транспортних об’єктів, на якому зосередився профільний заступник голови КМДА, – це вирішення транспортної проблеми житлового масиву Троєщина.
«Зараз окремо планується і фінансується будівництво мостового переходу та метрополітену. Немає чіткого планування дорожньої інфраструктури і ліній метро на правому березі. Також не розглядаються інші варіанти вирішення транспортної проблеми Троєщини, окрім метрополітену, хоча можливе використання трамваю», – підкреслив Михайло Костюк.
Заступник голови КМДА зазначив, що в інших містах світу будують комплексні транспортно-пересадочні вузли: станція метрополітену, автостанція для приміського транспорту, зручна зупинка для громадського транспорту, перехоплюючий паркінг, торгові приміщення, які можуть бути профінансовані за рахунок інвесторів. Такі вузли комплексно вирішують транспортні проблеми в європейських містах.
На переконання Михайла Костюка, існуючі функції мають бути централізовані і об’єднані в одне комунальне підприємство. Таке об’єднання призведе до додаткової економії в бюджеті – близько 3 млн. гривень на рік.
Перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко наголосив, що відповідний проект розпорядження вже розроблений і проходить стадію погодження. Він підкреслив, що необхідно пришвидшити прийняття розпорядження, аби врахувати створення централізованої функції замовника будівельних робіт транспортної інфраструктури, формуючи бюджет міста на 2014 рік.


- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1120
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Голубченко как обычно лукавит. (никакой политики, исключительно констатация). Как можно говорить об отсутствии или присутствии средств, если еще не принят бюджет города? (Это первый поинт в сомнении в содержательности его высказывания). Не говоря о том, что средства на 4ую ветку идут не только из города (поправьте меня , если ошибаюсь)
Хочу нового Метро
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Подумал, понтон по сути система закрытая, сверху воздух, снизу вода, воздух пусть будет даже -20 постоянно, но вода снизу +4, а теплопроводность вода/сталь/вода намного лучше, чем воздух/сталь/вода, по тому вода в понтоне будет замерзать крайне медленно, плюс ни кто не мешает поставить грелку как для теплаков и прогреть понтон изнутри.tov_tob писал(а):Днепр там замерзает тяжелее, чем в других местах - место узкое, течение быстрее. Но это все решаемо с помощью ледоколов. Меня куда больше интересует вопрос с перекачкой воды в понтоне.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Почти, но нет.AMY писал(а): По 1/12 прошлого года
Госбюджет будет субвенции вливать в город. Но из города предусмотрительно сначала вынут сколько надо.До прийняття рішення про місцевий бюджет на поточний бюджетний період провадити капітальні видатки забороняється.
http://document.ua/shodo-osoblivostei-k ... 23668.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Как по мне то там еще достаточно много работ подготовительных и монтажных и пуско-наладочных... пока все сварят установят и настроят, внезапно будет +5 )DFAW писал(а):Подумал, понтон по сути система закрытая, сверху воздух, снизу вода, воздух пусть будет даже -20 постоянно, но вода снизу +4, а теплопроводность вода/сталь/вода намного лучше, чем воздух/сталь/вода, по тому вода в понтоне будет замерзать крайне медленно, плюс ни кто не мешает поставить грелку как для теплаков и прогреть понтон изнутри.tov_tob писал(а):Днепр там замерзает тяжелее, чем в других местах - место узкое, течение быстрее. Но это все решаемо с помощью ледоколов. Меня куда больше интересует вопрос с перекачкой воды в понтоне.
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
"Of all the gin joints in the world..." (c) фильм Касабланка
из всех возможных времен года, это ж надо ухитриться выбрать именно это время для строительных работ на свежем воздухе на высоте над рекой...
из всех возможных времен года, это ж надо ухитриться выбрать именно это время для строительных работ на свежем воздухе на высоте над рекой...
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam