Вполне у нас ездят у платформ 140-160... Да, 240, как на видео не ездят, но в тех же Франциях никто и никогда быстрее 220 у платформ не ездил, например... В Германии есть линии где мимо платформ ездят до 230, но там чуть ли не стену между колеей и основным пространством платформы ставят. При чем французы и немцы куда авторитетнее в скорсотном движении чем "твоя ацела такая толстая что под ней разваливаются тележки" американцыTANK писал(а):ну как У НАС может паровоз проехать 140 возле платформы - там же "люди" стоят... правда ничего не слышат (в говорилках - "проследует скорый ....") и не видит (не так давно под Ху на выдубичах сходили с платформы)
Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Обслуговування поїздів компанії Hyundai Rotem здійснюється в рамках контракту, інфраструктура Укрзалізниці відповідає правилам експлуатації
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/373219/
14.02.2014
Інформація про неякісне обслуговування поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem, яка останнім часом з’являється у ЗМІ, не відповідає дійсності.
Після придбання у 2012 році 10 електропоїздів виробництва компанії Hyundai Rotem між ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» та компанією Hyundai Corporation був укладений контракт на здійснення сервісно-технічного обслуговування поїздів HRCS2 корейськими спеціалістами на період до листопада 2017 року.
Відповідно до умов цього контракту компанія Hyundai Rotem виконує сервісно-технічне обслуговування поїздів та їх ремонт відповідно до встановленого виробником регламенту. Спеціалісти Hyundai Rotem перед відправленням поїздів у рейс на кожен із них оформляють чек-лист якості виконаної роботи із гарантією безпечного курсування поїзда.
Українська залізнична швидкісна компанія, згідно з контрактом, забезпечує локомотивні та поїзні бригади (стюардів) для експлуатації електропоїздів, здійснює роботи з екіпірування поїздів: очищення санвузлів, заправлення водою та піском та інше. Спільно із кейтеринговою та клінінговою компаніями забезпечує належний санітарний стан поїздів та послуги харчування пасажирів на шляху прямування.
Стан інфраструктури Укрзалізниці відповідає вимогам Правил технічної експлуатації на залізницях України, про що свідчать огляди фахівцями технічних пристроїв, відповідно до встановленої періодичності, колійного господарства, контактної мережі, пристроїв СЦБ та зв’язку, у тому числі спеціальними вагон-лабораторіями з оформленням підтверджуючих документів. Це також підтверджується безпечним курсуванням та експлуатацією поїздів формування країн Європи та СНД, а також поїздів формування Укрзалізниці, в тому числі рухомого складу чеської компанії Škoda Vagonka.
Нагадаємо, що як повідомив під час брифінгу 13 лютого генеральний директор представництва Hyundai Corporation Юн Сук Чой, нині в обслуговуванні електропоїздів задіяні 48 корейських фахівців, а для комплексного обстеження в Україну приїдуть ще 7 працівників компанії.
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/373219/
14.02.2014
Інформація про неякісне обслуговування поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem, яка останнім часом з’являється у ЗМІ, не відповідає дійсності.
Після придбання у 2012 році 10 електропоїздів виробництва компанії Hyundai Rotem між ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» та компанією Hyundai Corporation був укладений контракт на здійснення сервісно-технічного обслуговування поїздів HRCS2 корейськими спеціалістами на період до листопада 2017 року.
Відповідно до умов цього контракту компанія Hyundai Rotem виконує сервісно-технічне обслуговування поїздів та їх ремонт відповідно до встановленого виробником регламенту. Спеціалісти Hyundai Rotem перед відправленням поїздів у рейс на кожен із них оформляють чек-лист якості виконаної роботи із гарантією безпечного курсування поїзда.
Українська залізнична швидкісна компанія, згідно з контрактом, забезпечує локомотивні та поїзні бригади (стюардів) для експлуатації електропоїздів, здійснює роботи з екіпірування поїздів: очищення санвузлів, заправлення водою та піском та інше. Спільно із кейтеринговою та клінінговою компаніями забезпечує належний санітарний стан поїздів та послуги харчування пасажирів на шляху прямування.
Стан інфраструктури Укрзалізниці відповідає вимогам Правил технічної експлуатації на залізницях України, про що свідчать огляди фахівцями технічних пристроїв, відповідно до встановленої періодичності, колійного господарства, контактної мережі, пристроїв СЦБ та зв’язку, у тому числі спеціальними вагон-лабораторіями з оформленням підтверджуючих документів. Це також підтверджується безпечним курсуванням та експлуатацією поїздів формування країн Європи та СНД, а також поїздів формування Укрзалізниці, в тому числі рухомого складу чеської компанії Škoda Vagonka.
Нагадаємо, що як повідомив під час брифінгу 13 лютого генеральний директор представництва Hyundai Corporation Юн Сук Чой, нині в обслуговуванні електропоїздів задіяні 48 корейських фахівців, а для комплексного обстеження в Україну приїдуть ще 7 працівників компанії.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Антошка
- Начальник метрополитена

- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Оно то конечно можно, но когда мимо проносятся с пяток вагонов, не шибко успеваешь сообразить =)sashman писал(а):можно наметить ориентир (опору контактной сети) и засечь время, за которое поезд (локомотив + N вагонов известного типа) проследуют эту точку.Антошка писал(а):Ясно, спасибо =) А на платформе показалось, что он гнал побыстрее ))
ЗЫ:
тема про радар крутая! нужно в юмор перенести
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9708
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Не только, видимо. На субботу в Букинге присутствуют сидячие 1 класса, купе и плацкарты
Причём сидячие отдельным поездом там.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
В Украине поезда "Интерсити+" украсят Петриковской росписью
17.02.2014 14:41
Два скоростных поезда "Интерсити+" марки Skoda до конца 2014 г. будут раскрашены Петриковской росписью. Об этом сообщил председатель Днепропетровского областного совета Евгений Удод, передает корреспондент РБК-Украина.
По словам Удода, это делается с целью популяризации бренда "Петриковка".
"Для распространения и популяризации бренда "Петриковка", по договоренности с Министерством инфраструктуры Украины, будут брендированы скоростные поезда марки Skoda... Будут оформлены два поезда. Сейчас ведется разработка проекта, и я уверен, что до конца года, два поезда будут оформлены", - сказал он.
Напомним, 5 декабря 2013 г. на заседании специальной комиссии по охране нематериального культурного наследия ЮНЕСКО в Баку было принято решение о включении Петриковской росписи в список нематериального культурного наследия ЮНЕСКО.
17.02.2014 14:41
Два скоростных поезда "Интерсити+" марки Skoda до конца 2014 г. будут раскрашены Петриковской росписью. Об этом сообщил председатель Днепропетровского областного совета Евгений Удод, передает корреспондент РБК-Украина.
По словам Удода, это делается с целью популяризации бренда "Петриковка".
"Для распространения и популяризации бренда "Петриковка", по договоренности с Министерством инфраструктуры Украины, будут брендированы скоростные поезда марки Skoda... Будут оформлены два поезда. Сейчас ведется разработка проекта, и я уверен, что до конца года, два поезда будут оформлены", - сказал он.
Напомним, 5 декабря 2013 г. на заседании специальной комиссии по охране нематериального культурного наследия ЮНЕСКО в Баку было принято решение о включении Петриковской росписи в список нематериального культурного наследия ЮНЕСКО.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
В Украина-2 есть несколько разновидностей 2 класса, которые невозможно продавать одновременно по одному тарифу.Не только, видимо. На субботу в Букинге присутствуют сидячие 1 класса, купе и плацкарты Smile Причём сидячие отдельным поездом там.
На Крым тоже два один поезд под двумя номерами продавали.
И купить их нельзя.dimentiy писал(а):Не только, видимо. На субботу в Букинге присутствуют сидячие 1 класса, купе и плацкартыПричём сидячие отдельным поездом там.
При попытке выбрать сидячее место на 156К Интерсити+ выдает: "Сервіс тимчасово недоступний. Приносимо вибачення за доставлені незручності."




