Пассажиропоток/пассажирооборот/провозная способность
Модераторы: dimentiy, Администраторы
А як щодо реклами в метро? Адже її там багато. Метрополітен за рахунок цього не може забезпечувати свої потреби?
Я запросив ці дані. Там є три рекламні фірми, одна на рухомому складі, одна на станціях, і третя займається табло. Там є сьогодні певні можливості, але вони не такі великі.
Реклама в метрополітені за останні роки почала давати до міської скарбниці певні гроші, я б не сказав, що основні. В метрополітені практично монополізована ця сфера, ущипнути нікого, всі свої і всі закриті. Тому ми вивчаємо цю ситуацію.
Метрополітен повинен собі заробляти трошки більше, ніж заробляє. Там взагалі є такі речі, що і не снилось нікому. Я їх знаю. Дуже нелегко з ними боротися. От наприклад, ви кидаєте жетончик, а електронний звіт про кожний жетончик іде на сервер фірми, яка приймає звіти про проплату, і оцей звіт коштує якусь долю копієчки. І кожного разу, коли жетончик буль, буль, буль, а доля копієчки іде на сервер фірми, яка абсолютно по-білому відмиває великі гроші. Там собака зарита.
http://goo.gl/tYWrT9
Я запросив ці дані. Там є три рекламні фірми, одна на рухомому складі, одна на станціях, і третя займається табло. Там є сьогодні певні можливості, але вони не такі великі.
Реклама в метрополітені за останні роки почала давати до міської скарбниці певні гроші, я б не сказав, що основні. В метрополітені практично монополізована ця сфера, ущипнути нікого, всі свої і всі закриті. Тому ми вивчаємо цю ситуацію.
Метрополітен повинен собі заробляти трошки більше, ніж заробляє. Там взагалі є такі речі, що і не снилось нікому. Я їх знаю. Дуже нелегко з ними боротися. От наприклад, ви кидаєте жетончик, а електронний звіт про кожний жетончик іде на сервер фірми, яка приймає звіти про проплату, і оцей звіт коштує якусь долю копієчки. І кожного разу, коли жетончик буль, буль, буль, а доля копієчки іде на сервер фірми, яка абсолютно по-білому відмиває великі гроші. Там собака зарита.
http://goo.gl/tYWrT9
В каждом турникете установлен фискальный регистратор, который подсчитывает принятые жетоны. По ныне действующему законодательству каждый фискальный регистратор обязан передавать и передает данные в налоговую. Не в какую-то фирму, а в налоговую. Существует провайдер, который получает некую абонплату за обслуживание канала и передачу данных. И плюс обязательное обслуживание самих фискальных регистраторов сертифицированной для этого фирмой, закрепленное на законодательном уровне.AMY писал(а):Там взагалі є такі речі, що і не снилось нікому. Я їх знаю. Дуже нелегко з ними боротися. От наприклад, ви кидаєте жетончик, а електронний звіт про кожний жетончик іде на сервер фірми, яка приймає звіти про проплату, і оцей звіт коштує якусь долю копієчки. І кожного разу, коли жетончик буль, буль, буль, а доля копієчки іде на сервер фірми, яка абсолютно по-білому відмиває великі гроші. Там собака зарита.
Никаких буль-буль и отмывания денег за жетоны. Эта ситуация касается не только метрополитена, а всей системы с фискальными регистраторами в стране. Вот там собака зарыта.
Метрополитен, насколько я знаю долго пытался от этого отбиваться, но увы, не отбился, хотя воевал до последнего.
Ну... можно только оценивать, насколько я знаю, оплата услуг по обслуживанию канала составляет примерно 25-45 грн в месяц с регистратора, в среднем по стране. В метро порядка 600 турникетов. Можно прикинуть, что годовое обслуживание составит от 180 тыщ до 290 тыщ грн. Сколько они реально платят - не знаю, но порядок где-то такой.
Ну это даже близко не стоит с 8,5% альфа-пея....
Ну это даже близко не стоит с 8,5% альфа-пея....
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Мухи - отдельно, котлеты - отдельно.
Фискальные регистраторы и каналы - одно, а альфа-пей с системой управления оплатой проезда - другое. Налоговая ведь не будет производить инкассацию и предоставлять другие сопутствующие услуги, как хотела А-пей.
Кроме того, НЯЗ, в целях безопасности всё так шифруется, что с канала фискального регистратора считать информацию КП КМ не сможет Т.е. польза только налоговой.
Фискальные регистраторы и каналы - одно, а альфа-пей с системой управления оплатой проезда - другое. Налоговая ведь не будет производить инкассацию и предоставлять другие сопутствующие услуги, как хотела А-пей.
Кроме того, НЯЗ, в целях безопасности всё так шифруется, что с канала фискального регистратора считать информацию КП КМ не сможет Т.е. польза только налоговой.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Статистика перевозок:
https://yadi.sk/i/gvZIDKe2bTHxZ
Первоисточник: http://gorstat.kiev.ua/p.php3?c=2794&lang=1
https://yadi.sk/i/gvZIDKe2bTHxZ
Первоисточник: http://gorstat.kiev.ua/p.php3?c=2794&lang=1
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Klovsky, удобоваримая статистика 2014 года находится здесть.Klovsky писал(а):Статистика перевозок:
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Понятно, не заметил. Там только метро, а спрашивали про весь транспорт.
p.s. Данный форум технически не отображает в "новых темах" изменений в старых сообщениях. Поэтому, чтобы информация дошла до сведения форумчан, в таких случаях целесообразно давать новое сообщение в теме (пусть даже ссылкой на старое со статистикой).
p.s. Данный форум технически не отображает в "новых темах" изменений в старых сообщениях. Поэтому, чтобы информация дошла до сведения форумчан, в таких случаях целесообразно давать новое сообщение в теме (пусть даже ссылкой на старое со статистикой).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
А какой пасспоток был на "Крещатике" и "Площади Октябрьской революции" в 1983 году ? Где почитать ?Існуючий пересадочний вузол з станції «Площа Жовтневої революції» на станцію «Хрещатик» в години «пік» надто перевантажений. Це створює незручності для пасажирів. В 1985 році передбачено ввести в експлуатацію другий пересадочний вузол, що зв’яже ці дві станції.
...Ми працюємо над тим, щоб зняти «пікові» перевантаження на станціях метрополітену, в тому числі і на «Лівобережній».
Метро: перспективи розвитку [Пошту «Вечірнього Києва» коментує начальник Київського метрополітену С. П. Капітанюк] // Вечірній Київ. — 1983. — № 300 (12015). — 31 грудня. — С. 2.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
ХЗ. В музее метро есть альбом по результатам обследования пассажиропотоков. Но вот точно не помню за какой год. Разве что там.
Но чётко запомнилось, что пробки на том переходе были такими, что было быстрее объехать «по кругу» через два остальных перехода: Т-ЗВ → ДС-ЛТ.
Есть шансы, что в будущем году ещё почитаю „свежие“ «Вечерний Киев» и «Прапор комунізму» за тот период. Возможно что-то тоже попадётся.
Ну и не сбрасываем со счётов архивы, если конечно эту документацию уже туда передавали
Но чётко запомнилось, что пробки на том переходе были такими, что было быстрее объехать «по кругу» через два остальных перехода: Т-ЗВ → ДС-ЛТ.
Есть шансы, что в будущем году ещё почитаю „свежие“ «Вечерний Киев» и «Прапор комунізму» за тот период. Возможно что-то тоже попадётся.
Ну и не сбрасываем со счётов архивы, если конечно эту документацию уже туда передавали
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Которые открылись почти через 7 лет после 1983 г.пробки на том переходе были такими, что было быстрее объехать «по кругу» через два остальных перехода: Т-ЗВ → ДС-ЛТ
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
485 685,8 тыс. пассажиров перевезено метрополитеном за 2015 год.
[hr]
Годовые пассажиропотоки с 2009 года (млн. пасс.):
2009 .... 502,85
2010 .... 504,29
2011 .... 519,04
2012 .... 526,65
2013 .... 536,12
2014 .... 503,92
2015 .... 485,69
[hr]
[hr] ... или на 9,4% (50,43 млн.):!: меньше "довоенного" 2013 года...
січень ............... 36 587,2 ..... 91,2%
лютий ............... 38 847,7 ..... 111,0%
березень ............... 43 375,5 ..... 100,0%
квітень ............... 42 185,2 ..... 98,4%
травень ............... 40 636,1 ..... 98,9%
червень ............... 39 658,2 ..... 99,0%
липень ............... 37 880,8 ..... 93,0%
серпень ............... 35 996,8 ..... 94,8%
вересень ............... 41 717,2 ..... 92,0%
жовтень ............... 43 361,1 ..... 91,2%
листопад ............... 41 454,9 ..... 94,9%
грудень ............... 43 985,1 ..... 95,4%
Разом за 12 місяців: 485 685,8 ..... 96,4% (до аналогічного періоду 2014 року)
Годовые пассажиропотоки с 2009 года (млн. пасс.):
2009 .... 502,85
2010 .... 504,29
2011 .... 519,04
2012 .... 526,65
2013 .... 536,12
2014 .... 503,92
2015 .... 485,69
У січні підземка перевезла понад 30 мільйонів пасажирів
Вт, 16/02/2016 - 11:23
Упродовж січня 2016 року столичним метрополітеном скористалося майже 34 млн. пасажирів. Найбільш завантаженою, як і раніше, залишається Святошинсько-Броварська лінія. Вона уже перевезла 13,9 млн. киян та гостей столиці. Максимальний середньодобовий пасажиропотік спостерігався на станції «Вокзальна» (46,3 тис.), мінімальний – на «Дніпро» (1,7 тис.).
Куренівсько-Червоноармійська лінія перевезла понад 12,1 млн. пасажирів. Найбільш завантаженою у січні була станція «Мінська» (39,4 тис.), найменш – «Поштова площа» (7,8 тис.).
Сирецько-Печерською лінією скористалося майже 8 млн. киян та гостей столиці. Найбільшим попитом користувалася станція «Позняки», у середньому за добу її турнікети перетинало 32,7 тис. пасажирів. Мінімальний пасажиропотік спостерігався на станції «Червоний хутір» (3,5 тис.).
http://metro.kiev.ua/node/5028
[hr]
Итого имеем наименьший пассажиропоток за месяц с 2009 года: 33949,9 тыс. (Киевстат)
2 место - февраль-2014: 35 011,4 тыс.
3 место - ноябрь-2009: 35 472,00 тыс.
Вт, 16/02/2016 - 11:23
Упродовж січня 2016 року столичним метрополітеном скористалося майже 34 млн. пасажирів. Найбільш завантаженою, як і раніше, залишається Святошинсько-Броварська лінія. Вона уже перевезла 13,9 млн. киян та гостей столиці. Максимальний середньодобовий пасажиропотік спостерігався на станції «Вокзальна» (46,3 тис.), мінімальний – на «Дніпро» (1,7 тис.).
Куренівсько-Червоноармійська лінія перевезла понад 12,1 млн. пасажирів. Найбільш завантаженою у січні була станція «Мінська» (39,4 тис.), найменш – «Поштова площа» (7,8 тис.).
Сирецько-Печерською лінією скористалося майже 8 млн. киян та гостей столиці. Найбільшим попитом користувалася станція «Позняки», у середньому за добу її турнікети перетинало 32,7 тис. пасажирів. Мінімальний пасажиропотік спостерігався на станції «Червоний хутір» (3,5 тис.).
http://metro.kiev.ua/node/5028
[hr]
Итого имеем наименьший пассажиропоток за месяц с 2009 года: 33949,9 тыс. (Киевстат)
2 место - февраль-2014: 35 011,4 тыс.
3 место - ноябрь-2009: 35 472,00 тыс.