ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Коли через Карпати загуркоче потяг до столиці?
Міністерству інфраструктури запропоновано новий, оригінальний проект пасажирського сполучення за маршрутом Київ—Рахів.
Принади «Гуцульського Парижа»
Регіон українських Карпат належить до екологічно найбільш уразливих територій. Крім того, тут завжди були поширені безробіття та бідність, тому зараз для сотень тисяч гірських жителів слова «у горах легко дихається, але важко живеться» набувають особливої ваги.
Надмірна лісоексплуатація, яка проводилася протягом століть, не принесла процвітання цьому краю. Навпаки: призвела до активізації катастрофічних стихійних природних явищ. Паводки, буреломи та вітровали, інвазії короїдів завдають в останні десятиріччя великих збитків народному господарству. Тому не випадково зараз гостро стоїть питання щодо зменшення суцільних вирубок лісів, переорієнтації економіки краю на екологічно безпечні методи господарювання. Пріоритетними напрямами його розвитку визнано збереження унікальних природних цінностей та розбудову туристично-рекреаційної галузі.
На вирішення цих завдань спрямована й діяльність Карпатського біосферного заповідника та мережі національних природних парків. Важливим кроком стало включення букових пралісів Карпат, у складі транснаціонального українсько-словацько-німецького об’єкта, до Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. У спеціальному дорученні Президента України, уряд та Закарпатську обласну державну адміністрацію зобов’язано створити належні умови для розвитку туризму: відремонтувати автомобільні дороги, провести благоустрій гірських населених пунктів, забезпечити відкриття руху пасажирського потяга за маршрутом Київ—Рахів тощо.
Красиву мрію заблокувала Укрзалізниця
2002 року у зв’язку із Міжнародним Роком гір, який відзначався за рішенням Генеральної Асамблеї ООН, автор цих рядків у статті «Красива мрія про гірський потяг» («Голос України», 2 березня 2002 р.) обґрунтував та порушив питання перед тодішнім Мінтрансом України про необхідність відкриття руху пасажирського потяга «Гуцульщина» за маршрутом Київ—Рахів». І треба віддати належне керівництву цього міністерства за те, що ця ініціатива не залишилась без уваги. Прийняли рішення про відкриття в 2003 році руху причіпного вагона Київ—Рахів у складі потягу Київ—Трускавець. Цей безпересадковий вагон після півдня простою у Львові долучали до потяга Львів—Рахів. Цілком зрозуміло, що за такого графіка руху бажаючих подорожувати на ньому виявилось не так багато. Й не дивно, що 2005-го його скасували через нерентабельність.
Це помилкове рішення чиновників Укрзалізниці заблокувало на десятиріччя розгляд питання належного пасажирського обслуговування населення великої частини Гуцульщини, а отже, і розвитку цього важливого гірського регіону України.
До речі
Ще за часів Австро-Угорщини збудували транскарпатську залізницю. До речі, 15 серпня 2015 року виповниться рівно 120 років з часу введення в експлуатацію її гілки за маршрутом Сігет Марамороський—Трибушани—Ясіня, яка з’єдналася з уже збудованою на той час ділянкою Воронєнка—Надвірна—Станіслав (нині Івано-Франківськ). І по цій залізниці, крім масового вивезення деревини, від Ясіня почали курсувати пасажирські потяги до Будапешта, Праги, Відня, Львова, Чернівців та деяких інших міст. Завдяки саме цьому тут активно почав розвиватися туризм, а місто Рахів стало відомим у Європі. І, за словами знаного громадсько-політичного діяча Карпатської України Степана Клочурака, воно йменувалося «Гуцульським Парижем». А в радянські часи сюди курсували спеціальні туристичні потяги з Москви, Ленінграда та Середньої Азії. З проголошенням незалежності України все це стало, на жаль, лише історією.
На численні звернення в різні роки органів місцевої влади, неодноразові виступи газети «Голос України» (13 липня 2011 р., 16 листопада 2012 р., 31 травня 2013 р., 18 лютого 2014 р.) і навіть на доручення Президента України (№ 1-1/749 від 2 квітня 2013 року) з Мінінфраструктури надходили лише однотипні формальні відписки, суть яких зводилась до того, що причіпний вагон Київ — Рахів був збитковим, а, значить, не може бути й мови про відкриття тут руху пасажирського потяга.
Перспектива
Проте нещодавно в контексті цитованого доручення Президента із питань сталого розвитку гірських населених пунктів Закарпаття, що розташовані в зоні українсько-словацько-німецького об’єкта Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО «Букові праліси Карпат та давні букові ліси Німеччини», київський ентузіаст, підприємець та, як він себе називає, шанувальник колії Іван Шостак за участі та потужної підтримки першого міністра транспорту України (1992—1994 рр.), народного депутата України другого і четвертого скликань Ореста Климпуша розробили та запропонувалиМіністерству інфраструктури новий, оригінальний проект встановлення руху пасажирського сполучення за маршрутом Київ — Рахів. На думку його авторів, така можливість з’являється у світлі ратифікації 15 травня ц. р. Верховною Радою України «Протоколу про внесення змін до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Молдова про діяльність залізничного транспорту»
Відповідно до цього документа передбачається перенесення пасажирського сполучення Київ—Чернівці» з існуючого маршруту через Тернопіль на пришвидшений маршрут через Кам’янець-Подільський та Молдову. Це повинно позитивно позначитися на транспортному сполученні Буковини з Києвом. У зв’язку з цим пропонується призначити курсування потяга Київ—Рахів замість запланованого скасування потяга Київ—Чернівці (через Тернопіль), зберігши існуючий маршрут до станції Заліщики (станція Штефаништи) та спрямувати його далі до Рахова через Городенку, Коломию, Делятин та Ворохту.
…І врятує новий маршрут до втаємничої Трансільванії!
За підрахунками ініціаторів, потяг Київ — Рахів може обслуговувати за своїм маршрутом майже півтора мільйона осіб. Якщо допустити, що імовірність використання поїзда місцевим населенням становитиме лише 10—15 відсотків, то з урахуванням частки туристів (близько 2,5—3 млн. чоловік щорічно), котрі відвідують Яремчанщину, Рахівщину та прилеглі території Гуцульщини, максимальне завантаження проектованого потяга не викликає жодного сумніву.
Важливо також наголосити, що для відкриття руху цього потяга є ще ціла низка інших важливих обставин. По-перше, в минулому році введено в експлуатацію реконструйований, комфортабельний залізничний вокзал у Рахові. По-друге, за інформацією профільного міністерства, стан залізничної інфраструктури на пропонованому маршруті довжиною 835 км на сьогодні відповідає вимогам пропуску пасажирських потягів зі встановленими на залізницях швидкостями. По-третє, є реальна можливість, яку із зацікавленням сприймають румунські партнери, перетворити станцію Рахів на залізничні ворота до такої таємничої для українців Трансільванії, адже це найкоротший шлях до неї не тільки для Галичини чи України загалом, а й для Білорусі, Польщі, країн Балтії і Росії.
Що стосується останньої обставини. Для реалізації сполучення з розташованим лише за 200 км від Рахова румунським містом Клуж-Напока (столиця Трансільванії, друге за населенням місто Румунії достатньо до схеми існуючих двох потягів Клуж—Валя-Вишеулуй—Сігету-Мармацієй та Львів—Рахів (а в перспективі й до схем пропонованих потягів Київ—Рахів та Ужгород—Рахів—Чернівці—Хмельницький) долучити причіпну групу вагонів міждержавного сполучення. Пізніше аналогічним чином можна організувати сполучення із містом Брашов — великим туристичним та промисловим центром Румунії.
Важливо, що для цього урядовою постановою №1445 від 18.10.2006 р. затверджено «Ділове—Валя-Вишеулуй» пунктом пропуску через українсько-румунський державний кордон. Іншою постановою Кабміну — №629 від 12.05.2004 р. прикордонний перегін Берлибаш — Валя-Вишеулуй визначено для перетинання державного українсько-румунського кордону залізничним транспортом, а також передбачено, що рух українських транзитних поїздів на ділянці залізниць Румунії (державний кордон—Валя-Вишеулуй—Сигетул-Мармациєй—Кимпулунг ла Тиса— державний кордон) визначається угодою між залізницями обох держав. Українську станцію Берлибаш та відповідно румунську станцію Валя-Вишеулуй визнано прикордонними станціями.
І нарешті сумнозвісні кримські події вивільняють наявний рухомий залізничний склад і підвищують зацікавленість у Гуцульщині як прекрасному місці для оздоровлення та відпочинку населення України.
Шкода, що, на думку чиновників Мінінфраструктури, перепоною для відкриття цього маршруту є невдалий досвід експлуатації нерентабельного безпересадкового причіпного вагона Київ—Рахів. Але цей аргумент, вважають Орест Климпуш та Іван Шостак, є помилковим, і не може служити причиною для відмови у відкритті руху цього потяга.
Ми погоджуємося із таким висновком і ще раз звертаємося зі сторінок шанованої газети «Голос України» до Мінінфраструктури України та місцевих органів влади Закарпатської, Івано-Франківської і Тернопільської областей підтримати цей справді доленосний проект не тільки для горян, а і для багатьох інших жителів заходу України.
Федір ГАМОР, професор, заслужений природоохоронець України, член Національної спілки журналістів України.
Голос України
http://dzerkalo-zakarpattya.com/?p=28488
Міністерству інфраструктури запропоновано новий, оригінальний проект пасажирського сполучення за маршрутом Київ—Рахів.
Принади «Гуцульського Парижа»
Регіон українських Карпат належить до екологічно найбільш уразливих територій. Крім того, тут завжди були поширені безробіття та бідність, тому зараз для сотень тисяч гірських жителів слова «у горах легко дихається, але важко живеться» набувають особливої ваги.
Надмірна лісоексплуатація, яка проводилася протягом століть, не принесла процвітання цьому краю. Навпаки: призвела до активізації катастрофічних стихійних природних явищ. Паводки, буреломи та вітровали, інвазії короїдів завдають в останні десятиріччя великих збитків народному господарству. Тому не випадково зараз гостро стоїть питання щодо зменшення суцільних вирубок лісів, переорієнтації економіки краю на екологічно безпечні методи господарювання. Пріоритетними напрямами його розвитку визнано збереження унікальних природних цінностей та розбудову туристично-рекреаційної галузі.
На вирішення цих завдань спрямована й діяльність Карпатського біосферного заповідника та мережі національних природних парків. Важливим кроком стало включення букових пралісів Карпат, у складі транснаціонального українсько-словацько-німецького об’єкта, до Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. У спеціальному дорученні Президента України, уряд та Закарпатську обласну державну адміністрацію зобов’язано створити належні умови для розвитку туризму: відремонтувати автомобільні дороги, провести благоустрій гірських населених пунктів, забезпечити відкриття руху пасажирського потяга за маршрутом Київ—Рахів тощо.
Красиву мрію заблокувала Укрзалізниця
2002 року у зв’язку із Міжнародним Роком гір, який відзначався за рішенням Генеральної Асамблеї ООН, автор цих рядків у статті «Красива мрія про гірський потяг» («Голос України», 2 березня 2002 р.) обґрунтував та порушив питання перед тодішнім Мінтрансом України про необхідність відкриття руху пасажирського потяга «Гуцульщина» за маршрутом Київ—Рахів». І треба віддати належне керівництву цього міністерства за те, що ця ініціатива не залишилась без уваги. Прийняли рішення про відкриття в 2003 році руху причіпного вагона Київ—Рахів у складі потягу Київ—Трускавець. Цей безпересадковий вагон після півдня простою у Львові долучали до потяга Львів—Рахів. Цілком зрозуміло, що за такого графіка руху бажаючих подорожувати на ньому виявилось не так багато. Й не дивно, що 2005-го його скасували через нерентабельність.
Це помилкове рішення чиновників Укрзалізниці заблокувало на десятиріччя розгляд питання належного пасажирського обслуговування населення великої частини Гуцульщини, а отже, і розвитку цього важливого гірського регіону України.
До речі
Ще за часів Австро-Угорщини збудували транскарпатську залізницю. До речі, 15 серпня 2015 року виповниться рівно 120 років з часу введення в експлуатацію її гілки за маршрутом Сігет Марамороський—Трибушани—Ясіня, яка з’єдналася з уже збудованою на той час ділянкою Воронєнка—Надвірна—Станіслав (нині Івано-Франківськ). І по цій залізниці, крім масового вивезення деревини, від Ясіня почали курсувати пасажирські потяги до Будапешта, Праги, Відня, Львова, Чернівців та деяких інших міст. Завдяки саме цьому тут активно почав розвиватися туризм, а місто Рахів стало відомим у Європі. І, за словами знаного громадсько-політичного діяча Карпатської України Степана Клочурака, воно йменувалося «Гуцульським Парижем». А в радянські часи сюди курсували спеціальні туристичні потяги з Москви, Ленінграда та Середньої Азії. З проголошенням незалежності України все це стало, на жаль, лише історією.
На численні звернення в різні роки органів місцевої влади, неодноразові виступи газети «Голос України» (13 липня 2011 р., 16 листопада 2012 р., 31 травня 2013 р., 18 лютого 2014 р.) і навіть на доручення Президента України (№ 1-1/749 від 2 квітня 2013 року) з Мінінфраструктури надходили лише однотипні формальні відписки, суть яких зводилась до того, що причіпний вагон Київ — Рахів був збитковим, а, значить, не може бути й мови про відкриття тут руху пасажирського потяга.
Перспектива
Проте нещодавно в контексті цитованого доручення Президента із питань сталого розвитку гірських населених пунктів Закарпаття, що розташовані в зоні українсько-словацько-німецького об’єкта Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО «Букові праліси Карпат та давні букові ліси Німеччини», київський ентузіаст, підприємець та, як він себе називає, шанувальник колії Іван Шостак за участі та потужної підтримки першого міністра транспорту України (1992—1994 рр.), народного депутата України другого і четвертого скликань Ореста Климпуша розробили та запропонувалиМіністерству інфраструктури новий, оригінальний проект встановлення руху пасажирського сполучення за маршрутом Київ — Рахів. На думку його авторів, така можливість з’являється у світлі ратифікації 15 травня ц. р. Верховною Радою України «Протоколу про внесення змін до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Молдова про діяльність залізничного транспорту»
Відповідно до цього документа передбачається перенесення пасажирського сполучення Київ—Чернівці» з існуючого маршруту через Тернопіль на пришвидшений маршрут через Кам’янець-Подільський та Молдову. Це повинно позитивно позначитися на транспортному сполученні Буковини з Києвом. У зв’язку з цим пропонується призначити курсування потяга Київ—Рахів замість запланованого скасування потяга Київ—Чернівці (через Тернопіль), зберігши існуючий маршрут до станції Заліщики (станція Штефаништи) та спрямувати його далі до Рахова через Городенку, Коломию, Делятин та Ворохту.
…І врятує новий маршрут до втаємничої Трансільванії!
За підрахунками ініціаторів, потяг Київ — Рахів може обслуговувати за своїм маршрутом майже півтора мільйона осіб. Якщо допустити, що імовірність використання поїзда місцевим населенням становитиме лише 10—15 відсотків, то з урахуванням частки туристів (близько 2,5—3 млн. чоловік щорічно), котрі відвідують Яремчанщину, Рахівщину та прилеглі території Гуцульщини, максимальне завантаження проектованого потяга не викликає жодного сумніву.
Важливо також наголосити, що для відкриття руху цього потяга є ще ціла низка інших важливих обставин. По-перше, в минулому році введено в експлуатацію реконструйований, комфортабельний залізничний вокзал у Рахові. По-друге, за інформацією профільного міністерства, стан залізничної інфраструктури на пропонованому маршруті довжиною 835 км на сьогодні відповідає вимогам пропуску пасажирських потягів зі встановленими на залізницях швидкостями. По-третє, є реальна можливість, яку із зацікавленням сприймають румунські партнери, перетворити станцію Рахів на залізничні ворота до такої таємничої для українців Трансільванії, адже це найкоротший шлях до неї не тільки для Галичини чи України загалом, а й для Білорусі, Польщі, країн Балтії і Росії.
Що стосується останньої обставини. Для реалізації сполучення з розташованим лише за 200 км від Рахова румунським містом Клуж-Напока (столиця Трансільванії, друге за населенням місто Румунії достатньо до схеми існуючих двох потягів Клуж—Валя-Вишеулуй—Сігету-Мармацієй та Львів—Рахів (а в перспективі й до схем пропонованих потягів Київ—Рахів та Ужгород—Рахів—Чернівці—Хмельницький) долучити причіпну групу вагонів міждержавного сполучення. Пізніше аналогічним чином можна організувати сполучення із містом Брашов — великим туристичним та промисловим центром Румунії.
Важливо, що для цього урядовою постановою №1445 від 18.10.2006 р. затверджено «Ділове—Валя-Вишеулуй» пунктом пропуску через українсько-румунський державний кордон. Іншою постановою Кабміну — №629 від 12.05.2004 р. прикордонний перегін Берлибаш — Валя-Вишеулуй визначено для перетинання державного українсько-румунського кордону залізничним транспортом, а також передбачено, що рух українських транзитних поїздів на ділянці залізниць Румунії (державний кордон—Валя-Вишеулуй—Сигетул-Мармациєй—Кимпулунг ла Тиса— державний кордон) визначається угодою між залізницями обох держав. Українську станцію Берлибаш та відповідно румунську станцію Валя-Вишеулуй визнано прикордонними станціями.
І нарешті сумнозвісні кримські події вивільняють наявний рухомий залізничний склад і підвищують зацікавленість у Гуцульщині як прекрасному місці для оздоровлення та відпочинку населення України.
Шкода, що, на думку чиновників Мінінфраструктури, перепоною для відкриття цього маршруту є невдалий досвід експлуатації нерентабельного безпересадкового причіпного вагона Київ—Рахів. Але цей аргумент, вважають Орест Климпуш та Іван Шостак, є помилковим, і не може служити причиною для відмови у відкритті руху цього потяга.
Ми погоджуємося із таким висновком і ще раз звертаємося зі сторінок шанованої газети «Голос України» до Мінінфраструктури України та місцевих органів влади Закарпатської, Івано-Франківської і Тернопільської областей підтримати цей справді доленосний проект не тільки для горян, а і для багатьох інших жителів заходу України.
Федір ГАМОР, професор, заслужений природоохоронець України, член Національної спілки журналістів України.
Голос України
http://dzerkalo-zakarpattya.com/?p=28488
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
12 июня 2014 года в 11.00 состоится выставка изделий железнодорожного назначения, запасных частей и услуг.
На выставке будет представлена продукция для железнодорожной отрасли и услуги как отечественных предприятий, так и представителей различных хозяйств 6 железных дорог Украины для укрепления сотрудничества в рамках отраслевой кооперации.
К участию в мероприятии приглашены генеральный директор Укрзализныци Борис Остапюк, заместитель генерального директора Укрзализныци Александр Зародов, директор по технической политике Укрзализныци Ростислав Демин.
Место проведения мероприятия: ул. Ползунова, 2 (на территории АО “Киевский электровагоноремонтный завод»).
Брифинг для СМИ в 11.30.
Аккредитация СМИ обязательна по тел.: (044) 465 24 38 и 067 547 04 37.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/381673/
На выставке будет представлена продукция для железнодорожной отрасли и услуги как отечественных предприятий, так и представителей различных хозяйств 6 железных дорог Украины для укрепления сотрудничества в рамках отраслевой кооперации.
К участию в мероприятии приглашены генеральный директор Укрзализныци Борис Остапюк, заместитель генерального директора Укрзализныци Александр Зародов, директор по технической политике Укрзализныци Ростислав Демин.
Место проведения мероприятия: ул. Ползунова, 2 (на территории АО “Киевский электровагоноремонтный завод»).
Брифинг для СМИ в 11.30.
Аккредитация СМИ обязательна по тел.: (044) 465 24 38 и 067 547 04 37.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/381673/
Последний раз редактировалось Бодрый 11 июн 2014, 16:41, всего редактировалось 1 раз.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
(станція Штефаништи)

Стефанешти - следующая после Залещиков станция в направлении к Черновцам (или к Рахову для этого поезда).
Поезд из Киева в Прикарпатье и Закарпатье абсолютно поддерживаю.
А также что-то более быстрое, чем поезд Львов-Рахов.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Скорее всего так и было.const писал(а):Ворохтянский поезд был хорош, есть подозрение, что его "Буковель" лоббировал, но потом почему-то перестал. А так - до этого самого бука добираться было самое то.
Я в своё время обращался в "Укрзалізницю" с предложением продлить "Киев-Ивано-Франковск" до Ворохты или Яремчи. Отвечали, что это невозможно в связи с отсутствием возможностей на этих станциях заправлять вагоны водой и мыть составы.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Составы формирования Львовской ж.д., но если бы формировались на ЮЗЖД, то кто мешает в Киеве мыть составы и заправлять водой на баранку?
И как раньше ходил ворохтянский поезд, где напивался-купался?
И как раньше ходил ворохтянский поезд, где напивался-купался?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Большой плюс к этому было то, что можна было перевозить свой автомобиль и на нём "вышивать" с тёлочками )Антошка писал(а):Вот я же о чем, очень удобно было добираться. Ночь в поезде и ты почти в Буковеле.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
12.06.2014
Укрзалізниця призначила додатковий поїзд у сполученні Київ – Тернопіль – Чортків – Заліщики - Коломия - Івано-Франківськ
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/381765/
Для забезпечення перевезення пасажирів у сполученні Київ – Тернопіль – Чортків – Заліщики замість поїзда №117/118 Київ-Чернівці, якому з 7 червня змінено маршрут курсування через територію Молдови, Укрзалізниця призначила додатковий поїзд № 457/458 Київ – Івано-Франківськ. У складі поїзда 12 вагонів: 8 купейних і 4 плацкартних.
Поїзд № 457/458 курсуватиме з Києва до Івано-Франківська у період з 13 червня по 5 липня через день по непарних числах. Він відправлятиметься у рейс із Києва о 15 год. 39 хв. та прибуватиме до Івано-Франківська о 08 год. 54 хв.
У зворотному напрямку поїзд курсуватиме з 14 червня по 6 липня через день по парних числах. Час відправлення поїзда з Івано-Франківська - 11 год. 42 хв., прибуття на станцію Київ-Пасажирський – 04 год. 36 хв.
Також Укрзалізниця розглядає можливість зміни маршрутів інших поїздів, які будуть забезпечувати залізничне сполучення на ділянці Київ – Тернопіль – Чортків – Заліщики.
Нагадаємо, що з 7 червня 2014 року Укрзалізниця змінила маршрут курсування поїзда № 118/117 Чернівці – Київ через територію Молдови, завдяки чому поїзд прискорився у напрямку Чернівців на 1 год. 46 хв., а у напрямку Києва – на 1 год. 35 хв.
[hr]
Тариф: плацкарт. вагон - 1 место Киев-Залещики 100 грн
Укрзалізниця призначила додатковий поїзд у сполученні Київ – Тернопіль – Чортків – Заліщики - Коломия - Івано-Франківськ
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/381765/
Для забезпечення перевезення пасажирів у сполученні Київ – Тернопіль – Чортків – Заліщики замість поїзда №117/118 Київ-Чернівці, якому з 7 червня змінено маршрут курсування через територію Молдови, Укрзалізниця призначила додатковий поїзд № 457/458 Київ – Івано-Франківськ. У складі поїзда 12 вагонів: 8 купейних і 4 плацкартних.
Поїзд № 457/458 курсуватиме з Києва до Івано-Франківська у період з 13 червня по 5 липня через день по непарних числах. Він відправлятиметься у рейс із Києва о 15 год. 39 хв. та прибуватиме до Івано-Франківська о 08 год. 54 хв.
У зворотному напрямку поїзд курсуватиме з 14 червня по 6 липня через день по парних числах. Час відправлення поїзда з Івано-Франківська - 11 год. 42 хв., прибуття на станцію Київ-Пасажирський – 04 год. 36 хв.

Також Укрзалізниця розглядає можливість зміни маршрутів інших поїздів, які будуть забезпечувати залізничне сполучення на ділянці Київ – Тернопіль – Чортків – Заліщики.
Нагадаємо, що з 7 червня 2014 року Укрзалізниця змінила маршрут курсування поїзда № 118/117 Чернівці – Київ через територію Молдови, завдяки чому поїзд прискорився у напрямку Чернівців на 1 год. 46 хв., а у напрямку Києва – на 1 год. 35 хв.
[hr]
Тариф: плацкарт. вагон - 1 место Киев-Залещики 100 грн
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
На ЮЖД - новый начальник
Алексей Грищенко
"STATUS QUO", Харьков, 05.06.2014, 16:32
Исполняющим обязанности начальника ГП "Южная железная дорога" (ЮЖД, Харьков) назначен Николай Уманец, до этого занимавший должность главного инженера - первого заместителя главы предприятия. Об этом сообщил портал "Центр транспортных стратегий". Назначение закреплено в распоряжении "Укрзалізніці" №723 от 4 июня 2014 года.
Ранее Кабмин уволил Александра Филатова с должности начальника ЮЖД за невыполнение контракта.
Справка "SQ". ЮЖД - одна из старейших железных дорог Украины. Ее протяженность превышает 3000 км, развернутая длина главных путей - свыше 4 тыс. км. Дорога обеспечивает транспортное обслуживание региона с добывающей промышленностью, машиностроительной индустрией и сельским хозяйством - это шесть областей с населением около 20 млн.чел.
Алексей Грищенко
"STATUS QUO", Харьков, 05.06.2014, 16:32
Исполняющим обязанности начальника ГП "Южная железная дорога" (ЮЖД, Харьков) назначен Николай Уманец, до этого занимавший должность главного инженера - первого заместителя главы предприятия. Об этом сообщил портал "Центр транспортных стратегий". Назначение закреплено в распоряжении "Укрзалізніці" №723 от 4 июня 2014 года.
Ранее Кабмин уволил Александра Филатова с должности начальника ЮЖД за невыполнение контракта.
Справка "SQ". ЮЖД - одна из старейших железных дорог Украины. Ее протяженность превышает 3000 км, развернутая длина главных путей - свыше 4 тыс. км. Дорога обеспечивает транспортное обслуживание региона с добывающей промышленностью, машиностроительной индустрией и сельским хозяйством - это шесть областей с населением около 20 млн.чел.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits