так, там є прямий відтинок, і таке враження, навіть увігнутий всерединуtov_tob писал(а):Примерно посередине арки?Yaroslav писал(а):мені здається чи центральна арка дійсно дещо відходить за формою від дуги ?
Метро на Троещину (часть 2)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Дополню свое вчерашнее сообщение: на мосту уже приготовлены монтажные комплекты для установки в "дырки" между сегментами.VOVA_H писал(а):Інформація про подальші плани (зварювання арки) робіт є?
На соседнем сегменте такое тоже есть.Yaroslav писал(а):так, там є прямий відтинок, і таке враження, навіть увігнутий всередину
Зачем так сделали пока не знаю.
Здесь могла быть моя подпись...
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Можливо, під власною вагою прогнулася? Коли все замкнуть та навантажать ванти, навантаження врівноважиться силою бокового стиснення с кінців арки, вона стане більш правильної форми?Yaroslav писал(а):так, там є прямий відтинок, і таке враження, навіть увігнутий всередину
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Так и будет - 100%!Klovsky писал(а):Можливо, під власною вагою прогнулася? Коли все замкнуть та навантажать ванти, навантаження врівноважиться силою бокового стиснення с кінців арки, вона стане більш правильної форми?Yaroslav писал(а):так, там є прямий відтинок, і таке враження, навіть увігнутий всередину
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Боковые усилия от вант уже сымитированы шпренгелем.Klovsky писал(а):Можливо, під власною вагою прогнулася? Коли все замкнуть та навантажать ванти, навантаження врівноважиться силою бокового стиснення с кінців арки, вона стане більш правильної форми?
Прогибы в конкретных местах, только там и весьма сильные - они явно сделаны специально. Зачем? Пока не знаю.
Здесь могла быть моя подпись...
Ну як на мене тупого то є тільки одне пояснення підступних планів анжинерів: по ідеї у випадку температурних деформацій арки вона малаб "грати" в своїй вершині - точкова зона деформацій. З часом там би почав "старіти" метал. Змінивши геометрію арки конструктори створили як мінімум дві неявновиражені зони деформації, або одну дуууже довгу.tov_tob писал(а): Боковые усилия от вант уже сымитированы шпренгелем.
Прогибы в конкретных местах, только там и весьма сильные - они явно сделаны специально. Зачем? Пока не знаю.
Ну або шкідництво.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Фото поперечной надвижки сегмента:
http://grycik.livejournal.com/11968.html
http://grycik.livejournal.com/11968.html
Здесь могла быть моя подпись...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Ну как бы я и домкрат и просто домкратыFerrariF1racing писал(а):А какой по высоте и размерам домкрат? Судя по фото, вроде как с человека...
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 53
- Зарегистрирован: 26 апр 2013, 10:39