На Крюках есть трапы, на 5м и 5к тоже.XAN писал(а):А как номерному или крюку высаживать взад-вперед?
Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
http://87.76.65.147:8881/ASKOD/WindowDo ... er=1378341
Депутатське звернення
Про виділення коштів для завершення будівництва швидкісного трамваю на житловому масиві Троєщина.
Зеркало: https://yadi.sk/i/bNq82ouBVsXWX
Депутатське звернення
Про виділення коштів для завершення будівництва швидкісного трамваю на житловому масиві Троєщина.
Зеркало: https://yadi.sk/i/bNq82ouBVsXWX
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
NNNN писал(а):Кольцо на Ватутина достроили!
Сказали, что вчера была обкатка служебными и линейными вагонами.
Так что запуск не за горами.
Інформація щодо оптимізації роботи трамвайного маршруту №4 у міжпіковий час
У зв’язку із завершенням робіт з реконструкції трамвайного розворотного кільця в районі просп. Генерала Ватутіна з 6 вересня 2014 року у міжпіковий час (коли не курсує міська електричка) трамваї маршруту №4 будуть курсувати за скороченим маршрутом від вул. Милославської до станції «Генерала Ватутіна».
Внаслідок змін зменшиться час поїздки трамваєм у міжпіковий час на маршруті №4 між кінцевими зупинками з 18 хв. до 11 хв.
У години пік трамваї маршруту №4 будуть працювати за звичайною схемою «Вул. Милославська – станція міської електрички Троєщина-2.
Інформація КП «Київпастранс»
[hr]
Інформація щодо підвищення експлуатаційної швидкості на трамвайних маршрутах №4 та №5
КП «Київпастранс» було здійснено ряд заходів щодо підвищення експлуатаційної швидкості руху трамваїв маршрутів №4 та №5 на лінії швидкісного трамвая на Троєщині.
В результаті з 6 вересня 2014 року час поїздки трамваєм від кінцевої до кінцевої зупинки зменшиться:
- на 16% на маршруті №4 «Станція «Милославська» - Станція «Троєщина-2» з 18 хв. до 15 хв.
- на 10% на маршруті №5 «Вулиця Олександра Сабурова - Станція «Троєщина-2» з 31 хв. до 28 хв.
Інформація КП «Київпастранс»
Не будет смысла, т.к. ты жестко будешь привязан к какому-либо виду транспорта. Тогда как до подорожания с единым билетом был выбор чем воспользоваться в зависимости от расписания электрички или ситуации на дорогах. Я лично пользовался либо 50 троллейбусом, либо электричкой и трамваем. 50 копеек не принципиальна была разница.Dimon писал(а):Появятся проездные, будет смысл
Киян надурили з проїздом у трамваї та електричці
При підвищенні тарифів на проїзд у громадському транспорті столична влада "забула" про єдиний пересадочний квиток на міську електричку і швидкісний трамвай на Троєщині (маршрути №4, 5).
Про це пише муніципальна газета "Вечірній Київ" з посиланням на обурених мешканців, які спробували скористатись цією транспортною схемою.
Як відомо, до підвищення тарифів квиток з правом пересадки з трамваю на електричку можна було купити за 2 гривні. Тепер поїздка з Троєщини, наприклад, на Петрівку трамваєм та електричкою обходиться у 7 гривень (3 гривні доведеться заплатити в трамваї і 4 гривні – в міській електричці).
Якщо ж врахувати, що багато людей далі пересідають на метро, щоб дістатися до центру, то поїздка в один кінець жителю Троєщини обійдеться в 11 гривень (плюс 4 гривні за метро).
У КП "Київпастранс" підтвердили, що квиток з правом пересадки не був передбачений у новій системі тарифів.
Про казус на підприємстві знають і вже готують відповідне доповнення до тарифної сітки.
Скільки коштуватиме проїзд у трамваї та міській електричці, якщо пересадочний квиток вернуть, наразі невідомо, відзначає видання.
http://kiev.pravda.com.ua/news/54da317db05ec/
При підвищенні тарифів на проїзд у громадському транспорті столична влада "забула" про єдиний пересадочний квиток на міську електричку і швидкісний трамвай на Троєщині (маршрути №4, 5).
Про це пише муніципальна газета "Вечірній Київ" з посиланням на обурених мешканців, які спробували скористатись цією транспортною схемою.
Як відомо, до підвищення тарифів квиток з правом пересадки з трамваю на електричку можна було купити за 2 гривні. Тепер поїздка з Троєщини, наприклад, на Петрівку трамваєм та електричкою обходиться у 7 гривень (3 гривні доведеться заплатити в трамваї і 4 гривні – в міській електричці).
Якщо ж врахувати, що багато людей далі пересідають на метро, щоб дістатися до центру, то поїздка в один кінець жителю Троєщини обійдеться в 11 гривень (плюс 4 гривні за метро).
У КП "Київпастранс" підтвердили, що квиток з правом пересадки не був передбачений у новій системі тарифів.
Про казус на підприємстві знають і вже готують відповідне доповнення до тарифної сітки.
Скільки коштуватиме проїзд у трамваї та міській електричці, якщо пересадочний квиток вернуть, наразі невідомо, відзначає видання.
http://kiev.pravda.com.ua/news/54da317db05ec/
5 грн. он должен стоять для сохранения нормального пассажиропотока, в ином случае в наше время люди лучше за 3 гривны будут в пробке в троллейбусе толкаться, ну или за 4-5 в маршрутке...mann писал(а):Киян надурили з проїздом у трамваї та електричці
При підвищенні тарифів на проїзд у громадському транспорті столична влада "забула" про єдиний пересадочний квиток на міську електричку і швидкісний трамвай на Троєщині (маршрути №4, 5).
Про це пише муніципальна газета "Вечірній Київ" з посиланням на обурених мешканців, які спробували скористатись цією транспортною схемою.
Як відомо, до підвищення тарифів квиток з правом пересадки з трамваю на електричку можна було купити за 2 гривні. Тепер поїздка з Троєщини, наприклад, на Петрівку трамваєм та електричкою обходиться у 7 гривень (3 гривні доведеться заплатити в трамваї і 4 гривні – в міській електричці).
Якщо ж врахувати, що багато людей далі пересідають на метро, щоб дістатися до центру, то поїздка в один кінець жителю Троєщини обійдеться в 11 гривень (плюс 4 гривні за метро).
У КП "Київпастранс" підтвердили, що квиток з правом пересадки не був передбачений у новій системі тарифів.
Про казус на підприємстві знають і вже готують відповідне доповнення до тарифної сітки.
Скільки коштуватиме проїзд у трамваї та міській електричці, якщо пересадочний квиток вернуть, наразі невідомо, відзначає видання.
http://kiev.pravda.com.ua/news/54da317db05ec/