В Рим надо ехать, там давки похлеще нашихИ то что у них поезда незагруженные тоже сказки. Если в час пик не ехать то конечно свободно, но в час пик как минимум все сидячие заняты, и много стоят, не как у нас конечно в мясо но все же.

Модераторы: dimentiy, Администраторы
В Рим надо ехать, там давки похлеще нашихИ то что у них поезда незагруженные тоже сказки. Если в час пик не ехать то конечно свободно, но в час пик как минимум все сидячие заняты, и много стоят, не как у нас конечно в мясо но все же.
Да, после первого месяца жизни там я тоже так же все воспринимал))mylix писал(а):Весной был во Франкфурте, проездной на неделю на все виды - 23 евро.....
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
Комунальне підприємство
«ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР»
(КП ГІОЦ)
———————————————————————————————————
Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Ні конову І, В.
На виконання доручення
Шановний Ігоре Володимировичу!
На виконання Вашого доручення від 27.08.2014 р. № 22111 щодо опрацювання листа головного управління МВС України в м. Києві стосовно забезпечення "Картками киянина" працівників міліції, комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" (надалі - КП ГЮЦ), в межах своєї компетенції, повідомляє наступне.
Відповідно до Концепції проекту, «Картка киянина» - це іменна багатофункціональна електронна пластикова картка, яка є матеріальним носієм персональних даних утримувача карти і підтримує додатки, пов'язані з наданням і обліком заходів соціальної підтримки та інших інформаційних сервісів і послуг.
Впровадження проекту "Картка киянина" забезпечує можливість упорядкування та обліку наданих пільг та доплат, відповідно до рішень Київської міської ради.
На виконання рішення Київської міської ради "Про запровадження в місті Києві багатофункціональної електронної пластикової картки "Картка киянина" від 17.04.2013 р. № 104/9161 (надалі - Рішення) здійснюється оформлення та видача "Карток киянина" мешканцям міста Києва.
П. 2 Рішення передбачає, що реєстрацію, видачу та облік "Карток киянина" окремим категоріям громадян, які мають право на додаткові пільги та доплати відповідно до рішень Київської міської ради здійснюють Департамент соціальної політики та районні управління праці та соціального захисту населення.
Так, працівникам міліції м. Києва надано право безоплатного проїзду в Київському метрополітені відповідно до рішення Київської міської ради.
Тому, з метою отримання "Картки киянина" працівниками міліції необхідно звернутись до районного управління праці та соціального захисту населення відповідно до місця їх реєстрації.
Звертаю Вашу увагу, що при оформленні "Карток киянина", громадянам, які мають право на пільги та доплати відповідно до рішень Київської міської ради, соціальними працівниками робиться відмітка про термін дії наданої пільги. Тобто, право безоплатного проїзду, що надано працівникам міліції відповідно до роду їх діяльності рішенням Київської міської ради, забезпечується шляхом відшкодування Київському метрополітену з бюджету міста.
Так, при звільненні працівника міліції - утримувача "Картки киянина" з управління МВС необхідно внести відповідні дані для зміни безоплатного транспортного додатку картки на платний, що виключить можливість нецільового використання бюджетних коштів.
З метою забезпечення вищезазначеного, необхідно звернути увагу начальника Головного управління МВС України в м. Києві на необхідність надання ним відповідальним структурним підрозділам доручення про інформування органів соціального захисту населення про звільнення працівників міліціє, що є утримувачами "Карток киянина".
Крім того, відповідно до п. 6 Рішення оформлення та видачу "Карток киянина" також може здійснювати банківська установа - учасник проекту "Картка киянина". На сьогодні, видачу карток в проекті "Картка киянина" здійснює банк ПАТ "КБ "Хрещатик".
Разом з розробником системи "Картка киянина" ТОВ "Універсальні інформаційні технології" (надалі - ТОВ "УнІТ"), ПАТ "КБ "Хрещатик" на виконання завдань, що стоять перед впровадженням проекту "Картка киянина" в рамках зарплатних проектів було реалізовано пакетну обробку даних.
Тобто, пакетний ввід даних передбачає забезпечення "Картками киянина" одночасно всіх працівників - мешканців міста та доставку карток працівникам без персонального звернення до банківської установи.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо організувати та провести робочу зустріч за Вашим головуванням з відповідальними представниками Департаменту соціальної політики, компанії розробника - ТОВ "УнІТ", банку-емітента ПАТ "КБ Хрещатик", Головного управління МВС в м. Києві та КП ГІОЦ з метою обговорення питання забезпечення "Картками киянина" працівників міліції.
З повагою,
Директор
В. Місань
http://87.76.65.147:8881/ASKOD/WindowDo ... er=1618764
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
Комунальне підприємство "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
——————————————————————————————————
04.09.14 № 808-Н
Першому заступнику ГОЛОВИ
Київської міської державної адміністрації
Ніконову І.В.
Шановний Ігоре Володимировичу!
З метою наближення тарифів на перевезення пасажирів у метрополітені до економічно обґрунтованого рівня та невідкладного подолання кризового фінансово-економічного стану КП «Київський метрополітен» просимо Вас дати доручення Департаменту економіки та інвестицій щодо підготовки в установленому законодавством порядку проекту розпорядження «Про внесення змін до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.11.2009 № 1277 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», в якому передбачити встановлення з 01.11.2014 тарифу на перевезення пасажирів у метрополітені в розмірі 3 грн. на 1 поїздку з пропорційним підвищенням вартості проїзних квитків.
З повагою
Начальник
В.В. Брагінський
Демченко
238 44 09
http://87.76.65.147:8881/ASKOD/WindowDo ... er=1619708
142,50 грн за месячный проездной? Округлят.з пропорційним підвищенням вартості проїзних квитків
Это лишний экономический стимул для ведения здорового образа жизни и предохранения от небезопасного общения со всякими маршрутками.если вдруг на выходных приболел или поехал на маршрутке - уже в минусах