Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Так звана ”стара” частина території Дарницького трамвайного депо, в тому числі і цехи для ремонту та обслуговування рухомого складу, наразі майже не задіяна. В той же час тролейбуси маршрутів №46 (Вул. Милославська - Ленінградська площа), 46-к (ст. м. Дарниця - вул. Милославська), 37 (ст. м. Лісова - вул. Милославська) та 37-а (ст. м. Лісова - поліклініка) долають значні ”нульові” рейси з Куренівського тролейбусного депо, що розташоване на вул. Сирецька, 25, через перевантажений транспортними потоками Московський міст на лівий берег столиці, споживаючи при цьому зайві кіловати електроенергії. У зв’язку із цим прошу розглянути пропозицію, щодо облаштування площадки для ремонту та зберігання тролейбусів, що обслуговують лівобережні маршрути столиці за адресою вул. Усенка 7/9 на так званій ”старій” частині Дарницького трамвайного депо.
Питання, з яким Ви звернулись до комунальної бюджетної установи ”Контактний центр м. Києва”, стосовно пропозиції, щодо облаштування площадки для ремонту та зберігання тролейбусів за адресою вул. Усенка 7/9 м. Києва, зареєстровано за № Г-10114/1 від 22.08.2014р., та розглянуто в КП ”Київпастранс”.
Повідомляю, що розгляд Вашої пропозиції потребує розробки техніко-економічного обґрунтування поставленого питання. В КП ”Київпастранс” в фінансовому плані не передбачено коштів на розробку зазначеного документу. Через відсутність техніко-економічного обґрунтування суть звернення розглянути неможливо.
З повагою,
головний інженер Ю. Бомбандьоров
Так звана ”стара” частина території Дарницького трамвайного депо, в тому числі і цехи для ремонту та обслуговування рухомого складу, наразі майже не задіяна. В той же час тролейбуси маршрутів №46 (Вул. Милославська - Ленінградська площа), 46-к (ст. м. Дарниця - вул. Милославська), 37 (ст. м. Лісова - вул. Милославська) та 37-а (ст. м. Лісова - поліклініка) долають значні ”нульові” рейси з Куренівського тролейбусного депо, що розташоване на вул. Сирецька, 25, через перевантажений транспортними потоками Московський міст на лівий берег столиці, споживаючи при цьому зайві кіловати електроенергії. У зв’язку із цим прошу розглянути пропозицію, щодо облаштування площадки для ремонту та зберігання тролейбусів, що обслуговують лівобережні маршрути столиці за адресою вул. Усенка 7/9 на так званій ”старій” частині Дарницького трамвайного депо.
Питання, з яким Ви звернулись до комунальної бюджетної установи ”Контактний центр м. Києва”, стосовно пропозиції, щодо облаштування площадки для ремонту та зберігання тролейбусів за адресою вул. Усенка 7/9 м. Києва, зареєстровано за № Г-10114/1 від 22.08.2014р., та розглянуто в КП ”Київпастранс”.
Повідомляю, що розгляд Вашої пропозиції потребує розробки техніко-економічного обґрунтування поставленого питання. В КП ”Київпастранс” в фінансовому плані не передбачено коштів на розробку зазначеного документу. Через відсутність техніко-економічного обґрунтування суть звернення розглянути неможливо.
З повагою,
головний інженер Ю. Бомбандьоров
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Едут "нулевые" троллейбусы по Московскому мосту обычно в противоположном пиковому направлению.
Когда запустят Подольский мост, то поток на СБЛ уменьшится. А затраты и выгоды предложенного временного решения надо считать. Но ведь и здесь будет немало полупустых рейсов, ехать ранним утром на Троещину или поздним вечером с неё мало желающих.
Когда запустят Подольский мост, то поток на СБЛ уменьшится. А затраты и выгоды предложенного временного решения надо считать. Но ведь и здесь будет немало полупустых рейсов, ехать ранним утром на Троещину или поздним вечером с неё мало желающих.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В том то и дело, что более важен перевод/создание троль-депо на левом берегу именно на Троещине, а не на старой площадке Дарницкого трам-депо или полный перевод АП-6 с Оболони на Троещину. Потому как именно там (на Трое) катастрофически не хватает Тр-депо. А стартует троллейбусов с Троещины даже поболее, чем автобусов в общем режиме и с учетом как бы еще не отмененных А-маршрутов А77, А79.Klovsky писал(а):Едут "нулевые" троллейбусы по Московскому мосту обычно в противоположном пиковому направлению.
Когда запустят Подольский мост, то поток на СБЛ уменьшится. А затраты и выгоды предложенного временного решения надо считать. Но ведь и здесь будет немало полупустых рейсов, ехать ранним утром на Троещину или поздним вечером с неё мало желающих.
Оптимальным было бы создание совмещенного автобусно-троллейбусного парка (типа САТрП-6), но там потребуется тяговая подстанция (на Дарнице - усьо есть). Зато нулевые пробеги были бы минимальнейшими. И появилась логическая возможность передать Тр-маршруты в КурТД по территориальному признаку (6, 18, 33, 25, 35, 26), а Тр27 и частично Тр42 - в ТД-2.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Нові тролейбусні зупинки:
перехрестя Гончара <-> В.Житомирська; перехрестя Петлюри <-> Жилянська.
КМДА - 17 вересня 2014, 13:45
http://kievcity.gov.ua/news/16625.html
Київська влада впорядковує систему зупинок громадського транспорту відповідно до побажань столичних пасажирів. Про це повідомив радник міського голови з питань транспорту Олександр Кава. Так, за його словами, до кінця тижня у відповідь на звернення киян у столиці відкриють дві нові зупинки.
«Перша з’явиться на тролейбусних маршрутах №№ 6, 16 та 18 на вул. Великій Житомирській біля перехрестя з вул. Олеся Гончара з обох боків. Там зосереджено багато офісних і житлових будинків, до того ж є вихід на улюблену киянами і гостями столиці Пейзажну алею. Через контактний центр 1551 та мережу Фейсбук ми отримали багато звернень від киян із проханням облаштувати окрему зупинку», – сказав радник міського голови.
Олександр Кава також додав, що попередня відстань між зупинками громадського транспорту на Софійській і Львівській площах – а це понад 800 метрів – не відповідала європейським стандартам щодо доступності громадського транспорту.
Другу зупинку відкриють для тролейбусів маршруту №14, які прямують від Ботанічного саду в напрямку залізничного вокзалу «Київ-Пасажирський», на вул. Симона Петлюри (колишня вул. Комінтерну) біля перехрестя з вул. Жилянською.
«У мережі Фейсбук кияни нарікали на велику відстань між найближчими зупинками, яка перевищувала один кілометр. До того ж, пасажирам було незручно робити пересадку на швидкісний трамвай без заїзду на Вокзальну площу», – додав він.
Олександр Кава переконаний, що кияни долучатимуться до вдосконалення транспортної інфраструктури і в подальшому: «Ми відкриті до спілкування з мешканцями столиці й будемо раді подальшій співпраці з метою поліпшення транспортного обслуговування».
перехрестя Гончара <-> В.Житомирська; перехрестя Петлюри <-> Жилянська.
КМДА - 17 вересня 2014, 13:45
http://kievcity.gov.ua/news/16625.html
Київська влада впорядковує систему зупинок громадського транспорту відповідно до побажань столичних пасажирів. Про це повідомив радник міського голови з питань транспорту Олександр Кава. Так, за його словами, до кінця тижня у відповідь на звернення киян у столиці відкриють дві нові зупинки.
«Перша з’явиться на тролейбусних маршрутах №№ 6, 16 та 18 на вул. Великій Житомирській біля перехрестя з вул. Олеся Гончара з обох боків. Там зосереджено багато офісних і житлових будинків, до того ж є вихід на улюблену киянами і гостями столиці Пейзажну алею. Через контактний центр 1551 та мережу Фейсбук ми отримали багато звернень від киян із проханням облаштувати окрему зупинку», – сказав радник міського голови.
Олександр Кава також додав, що попередня відстань між зупинками громадського транспорту на Софійській і Львівській площах – а це понад 800 метрів – не відповідала європейським стандартам щодо доступності громадського транспорту.
Другу зупинку відкриють для тролейбусів маршруту №14, які прямують від Ботанічного саду в напрямку залізничного вокзалу «Київ-Пасажирський», на вул. Симона Петлюри (колишня вул. Комінтерну) біля перехрестя з вул. Жилянською.
«У мережі Фейсбук кияни нарікали на велику відстань між найближчими зупинками, яка перевищувала один кілометр. До того ж, пасажирам було незручно робити пересадку на швидкісний трамвай без заїзду на Вокзальну площу», – додав він.
Олександр Кава переконаний, що кияни долучатимуться до вдосконалення транспортної інфраструктури і в подальшому: «Ми відкриті до спілкування з мешканцями столиці й будемо раді подальшій співпраці з метою поліпшення транспортного обслуговування».
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
Для забезпечення перевезення пасажирів з житлового масиву Троєщина до станції метро «Петрівка» на період тимчасового призупинення роботи Міської електрички організовано спеціальні рейси тролейбусів маршруту №30 за трасою:
Станція швидкісного трамваю «Проспект Генерала Ватутіна» - залізнична станція Зеніт».
Тролейбуси будуть курсувати у ранкові години пік з найбільшим навантаженням, з виконанням усіх зупинок маршруту №30 на зазначеній ділянці.
За скороченою схемою руху передбачено роботу трьох тролейбусів з інтервалом до 15 хвилин.
При цьому, роботу тролейбусного маршруту №30 «вулиця Милославська – залізнична станція Зеніт» буде організовано за звичайною схемою руху.
За результатами обстеження пасажииропотоку на житловому масиві Троєщина будуть вноситись оперативні зміни на маршрутній мережі.
Інформація КП «Київпастранс»
http://193.23.225.210/Viktoria/tumch_trol_marshr_30.htm
Изначальная новость отсюда
Станція швидкісного трамваю «Проспект Генерала Ватутіна» - залізнична станція Зеніт».
Тролейбуси будуть курсувати у ранкові години пік з найбільшим навантаженням, з виконанням усіх зупинок маршруту №30 на зазначеній ділянці.
За скороченою схемою руху передбачено роботу трьох тролейбусів з інтервалом до 15 хвилин.
При цьому, роботу тролейбусного маршруту №30 «вулиця Милославська – залізнична станція Зеніт» буде організовано за звичайною схемою руху.
За результатами обстеження пасажииропотоку на житловому масиві Троєщина будуть вноситись оперативні зміни на маршрутній мережі.
Інформація КП «Київпастранс»
http://193.23.225.210/Viktoria/tumch_trol_marshr_30.htm
Изначальная новость отсюда
Последний раз редактировалось realasterix 19 сен 2014, 11:45, всего редактировалось 2 раза.
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
Для обеспечения этих трех выпусков на Тр30к решено использовать один выпуск с Тр31 и два резерва КурТД (такие резервы - по 2 шт. - сейчас предусмотрены в каждом Тр-депо).realasterix писал(а):Для забезпечення перевезення пасажирів з житлового масиву Троєщина до станції метро «Петрівка» на період тимчасового призупинення роботи Міської електрички організовано спеціальні рейси тролейбусів маршруту №30 за трасою:
Станція швидкісного трамваю «Проспект Генерала Ватутіна» - залізнична станція Зеніт».
Говорят, что новая остановка Тр14 находится возле дома № 142 по ул.Жилянской. Посмотрел http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.44 ... 5&z=18&m=b ...AMY писал(а):наконецъ тоДругу зупинку відкриють для тролейбусів маршруту №14, які прямують від Ботанічного саду в напрямку залізничного вокзалу «Київ-Пасажирський», на вул. Симона Петлюри (колишня вул. Комінтерну) біля перехрестя з вул. Жилянською.
Многа думал, не осилил. Вот вопрос: этт как же он туда подъедет? Против шерсти, что ли?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Просто те, кто "говорят", не осилили найти табличку с адресом на стороне остановки.
Вот и дали адрес напротив.
Вот и дали адрес напротив.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9340
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Но ему всё равно туда не поехать — улица Петлюры, с которой он попадает на Жилянскую, немного после этого дома.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция