Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Штаб Удара добивается удаления всех видео от украинских пользователей, по тому можем не дождаться, но учитывая какая часть его бреда обычно попадает на экран и сколько остаётся за кадром, я верю что он такое мог сказать
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Хм... Но смысл тот же - "мало денег - ходи пешком".Дёдя писал(а):С-к, там четко слышно голос Кличко, и что он говорит!
по крайней мере в части "... будь-ласка, ходіть пішки!"
Ну в принципе с работы можно пешком, среднему человеку за два с половиной часа дойти до дома не проблема. А вот на работу - там есть ограничение по времени.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Ну да... Нужна подсказка зала! http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=12144
kitponiS, женились бы, БАРИН!
На днях Киевский городской голова Виталий Кличко заявил, что подорожания проезда в метро не будет.
«Проезд по-прежнему будет стоить один голубой жетончик», — сказал Кличко.
Источник http://4.22
«Проезд по-прежнему будет стоить один голубой жетончик», — сказал Кличко.
Источник http://4.22


Проїзд у Київському метрополітені не перевищуватиме 4 гривень
[ Марина Денисенко | УНН, 25-11-2014, 16:59 ]
Новий тариф на проїзд у Київському метрополітені не буде більшим за 4 гривні. Про це сказав під час прес-брифінгу після ознайомлення з якістю мобільного зв’язку між станціями «Політехнічний інститут» та «Вокзальна» столичного метро перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Ігор Ніконов, передає кореспондент УНН.
«Думаю, що ціна проїзду в метро складе близько 4 грн., не більше. Але, звичайно, це має ще вирішуватися Київською міськдержадміністрацією і проходити громадські слухання», — зазначив він.
І. Ніконов сказав, що сума не буде більшою через фінансову ситуацію в Україні.
«Ми не розглядаємо суму більше, враховуючи нинішню економічну і фінансову ситуацію в країні. Питання найближчим часом буде винесено на громадське обговорення», — прокоментував він.
За його словами, планується ввести систему проїзних документів, за якими вартість проїзду буде нижчою. На його думку, нижня межа тарифу дорівнюватиме собівартості проїзду — 3 грн 16 коп.
За словами першого заступника голови КМДА, нова вартість проїзду може бути введена не раніше лютого наступного року.
[ Марина Денисенко | УНН, 25-11-2014, 16:59 ]
Новий тариф на проїзд у Київському метрополітені не буде більшим за 4 гривні. Про це сказав під час прес-брифінгу після ознайомлення з якістю мобільного зв’язку між станціями «Політехнічний інститут» та «Вокзальна» столичного метро перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Ігор Ніконов, передає кореспондент УНН.
«Думаю, що ціна проїзду в метро складе близько 4 грн., не більше. Але, звичайно, це має ще вирішуватися Київською міськдержадміністрацією і проходити громадські слухання», — зазначив він.
І. Ніконов сказав, що сума не буде більшою через фінансову ситуацію в Україні.
«Ми не розглядаємо суму більше, враховуючи нинішню економічну і фінансову ситуацію в країні. Питання найближчим часом буде винесено на громадське обговорення», — прокоментував він.
За його словами, планується ввести систему проїзних документів, за якими вартість проїзду буде нижчою. На його думку, нижня межа тарифу дорівнюватиме собівартості проїзду — 3 грн 16 коп.
За словами першого заступника голови КМДА, нова вартість проїзду може бути введена не раніше лютого наступного року.


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Учитывая, что экономический расчет мало на что влияет, именно его можно назвать бредом. Однако, и из этого мизера информации можно попробовать выцарапать кое-что, например, если
Пропорция (разовая/месячный): 2 грн - 95 грн /заложены условно 47,5 поездок
/
Если будет опять условно 47,5 поездок, то их условная цена именно 3,16 грн, тогда проездной = 150 грн.
значит ли это, что цена месячного проездного на метро составит 150 грн?нижня межа тарифу дорівнюватиме собівартості проїзду — 3 грн 16 коп.
Пропорция (разовая/месячный): 2 грн - 95 грн /заложены условно 47,5 поездок

Если будет опять условно 47,5 поездок, то их условная цена именно 3,16 грн, тогда проездной = 150 грн.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Харків’яни зароблятимуть мільярди на пасажирах у Києві
http://www.radiosvoboda.org/content/art ... 04281.html
24 листопада 2014
Харківське ТОВ "Альфа пей термінал" зароблятиме мільярди гривень на пасажирах у Києві.
Про це йдеться у програмі "Схеми" - спільному проекті Радіо Свобода і Першого Національного телеканалу.
Київська міська державна адміністрація оголосила конкурс на пошук інвестора для створення єдиної системи оплати проїзду у наземному та підземному транспорті в 2013 році. Втім, не всі бажаючі змогли взяти в ньому участь, кажуть потенційні претенденти.
"Був проведений тендер, в якому з незрозумілих причин не брали участь учасники цього ринку - це відома фірма "Кард-Системс" - зараз "Астек", фірма "Автор", яка входить в об’єднання "Інком", фірма "Пласіс", яка входить в об’єднання Карбон, у яких є готові рішення", - каже Сергій Богданов, директор компанії "Авплас".
"Я б не називала цей конкурс конкурсом. Цей захід в стилі того, як проводилися всі конкурси в той час. Заздалегідь був відомий переможець", - згадує Лілія Бородуліна, виконавчий директор консорціума "Астек".
Тоді КМДА визнало переможцем конкурсу маловідоме харківське ТОВ "Альфа пей термінал", яке зобов’язалося вкласти в проект понад 113 мільйонів гривень. Але, безумовно, не безповоротно.
Після впровадження програми, інвестор отримуватиме винагороду у розмірі 8,47% від виручки з пасажирського транспорту Києва протягом не менше ніж 10 років. Щоб визначити привабливість зазначеного інвестування, достатньо помножити вартість квитка на пасажиропотік.
Наприклад, за даними Київського метрополітена, в 2013 році він перевозив у середньому майже мільйон пасажирів на день. При вартості проїзного квитка 2 гривні і праві інвестора на отримання 8,47% від вартості поїздки, той зможе заробляти 167 тисяч гривень на день або майже 61 мільйон гривень на рік.
Якщо ж вартість квитка буде 4 гривні - на цьому наполягає Київський метрополітен, то заробітки "Альфа пей термінал" складатимуть понад 121 мільйона гривень на рік. Тобто лише за перший рік роботи харківська фірма може відбити свої витрати і наступні 9 років заробляти надприбутки.
За час дії договору "Альфа пей термінал" може отримати надходжень у сумі від майже 600 мільйонів гривень до понад 1,2 мільярда гривень, і це лише від метро - а є ще автобуси, трамваї та тролейбуси.
"Головний момент в тому, що якщо ми говоримо, що інвестор буде отримувати ці гроші, то, відповідно, їх буде втрачати метро", - зазначає Володимир Тарчинський із громадської організації "Публічний аудит".
Це питання особливо актуальне зараз, коли, за словами начальника Київського метрополітену, підприємство знаходиться у важкому фінансовому становищі.
"На сьогоднішній день метрополітен збитковий. Катастрофічна нестача грошей призводить до того, що ми не можемо забезпечити необхідну парність поїздів на лінії. Пасажир довше стоїть на платформі і чекає поїзд. Також і по іншим службам. Ескалатори ми не можемо ремонтувати і вимушені зупиняти, закривати. Обмежувати швидкість поїздів", - розповідає Віктор Брагінський, начальник КП "Київський метрополітен".
Не краща ситуація з фінансами і в Київпастрансі, який завідує всім наземним транспортом, говорить його голова. Але він готовий працювати з "Альфа пей термінал".
"В кінцевому рахунку все ж таки кияни заплатять за впровадження даного продукту", - зазначає Сергій Майзель, генеральний директор КП "Київпастранс".
Учасники ринку стверджують, що за компанією "Альфа пей термінал" стоять інтереси мера Харкова Геннадія Кернеса.
"Знаю, що саме Кернес лобіював інтереси "Альфа пей термінал" в Харкові при впровадженні подібного проекту", - розповів Сергій Богданов.
За даними Єдиного державного реєстру, в 2013 році засновником "Альфа пей термінал" був харків’янин Михайло Леонов.
Однак, вже зараз 100% компанії володіє кіпрська "Тріендотто Інвестментс Лімітед". Згідно з даними офіційного реєстру Кіпру, її кінцеві власники через Корімпекс Інвестментс Лімітед є два харківських бізнесмена - Карен і Армен Ванецян.
Слід зазначити, що свого часу саме Карен Ванецян був одним з небагатьох, кого Геннадій Кернес удостоїв подяки за значний особистий внесок у розвиток вірменської культури в Харкові.
Звернення безпосередньо до "Альфа пей термінал" з проханням розповісти, яким чином компанії вдалося виграти тендер в Києві і чиї інтереси вона представляє, не дали результатів. В компанії відмовилися від коментарів.
В той же час журналістам вдалося поспілкуватися з мером Києва Віталієм Кличком і його заступником Ігорем Никоновим, який безпосередньо займається даним питанням.
Незважаючи на те, що через рік компанія так і не реалізувала проект, вже нова влада Києва не збирається відмовлятися від послуг харківської фірми.
"Ми можемо зараз зарубати все і нічого у нас не буде - ні електронного квитка, нічого іншого. Давайте говорити відверто - в тих умовах, в яких на сьогоднішній день знаходиться місто Київ і економіка в Україні, ми раді будь-яким інвестиціям, які приходять на сьогоднішній день", - заявив Кличко.
А перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов пообіцяв, що винагорода "Альфа пей термінал" буде зменшена майже вдвічі - до 4,5%. Документального підтвердження словам Ігоря Ніконова поки не знайшлося.
Тим часом харківські бізнесмени, обрані на непрозорому, як стверджують учасники ринку, конкурсі ще за часів Віктора Януковича, погрожують, що у разі розірвання з ними договору, кияни муситимуть повернути їхні нібито вже вкладені 28 мільйонів гривень. І з цієї пастки нова столична влада схоже вибиратись не має бажання, йдеться у сюжеті.
http://www.radiosvoboda.org/content/art ... 04281.html
24 листопада 2014
Харківське ТОВ "Альфа пей термінал" зароблятиме мільярди гривень на пасажирах у Києві.
Про це йдеться у програмі "Схеми" - спільному проекті Радіо Свобода і Першого Національного телеканалу.
Київська міська державна адміністрація оголосила конкурс на пошук інвестора для створення єдиної системи оплати проїзду у наземному та підземному транспорті в 2013 році. Втім, не всі бажаючі змогли взяти в ньому участь, кажуть потенційні претенденти.
"Був проведений тендер, в якому з незрозумілих причин не брали участь учасники цього ринку - це відома фірма "Кард-Системс" - зараз "Астек", фірма "Автор", яка входить в об’єднання "Інком", фірма "Пласіс", яка входить в об’єднання Карбон, у яких є готові рішення", - каже Сергій Богданов, директор компанії "Авплас".
"Я б не називала цей конкурс конкурсом. Цей захід в стилі того, як проводилися всі конкурси в той час. Заздалегідь був відомий переможець", - згадує Лілія Бородуліна, виконавчий директор консорціума "Астек".
Тоді КМДА визнало переможцем конкурсу маловідоме харківське ТОВ "Альфа пей термінал", яке зобов’язалося вкласти в проект понад 113 мільйонів гривень. Але, безумовно, не безповоротно.
Після впровадження програми, інвестор отримуватиме винагороду у розмірі 8,47% від виручки з пасажирського транспорту Києва протягом не менше ніж 10 років. Щоб визначити привабливість зазначеного інвестування, достатньо помножити вартість квитка на пасажиропотік.
Наприклад, за даними Київського метрополітена, в 2013 році він перевозив у середньому майже мільйон пасажирів на день. При вартості проїзного квитка 2 гривні і праві інвестора на отримання 8,47% від вартості поїздки, той зможе заробляти 167 тисяч гривень на день або майже 61 мільйон гривень на рік.
Якщо ж вартість квитка буде 4 гривні - на цьому наполягає Київський метрополітен, то заробітки "Альфа пей термінал" складатимуть понад 121 мільйона гривень на рік. Тобто лише за перший рік роботи харківська фірма може відбити свої витрати і наступні 9 років заробляти надприбутки.
За час дії договору "Альфа пей термінал" може отримати надходжень у сумі від майже 600 мільйонів гривень до понад 1,2 мільярда гривень, і це лише від метро - а є ще автобуси, трамваї та тролейбуси.
"Головний момент в тому, що якщо ми говоримо, що інвестор буде отримувати ці гроші, то, відповідно, їх буде втрачати метро", - зазначає Володимир Тарчинський із громадської організації "Публічний аудит".
Це питання особливо актуальне зараз, коли, за словами начальника Київського метрополітену, підприємство знаходиться у важкому фінансовому становищі.
"На сьогоднішній день метрополітен збитковий. Катастрофічна нестача грошей призводить до того, що ми не можемо забезпечити необхідну парність поїздів на лінії. Пасажир довше стоїть на платформі і чекає поїзд. Також і по іншим службам. Ескалатори ми не можемо ремонтувати і вимушені зупиняти, закривати. Обмежувати швидкість поїздів", - розповідає Віктор Брагінський, начальник КП "Київський метрополітен".
Не краща ситуація з фінансами і в Київпастрансі, який завідує всім наземним транспортом, говорить його голова. Але він готовий працювати з "Альфа пей термінал".
"В кінцевому рахунку все ж таки кияни заплатять за впровадження даного продукту", - зазначає Сергій Майзель, генеральний директор КП "Київпастранс".
Учасники ринку стверджують, що за компанією "Альфа пей термінал" стоять інтереси мера Харкова Геннадія Кернеса.
"Знаю, що саме Кернес лобіював інтереси "Альфа пей термінал" в Харкові при впровадженні подібного проекту", - розповів Сергій Богданов.
За даними Єдиного державного реєстру, в 2013 році засновником "Альфа пей термінал" був харків’янин Михайло Леонов.
Однак, вже зараз 100% компанії володіє кіпрська "Тріендотто Інвестментс Лімітед". Згідно з даними офіційного реєстру Кіпру, її кінцеві власники через Корімпекс Інвестментс Лімітед є два харківських бізнесмена - Карен і Армен Ванецян.
Слід зазначити, що свого часу саме Карен Ванецян був одним з небагатьох, кого Геннадій Кернес удостоїв подяки за значний особистий внесок у розвиток вірменської культури в Харкові.
Звернення безпосередньо до "Альфа пей термінал" з проханням розповісти, яким чином компанії вдалося виграти тендер в Києві і чиї інтереси вона представляє, не дали результатів. В компанії відмовилися від коментарів.
В той же час журналістам вдалося поспілкуватися з мером Києва Віталієм Кличком і його заступником Ігорем Никоновим, який безпосередньо займається даним питанням.
Незважаючи на те, що через рік компанія так і не реалізувала проект, вже нова влада Києва не збирається відмовлятися від послуг харківської фірми.
"Ми можемо зараз зарубати все і нічого у нас не буде - ні електронного квитка, нічого іншого. Давайте говорити відверто - в тих умовах, в яких на сьогоднішній день знаходиться місто Київ і економіка в Україні, ми раді будь-яким інвестиціям, які приходять на сьогоднішній день", - заявив Кличко.
А перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов пообіцяв, що винагорода "Альфа пей термінал" буде зменшена майже вдвічі - до 4,5%. Документального підтвердження словам Ігоря Ніконова поки не знайшлося.
Тим часом харківські бізнесмени, обрані на непрозорому, як стверджують учасники ринку, конкурсі ще за часів Віктора Януковича, погрожують, що у разі розірвання з ними договору, кияни муситимуть повернути їхні нібито вже вкладені 28 мільйонів гривень. І з цієї пастки нова столична влада схоже вибиратись не має бажання, йдеться у сюжеті.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Рылся сегодня в ДБН "Метрополитены" и набрел на две интересных цифры:
- пропускная способность обычной кассы - 1300 чел/час
- пропускная способность автомата по продаже жетонов - 240 чел/час
Таким образом, в теории, если закрыть одну кассу, нужно установить 5 автоматов взамен.
- пропускная способность обычной кассы - 1300 чел/час
- пропускная способность автомата по продаже жетонов - 240 чел/час
Таким образом, в теории, если закрыть одну кассу, нужно установить 5 автоматов взамен.
Здесь могла быть моя подпись...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
ДБН вступили в силу 01.10.2011, норма в 240 чел/час для автомата по продаже жетонов и проездных карточек.
пропускную способность эскалатора считают для скорости 0,9 м/с, а не 0,75 м/с.

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт