Коалиция определилась с транспортными реформами (более полная выборка)
Курсивом мой комментарий (IMHO).
XI. ІНФРАСТРУКТУРА ТА ТРАНСПОРТ
Ми забезпечимо розвиток конкуренції на транспорті, недискримінаційний доступ нових суб’єктів на ринок, в тому числі справедливий доступ до об’єктів транспортної інфраструктури; запровадимо ефективне управління державними активами транспортної інфраструктури; підвищимо безпеку на транспорті, що матиме наслідком зменшення смертності на дорогах.
Залізничний транспорт
Утворення публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (которого все железнодорожники боятся - опасаются сокращений) як холдингової компанії, виділення дочірніх ефективних вертикально-інтегрованих компаній за видами діяльності на принципах прозорості,
ліквідації перехресного субсидіювання між видами діяльності (
и конец дешёвым пасс.перевозкам), реалізація непрофільних активів Укрзалізниці (
санаториев и больниц?). (
2015 рік);
Розмежування господарських функцій і функцій державного управління (господарські функції передаються до Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", 100% акцій якого закріплені в державній власності, а функції державного управління – відповідним органам державної виконавчої влади); (2015 рік)
Створення Національної комісії з регулювання транспорту.
Поступова ліквідація перехресного субсидіювання між вантажними та пасажирськими перевезеннями та впровадження механізмів компенсації збитків перевізникам від здійснення пасажирських перевезень за тарифами, які є нижчими, ніж економічно – обґрунтовані (
дорогие пасс.билеты уже через пару месяцев) ;
(1 кв. 2015 року)
Прийняття нового закону про залізничний транспорт, що буде передбачати збереження монополії держави відносно володіння об’єктами інфраструктури залізничного транспорту (полотно та пов’язані з ним об’єкти, об’єкти, що забезпечують безпеку та виконання диспетчерських функцій тощо) та
локомотивами (
а вагоны? будут возить БТРы прямо на ВЛках?) , створення конкурентного ринку перевізників, забезпечення рівного доступу всіх суб'єктів господарювання до об'єктів інфраструктури та тяги для здійснення вантажних перевезень; (1 кв. 2015)
Морські порти та річковий транспорт
Залучення приватних інвестицій для розвитку стратегічних об’єктів портової інфраструктури на умовах, визначених Законом України "Про морські порти". Захист інтересів інвесторів;
Приватизація цілісних майнових комплексів, що забезпечує стивідорну діяльність (
Стивідорні роботи - це роботи, пов'язані з виконанням навантажувально-розвантажувальних робіт, укладання вантажів на судні) в морських портах, відповідно до Закону України "Про морські порти";
Прийняття базового закону "Про внутрішній річний транспорт" для встановлення загальних правил здійснення перевезень внутрішніми водами, управління портовою інфраструктурою, порядку доступу до неї, порядку здійснення комерційної діяльності в річних портах, підходів до закріплення об’єктів портової інфраструктури в державної власності або їх приватизації. Забезпечення збереження державної власності на стратегічні об'єкти портової інфраструктури, зокрема причали та інші гідротехнічні споруди; (3 кв. 2015 р)
Експлуатація доріг
Передача доріг місцевого значення до сфери управління обласних державних адміністрацій з одночасною передачею джерел фінансових ресурсів, необхідних для виконання відповідних функцій; (2015 р)
Розмежування функцій замовника та виконавця будівництва, ремонту та утримання доріг шляхом створення на базі ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" регіональних компаній та їх подальшої приватизації. Створення конкурентно-сприятливого середовища в дорожній галузі для реалізації проектів державно-приватного партнерства; (2015 р)
Включення до контрактів на будівництво автомобільних доріг обов’язкової умови про взяття підрядником зобов’язань із
забезпечення гарантійного терміну служби елементів автомобільної дороги з обов’язком оприлюдненням відповідних умов контрактів, про підтримку після введення в експлуатацію та відповідальність за невиконання цих положень;
Запровадження контрактів на експлуатаційне утримання автодоріг тривалого строку дії (5-7 років). Забезпечення їх новою системою кількісних показників для оцінки результатів роботи підрядника, що корелює з рівнем безпеки та споживчими якостями автодоріг;
Здійснення з боку держави ефективного контролю за дотриманням норм вагового навантаження для доріг загального користування і місцевих доріг, в тому числі із застосуванням систем автоматизованого контролю та введенням сезонних обмежень;
Впровадження європейських стандартів будівництва, ремонту та утримання доріг із використанням конкурентноздатних та перспективних вітчизняних матеріалів та технологій.
Перехід на планово-попереджувальну стратегію утримання автодоріг;
Вдосконалення системи оплати за проїзд по дорогам великовагового транспорту (повна маса 12 т і вище) та визначення механізмів спрямування залучених коштів на утримання, ремонт і будівництво доріг; (2015 рік)
Організація та безпека дорожнього руху
Перегляд діючих програм з підвищення безпеки дорожнього руху та прийняття скоординованого плану дій на 5 років з забезпечення безпеки дорожнього руху; (2015 1 кв.)
Внесення змін до Закону України "Про дорожній рух" з визначенням системи управління безпекою дорожнього руху; (2015 1 кв.)
Прийняття законодавчої бази та
запровадження системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху;
Надання муніципальним органам права фіксації та притягнення до відповідальності за дрібні порушення правил дорожнього руху в населених пунктах, в тому числі правил паркування, права стягувати штрафи за такі порушення до місцевих бюджетів;
Приведення нормативних актів, що регулюють розміщення реклами, у відповідність до європейських вимог з безпеки дорожнього руху
Встановити чіткий розмір відповідальності за кожне порушення правил дорожнього руху, скасувавши визначення в законодавстві такої відповідальності у вигляді "вилки" штрафів.
Розвиток міського транспорту
Передача на муніципальний рівень повноваження з встановлення методик розрахунку тарифів на перевезення в межах відповідної адміністративної одиниці;
Створення пріоритетів у використанні вулично-дорожньої мережі населених пунктів з населенням 50 тис.+ для забезпечення належного функціонування громадського транспорту.
Авіаційний транспорт
Створення умов для підписання угоди з ЄС про єдиний повітряний простір;
Призначення перевізників на повітряні маршрути на підставі прозорих тендерних умов.
В программе возможны изменения, следите за сообщениями в СМИ.
http://m.obozrevatel.com/politics/83270 ... shenie.htm