Когда коллективный разум припёр "Киевпасстранс" к стенке, поскольку их действия незаконны, фактически, они признали, что на данный момент их действия лежат вне правового поля.
Но они решили узаконить беспредел в будущем, чтобы в правилах разрешить открывать не все двери, а только первую? Так следует из очередного ответа:
Теперь, имея на руках документ с подтверждением, пишу очень жёстко, достали.Повідомляємо, що фахівцями підприємства формуються пропозиції щодо внесення змін та доповнень до існуючих Правил користування трамваєм і тролейбусом в містах України. Зазначені пропозиції будуть надані до Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації для розгляду та направлення згідно діючого порядку до відповідних урядових органів.
З повагою
заступник генерального директора С. Литвинов
Згідно вимог ст. 7 ЗУ "Про звернення громадян" забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
Даним зверненням я оскаржую дії КП "Київпастранс", тому прошу виконати Закон та НЕ надсилати це звернення для розгляду до КП "Київпастранс", а розглянути у Департаменті транспортної інфраструктури.
Оскаржую відповіді на числені звернення щодо відкриття у трамваях та тролейбусах лише першої двері.
Фактично, "Київпастранс" визнав незаконність на даний час дій з відкриття ЛИШЕ першої двері своїх транспортних засобів.
Прошу повідомити, яким наказом було скасовано попередній наказ Київпастрансу, згідно якого водіїв було зобов’язано відкривати ЛИШЕ перші двері трамваїв та тролейбусів?
Які конкретно дії було вжито у Київпастрансі з приведенні своєї діяльності із зазначеного питання у правове поле, шляхом відміни вказаного незаконного наказу?
Хто є відповідальним за видання наказу з відкриття ЛИШЕ першої двері машин Київпастрансу?
Які конкретно заходи відповідальності вжито до осіб, які сприяли виданню незаконного наказу?
Прошу розібратися грунтовно по кожному питанню, з наданням повної та обгрунтованої відповіді.
У разі чергового пересилання звернень особам, дії чи рішення яких оскаржуються, та відписок - буде ініційоване журналістьке розслідування стосовно масштабних порушень ЗУ "Про звернення громадян" та ін. у КБУ "Контактний центр" із залученням провідних українських ЗМІ.
Всі факти у мене є.
Наступна скарга буде на ім’я Порошенка.
Сподіваюся на вжиття дієвих заходів зі скасування вказаного незаконного наказу.
У разі ігнорування - відповідальними особами буду вважати керівництво Департаменту транспортної інфраструктури та КБУ «Контактний
центр міста Києва».