Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Там не ТІСУ, там ТрСУ.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Сообщение Vyacheslav »

Один біс - принцип керування двигуном однаковий, елементна база тільки різна.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11099
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Транспортну модель Києва розроблятиме німецька компанія А+S

12 грудня 2014 року Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації) за результатами відкритих торгів http://ips.vdz.ua/ua/purchase_details.h ... ann=181196 уклав Угоду з ТОВ «А+С Україна» (українським підрозділом німецької компанії A+S Consult GmbH FuE). Угодою передбачено розробку транспортної моделі м. Києва та його приміської зони, а також формування бази даних інформації щодо транспортного попиту та транспортної пропозиції.

В рамках співпраці між Департаментом містобудування та архітетури та ТОВ «А+С Україна» буде розроблена базова комп’ютерна прогнозна транспортна модель індивідуального та громадського транспорту: вуличного та позавуличного, на території Києва та приміської зони. Для впровадження цієї моделі угодою передбачено створення спеціального програмного забезпечення — інформаційної системи «Транспортна модель Києва» (ІС ТМК) на базі платформи PTV Visum. Сама ж розробка транспортної моделі буде здійснюватися у тісній співпраці з експертами Світового банку. З боку компанії над розробкою моделі працюватимуть спеціалісти — тренери PTV, які мають успішний досвід розробки транспортних моделей міст з населенням більше 3 мільйонів мешканців.

«Ми переконані, що співпраця з німецькою компанією A+S та у співпраці з фахівцями Світового банку дозволить нарешті створити в Києві транспортну модель світового рівня, якої Київ вкрай потребує. Столиця отримає можлівисть розвиватися збалансовано. Моделюючи транспортну ситуацію, ми зможемо прорахувати всі ризики та уникати таких випадків, коли будівництво великих інфраструктурніх об’єктів призводе до транспортного колапсу»,- відзначив директор Департаменту містобудування та архітектури Сергій Целовальник.

«Наша компанія є піонером українського ринку транспортного моделювання — вже десять років ми впроваджуємо нові технології в цій галузі. Наш робота базується на досвіді успішних проектів в Європі та країнах пострадянського простору, що мають проблеми, схожі з Києвом. Тому ми переконані, що наш проект по розробці транспортної моделі м. Києва також буде успішним», — сказав д-р Файт Аппельт, генеральний директор A+S Consult GmbH FuE.

Довідково: Німецька компанія A+S Consult GmbH FuE http://www.apluss.de є інноваційним проектним інститутом, який спеціалізується на трансфері німецьких технологій в області транспортного проектування, їх локалізації та адаптації до умов країн пострадянського простору. Компанія працює на ринках України, Білорусі, Росії, Казахтану та інших країн з 2003 року і має значний досвід роботи та успішно реалізовані проекти.Крім того, A+S Consult GmbH FuE виконує весь комплекс робіт з транспортного планування, моделювання, проектування об’єктів дорожньої інфраструктури, а також комплексної візуалізації. Компанія є ексклюзивним постачальником і розробником провідних програмних продуктів в області транспортного моделювання та проектування.

У світі клієнтами A+S є швейцарські та австрійські федеральні залізниці, Volkswagen AG, Уряд землі Баден-Вюртенберг. Компанія має значний досвід в реалізації проектів транспортної інфраструктури на території пострадянських країн. Вже 10 років в Україні працюють представництва A+S — ТОВ «А плюс С Консалт Украина» та ТОВ «А+С Україна» (до грудня 2012 року — «А плюс С Проект»), які спеціалізуються на впровадженні інноваційних інженерних технологій транспортного моделювання та проектування, а програмне забезпечення компанії успішно використовують Український державний науково-дослідний інститут проектування міст імені Ю. М. Білоконя, Інститут Київдормістпроект, ПАТ «Київпроект» та інші проектні установи України.

Прес-служба Департаменту
містобудування та архітектури
http://www.agroperspectiva.com/ru/press_release/5370
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

f320v10
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 20 янв 2006, 12:28

Сообщение f320v10 »

30 грудня 2014 року в роботі прямої телефонної лінії Контактного центру візьме участь в. о. директора Департаменту транспортної інфраструктури Іван Федорович Шпильовий.
Під час «гарячої» телефонної лінії мешканці міста матимуть можливість висловити актуальні питання та проблеми, які стосуються транспортної сфери. Дзвінки прийматимуться протягом однієї години, з 12:00 до 13:00.
Зокрема, на обговорення будуть винесені наступні проблемні питання:
1. Технічний та санітарний стан об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури (робота світлофорів; проведення асфальтування; технічний стан мостів та шляхопроводів; освітлення магістралей (проїжджих частин) та вулиць м. Києва; облаштування велосипедних доріжок; нанесення дорожньої розмітки; відсутність каналізаційних люків на проїжджих частинах; встановлення та експлуатація пристроїв примусового зниження швидкості; технічний та санітарний стан надземних, підземних пішохідних переходів).
2. Робота метрополітену.
3. Питання та пропозиції щодо роботи міської електрички.
4. Функціонування паркувальних майданчиків.
5. Тарифи на проїзд у міському громадському транспорті, питання безкоштовного проїзду.
6. Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту (незадовільний графік роботи, зменшення інтервалу руху; зміна траси існуючих маршрутів; відновлення та організація нових автобусних, трамвайних та тролейбусних, маршрутів; облаштованість зупинок, санітарний стан та перенесення їх в інше місце; впровадження нових зупинок громадського транспорту та відновлення старих; робота контролерів у громадському транспорті; порушення посадової інструкції водіями у міському громадському транспорті).
7. Оплата праці працівникам транспортних служб.
8. Діяльність радіозв’язку (радіоточки).
Онлайн-трансляція відбудеться на офіційному сайті Контактного центру міста Києва (http://1551.gov.ua/).

ШАНОВНІ КИЯНИ! Поставити свої запитання усі бажаючі зможуть під час прямого ефіру за номером «15-51» з 12:00 до 13:00. Або зареєструвати звернення завчасно за допомогою веб-порталу http://1551.gov.ua/) з позначкою «ЕФІР».

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Отмена в 2015 году льготного проезда в Украине

Опубликовано Январь 2, 2015

http://goo.gl/lLElxE

29 декабря 2014 года ночью-утром Верховная Рада приняла Закон Украины, по которому для практически всех льготных категорий людей эти самые льготы или полностью отменены, или оставлены в урезанном состоянии или требуют доказательства низких доходов льготника. Газета «Голос Украины» опубликовала его как Закон Украины №76-VIII от 28.12.2014.
Закон в Гугл-кеше: http://goo.gl/WoZwO8

Отмена льготного проезда

Этот закон – Закон Украины №76-VIII – отменил бесплатный проезд – всеми видами транспорта — почти всем категориям бывших льготников.

ВНИМАНИЕ!
Эта норма закона вводится с 1 июня 2015 года.
Так что, еще надо посмотреть, как оно все сложится.

1) Отменен бесплатный проезд в трамваях, троллейбусах, электричках:
— ветеранам труда;
— детям войны;
— чернобыльцам 1 и 2 категорий;
— участникам боевых действий (афганцам и др.);
— инвалидам войны;
— лицам с особыми заслугами перед Родиной;
— жертвам нацистских преследований;
— узникам концлагерей;
— ветеранам военной службы;
— ветеранам органов внутренних дел;
— жертвам политических репрессий.

2) Отменен бесплатный проезд в городских автобусах, маршрутных такси (а было бесплатно???), внутриобластных автобусах:
— ветеранам труда;
— детям войны;
— чернобыльцам 1 и 2 категорий;
— участникам боевых действий (афганцам и др.);
— инвалидам войны;
— лицам с особыми заслугами перед Родиной;
— жертвам нацистских преследований;
— узникам концлагерей;
— ветеранам военной службы;
— ветеранам органов внутренних дел;
— жертвам политических репрессий.

3) Отменен бесплатный проезд один раз в год до любого пункта Украины и обратно – автомобильным, железнодорожным, воздушным или водным транспортом:
— чернобыльцам 1 категории;
— инвалидам войны 1 и 2 групп;
— лицам с особыми заслугами перед Родиной.

4) Отменен проезд с 50%-ная скидкой с 1 октября по 15 мая на проезд автомобильным, железнодорожным, воздушным или водным транспортом:
— инвалидам;
— чернобыльцам 2 категории;
— инвалидам войны всех групп.

5) Отменен проезд с 50%-ная скидкой на проезд один раз в год автомобильным, железнодорожным, воздушным или водным транспортом:
— инвалидам войны 3 группы;
— участникам войны;
— жертвам нацистских преследований;
— узникам концлагерей.

6) Отменен бесплатный проезд один раз в два года до любого пункта Украины и обратно – автомобильным, железнодорожным, воздушным или водным транспортом:
— инвалидам войны 3 группы;
— участникам войны;
— жертвам нацистских преследований;
— узникам концлагерей.

Об отмене льгот участникам боевых действий

Закон отменил или сократил многие льготы участникам боевых действий, в том числе и по бесплатному проезду, но оставил некоторые из них для участников АТО. По этому вопросу нужно разбираться отдельно.

Кто будет ездить бесплатно

Судя по Закону, с 1 июня бесплатный проезд в общественном транспорте будет предоставляться только следующим категориям льготников: инвалидам 1 и 2 группы, детям-инвалидам, детям-сиротам, детям, лишенным родительской опеки, учащимся из малообеспеченных семей и лицам, которые их сопровождают и которые сопровождают инвалидов 1 группы и участникам боевых действий.

Об отмене бесплатного проезда пенсионерам по возрасту

Однако этот Закон ничего не говорит об отмене бесплатного проезда в трамваях, троллейбусах и электричках обычных для пенсионеров по возрасту.

Это право пенсионеры по возрасту имеют не на основании каких-либо Законов Украины, как все льготники, о которых шла речь выше, а на основании Постановления Кабинета Министров Украины №354 от 17 мая 1993 года. Тогда, кстати, премьер-министром был Леонид Кучма. Это Постановление и действует до сих пор.

Возникает вопрос: будут ли обычные пенсионеры продолжать бесплатно ездить на трамваях и троллейбусах, а также электричках, после 1 июня 2015 года? Потому что в этом Законе №76-VIII от 28.12.2014 пенсионеры по возрасту вообще никак не упоминаются!

Или просто нынешний Кабмин до простых пенсионеров еще не добрался?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

маршрутных такси (а было бесплатно???),
Было, например в Харькове.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2883
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Было, но в ограниченных количествах (1-2 места в Богдане кажется) Но очень часто водители на вопрос "по удостоверению можно?" отвечали "Уже есть!", хотя по факту никого не было. Хотя иногда и соглашались.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2349
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

ЛиС писал(а):Было, но в ограниченных количествах (1-2 места в Богдане кажется)...
Было, до тех пор пока перевозчики не начали получать люлей, за ограничение по посадке льготников, так как таковых ограничений законом не предусмотрено! Сами же льготники, что бы избежать накала страстей в процессе посадки в транспорт и высоком количестве себе подобных давали водителю по 1 грн., что значительно снижало уровень агрессии в их сторону.

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

так как таковых ограничений законом не предусмотрено!
То в Харькове.
А в Киеве реально в договоре прописано 2 льготных места, за счет собственных средст предприятия. Больше льготников возить не должны, потому что льготный проезд допускается только при условии компенсации, которой у нас никто не предусматривал.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

В общем что бы совсем посылали - последнее время не видел, видимо прижали года два назад, но рявкают на них постоянно. Кстати если в договоре написано то должен возить и после отмены
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

А почему в постановлении ничего не сказано про метро? :roll:
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

ЛиС писал(а):...очень часто водители на вопрос "по удостоверению можно?" отвечали "Уже есть!"...
Один раз при мне бойкий дедок на такой ответ рявкнул "Кто по удостоверению?" Никто в автобусе не откликнулся, и дед, показавши водиле кукиш, победоносно прошел в салон. ;)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

sashman писал(а):А почему в постановлении ничего не сказано про метро? :roll:
В первых пунктах правил пользования всех украинских метрополитенов сказано, что "Метрополітен - міський електричний транспорт, користування яким пов'язане з підвищеною небезпекою". Видимо, с целью обеспечения безопасности пожилых людей (ага), им и не разрешили кататься на шару.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

КПТ отжег. Сегодня-завтра НОТ ходит по графику выходного дня, невзирая на то, что дни рабочие и противоположную информацию на сайте.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Противоположную информацию на сайте?

На сайте было заблаговременно написано:
У період з 1 по 11 січня 2015 року роботу громадського наземного транспорту буде організовано за розкладами вихідного дня зі змінами (із збільшенням кількості рухомого складу в залежності від пасажиропотоку).

З 1 по 11 січня 2015 року електропоїзди кільцевої міської електрички будуть курсувати відповідно до графіку вихідного дня. Роботу спеціальних автобусних маршрутів №59, 61 та трамвайних маршрутів №4, 5 буде узгоджено з графіком роботи міської електрички.
http://193.23.225.210/Viktoria/Robota_t ... ik2015.htm
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить