Мосты в Киеве через водные преграды
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3334
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Киевская городская государственная администрация намерена утвердить ремонтные работы покрытия Южного мостового перехода через реку Днепр за 54 млн. 180 тыс. грн. Об этом сообщила пресс-служба КГГА.
Согласно рабочему проекту ремонтных работ, на Южном мостовом переходе будет проведен ремонт 46 деформационных швов и покрытия моста общей площадью 6 тыс. 269 кв. м.
Плановая длительность ремонта составляет 14 месяцев и 5 недель.
Источник
Само распоряжение: http://kievcity.gov.ua/done_img/f/РКМДА ... 072015.PDF
Согласно рабочему проекту ремонтных работ, на Южном мостовом переходе будет проведен ремонт 46 деформационных швов и покрытия моста общей площадью 6 тыс. 269 кв. м.
Плановая длительность ремонта составляет 14 месяцев и 5 недель.
Источник
Само распоряжение: http://kievcity.gov.ua/done_img/f/РКМДА ... 072015.PDF
- Антошка
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Если кому интересно -Фукс Георгий Борисович
http://zik.ua/ua/news/2015/10/02/cherez ... ist_629743
Через незаконний видобуток піску у Києві може обвалитися міст
Через масовий незаконний видобуток піску з Дніпра, гірську породу постійно вимиває з-під опор київського Південного мосту. Адже ним щодня проїжджають до ста тисяч автомобілів та десятки поїздів метро з тисячами пасажирів. Проте навіть загроза обвалу не зупиняє чорний промисел. Тим часом усі контролюючі органи просто переводять стрілки один на одного, ніби не помічаючи можливої катастрофи.
Про це йдеться у сюжеті проекту соціальних журналістських розслідувань «Брат за брата» (щосереди о 22:05 на телеканалі ZIK).
На замовлення екологів та служби з надзвичайних ситуацій аквалангісти відзняли шокуюче відео щілин у пʼятій опорі Південного мосту – одного з найзавантаженіших у столиці. Колона практично висить. Майже весь пісок з-під неї на три, а місцями й на п’ять метрів вглиб вимито.
Причина – масовий незаконний видобуток річкового піску. Проте потенційна катастрофа не зупиняє ділків, які добувають корисну копалину посеред столиці, просто під носом у правоохоронців, парламенту й Президента.
«Це те саме, що відбувається на Донбасі з вугіллям. Просто крадуться корисні копалини. Там – вугілля, у нас – пісок, на Західній Україні – бурштин та каміння», – каже активіст організації «Наш дім – Корчувате» Олександр.
Берег київського мікрорайону Корчувате схожий на промисловий завод. З баржі пісок вивантажують величезними об’ємами на сушу, звідки потім продають. Доставляють пісок і трубопроводом. Земснаряд спеціальними соплами затягує з дна пісок разом із водою. У таких спосіб поглиблюють русла річок. Однак ніяких подібних проектів міністерство екології в межах Києва не реалізує.
«Буквально два тижні тому тут, на Корчуватому, стояло пʼять земснарядів і всі вони працювали. А для того, щоб законно добувати пісок, у Міністерстві екології повинні провести вивчення рельєфу», – наголошує громадський екологічний активіст Володимир Стріла.
Десятки вантажівок вивозять пісок з дамби елітної Кончі-Заспи. Там же ж екскаватор навантажує самоскиди. Робота кипить. Тим часом охоронці пояснюють: нічого незаконного ніхто не робить.
«Ми його складуємо, а не продаємо. Можливо, це вам хочеться, щоб ми його продавали. Приїде юрист, тоді й всі питання поставите йому», – відрубав охоронець піщаного складу у Конча-Заспі Ярослав.
Та юрист навіть не приховує: лазівки в законах є, тож чому б ними не скористатися? Виявляється, якщо пісок не продавати, а на щось міняти, то порушень закону немає. І спеціального дозволу на торгівлю корисними копалинами отримувати не треба.
«Реалізація – це договір купівлі-продажу, а продажу немає. Юридична особа має право перевтілювати один свій актив в інший. Це може бути угода обміну», – каже адвокат власників піщаного складу в Конча-Заспі Марина.
Однак, звісно, окрім обміну активами, йде і їх продаж. Знімальна група разом із активістами прослідкували за однією із вантажівок. Водій з Конча-Заспи везе пісок на столичну Борщагівку – і вивантажує на приватній ділянці.
То чому незаконний видобуток піску не зупиняють органи контролю? Рибінспектори, які можуть блокувати роботу земснарядів, переводять стрілки на екологічну інспекцію. А там, в свою чергу, пояснюють: жодного видобутку на Корчуватому не помітили.
«Ми виїжджали, але там не було ніякого видобутку. Там було монтування труби», – переконує начальник державної екологічної інспекції України у м. Києві Віктор Павленко. Та додає: зараз видобуток не перевіряють, бо чекають на дозвіл від вищого органу – Державної екологічної інспекції України.
Вищий орган таки визнає: незаконне намивання піску іде, міст у Києві дійсно може обвалитись. Однак, правоохоронці з такими справами, чомусь, зволікають.
«Скоро цей міст завалиться. Я не раз звертався з цим питанням, скільки разів давав інтервʼю, що тільки з цим не робив – а всім байдуже», – обурюється заступник голови Державної екологічної інспекції України Василь Синьогуб.
Про схожу історію розповідають у Департаменті екологічного контролю природних ресурсів.
«СБУ разом з нами підготувала всі документи та передала в прокуратуру. Звідти до сьогоднішнього дня – жодної реакції. Уже рік минув», – розповідає директор департаменту екологічного контролю природних ресурсів Володимир Лазарев.
Щоб розʼяснити ситуацію, журналісти звернулись до так званого «діамантового прокурора» Олександра Корнійця. Його та заступника начальника слідчого управління ГПУ Володимира Шапакіна влітку піймали на хабарі. Півмільйона доларів вони вимагали саме з фірми, що намивала пісок.
Однак, колишній прокурор, що їздить на новенькому «Лексусі», переконує – корупціонери не вони, а екологічні інспектори.
«Зиск з цього можуть мати контролюючі органи, тобто різні інспекції. Це все робили вони», – запевняє Корнієць.
Однак, варто було прокурорам вийти з-під варти, у фірми, яка заявила на корупціонерів, знову почались проблеми. Тож поки СБУ копає під прокурорів, прокурори копають під фірму.
А тим часом найбільша артерія головного міста країни висить на волосині.
Пусть сильнее грянет буря!
Через незаконний видобуток піску у Києві може обвалитися міст
Через масовий незаконний видобуток піску з Дніпра, гірську породу постійно вимиває з-під опор київського Південного мосту. Адже ним щодня проїжджають до ста тисяч автомобілів та десятки поїздів метро з тисячами пасажирів. Проте навіть загроза обвалу не зупиняє чорний промисел. Тим часом усі контролюючі органи просто переводять стрілки один на одного, ніби не помічаючи можливої катастрофи.
Про це йдеться у сюжеті проекту соціальних журналістських розслідувань «Брат за брата» (щосереди о 22:05 на телеканалі ZIK).
На замовлення екологів та служби з надзвичайних ситуацій аквалангісти відзняли шокуюче відео щілин у пʼятій опорі Південного мосту – одного з найзавантаженіших у столиці. Колона практично висить. Майже весь пісок з-під неї на три, а місцями й на п’ять метрів вглиб вимито.
Причина – масовий незаконний видобуток річкового піску. Проте потенційна катастрофа не зупиняє ділків, які добувають корисну копалину посеред столиці, просто під носом у правоохоронців, парламенту й Президента.
«Це те саме, що відбувається на Донбасі з вугіллям. Просто крадуться корисні копалини. Там – вугілля, у нас – пісок, на Західній Україні – бурштин та каміння», – каже активіст організації «Наш дім – Корчувате» Олександр.
Берег київського мікрорайону Корчувате схожий на промисловий завод. З баржі пісок вивантажують величезними об’ємами на сушу, звідки потім продають. Доставляють пісок і трубопроводом. Земснаряд спеціальними соплами затягує з дна пісок разом із водою. У таких спосіб поглиблюють русла річок. Однак ніяких подібних проектів міністерство екології в межах Києва не реалізує.
«Буквально два тижні тому тут, на Корчуватому, стояло пʼять земснарядів і всі вони працювали. А для того, щоб законно добувати пісок, у Міністерстві екології повинні провести вивчення рельєфу», – наголошує громадський екологічний активіст Володимир Стріла.
Десятки вантажівок вивозять пісок з дамби елітної Кончі-Заспи. Там же ж екскаватор навантажує самоскиди. Робота кипить. Тим часом охоронці пояснюють: нічого незаконного ніхто не робить.
«Ми його складуємо, а не продаємо. Можливо, це вам хочеться, щоб ми його продавали. Приїде юрист, тоді й всі питання поставите йому», – відрубав охоронець піщаного складу у Конча-Заспі Ярослав.
Та юрист навіть не приховує: лазівки в законах є, тож чому б ними не скористатися? Виявляється, якщо пісок не продавати, а на щось міняти, то порушень закону немає. І спеціального дозволу на торгівлю корисними копалинами отримувати не треба.
«Реалізація – це договір купівлі-продажу, а продажу немає. Юридична особа має право перевтілювати один свій актив в інший. Це може бути угода обміну», – каже адвокат власників піщаного складу в Конча-Заспі Марина.
Однак, звісно, окрім обміну активами, йде і їх продаж. Знімальна група разом із активістами прослідкували за однією із вантажівок. Водій з Конча-Заспи везе пісок на столичну Борщагівку – і вивантажує на приватній ділянці.
То чому незаконний видобуток піску не зупиняють органи контролю? Рибінспектори, які можуть блокувати роботу земснарядів, переводять стрілки на екологічну інспекцію. А там, в свою чергу, пояснюють: жодного видобутку на Корчуватому не помітили.
«Ми виїжджали, але там не було ніякого видобутку. Там було монтування труби», – переконує начальник державної екологічної інспекції України у м. Києві Віктор Павленко. Та додає: зараз видобуток не перевіряють, бо чекають на дозвіл від вищого органу – Державної екологічної інспекції України.
Вищий орган таки визнає: незаконне намивання піску іде, міст у Києві дійсно може обвалитись. Однак, правоохоронці з такими справами, чомусь, зволікають.
«Скоро цей міст завалиться. Я не раз звертався з цим питанням, скільки разів давав інтервʼю, що тільки з цим не робив – а всім байдуже», – обурюється заступник голови Державної екологічної інспекції України Василь Синьогуб.
Про схожу історію розповідають у Департаменті екологічного контролю природних ресурсів.
«СБУ разом з нами підготувала всі документи та передала в прокуратуру. Звідти до сьогоднішнього дня – жодної реакції. Уже рік минув», – розповідає директор департаменту екологічного контролю природних ресурсів Володимир Лазарев.
Щоб розʼяснити ситуацію, журналісти звернулись до так званого «діамантового прокурора» Олександра Корнійця. Його та заступника начальника слідчого управління ГПУ Володимира Шапакіна влітку піймали на хабарі. Півмільйона доларів вони вимагали саме з фірми, що намивала пісок.
Однак, колишній прокурор, що їздить на новенькому «Лексусі», переконує – корупціонери не вони, а екологічні інспектори.
«Зиск з цього можуть мати контролюючі органи, тобто різні інспекції. Це все робили вони», – запевняє Корнієць.
Однак, варто було прокурорам вийти з-під варти, у фірми, яка заявила на корупціонерів, знову почались проблеми. Тож поки СБУ копає під прокурорів, прокурори копають під фірму.
А тим часом найбільша артерія головного міста країни висить на волосині.
Пусть сильнее грянет буря!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Снимок из вышеуказанной программы:
Кстати, ещё в 2008 г. предупреждали об обвале моста, но он не упал.
Кстати, ещё в 2008 г. предупреждали об обвале моста, но он не упал.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ну шо, девачки, кто еще не видел, как строили Петровский мост?
В таксибе качестве по 60 рублёв за всё, переполосованное водяными знаками соседского архива, зато с полным архивным описанием (публикация от 12 мая)
http://81412.livejournal.com/55084.html
В качестве по 460 руб/фото /расценки архива/ (публикация от 15 мая)
http://humus.livejournal.com/4934411.html
В таксибе качестве по 60 рублёв за всё, переполосованное водяными знаками соседского архива, зато с полным архивным описанием (публикация от 12 мая)
http://81412.livejournal.com/55084.html
В качестве по 460 руб/фото /расценки архива/ (публикация от 15 мая)
http://humus.livejournal.com/4934411.html
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3334
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
О состоянии мостов по результатам обследований и рекомендациям по ремонту: https://dostup.pravda.com.ua/request/11 ... 14.PDF.pdf