Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3334
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почнуть діяти з суботи, 7 лютого 2015 року
Нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почнуть діяти з суботи, 7 лютого 2015 року. Розпорядження Київської міської державної адміністрації про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві та оприлюднене у газеті «Хрещатик».
Так, відповідно до документу, вартість однієї поїздки автобусом, трамваєм, тролейбусом чи фунікулером становитиме 3 гривні.
Вартість разового квитка на перевезення міською електричною, яка працює у звичайному режимі руху, встановлена у розмірі 4 гривень.
Вартість поїздки у метрополітені (без використання пластикової безконтактної картки) становитиме 4 гривні.
Водночас, у разі використання безконтактної картки вартість проїзду в метро залежатиме від кількості поїздок.
Заставна вартість пластикової безконтактної картки встановлена у розмірі 12 гривень. Кількість поїздок, яка може бути одноразово придбана на пластикову картку, не може перевищувати 50 одиниць. Загальна кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 100 одиниць (більше інформації дивіться в Роз’ясненні Департаменту економіки та інвестицій та Департаменту транспортної інфраструктури щодо використання пластикових безконтактних карток в метрополітені та обміну раніше придбаних жетонів та разових квитків).
Термін дії пластикової картки становить 6 місяців з дати придбання або останнього поповнення, незалежно від кількості невикористаних поїздок. При цьому вартість невикористаних поїздок, що залишилися на картці, термін якої закінчився, не повертається.
Згідно з розпорядженням КМДА, проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог законодавства України.
Розпорядженням КМДА також встановлена вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху.
http://kievcity.gov.ua/news/20836.html
Нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почнуть діяти з суботи, 7 лютого 2015 року. Розпорядження Київської міської державної адміністрації про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві та оприлюднене у газеті «Хрещатик».
Так, відповідно до документу, вартість однієї поїздки автобусом, трамваєм, тролейбусом чи фунікулером становитиме 3 гривні.
Вартість разового квитка на перевезення міською електричною, яка працює у звичайному режимі руху, встановлена у розмірі 4 гривень.
Вартість поїздки у метрополітені (без використання пластикової безконтактної картки) становитиме 4 гривні.
Водночас, у разі використання безконтактної картки вартість проїзду в метро залежатиме від кількості поїздок.
Заставна вартість пластикової безконтактної картки встановлена у розмірі 12 гривень. Кількість поїздок, яка може бути одноразово придбана на пластикову картку, не може перевищувати 50 одиниць. Загальна кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 100 одиниць (більше інформації дивіться в Роз’ясненні Департаменту економіки та інвестицій та Департаменту транспортної інфраструктури щодо використання пластикових безконтактних карток в метрополітені та обміну раніше придбаних жетонів та разових квитків).
Термін дії пластикової картки становить 6 місяців з дати придбання або останнього поповнення, незалежно від кількості невикористаних поїздок. При цьому вартість невикористаних поїздок, що залишилися на картці, термін якої закінчився, не повертається.
Згідно з розпорядженням КМДА, проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог законодавства України.
Розпорядженням КМДА також встановлена вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху.
http://kievcity.gov.ua/news/20836.html
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
Возможно, собираются поднять лимит до 100 поездок.realasterix писал(а):А что значит 50 и 100 поездок на карте? Ведь более 50 туда ну никак впихнуть не получается, или как то можно?
Вот это интересно. Поездки на БКК пересчитываться по новой стоимости не будут, останутся как есть?realasterix писал(а):Вчера хотел купить пару БК а их нет. <...> Одна из кассиров сказала что до подорожания карты в продаже не появятся.
пасажирам надається право здійснювати проїзд в метрополітені за раніше придбаними за попередньою вартістю поїздками на пластикових безконтактних картках протягом 6 місяців з дати їх придбання.
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4613/n ... 21496.html
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4613/n ... 21496.html
На сайте КП КМ немного другая формулировка
КП КМ писал(а): Завтра, 7 лютого, у метрополітені буде припинено продаж жетонів блакитного кольору та введено в обіг зелені жетони. Однак на час перехідного періоду до кінця лютого, пасажири зможуть користуватися у метро жетонами старого зразка, а також проходити за безконтактними картками з раніше записаними поїздками та проїзними квитками.
http://www.metro.kiev.ua/node/4487
Читаем официалку в «Крещатике»
http://www.kreschatic.kiev.ua/file/11377.pdf
см. С. 6 — последний абзац Роз’яснення департаменту…
http://www.kreschatic.kiev.ua/file/11377.pdf
см. С. 6 — последний абзац Роз’яснення департаменту…
Трохи пізно пишу це (вже кілька сторінок обговорення, заходжу нечасто), але!Klovsky писал(а):Передаёт сопровождающему в участок милиционеру, уйти с ним далеко не выйдет.
На яких підставах контроль може безбілетника передати міліції, якщо у правилах користування трамваєм і тролейбусом у містах України, що діють досі, абзацом другим підпункту 6.4 пункту 6 передбачено:
Таким чином, є легальна можливість послати контроль з його штрафами, посилаючись на відсутність грошей.У разі відмови пасажира сплатити штраф він може бути
висаджений на найближчій зупинці, а у разі злісної непокори -
доставлений до найближчого органу внутрішніх справ для вжиття
заходів відповідно до чинного законодавства.
Ваші думки?
Послать вряд ли, это может быть расценено как "злісна непокора". С другой стороны тут написано "може" а не "мусить". И нигде не написано что потом, после высадки, нельзя истребовать штраф. В КоАП нет никаких исключений для взыскания штрафа, так что...
С третьей стороны если контролеры сильно борзо себя ведут и угрожают милицией можно им сказать "не трудитесь, я сейчас сам милицию вызову если вы будете ущемлять мои конституционные права на свободу передвижения по территории Украины" и уйти. Думаю что тут как с гаишниками, кто-то решит пойти на принцип, а кто-то на поиск зайцев попроще.
С четвертой стороны в цивилизованном мире принято платить штраф если нарушил. А взрослый человек должен уметь отвечать за свои действия. Мы ведь взрослые люди все? Мы ведь в Европу стремимся?
С третьей стороны если контролеры сильно борзо себя ведут и угрожают милицией можно им сказать "не трудитесь, я сейчас сам милицию вызову если вы будете ущемлять мои конституционные права на свободу передвижения по территории Украины" и уйти. Думаю что тут как с гаишниками, кто-то решит пойти на принцип, а кто-то на поиск зайцев попроще.
С четвертой стороны в цивилизованном мире принято платить штраф если нарушил. А взрослый человек должен уметь отвечать за свои действия. Мы ведь взрослые люди все? Мы ведь в Европу стремимся?