
Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
У першому півріччі 2015 року збитковість київського метрополітену зменшилася більш ніж удвічі
Першу половину 2015 року КП «Київський метрополітен» закінчив зі збитком 153,8 млн грн, порівняно з 330,4 млн грн за І півріччя минулого року.
Чистий дохід столичної підземки за 6 місяців 2015 року становить 609,9 млн грн – на 267,1 млн грн більше відповідного показника 2014 року.
«Ми провели оптимізацію витрат, впровадили систему електронних закупівель, був збільшений відсоток відрахувань за розміщення реклами. Крім того, відбулася зміна тарифу», – повідомив начальник КП «Київськой метрополітен» Віктор Брагінський.
Як зазначав раніше мер столиці Віталій Кличко, за досить короткий час київському метрополітену вдалося сплатити 116 млн грн кредитних зобов’язань і 14 млн грн перед міським бюджетом. Подальша робота підприємства в цьому напрямі дозволить значно зменшити його залежність від міського бюджету, а відтак вивільнені кошти Київ зможе спрямувати на інші соціально важливі проекти для міста і киян.
Віталій Кличко неодноразово наголошував, що столичний транспорт, у тому числі метрополітен, має бути доступним і комфортним для громадян, що напряму залежить від позитивних результатів роботи підприємства. Сьогодні КП «Київський метрополітен» відновило 22 і модернізувало 95 вагонів, капітально відремонтувало 14 ескалаторів. У разі збільшення доходів підприємство зможе покращити обсяги цієї роботи та в перспективі придбати нову техніку.
Поступово Київ за рівнем транспортного обслуговування стане по-справжньому європейським містом.
http://www.metro.kiev.ua/node/4795
Першу половину 2015 року КП «Київський метрополітен» закінчив зі збитком 153,8 млн грн, порівняно з 330,4 млн грн за І півріччя минулого року.
Чистий дохід столичної підземки за 6 місяців 2015 року становить 609,9 млн грн – на 267,1 млн грн більше відповідного показника 2014 року.
«Ми провели оптимізацію витрат, впровадили систему електронних закупівель, був збільшений відсоток відрахувань за розміщення реклами. Крім того, відбулася зміна тарифу», – повідомив начальник КП «Київськой метрополітен» Віктор Брагінський.
Як зазначав раніше мер столиці Віталій Кличко, за досить короткий час київському метрополітену вдалося сплатити 116 млн грн кредитних зобов’язань і 14 млн грн перед міським бюджетом. Подальша робота підприємства в цьому напрямі дозволить значно зменшити його залежність від міського бюджету, а відтак вивільнені кошти Київ зможе спрямувати на інші соціально важливі проекти для міста і киян.
Віталій Кличко неодноразово наголошував, що столичний транспорт, у тому числі метрополітен, має бути доступним і комфортним для громадян, що напряму залежить від позитивних результатів роботи підприємства. Сьогодні КП «Київський метрополітен» відновило 22 і модернізувало 95 вагонів, капітально відремонтувало 14 ескалаторів. У разі збільшення доходів підприємство зможе покращити обсяги цієї роботи та в перспективі придбати нову техніку.
Поступово Київ за рівнем транспортного обслуговування стане по-справжньому європейським містом.
http://www.metro.kiev.ua/node/4795
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Для тех, кто не хочет к прессу карточек "для всего" (платежных-кредитных, дисконтных, пропусков на работу, спортклуб, парковку, и т.д.) добавлять еще и карточки общественного транспорта -- тариф 4, нет?Santehnik писал(а):А чего скидки? Тариф в КМ как раз таки 3.50... 4 то для тех кто редко юзает
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12651
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А зачем носить карточку на парковку, если взял транспортную карточку? Вот и устраняется проблема: одной картой больше, другой - меньше.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Безконтактні картки – в усіх касах
http://www.metro.kiev.ua/node/4835
Пт, 04/09/2015 - 11:37
Відсьогодні безконтактні картки на кількість поїздок можна придбати на всіх станціях підземки.
Нагадаємо, що у липні були введені певні тимчасові обмеження. Це було пов’язано з технічною необхідністю.
Кияни та гості столиці все більше обирають зручний спосіб оплати за проїзд у підземці, оскільки це економить час та кошти.
Крім того, підземка підключила можливість оплати проїзду банківськими картками системою PayPass. На 17 станціях метрополітену можна сплатити за проїзд безконтактною карткою MasterCard: «Хрещатик», «Театральна», «Золоті ворота», «Площа Льва Толстого», «Майдан Незалежності», «Поштова площа», «Контрактова площа», «Палац спорту», «Арсенальна», «Університет», «Політехнічний інститут», «Шулявська» «Олімпійська», «Палац Україна», «Лук’янівська», «Кловська», «Печерська».
Також у підземці тривають робот зі встановлення таких турнікетів на усіх інших станціях, а найближчим часом у метрополітені буде впроваджено першу дільницю з Wi-Fi від станції «Олімпійська» до «Майдан Незалежності».
http://www.metro.kiev.ua/node/4835
Пт, 04/09/2015 - 11:37
Відсьогодні безконтактні картки на кількість поїздок можна придбати на всіх станціях підземки.
Нагадаємо, що у липні були введені певні тимчасові обмеження. Це було пов’язано з технічною необхідністю.
Кияни та гості столиці все більше обирають зручний спосіб оплати за проїзд у підземці, оскільки це економить час та кошти.
Крім того, підземка підключила можливість оплати проїзду банківськими картками системою PayPass. На 17 станціях метрополітену можна сплатити за проїзд безконтактною карткою MasterCard: «Хрещатик», «Театральна», «Золоті ворота», «Площа Льва Толстого», «Майдан Незалежності», «Поштова площа», «Контрактова площа», «Палац спорту», «Арсенальна», «Університет», «Політехнічний інститут», «Шулявська» «Олімпійська», «Палац Україна», «Лук’янівська», «Кловська», «Печерська».
Також у підземці тривають робот зі встановлення таких турнікетів на усіх інших станціях, а найближчим часом у метрополітені буде впроваджено першу дільницю з Wi-Fi від станції «Олімпійська» до «Майдан Незалежності».
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12651
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
2 варианта, как можно понять вышенаписанное:поездки не сгорают. Достаточно пополнить карточку и можно опять пользоваться
1 - поездки не сгорают, но блокируются через 6 месяцев. Чтобы опять пользоваться, достаточно пополнить карточку.
2 - поездки не сгорают и не блокируются через 6 месяцев. Чтобы снова пользоваться карточкой после полного использования всех поездок, достаточно её пополнить.
Что верно?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12651
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У столичному метро підвищено рівень захисту безконтактних карток
Пт, 27/11/2015 - 19:54
http://www.metro.kiev.ua/node/4928
NXP сегодня анонсировал о том, что основной транспортный оператор в Киеве запустил миграцию текущих MIFARE Plus карт на более защищенный уровень Security Level 3. MIFARE Plus карты, которые уже находятся в обращении, будут переведены с уровня безопасности Security Level 1 на уровень безопасности Security Level 3, где для целей аутентификации, безопасной коммуникации и обеспечения целостности данных уже будет использоваться мощный и современный криптоалгоритм AES 128.
Продукт MIFARE Plus® от NXP Semiconductors специально разработан для плавного повышения уровня безопасности всей транспортной системы без фундаментальной замены инфраструктуры и уже выпущенных карт. Киевский метрополитен является первым транспортным оператором в Восточной Европе, который начал процесс миграции уже находящихся в обращении карт на уровень безопасности Security Level 3. После решения об эмиссии только карт MIFARE Plus® (вместо устаревшего MIFARE Classic) данный процесс является абсолютно логичным в рамках дальнейшего планового повышения безопасности всей системы. Переход карты с уровня безопасности Security Level 1 на уровень безопасности Security Level 3 происходит в поле, без каких либо заметных изменений и неудобств для пассажиров. Таким образом, после перехода карт на уровень безопасности Security Level 3, вся система киевского метрополитена будет базироваться на мощном современном криптоалгоритме AES128 и уровень безопасности уже выпущенных карт автоматически поднимется до уровня Common Criteria EAL4+.
«Руководство метрополитена уделяет значительное внимание технологическому развитию системы оплаты проезда и постоянному повышению информационной безопасности системы. Технология MIFARE используется в метрополитене с 2005 года, а в 2012 году было принято решение о миграции на новую защищенную технологию MIFARE Plus®. И на сегодняшний день уже все карты, находящиеся в обороте базируются на технологии MIFARE Plus®. До конца 2015 года мы планируем перевести находящиеся в обороте карты на новый уровень безопасности с использованием мощного открытого криптоалгоритма AES128», заявил Виктор Брагинский, начальник коммунального предприятия «Киевский метрополитен».
«Технология MIFARE Plus® базируется на открытых стандартах как для беспроводных интерфейсов, так и для методов шифрования. MIFARE Plus® поддерживает обширный набор возможностей, включая мощные механизмы программно-аппаратной защиты, и может легко интегрироваться в существующую программно-техническую базу транспортных операторов. Компанией КС-МЕХАТРОНІКС был проведен ряд мер по модернизации программного комплекса инфраструктуры метрополитена, позволяющих работать с мощным, открытым и современным криптоалгоритмом AES128, необходимым для работы карты на высоком уровне безопасности SL3. Хотелось бы отметить, что работы выполняются в режиме совместного функционирования двух типов карт (MIFARE Plus® SL1 и MIFARE Plus® SL3), и переход осуществляется абсолютно незаметно для пассажиров метрополитена», отметил Сергей Григорьев, заместитель генерального директора компании КС-МЕХАТРОНІКС.
“Решение киевского метрополитена еще раз подтверждает, что платформа MIFARE предоставляет системным интеграторам значительную гибкость в создании транспортных систем в соответствии с уникальными и индивидуальными потребностями каждого оператора и включает в себя возможность плавного повышения уровня безопасности всей системы в случае возникновения такой необходимости. Это первый проект в регионе Восточной Европы по миграции уже выпущенных в оборот карт MIFARE Plus® на уровень безопасности SL3”, сказал Маттиас Поппел, руководитель подразделения Retail & Mobility компании NXP Semiconductors. “Основные транспортные операторы в таких городах, как São Paulo, Minsk, Baku, Chile, Los Angeles, Kuala Lumpur, Panama, Moscow, St. Petersburg, Sochi и многих других так же переключились на технологию MIFARE Plus® в рамках создания защищенной и надежной транспортной системы”.
Пт, 27/11/2015 - 19:54
http://www.metro.kiev.ua/node/4928
NXP сегодня анонсировал о том, что основной транспортный оператор в Киеве запустил миграцию текущих MIFARE Plus карт на более защищенный уровень Security Level 3. MIFARE Plus карты, которые уже находятся в обращении, будут переведены с уровня безопасности Security Level 1 на уровень безопасности Security Level 3, где для целей аутентификации, безопасной коммуникации и обеспечения целостности данных уже будет использоваться мощный и современный криптоалгоритм AES 128.
Продукт MIFARE Plus® от NXP Semiconductors специально разработан для плавного повышения уровня безопасности всей транспортной системы без фундаментальной замены инфраструктуры и уже выпущенных карт. Киевский метрополитен является первым транспортным оператором в Восточной Европе, который начал процесс миграции уже находящихся в обращении карт на уровень безопасности Security Level 3. После решения об эмиссии только карт MIFARE Plus® (вместо устаревшего MIFARE Classic) данный процесс является абсолютно логичным в рамках дальнейшего планового повышения безопасности всей системы. Переход карты с уровня безопасности Security Level 1 на уровень безопасности Security Level 3 происходит в поле, без каких либо заметных изменений и неудобств для пассажиров. Таким образом, после перехода карт на уровень безопасности Security Level 3, вся система киевского метрополитена будет базироваться на мощном современном криптоалгоритме AES128 и уровень безопасности уже выпущенных карт автоматически поднимется до уровня Common Criteria EAL4+.
«Руководство метрополитена уделяет значительное внимание технологическому развитию системы оплаты проезда и постоянному повышению информационной безопасности системы. Технология MIFARE используется в метрополитене с 2005 года, а в 2012 году было принято решение о миграции на новую защищенную технологию MIFARE Plus®. И на сегодняшний день уже все карты, находящиеся в обороте базируются на технологии MIFARE Plus®. До конца 2015 года мы планируем перевести находящиеся в обороте карты на новый уровень безопасности с использованием мощного открытого криптоалгоритма AES128», заявил Виктор Брагинский, начальник коммунального предприятия «Киевский метрополитен».
«Технология MIFARE Plus® базируется на открытых стандартах как для беспроводных интерфейсов, так и для методов шифрования. MIFARE Plus® поддерживает обширный набор возможностей, включая мощные механизмы программно-аппаратной защиты, и может легко интегрироваться в существующую программно-техническую базу транспортных операторов. Компанией КС-МЕХАТРОНІКС был проведен ряд мер по модернизации программного комплекса инфраструктуры метрополитена, позволяющих работать с мощным, открытым и современным криптоалгоритмом AES128, необходимым для работы карты на высоком уровне безопасности SL3. Хотелось бы отметить, что работы выполняются в режиме совместного функционирования двух типов карт (MIFARE Plus® SL1 и MIFARE Plus® SL3), и переход осуществляется абсолютно незаметно для пассажиров метрополитена», отметил Сергей Григорьев, заместитель генерального директора компании КС-МЕХАТРОНІКС.
“Решение киевского метрополитена еще раз подтверждает, что платформа MIFARE предоставляет системным интеграторам значительную гибкость в создании транспортных систем в соответствии с уникальными и индивидуальными потребностями каждого оператора и включает в себя возможность плавного повышения уровня безопасности всей системы в случае возникновения такой необходимости. Это первый проект в регионе Восточной Европы по миграции уже выпущенных в оборот карт MIFARE Plus® на уровень безопасности SL3”, сказал Маттиас Поппел, руководитель подразделения Retail & Mobility компании NXP Semiconductors. “Основные транспортные операторы в таких городах, как São Paulo, Minsk, Baku, Chile, Los Angeles, Kuala Lumpur, Panama, Moscow, St. Petersburg, Sochi и многих других так же переключились на технологию MIFARE Plus® в рамках создания защищенной и надежной транспортной системы”.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Друзі, нам потрібна ваша допомога у тестуванні нового інтерфейсу автоматів поповнення карток метро та продажу жетонів. Ми довго працювали над автоматом і наразі хочемо отримати зворотній зв’язок від користувачів, щоб визначити і усунути основні недоліки до проведення повноцінних юзабіліті-тестів.
Отже, ми просимо вас виконати наступні задачі та заповнити короткі форми після виконання.
Сценарій 1
У вас закінчилися поїздки на картці метро. Ви дуже поспішаєте, тому вирішили поповнити максимально швидко карту на будь-яку кількість поїздок.
Форма зворотнього зв’язку: https://goo.gl/1WW5Rc
Сценарій 2
У вас закінчилися поїздки на картці метро. Зазвичай ви намагаєтесь зекономити на поїздках. Поповніть картку таким чином, щоб купити поїздки по мінімальному тарифу, наскільки це можливо у цій ситуації.
Форма зворотнього зв’язку: https://goo.gl/VUAsgW
Сценарій 3
У вас немає картки метро. Каса вже не працює. Вам довелося скористатися автоматом, щоб купити жетони. Купіть максимальну кількість жетонів, наскільки це можливо у цій ситуації.
Форма зворотнього зв’язку: http://goo.gl/forms/gJXLjFmnrb
Посилання на інтерактивний прототип: https://marvelapp.com/3gbic06
У правій частині екрану ви можете знайти безконтактну картку та гроші. Натисніть на них, коли треба додати купюру. У прототипі купюри можна використовувати лише в тому порядку, в якому вони зображені.
За декілька днів ми, як завжди, опублікуємо детальную статтю, в якій розкажемо, чому були прийняті ті чи інші дизайн-рішення, а також поділимося з вами результатами цього тесту.
найдено на просторах фейсбука.
Отже, ми просимо вас виконати наступні задачі та заповнити короткі форми після виконання.
Сценарій 1
У вас закінчилися поїздки на картці метро. Ви дуже поспішаєте, тому вирішили поповнити максимально швидко карту на будь-яку кількість поїздок.
Форма зворотнього зв’язку: https://goo.gl/1WW5Rc
Сценарій 2
У вас закінчилися поїздки на картці метро. Зазвичай ви намагаєтесь зекономити на поїздках. Поповніть картку таким чином, щоб купити поїздки по мінімальному тарифу, наскільки це можливо у цій ситуації.
Форма зворотнього зв’язку: https://goo.gl/VUAsgW
Сценарій 3
У вас немає картки метро. Каса вже не працює. Вам довелося скористатися автоматом, щоб купити жетони. Купіть максимальну кількість жетонів, наскільки це можливо у цій ситуації.
Форма зворотнього зв’язку: http://goo.gl/forms/gJXLjFmnrb
Посилання на інтерактивний прототип: https://marvelapp.com/3gbic06
У правій частині екрану ви можете знайти безконтактну картку та гроші. Натисніть на них, коли треба додати купюру. У прототипі купюри можна використовувати лише в тому порядку, в якому вони зображені.
За декілька днів ми, як завжди, опублікуємо детальную статтю, в якій розкажемо, чому були прийняті ті чи інші дизайн-рішення, а також поділимося з вами результатами цього тесту.
найдено на просторах фейсбука.