Строительство над метро!

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11732
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Сообщение Klovsky » Чт июн 12, 2014 19:31

Helgi писал(а):Зато на Контрактовой над метро строят. Точнее Нижний Вал 29, вот здесь http://goo.gl/yuG2Gd . По возможности сделаю фото.
По клику на рисунке откроется весь документ.
Изображение

Нашёл тут // зеркало

Helgi
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 949
Зарегистрирован: Пт фев 24, 2006 15:15

Сообщение Helgi » Чт июн 12, 2014 20:15

Дык причем тут подземный паркинг? Его и не строят, строят НАД метро, на поверхности.
Are you gangsters?
No, We are Russians!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11732
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Сообщение Klovsky » Чт июн 12, 2014 20:34

Дык притом, что потому и не строят подземный паркинг, поскольку по ДБНам не проходит.

__________
Но осадок остался...

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7135
Зарегистрирован: Чт фев 16, 2006 17:37
Откуда: из Киева
Украина

Сообщение Анатолий » Вт сен 15, 2015 09:35

Агенти "ЦРУ" дізналися всю правду про небезпеку київської підземки
"ЦРУ" досліджує тільки найважливіші теми. Чи можливий потоп у центрі Києва? Що відбувається над тунелями метро на Подолі? Ми пройшли туди, куди нікого не пускають.
Вже два роки у середмісті Києва просто над метро між Контрактовою та Поштовою стоїть аварійний гостиннй двір. Від пасажирів підземки його відділяє лише одна бетонна плита.
То переврали, чи дійсно небезпечно – з’ясовували наші агенти. Та у будь-якому випадку варто розуміти, що катастрофи на підземках, які трапляються по всьому світу — то не витівки природи, а суто людський фактор. Гостинний двір побудували ще у 19 столітті. За дві війни будівля не аби як постраждала. Але повну реконструкцію його провели лише у 80-х роках 20 сторіччя.
Тоді ж і побудували станцію метро, нині відому, як Контрактова Площа.
А ось жінка, яка керувала тоді проектом реконструкції Гостинного двору, зараз розповідає про жахливі подробиці будування метро і реконструкції будівлі. Згадує, як поспішали здати об’єкт станції метро до першого травня, і тому незважали на необхідні правила і про те, що пропонували взагалі знищити половину гостинного двору.
Реконструкцію завершили, туди заселили державну контору і все здавалося добре. Про метро, яке проходило саме під відреставрованим будинком, нагадувало лише тремтіння під час проїзду поїзду.
Але через тридцять років після того, у 2013 році, за часів прем’єрства Азарова, фірма, якій належить будинок, міняє власника і виносять рішення про перетворення історичної і архітектурної пам’ятки на торгівельний центр. Тому саму будівлю пропонують знести.
Щодня 40 000 пассажирів проходять під спорудою, яка може рухнути в будь-яку мить. На територію самого гостиного двору зайти майже неможливо, проте агенти "ЦРУ" побачили те, що ховають від киян – підвали Гостинного двору просто затоплені.
То що ж було далі, і чи загрожує це реальним провалом підземки – дивіться у програмі.

http://24tv.ua/news/showNews.do?agenti_ ... 9&tag=tsru

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Вт сен 15, 2015 10:37

в дурдоме день открытых дверей, не иначе))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить