Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Поговаривают, там ось пути "потеряли" в горячке аврала, поэтому и задержка вышла.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Віталій Кличко на «Параді трамваїв» презентував новий польський трамвай Pesa
Внезапно в нашем трамвайном зоопарке ещё и песа появляется. Интересно, а осилят их потом много закупить, или опять 4.20?Мер Києва Віталій Кличко на «Параді трамваїв» презентував новий польський трамвай виробництва компанії Pesa, який прибув до Києва вночі і після проходження випробувань вийде на столичний маршрут.
«Сьогодні на «Параді трамваїв» ми можемо побачити різні трамваї, але я особливо радію, що тут ми бачимо новий сучасний трамвай 4-го покоління польської компанії Pesa, який прибув вночі. Це сучасний комфортний трамвай із низькою підлогою та спеціальним трапом для людей із обмеженими можливостями. Він безшумний, облаштований моніторами, системою відеонагляду, кондиціонером. У трамваї можна підключитися до Wi-Fi та підзарядити телефон. Це перший трамвай такого покоління у Києві, і я гарантую, що не останній», – зазначив Віталій Кличко.
Мер підкреслив, що столична влада робить усе, щоб у Києві було якомога більше сучасного комфортного громадського транспорту. І зауважив, що розмовляв із представникам Pesa, які готові розглядати можливість виробництва таких сучасних трамваїв в Україні.
Pesa – один із найбільших у Європі виробників колійного транспорту. Столична влада надіслала виробникам трамваїв у різних країнах листи з пропозицією співпраці з Києвом. Свою готовність співпрацювати з українською столицею висловили польська Pesa та львівський «Електрон». Компанія Pesa за результатами переговорів, які провів Віталій Кличко, надала Києву трамвай для тестувань і випробувань в умовах реального міста. А за два тижні Київ отримає трамвай від «Електрона».
Протягом 10 днів новий трамвай у рамках тестувань буде їздити київськими вулицями, а після проходження сертифікації зможе вийти на один зі столичних маршрутів.
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 517
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 517
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Если бы ты внимательно смотрел, то заметил бы, что там они "сидят" на возвышении и своими габаритами в проход совсем не выпирают. Так что нормально там все. Тут проблема в другом - он короткий. Реально нужно как минимум 30-32-х метровый трамвайpost-factum писал(а):Неприємно здивувало в цьому Pesa те, що сидіння стоять у чотири ряди, а прохід через це зробився дуже вузьким. Зважаючи на завантаженість салону на лінії того ж ШТ-1, це не найкраща ідея.
Люблю пневматику!
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 517
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Уважно дивився. У передній частині між подвійними рядами сидінь у проході двом людям розминутися вкрай проблематично (якраз зайшов через передні двері і пішов усередину, а назустріч мені ішов чувак, із яким я ледь розминувся).Dimon писал(а):Если бы ты внимательно смотрел, то заметил бы, что там они "сидят" на возвышении и своими габаритами в проход совсем не выпирают. Так что нормально там все. Тут проблема в другом - он короткий. Реально нужно как минимум 30-32-х метровый трамвай
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Згоден. Я готовий платити за це по 6 грн, оскільки в салоні зазвичай спостерігаю розподіл сидячих/стоячих порівну, в середньому. Тобто, треба до кожного трамваю на лінії запустити ще один. Підвищення тарифу на 3 грн не так і багато для багатьох, еквівалент 5-ти хвилин роботи. А заряд бадьорості буде на цілий день завдяки спокійній і комфортній поїздці.Maksym писал(а):Тому що трамваї мають ходити з таким інтервалом, щоб майже не було стоячих пасажирів.
Даєш підвищення тарифу вже сьогодні!

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
В том что надо построить нормальный трамвай вместо этого.XAN писал(а):А в чем проблема, если тележки и прочие компоненты нормальные заказать?
Учитывая что они ещё и от Чергоса отказались, как настоящие, [неопределенный артикль современного разговорного языка], украинцы, то тут же можно сказать окончательно на сейчас у Электрона вообще нету ни черта для Киева
Он просто рельсогрыз из рельсогрызовTANK писал(а):DFAW, еще нет НИ ОДНОЙ машинки широкой колеи. а узкоколейка с мелкими радиусами - всегда рельсогрыз.
Обслуживается заводов, в дождь/снег не ездит и то ось сломалTANK писал(а):мне тут другое интересно - как себя чувствует эксплуатируемая машинка - не облезла/не сгнила/не развалилась как электроЛАЗики?
А при этом слесаря депо Шевченоко не могут К1М8 нарадоваться, ни одной механической поломки ходовой, колеса/оси в идеальном состоянии, внутри всё качественно собрано и не отваливает, чего нельзя сказать по внешнему виду
Срок застывания компаунда которым закреплены рельсы - 24 часаTANK писал(а):угу, всего-то 2 недели на работу 1 ночи...
По тому ИМХО, на полное перекрытие на пару выходных, с пропуском только ОТ
Но самое прекрасное другое, там меж осевое у плит оказалось меньше, чем то что было, по тому ось ближнего к центру пути в итоге примерно на усредненный размер мужского половой органа отъехала от центра, чем была вызвана задержка, так как перекладывали пути возле переезда.
Шли ночью - там вообще было прекрасно, стоит баннер что мол реконструкция пути при поддержки Кличко и эти "два рельса, четыре из которых не сходиться" (с)
Когда доехал днём, уже забрали баннер и вырезали рельсы
Но если присмотреться, то можно было увидеть такое

Примененная технология на официальном сайте производителя
http://www.prefa.pl/rz.html
По полиуретановому компаунду увы http://www.chemiks.com.pl/ не рассказывает ни чего о PREMIKS M11, но тут снова спасает сайт производителя системы http://www.prefa.pl/premiks.html
Технологическая карта
http://www.prefa.pl/images/stories/pdf/ ... niczna.pdf
możliwość obciążenia ruchem ok. 24 godziny
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3588
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Внесено зміни у розташування зупинки «вул. Миколи Кибальчича»
З 20 жовтня 2015 року змінюється розташування зупинки трамваїв маршрутів №№28,33,35 «вул. Миколи Кибальчича» в напрямку Ленінградської площі (біля колишнього диспетчерського пункту), яка з трамвайного кільця переноситься на прямолінійну ділянку колії вздовж вул. М.Кибальчича.

http://kpt.kiev.ua/news/details/469-Вне ... ибальчича-
Я так понимаю, что бетон на новой пассажирской платформе уже застыл))
З 20 жовтня 2015 року змінюється розташування зупинки трамваїв маршрутів №№28,33,35 «вул. Миколи Кибальчича» в напрямку Ленінградської площі (біля колишнього диспетчерського пункту), яка з трамвайного кільця переноситься на прямолінійну ділянку колії вздовж вул. М.Кибальчича.

http://kpt.kiev.ua/news/details/469-Вне ... ибальчича-
Я так понимаю, что бетон на новой пассажирской платформе уже застыл))
Там нет бетона, там обычные железобетонные плиты для пешеходов.Rider писал(а):Внесено зміни у розташування зупинки «вул. Миколи Кибальчича»
З 20 жовтня 2015 року змінюється розташування зупинки трамваїв маршрутів №№28,33,35 «вул. Миколи Кибальчича» в напрямку Ленінградської площі (біля колишнього диспетчерського пункту), яка з трамвайного кільця переноситься на прямолінійну ділянку колії вздовж вул. М.Кибальчича.
http://kpt.kiev.ua/news/details/469-Вне ... ибальчича-
Я так понимаю, что бетон на новой пассажирской платформе уже застыл))