
Автобусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Лучше бы нормальный парад трамваев провёл
Вообще, некоторым людям, чем дальше от КПТ - тем лучше, посему желаю ему успехов.

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3579
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
На прохання пасажирів подовжено автобусний маршрут № 91
Враховуючи звернення та побажання мешканців Голосіївського та Дарницького районів, з 23 жовтня буде подовжено рух автобусів маршруту № 91: вул. Анни Ахматової – вул. Ревуцького – просп. Миколи Бажана – Південний міст – вул. Саперно-Слобідська – просп. Науки – просп. Червонозоряний – просп. Голосіївський – ст. м. «Голосіївська» – просп. Голосіївський – просп. Науки – вул. Саперно-Слобідська – Південний міст – просп. Миколи Бажана – просп. Петра Григоренка – вул. Драгоманова – вул. Анни Ахматової.
Також на автобусному маршруті № 108 «вул. Луначарського – ст. м. Харківська» збільшено випуск рухомого складу на 1 одиницю у міжпіковий період, завдяки чому інтервал руху в години пік становить 18-19 хвилин, а у міжпіковий період він зменшився з 30-31 хвилин до 23.
З розкладом руху автобусів маршрутів №№ 91 та 108 пасажири мають можливість ознайомитись на сайті КП «Київпастранс» за адресою: http://kpt.kiev.ua/ у розділі «Пасажирам – Розклад руху».
http://kievcity.gov.ua/news/30287.html
У форматі експерименту у столиці з’явиться автобусний маршрут № 114, який курсуватиме від Троєщини до Центрального вокзалу
У рамках співпраці зі Світовим банком із оптимізації та розвитку транспортної схеми міста Києва, з 28 жовтня цього року у столиці з’явиться новий автобусний маршрут № 114, який курсуватиме від житлового масиву Троєщина до Центрального залізничного вокзалу. Про це повідомляють у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.
Роботу автобусу № 114 буде організовано у форматі експерименту з вивчення реальних пасажиропотоків та доцільності впровадження маршруту в мережу громадського транспорту столиці.
Як зазначають у Департаменті, на новому автобусному маршруті курсуватиме до 10 сучасних великих автобусів першого класу за таким напрямом руху: вул. Милославська (від вул. Радунської) – просп. Володимира Маяковського – просп. Генерала Ватутіна – Московський просп. – вул. Набережно-Рибальська – вул. Набережно-Хрещатицька – вул. Борисоглібська – вул. Петра Сагайдачного – Володимирський узвіз – вул. Хрещатик – бульв. Тараса Шевченка – вул. Симона Петлюри – залізничний вокзал «Центральний» та у зворотному напрямку: залізничний вокзал «Центральний» – вул. Симона Петлюри – бульв. Тараса Шевченка – вул. Хрещатик – Володимирський узвіз – вул. Набережно-Хрещатицька – вул. Набережно-Рибальська – Московський просп. – просп. Генерала Ватутіна – просп. Володимира Маяковського – вул. Милославська (до вул. Радунської).
Cхема
http://kievcity.gov.ua/news/30211.html
Второе - откровенное 4.20, которое долго не проживет.
Враховуючи звернення та побажання мешканців Голосіївського та Дарницького районів, з 23 жовтня буде подовжено рух автобусів маршруту № 91: вул. Анни Ахматової – вул. Ревуцького – просп. Миколи Бажана – Південний міст – вул. Саперно-Слобідська – просп. Науки – просп. Червонозоряний – просп. Голосіївський – ст. м. «Голосіївська» – просп. Голосіївський – просп. Науки – вул. Саперно-Слобідська – Південний міст – просп. Миколи Бажана – просп. Петра Григоренка – вул. Драгоманова – вул. Анни Ахматової.
Також на автобусному маршруті № 108 «вул. Луначарського – ст. м. Харківська» збільшено випуск рухомого складу на 1 одиницю у міжпіковий період, завдяки чому інтервал руху в години пік становить 18-19 хвилин, а у міжпіковий період він зменшився з 30-31 хвилин до 23.
З розкладом руху автобусів маршрутів №№ 91 та 108 пасажири мають можливість ознайомитись на сайті КП «Київпастранс» за адресою: http://kpt.kiev.ua/ у розділі «Пасажирам – Розклад руху».
http://kievcity.gov.ua/news/30287.html
У форматі експерименту у столиці з’явиться автобусний маршрут № 114, який курсуватиме від Троєщини до Центрального вокзалу
У рамках співпраці зі Світовим банком із оптимізації та розвитку транспортної схеми міста Києва, з 28 жовтня цього року у столиці з’явиться новий автобусний маршрут № 114, який курсуватиме від житлового масиву Троєщина до Центрального залізничного вокзалу. Про це повідомляють у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.
Роботу автобусу № 114 буде організовано у форматі експерименту з вивчення реальних пасажиропотоків та доцільності впровадження маршруту в мережу громадського транспорту столиці.
Як зазначають у Департаменті, на новому автобусному маршруті курсуватиме до 10 сучасних великих автобусів першого класу за таким напрямом руху: вул. Милославська (від вул. Радунської) – просп. Володимира Маяковського – просп. Генерала Ватутіна – Московський просп. – вул. Набережно-Рибальська – вул. Набережно-Хрещатицька – вул. Борисоглібська – вул. Петра Сагайдачного – Володимирський узвіз – вул. Хрещатик – бульв. Тараса Шевченка – вул. Симона Петлюри – залізничний вокзал «Центральний» та у зворотному напрямку: залізничний вокзал «Центральний» – вул. Симона Петлюри – бульв. Тараса Шевченка – вул. Хрещатик – Володимирський узвіз – вул. Набережно-Хрещатицька – вул. Набережно-Рибальська – Московський просп. – просп. Генерала Ватутіна – просп. Володимира Маяковського – вул. Милославська (до вул. Радунської).
Cхема
http://kievcity.gov.ua/news/30211.html
Второе - откровенное 4.20, которое долго не проживет.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Это даже можно рассматривать как 2 части маршрута: Вокзал-Центр и Центр-Троещина.
И первый отрезок интереснее второго. Ведь многие утром приезжают на электричках, которые не ходят каждые 2 минуты. Поэтому приезжают обычна заблаговременно, и у них есть время подождать автобус и сидя спокойно доехать в центр, а не набиться селёдками в метро и стоя барахтаться.
Кстати, на Почтовой пл. остановку по 2-му пути в направлении к Европейской площади некуда ставить. Или переиграли и втиснут?
И первый отрезок интереснее второго. Ведь многие утром приезжают на электричках, которые не ходят каждые 2 минуты. Поэтому приезжают обычна заблаговременно, и у них есть время подождать автобус и сидя спокойно доехать в центр, а не набиться селёдками в метро и стоя барахтаться.
Кстати, на Почтовой пл. остановку по 2-му пути в направлении к Европейской площади некуда ставить. Или переиграли и втиснут?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Гроші грішми, але маршрут "Троєщина-Вокзал" є одним із запронованих Світовим банком)) Єдина трабла, в ДТІ його вирішили запустити не тими вулицями...Rider писал(а): Куда страшнее, если на такие эксперименты тратятся настоящие деньги Всемирного банка.
Последний раз редактировалось HAnS 23 окт 2015, 14:41, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А если автобус особо большой вместительности не сможет там маневрировать, учитывая кривые заезда и их ширину?TANK писал(а):будут заезжать под козырек урода гостиничного, там даже островок есть. хорошо, если бамперами еще гранит покоцают.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Автобусами "особо большой вместительности" оказались обычные ЛАЗы A183D1.Klovsky писал(а):А если автобус особо большой вместительности не сможет там маневрировать, учитывая кривые заезда и их ширину?TANK писал(а):будут заезжать под козырек урода гостиничного, там даже островок есть. хорошо, если бамперами еще гранит покоцают.
