Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Від станції метро «Академмістечко» збудують нову тролейбусну лінію
Від станції метро «Академмістечко» до житлового масиву Новобіличі у Святошинському районі збудують тролейбусну лінію. Відповідне розпорядження підписав Київський міський голова Віталій Кличко.
- Будівництво тролейбусної лінії забезпечить зручний і швидкий доступ до місць роботи, сфери обслуговування, культурних та освітніх закладів, близько 5 тисяч пасажирів на годину, що користуватимуться даним тролейбусним маршрутом, – зазначив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
Замовником зазначених робіт визначено КП «Київпастранс». Так, комунальному підприємству доручено визначити генеральні проектну та підрядну будівельну організації, розробити проектну документацію, провести, затвердити її експертизу, розробити, погодити з Управлінням патрульної поліції в м. Києві Департаменту патрульної поліції НП України та подати на затвердження до Департаменту транспортної інфраструктури схему організації дорожнього руху на період виконання робіт.
Будівництво тролейбусної лінії здійснюватиметься за рахунок фінансування з міського бюджету відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2016 рік.
http://vechirniykiev.com.ua/news/vid-st ... snu-liniyu
Від станції метро «Академмістечко» до житлового масиву Новобіличі у Святошинському районі збудують тролейбусну лінію. Відповідне розпорядження підписав Київський міський голова Віталій Кличко.
- Будівництво тролейбусної лінії забезпечить зручний і швидкий доступ до місць роботи, сфери обслуговування, культурних та освітніх закладів, близько 5 тисяч пасажирів на годину, що користуватимуться даним тролейбусним маршрутом, – зазначив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
Замовником зазначених робіт визначено КП «Київпастранс». Так, комунальному підприємству доручено визначити генеральні проектну та підрядну будівельну організації, розробити проектну документацію, провести, затвердити її експертизу, розробити, погодити з Управлінням патрульної поліції в м. Києві Департаменту патрульної поліції НП України та подати на затвердження до Департаменту транспортної інфраструктури схему організації дорожнього руху на період виконання робіт.
Будівництво тролейбусної лінії здійснюватиметься за рахунок фінансування з міського бюджету відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2016 рік.
http://vechirniykiev.com.ua/news/vid-st ... snu-liniyu
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
З 20 грудня подовжать 4 тролейбусних маршрути за рекомендаціями Світового банку
КМДА, СХЕМИ: https://kievcity.gov.ua/news/45754.html
З 20 грудня 2016 року буде подовжено та внесено зміни у рух слідування тролейбусів маршрутів
№ 1 «Вулиця Маршальська – вулиця Жилянська»,
№ 11 «Національний музей народної архітектури та побуту України – вулиця Маршальська»,
№ 50 «Вулиця Милославська– ст. м. «Либідська»,
№ 50к «Вулиця Милославська – Дарницька площа».
Відповідно закривається рух тролейбусів маршруту № 46.
Такі зміни вносяться у рамках реалізації рекомендацій Світового банку з оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту міста Києва, поліпшення транспортного обслуговування, забезпечення безпересадочного сполучення пасажирів між кількома районами столиці.
«Світовий банк є нашим стратегічним партнером, втілюючи рекомендації якого ми покращуємо та оновлюємо наземний громадський транспорт. Зокрема, з 20 грудня подовжуємо 4 тролейбусних маршрути, об’єднуючи кілька районів столиці, при цьому ми робимо маршрути зручнішими та одночасно економимо не лише час поїздки, а й кошти пасажирів. До речі, успішним прикладом є подовжений у листопаді тролейбус маршруту № 30, який щоденно перевозить 41 тисячу пасажирів. Це ще раз доводить, що ми на правильному шляху і працюємо задля забезпечення комфорту та зручності наших пасажирів», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.
Він зауважив, що в січні 2017 року на новорічні свята планується впровадити нічний автобусний маршрут № 137, а згодом, коли буде отримано новий рухомий склад, – автобусні маршрути №№ 118, 119.
Так, у рух слідування тролейбусів маршрутів № 1, № 11, № 50 та № 50к вносяться зміни:
– Тролейбуси маршруту № 1 «Вулиця Маршальська – вулиця Жилянська» курсуватимуть за таким напрямком руху: просп. Науки – б-р Дружби народів – вул. Велика Васильківська – вул. Жилянська – вул. Шота Руставелі – вул. Саксаганського – вул. Антоновича – б-р Дружби народів – просп. Валерія Лобановського – просп. Науки;
– тролейбуси маршруту № 11 «Національний музей народної архітектури та побуту України – вулиця Маршальська» курсуватимуть: вул. Академіка Заболотного – просп. Академіка Глушкова – просп. Голосіївський – просп. Науки (до вул. Маршальської) – просп. Науки – просп. Валерія Лобановського – просп. Голосіївський – просп. Академіка Глушкова – вул. Академіка Заболотного;
– тролейбуси маршруту № 50 «Вулиця Милославська– ст. м. «Либідська» курсуватимуть так: просп. Володимира Маяковського – б-р Перова – просп. Визволителів – вул. Будівельників – просп. Юрія Гагаріна – просп. Соборності – міст ім. Патона – б-р Дружби народів – вул. Велика Васильківська – Либідська площа – вул. Антоновича – б-р Дружби народів – міст ім. Патона – просп. Соборності – просп. Миру – вул. Будівельників – просп. Визволителів – б-р Перова – просп. Володимира Маяковського;
– тролейбуси маршруту № 50к «Вулиця Милославська – Дарницька площа» курсуватимуть: просп. Володимира Маяковського – б-р Перова – просп. Визволителів – вул. Будівельників – просп. Юрія Гагаріна – просп. Миру – вул. Будівельників – просп. Визволителів – б-р Перова – просп. Володимира Маяковського.
З 20 грудня 2016 року закривається рух тролейбусів маршруту № 46 «Вулиця Маршальська – Голосіївський парк». Також перейменовуються зупинки автобусів маршруту № 46 та тролейбусів маршрутів №№ 29, 50, 50к, а саме:
– зупинка «Металобаза», яка розташована на просп. Визволителів, – на «Парк «Перемога»;
– зупинка «Вулиця Попудренка», яка розташована на вул. Будівельників, – на «ст. м. «Дарниця».
З 20 грудня відміняється зупинка автобусів маршруту № 45 «Вулиця Григоренка – ст. м. «Дарниця» та «Вулиця Попудренка» в напрямку ст. м. «Дарниця».
КМДА, СХЕМИ: https://kievcity.gov.ua/news/45754.html
З 20 грудня 2016 року буде подовжено та внесено зміни у рух слідування тролейбусів маршрутів
№ 1 «Вулиця Маршальська – вулиця Жилянська»,
№ 11 «Національний музей народної архітектури та побуту України – вулиця Маршальська»,
№ 50 «Вулиця Милославська– ст. м. «Либідська»,
№ 50к «Вулиця Милославська – Дарницька площа».
Відповідно закривається рух тролейбусів маршруту № 46.
Такі зміни вносяться у рамках реалізації рекомендацій Світового банку з оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту міста Києва, поліпшення транспортного обслуговування, забезпечення безпересадочного сполучення пасажирів між кількома районами столиці.
«Світовий банк є нашим стратегічним партнером, втілюючи рекомендації якого ми покращуємо та оновлюємо наземний громадський транспорт. Зокрема, з 20 грудня подовжуємо 4 тролейбусних маршрути, об’єднуючи кілька районів столиці, при цьому ми робимо маршрути зручнішими та одночасно економимо не лише час поїздки, а й кошти пасажирів. До речі, успішним прикладом є подовжений у листопаді тролейбус маршруту № 30, який щоденно перевозить 41 тисячу пасажирів. Це ще раз доводить, що ми на правильному шляху і працюємо задля забезпечення комфорту та зручності наших пасажирів», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.
Він зауважив, що в січні 2017 року на новорічні свята планується впровадити нічний автобусний маршрут № 137, а згодом, коли буде отримано новий рухомий склад, – автобусні маршрути №№ 118, 119.
Так, у рух слідування тролейбусів маршрутів № 1, № 11, № 50 та № 50к вносяться зміни:
– Тролейбуси маршруту № 1 «Вулиця Маршальська – вулиця Жилянська» курсуватимуть за таким напрямком руху: просп. Науки – б-р Дружби народів – вул. Велика Васильківська – вул. Жилянська – вул. Шота Руставелі – вул. Саксаганського – вул. Антоновича – б-р Дружби народів – просп. Валерія Лобановського – просп. Науки;
– тролейбуси маршруту № 11 «Національний музей народної архітектури та побуту України – вулиця Маршальська» курсуватимуть: вул. Академіка Заболотного – просп. Академіка Глушкова – просп. Голосіївський – просп. Науки (до вул. Маршальської) – просп. Науки – просп. Валерія Лобановського – просп. Голосіївський – просп. Академіка Глушкова – вул. Академіка Заболотного;
– тролейбуси маршруту № 50 «Вулиця Милославська– ст. м. «Либідська» курсуватимуть так: просп. Володимира Маяковського – б-р Перова – просп. Визволителів – вул. Будівельників – просп. Юрія Гагаріна – просп. Соборності – міст ім. Патона – б-р Дружби народів – вул. Велика Васильківська – Либідська площа – вул. Антоновича – б-р Дружби народів – міст ім. Патона – просп. Соборності – просп. Миру – вул. Будівельників – просп. Визволителів – б-р Перова – просп. Володимира Маяковського;
– тролейбуси маршруту № 50к «Вулиця Милославська – Дарницька площа» курсуватимуть: просп. Володимира Маяковського – б-р Перова – просп. Визволителів – вул. Будівельників – просп. Юрія Гагаріна – просп. Миру – вул. Будівельників – просп. Визволителів – б-р Перова – просп. Володимира Маяковського.
З 20 грудня 2016 року закривається рух тролейбусів маршруту № 46 «Вулиця Маршальська – Голосіївський парк». Також перейменовуються зупинки автобусів маршруту № 46 та тролейбусів маршрутів №№ 29, 50, 50к, а саме:
– зупинка «Металобаза», яка розташована на просп. Визволителів, – на «Парк «Перемога»;
– зупинка «Вулиця Попудренка», яка розташована на вул. Будівельників, – на «ст. м. «Дарниця».
З 20 грудня відміняється зупинка автобусів маршруту № 45 «Вулиця Григоренка – ст. м. «Дарниця» та «Вулиця Попудренка» в напрямку ст. м. «Дарниця».
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Так то ж без пробок.
А с пробками, снегом и холодом удобнее на метро до упора доехать до пересадки на НОТ.
А с пробками, снегом и холодом удобнее на метро до упора доехать до пересадки на НОТ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Вот вы действительно думаете, что маршрутов по городу без метро не бывает? От Березняков к метро Дарница, например, в районные органы власти, от Дружбы народов к авторынку на Перова, от парка Победы в Комфорт-таун? Если на Тр50 осилят организовать график нужным образом, это будет очень удобный маршрут. И не надо думать «от конечной до конечной». Никто не заставляет на нём ехать от Троещины до Лыбедской — кому удобнее, могут и дальше на метро.
Это я так, к примеру.
Это я так, к примеру.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
На сайте КПТ появились графики Тр50 (остальных пока нет). Время в пути у Тр50 — 1 час 5 минут.
Что интересно, последнее отправление от Лыбедской в 0:40 (правда, это будет рейс в депо, не до конечной на Милославской, а до Ватутина и далее на правый берег). От Милославской последнее отправление именно до Лыбедской — в 23:40.
Пиковый интервал 10 минут, 16 выпусков.
Что интересно, последнее отправление от Лыбедской в 0:40 (правда, это будет рейс в депо, не до конечной на Милославской, а до Ватутина и далее на правый берег). От Милославской последнее отправление именно до Лыбедской — в 23:40.
Пиковый интервал 10 минут, 16 выпусков.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
На Тр50К от Милославской до Дарницкого универмага 19 выпусков, интервал 3-6 минут.
На Тр1 от Маршальской до Жилянской 7 выпусков, интервал 10 минут.
На Тр11 от Пирогово до Маршальской 9 выпусков, интервал 10 минут.
На Тр43 минус 1 выпуск, итого 8. На Тр42 минус 1 выпуск, итого 14.
На Тр1 от Маршальской до Жилянской 7 выпусков, интервал 10 минут.
На Тр11 от Пирогово до Маршальской 9 выпусков, интервал 10 минут.
На Тр43 минус 1 выпуск, итого 8. На Тр42 минус 1 выпуск, итого 14.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
И снова здравствуйте, что-то я тут зачастил 
Маршрут Тр50 пошёл. Утром ≈7:00 была какая-то лажа с графиком, которая выровнялась к ≈7:40. На маршруте работает Куренёвское ТРЭД. Кондуктор в этой части города была вообще впервые, спрашивала что за мост рядом (Дарницкий) и здесь ли Родина-мать. Про метро Дружбы народов и другие остановки рассказал в нагрузку.
Народ в Тр1 не в курсе об изменениях. Все ждут остановку по центру Лыбедской площади, а когда троллейбус проезжает дальше, в панике выскакивают из него на Ковпака. Информации в целом ноль (это тоже ноль, на самом деле), на той же Лыбедской посадка в Тр50 нулевая — народ не в курсе что это.

Маршрут Тр50 пошёл. Утром ≈7:00 была какая-то лажа с графиком, которая выровнялась к ≈7:40. На маршруте работает Куренёвское ТРЭД. Кондуктор в этой части города была вообще впервые, спрашивала что за мост рядом (Дарницкий) и здесь ли Родина-мать. Про метро Дружбы народов и другие остановки рассказал в нагрузку.
Народ в Тр1 не в курсе об изменениях. Все ждут остановку по центру Лыбедской площади, а когда троллейбус проезжает дальше, в панике выскакивают из него на Ковпака. Информации в целом ноль (это тоже ноль, на самом деле), на той же Лыбедской посадка в Тр50 нулевая — народ не в курсе что это.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ничего страшного, ленивых кондукторов накажут гривной.
Сейчас поставят такие планы по талонам кондукторам, что они будут постоянно рассказывать пассажирам про новый маршрут, для повышения наполняемости на обратном пути. Ведь кондуктор не всё время работает только утром, значит, надо нарабатывать "клиентскую базу" на вечерний пик, информируя пассажиров.
А иначе выторг будет мизерным.
Сейчас поставят такие планы по талонам кондукторам, что они будут постоянно рассказывать пассажирам про новый маршрут, для повышения наполняемости на обратном пути. Ведь кондуктор не всё время работает только утром, значит, надо нарабатывать "клиентскую базу" на вечерний пик, информируя пассажиров.
А иначе выторг будет мизерным.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт