Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
А ещё четвертая ветка Киевского метрополитена с 13-ю станциями и длиной 18 км пройдет от аэропорта "Киев" (Жуляны) до жилмассива Троещина.
http://ubr.ua/market/transport/kubiv-ra ... nu-3856125
Т.е. на самой Троещине метро строить не предполагается ? )
http://ubr.ua/market/transport/kubiv-ra ... nu-3856125
Т.е. на самой Троещине метро строить не предполагается ? )
Ещё как предполагается! Даже землеотвод на Маяковского давно есть.Бодрый писал(а):А ещё четвертая ветка Киевского метрополитена с 13-ю станциями и длиной 18 км пройдет от аэропорта "Киев" (Жуляны) до жилмассива Троещина.
http://ubr.ua/market/transport/kubiv-ra ... nu-3856125
Т.е. на самой Троещине метро строить не предполагается ? )
То бути чи не бути метро до Троєщини?
Мінекономрозвитку вже про все домовилось з китайцями, які, між іншим, будували “Пальмові острови” в Еміратах
Сага під назвою "метро на Троєщину" набирає нових обертів. Перший віце-прем'єр міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів повідомив, що його відомство домовилось з китайськими інвесторами, а саме — з міжнародною групою "Pacific Construction" стосовно будівництва четвертої гілки київського метрополітену. Чергова згадка про славнозвісне метро на Троєщину була сприйнята, м’яко кажучи, без ентузіазму. Тим більше при згадці майбутніх інвесторів - усюдисущих китайців. Адже впродовж 15 років плани будівництва нових гілок київського метрополітену з’являлись по кілька разів на рік, а результату як не було, так і нема. Тож і на заяву пана Кубіва особливих сподівань кияни не покладали. Проте придивившись детальніше до китайських компаній, з якими домовлялися цього разу, стає зрозуміло, що проект може виявитися цілком не вилами по воді. Бо ж запрошені - товариші зі світовим ім’ям. Це вони будували знамениті Пальмові острови в ОАЕ. А ще ледь не всю китайську залізницю та кільканадцять метрополітенів у китайських та азійських мегаполісах. Тож, є надія на те, що вони справляться і київською Троєщиною.
Подумаєш метро, якась «дрібничка»
Китайські гроші та ресурси в українській інфраструктурі – не новинка. Наразі вже є кілька будівельних проектів, які реалізуються в Україні не лише за китайські ресурси, а й під керівництвом китайських фірм. За такою ж схемою, як планують і “троєщинське” метро — фінансування, планування, закупівля йде через фірму-управителя, а саме будівництво здійснююється місцевими підрядниками. Яскравий приклад – траса Одеса–Миколаїв–Херсон, якою наразі займається китайська компанія China Road and Bridge Corporation, дочірня фірма згаданої China Pacific Construction Group.
Втім, в контексті фінансових і технічних можливостей нам цікава саме материнська структура. Станом на 2016 рік активи China Pacific Construction Group оцінювались у 112,6 млрд доларів (а це в 1,2 рази більше ніж ВВП України!). Компанія активно займається питаннями міжнародної інфраструктури — розвиває сполучення Китаю з країнами Європи. Наприклад, вони будують магістраль Європа — Західний Китай, що пролягає майже по всій території Росії. Також приглядаються до варіантів морського сполучення Китаю та Європи через порти України, маючи в планах побудувати магістраль Одеса — Ґданськ.
Серед відомих проектів China Pacific Construction Group — китайська залізниця, з усіма надсучасними і надшвидкісними ділянками. Наприклад, залізнична магістраль Шанхай — Гуанчжоу, поїзди по якій “літають” зі швидкістю 350 км/год. Найбільшого ж славу компанії принесла участь в проекті будівництва знаменитих “Пальмових островів” в ОАЕ – унікальних житлових кварталів, розташованих на рукотворних островах в Персидській затоці. Саме китайці займались залізничним сполученням штучних островів з материком.
А з метрополітеном у китайців взагалі «розмова коротка» — вони беруть і будують. При чому, із шаленими темпами. В себе на батьківщині вони здають по дві гілки (!) метро на рік. В місті Нанкін, наприклад в 2015 році було збудовано дві гілки, кожна з яких має більше 20 станцій. Є ще один приклад – у місті Чунцин метро почали будувати лише в 1999 році. І за 18 років збудували вже 7 гілок, а це – близько 170-ти станцій.
То як будемо домовлятися?
Як повідомив віце-прем’єр, вже наявні конкретні домовленості з китайським консорціумом — КМДА та Кабмін надали гарантії того, що проект обов’язково буде втілений в життя. "4-та гілка, 18 кілометрів, 13 станцій. Попередня вартість проекту 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуть коштом Київської міської державної адміністрації – КМДА" – зазначив чиновник. Меморандум про співпрацю щодо проекту будівництва четвертої лінії метро в Києві було підписано ще в травні цього року.
Зрештою, окрім рамкових параметрів, поки нічого не відомо. За словами міністра, потрібно скласти остаточний текст угоди, чим наразі займається робоча група у складі представників КП "Київський метрополітен", Мінекономрозвитку та інвесторів. Швидше за все, діятимуть за звичною схемою - китайці профінансують, спроектують, закуплять необхідні матеріали і опікуватимуться ходом будівництва. При цьому підрядниками виступатимуть українські компанії, припустимо той же КП «Київметробуд». Ця схема — дуже поширена в міжнародній практиці.
Чесно кажучи, в ситуації постійної нестачі коштів на такі масштабні проекти у міській казні, подібна співпраця чи не найкращий вихід. Аби тільки не сталося так, як у випадку провалу за часів Януковича «Повітряного експресу», проекту залізного сполучення столиці та міжнародного аеропорту Бориспіль, коли гроші китайських інвесторів просто розікрали. Цього разу нам точно не пробачать…
https://www.ukrinform.ua/rubric-society ... esini.html
Мінекономрозвитку вже про все домовилось з китайцями, які, між іншим, будували “Пальмові острови” в Еміратах
Сага під назвою "метро на Троєщину" набирає нових обертів. Перший віце-прем'єр міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів повідомив, що його відомство домовилось з китайськими інвесторами, а саме — з міжнародною групою "Pacific Construction" стосовно будівництва четвертої гілки київського метрополітену. Чергова згадка про славнозвісне метро на Троєщину була сприйнята, м’яко кажучи, без ентузіазму. Тим більше при згадці майбутніх інвесторів - усюдисущих китайців. Адже впродовж 15 років плани будівництва нових гілок київського метрополітену з’являлись по кілька разів на рік, а результату як не було, так і нема. Тож і на заяву пана Кубіва особливих сподівань кияни не покладали. Проте придивившись детальніше до китайських компаній, з якими домовлялися цього разу, стає зрозуміло, що проект може виявитися цілком не вилами по воді. Бо ж запрошені - товариші зі світовим ім’ям. Це вони будували знамениті Пальмові острови в ОАЕ. А ще ледь не всю китайську залізницю та кільканадцять метрополітенів у китайських та азійських мегаполісах. Тож, є надія на те, що вони справляться і київською Троєщиною.
Подумаєш метро, якась «дрібничка»
Китайські гроші та ресурси в українській інфраструктурі – не новинка. Наразі вже є кілька будівельних проектів, які реалізуються в Україні не лише за китайські ресурси, а й під керівництвом китайських фірм. За такою ж схемою, як планують і “троєщинське” метро — фінансування, планування, закупівля йде через фірму-управителя, а саме будівництво здійснююється місцевими підрядниками. Яскравий приклад – траса Одеса–Миколаїв–Херсон, якою наразі займається китайська компанія China Road and Bridge Corporation, дочірня фірма згаданої China Pacific Construction Group.
Втім, в контексті фінансових і технічних можливостей нам цікава саме материнська структура. Станом на 2016 рік активи China Pacific Construction Group оцінювались у 112,6 млрд доларів (а це в 1,2 рази більше ніж ВВП України!). Компанія активно займається питаннями міжнародної інфраструктури — розвиває сполучення Китаю з країнами Європи. Наприклад, вони будують магістраль Європа — Західний Китай, що пролягає майже по всій території Росії. Також приглядаються до варіантів морського сполучення Китаю та Європи через порти України, маючи в планах побудувати магістраль Одеса — Ґданськ.
Серед відомих проектів China Pacific Construction Group — китайська залізниця, з усіма надсучасними і надшвидкісними ділянками. Наприклад, залізнична магістраль Шанхай — Гуанчжоу, поїзди по якій “літають” зі швидкістю 350 км/год. Найбільшого ж славу компанії принесла участь в проекті будівництва знаменитих “Пальмових островів” в ОАЕ – унікальних житлових кварталів, розташованих на рукотворних островах в Персидській затоці. Саме китайці займались залізничним сполученням штучних островів з материком.
А з метрополітеном у китайців взагалі «розмова коротка» — вони беруть і будують. При чому, із шаленими темпами. В себе на батьківщині вони здають по дві гілки (!) метро на рік. В місті Нанкін, наприклад в 2015 році було збудовано дві гілки, кожна з яких має більше 20 станцій. Є ще один приклад – у місті Чунцин метро почали будувати лише в 1999 році. І за 18 років збудували вже 7 гілок, а це – близько 170-ти станцій.
То як будемо домовлятися?
Як повідомив віце-прем’єр, вже наявні конкретні домовленості з китайським консорціумом — КМДА та Кабмін надали гарантії того, що проект обов’язково буде втілений в життя. "4-та гілка, 18 кілометрів, 13 станцій. Попередня вартість проекту 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуть коштом Київської міської державної адміністрації – КМДА" – зазначив чиновник. Меморандум про співпрацю щодо проекту будівництва четвертої лінії метро в Києві було підписано ще в травні цього року.
Зрештою, окрім рамкових параметрів, поки нічого не відомо. За словами міністра, потрібно скласти остаточний текст угоди, чим наразі займається робоча група у складі представників КП "Київський метрополітен", Мінекономрозвитку та інвесторів. Швидше за все, діятимуть за звичною схемою - китайці профінансують, спроектують, закуплять необхідні матеріали і опікуватимуться ходом будівництва. При цьому підрядниками виступатимуть українські компанії, припустимо той же КП «Київметробуд». Ця схема — дуже поширена в міжнародній практиці.
Чесно кажучи, в ситуації постійної нестачі коштів на такі масштабні проекти у міській казні, подібна співпраця чи не найкращий вихід. Аби тільки не сталося так, як у випадку провалу за часів Януковича «Повітряного експресу», проекту залізного сполучення столиці та міжнародного аеропорту Бориспіль, коли гроші китайських інвесторів просто розікрали. Цього разу нам точно не пробачать…
https://www.ukrinform.ua/rubric-society ... esini.html
Как строят Подольско-Воскресенский мостовой переход (Фото)
Как строят Подольско-Воскресенский мостовой переход (Фото)
27.10.2017, 16:40 Оксана Гришина
http://www.abcnews.com.ua/ru/education/ ... ekhod-foto
Работы на Подольско-Воскресенском мосту возобновились. Однако до сих пор не решены самые важные вопросы – как и где он "присоединится" к берегам
Журналисты ABCnews проинспектировали строительство моста-долгостроя, которое длится с 1993 года. Этим летом работы на Подольско-Воскресенском мостовом переходе снова возобновили. Как сообщил замглавы КГГА Александр Спасибко, город выделил на эти цели 1,135 млрд грн.
Отметим, что за все время на сооружение этого стратегического для города проекта было выделено около 5 млрд грн, а на его завершение нужно еще около 7 млрд грн. Где взять необходимую сумму? Есть два варианта, над которыми работают столичные чиновники: помощь из госбюджета и/или зарубежного инвестора. "Есть потенциальный инвестор, Германия, которая готова вложить средства лишь в том случае, если ей предоставят госгарантии возвращения этих денег", ‒ пояснил Александр Спасибко.
Что делают сейчас
Сейчас на правом берегу Днепра возводят автомобильные эстакады по территории Рыбальского полуострова. До конца здесь года будут проведены работы по монтажу металлоконструкций на территории полуострова, также запланировано обустройство гидроизоляции и укладка асфальта.
На левом берегу строители уже установили опоры прогона над озером Русановским и уже готовы перейти через него. Кроме того, практически полностью освобождена трасса для моста на Русановских садах. А вопрос с отселением общежития на Рыбальском полуострове, которое стоит впритык к опоре будущего моста – пока до конца не решен.
Не забывают строители и о долгожданном метро на Троещину. В основных строительных конструкциях уже готовы две станции – под мостом в лотке есть вестибюли "Трухановской" и "Десенки". В этом году уже забетонировано пять балластных корыт, до конца года будут готовы еще шесть.
Как сообщил Александр Спасибко, было проведено обследование временных монтажных опор ‒ промоины под ними будут уже в этом году укреплены бутовым камнем. "Арка моста уже смонтирована полностью. Весной, при стабильных плюсовых температурах воздуха, начнем монтажные работы и смонтируем 864 тонны стальных конструкций-ферм, чтобы соединить две ветви арки, и благодаря этому достигнем проектной стойкости. А когда сварят стыки на секциях арки, металл начнет нагреваться, расширяться и арка сама поднимется над временными монтажными опорами. Потом разберем эти опоры до уровня автодороги, установим консоли тротуаров в местах, где были установлены эти опоры. Потом необходимо будет на вантах подвесить полотно моста к аркам. И 350 метров мостового проезда для автомобилей и линии метрополитена над Днепром будут надежно держаться без единой опоры в русле реки. А ржавые опоры моста в русле Днепра уберем через год", ‒ описывает Александр Спасибко будущее моста, ставшего даже в нынешнем состоянии звездой видеоклипов мировых знаменитостей.
Соавторы проекта мостового перехода из института "Киевдормостпроект" оценивают нынешнее состояние готовности в 65%. " Благодаря поддержке мэра Виталия Кличко уровень финансирования объекта сейчас такой, что позволяет выполнить практически все объемы работ по автомобильной части мостового перехода за три года", ‒ подчеркивает Александр Спасибко.
Что еще не решено
До сих пор не ясно, где мост будет присоединяться к берегам, и как это будет выглядеть. Согласно решению транспортной комиссии Киевсовета, будет заказано технико-экономическое обоснование смены проектных решений в части правобережных и левобережных подходов к Подольскому мостовому переходу. Сейчас проходит тендер на разработку ТЭО.
Пока же новое ТЭО не утверждено, проектные и строительные работы на ряде участков решили заморозить. Так, приостановлены работы на отрезке от озера Русановского до бульвара Перова, от улицы Межигорской до эстакады на Рыбальский полуостров, работы по заезду с Верхнего вала на мостовой переход и реконструкции улиц Верхний и Нижний вал. "Новое ТЭО должно появиться в апреле 2018 года, тогда и станет понятным, будет ли изменена трасса мостового перехода", ‒ пояснил Александр Спасибко.
ABCnews
27.10.2017, 16:40 Оксана Гришина
http://www.abcnews.com.ua/ru/education/ ... ekhod-foto
Работы на Подольско-Воскресенском мосту возобновились. Однако до сих пор не решены самые важные вопросы – как и где он "присоединится" к берегам
Журналисты ABCnews проинспектировали строительство моста-долгостроя, которое длится с 1993 года. Этим летом работы на Подольско-Воскресенском мостовом переходе снова возобновили. Как сообщил замглавы КГГА Александр Спасибко, город выделил на эти цели 1,135 млрд грн.
Отметим, что за все время на сооружение этого стратегического для города проекта было выделено около 5 млрд грн, а на его завершение нужно еще около 7 млрд грн. Где взять необходимую сумму? Есть два варианта, над которыми работают столичные чиновники: помощь из госбюджета и/или зарубежного инвестора. "Есть потенциальный инвестор, Германия, которая готова вложить средства лишь в том случае, если ей предоставят госгарантии возвращения этих денег", ‒ пояснил Александр Спасибко.
Что делают сейчас
Сейчас на правом берегу Днепра возводят автомобильные эстакады по территории Рыбальского полуострова. До конца здесь года будут проведены работы по монтажу металлоконструкций на территории полуострова, также запланировано обустройство гидроизоляции и укладка асфальта.
На левом берегу строители уже установили опоры прогона над озером Русановским и уже готовы перейти через него. Кроме того, практически полностью освобождена трасса для моста на Русановских садах. А вопрос с отселением общежития на Рыбальском полуострове, которое стоит впритык к опоре будущего моста – пока до конца не решен.
Не забывают строители и о долгожданном метро на Троещину. В основных строительных конструкциях уже готовы две станции – под мостом в лотке есть вестибюли "Трухановской" и "Десенки". В этом году уже забетонировано пять балластных корыт, до конца года будут готовы еще шесть.
Как сообщил Александр Спасибко, было проведено обследование временных монтажных опор ‒ промоины под ними будут уже в этом году укреплены бутовым камнем. "Арка моста уже смонтирована полностью. Весной, при стабильных плюсовых температурах воздуха, начнем монтажные работы и смонтируем 864 тонны стальных конструкций-ферм, чтобы соединить две ветви арки, и благодаря этому достигнем проектной стойкости. А когда сварят стыки на секциях арки, металл начнет нагреваться, расширяться и арка сама поднимется над временными монтажными опорами. Потом разберем эти опоры до уровня автодороги, установим консоли тротуаров в местах, где были установлены эти опоры. Потом необходимо будет на вантах подвесить полотно моста к аркам. И 350 метров мостового проезда для автомобилей и линии метрополитена над Днепром будут надежно держаться без единой опоры в русле реки. А ржавые опоры моста в русле Днепра уберем через год", ‒ описывает Александр Спасибко будущее моста, ставшего даже в нынешнем состоянии звездой видеоклипов мировых знаменитостей.
Соавторы проекта мостового перехода из института "Киевдормостпроект" оценивают нынешнее состояние готовности в 65%. " Благодаря поддержке мэра Виталия Кличко уровень финансирования объекта сейчас такой, что позволяет выполнить практически все объемы работ по автомобильной части мостового перехода за три года", ‒ подчеркивает Александр Спасибко.
Что еще не решено
До сих пор не ясно, где мост будет присоединяться к берегам, и как это будет выглядеть. Согласно решению транспортной комиссии Киевсовета, будет заказано технико-экономическое обоснование смены проектных решений в части правобережных и левобережных подходов к Подольскому мостовому переходу. Сейчас проходит тендер на разработку ТЭО.
Пока же новое ТЭО не утверждено, проектные и строительные работы на ряде участков решили заморозить. Так, приостановлены работы на отрезке от озера Русановского до бульвара Перова, от улицы Межигорской до эстакады на Рыбальский полуостров, работы по заезду с Верхнего вала на мостовой переход и реконструкции улиц Верхний и Нижний вал. "Новое ТЭО должно появиться в апреле 2018 года, тогда и станет понятным, будет ли изменена трасса мостового перехода", ‒ пояснил Александр Спасибко.
ABCnews
Re: Как строят Подольско-Воскресенский мостовой переход (Фот
чим старий проект не влаштовує ?ВЫБЕГАЛЛО писал(а):Как строят Подольско-Воскресенский мостовой переход (Фото)
До сих пор не ясно, где мост будет присоединяться к берегам, и как это будет выглядеть. Согласно решению транспортной комиссии Киевсовета, будет заказано технико-экономическое обоснование смены проектных решений в части правобережных и левобережных подходов к Подольскому мостовому переходу. Сейчас проходит тендер на разработку ТЭО.
"Подольская" - "Глубочицкая" вместе с пересадкой на "Лукьяновскую" и соединительной веткой с зеленой линией - 3,5 года.
Довгенько ... Якщо будуть будувати без умовних китайців, то вже не доживемо ("Глубочицкая" - "Площадь Победы" и "Вокзальная-2" с пересадкой на одноименную станцию красной линии - 3,5 года.
Как строят Подольско-Воскресенский мостовой переход (много фото)
Гришина Оксана. ABCnews. 27.10.2017
Копия статьи на вебархиве.
Гришина Оксана. ABCnews. 27.10.2017
Копия статьи на вебархиве.
5 постов выше именно эту статью уже выложилAMY писал(а):Как строят Подольско-Воскресенский мостовой переход (много фото)
Гришина Оксана. ABCnews. 27.10.2017
Копия статьи на вебархиве.