Надо было журналисту напечатать вместо прозы выдержки из инструкций и приказовЭто не публицистики цель, а художественной литературы.
Работа машинистом метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Работа машинистом метро
КП "Київський метрополітен"
Друзі!
Оголошуємо набір до технічної школи підприємства на курси машиніста електропоїзда.
Підготовка майбутніх машиністів розпочнеться 22 січня 2024 року та триватиме 26-28 тижнів.
Освітня програма складається з двох частин – теоретичної та практичної, після завершення яких необхідно успішно пройти кваліфікаційну атестацію. Заробітна плата під час навчання становитиме орієнтовно 7 000 гривень на місяць.
Під час теоретичного блоку слухачі отримають знання щодо конструкції поїзда та нормативно-технічної частини (інструкції, положення тощо). Практичний блок передбачає відпрацювання в якості стажера разом із професійним машиністом: поїзної роботи на лінії, маневрової роботи на станціях лінії та коліях депо, приймання та постановки рухомого складу.
Вимоги до працівника:
- кандидат/кандидатка від 18 років;
- відмінне здоров’я, яке перевірять лікарі під час медогляду та позитивний висновок про професійну придатність;
- освіта професійно-технічна, неповна вища або вища.
Умови від підприємства:
- офіційне працевлаштування;
- соціальний пакет;
- можливість додаткового навчання;
- позмінний графік роботи.
Машиніст електропоїзда має доплати за клас кваліфікації, стаж роботи, шкідливі умови праці, роботу в вечірні, нічні години та святкові дні тощо. Середня заробітна плата становить:
без класу (для тих, хто лише отримав професію та став до роботи) – 29 628 грн;
ІІІ клас – 31 282 грн;
ІІ клас – 34 385 грн;
І клас – 38 519 грн.
Для того, щоб отримати або підвищити клас кваліфікації необхідно пропрацювати рік без порушень і збоїв, а також підтвердити свою фаховість на іспитах.
Детальніше за телефонами:
044-238-42-26 – електродепо «Дарниця»;
044-238-52-26 – електродепо «Оболонь»;
044-238-52-66 – електродепо «Харківське»
044-238-44-70, 044-238-54-98 – управління кадрової роботи.
Нагадаємо, що у 2017 році в Україні скасували наказ Міністерства охорони здоров’я № 256 «Про затвердження Переліку важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці жінок», що діяв із 1993 року.
Оголошуємо набір до технічної школи підприємства на курси машиніста електропоїзда.
- кандидат/кандидатка від 18 років;
- відмінне здоров’я, яке перевірять лікарі під час медогляду та позитивний висновок про професійну придатність;
- освіта професійно-технічна, неповна вища або вища.
- офіційне працевлаштування;
- соціальний пакет;
- можливість додаткового навчання;
- позмінний графік роботи.
без класу (для тих, хто лише отримав професію та став до роботи) – 29 628 грн;
ІІІ клас – 31 282 грн;
ІІ клас – 34 385 грн;
І клас – 38 519 грн.
044-238-42-26 – електродепо «Дарниця»;
044-238-52-26 – електродепо «Оболонь»;
044-238-52-66 – електродепо «Харківське»
044-238-44-70, 044-238-54-98 – управління кадрової роботи.
Re: Работа машинистом метро
Київське метро пояснило, чому зупинило прийом заяв на курси машиністів і машиністок
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/24/715648/
24 ЧЕРВНЯ 2024, 13:28 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
КП "Київський метрополітен" призупинив прийом заяв на курси машиністів і машиністок.
Про це повідомляє пресслужба метрополітену.
"Ми отримали понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок менше ніж за тиждень", - йдеться в повідомленні.
Фахівці з кадрової роботи підприємства розпочали опрацювання анкет.
"Кількість слухачів обмежена, група становить 30 осіб", - додали в КП "Київський метрополітен".
Нагадаємо:
КП "Київський метрополітен" нещодавно оголосило набір до технічної школи підприємства на курси машиністів і машиністок електропоїзда.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/24/715648/
24 ЧЕРВНЯ 2024, 13:28 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
КП "Київський метрополітен" призупинив прийом заяв на курси машиністів і машиністок.
Про це повідомляє пресслужба метрополітену.
"Ми отримали понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок менше ніж за тиждень", - йдеться в повідомленні.
Фахівці з кадрової роботи підприємства розпочали опрацювання анкет.
"Кількість слухачів обмежена, група становить 30 осіб", - додали в КП "Київський метрополітен".
Нагадаємо:
КП "Київський метрополітен" нещодавно оголосило набір до технічної школи підприємства на курси машиністів і машиністок електропоїзда.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Работа машинистом метро
Нестандартное интервью. Ничего нового, но рассказывают хорошо.
https://youtu.be/5rNr6Av9Tn4?si=fSdkfYiSukdjYmcR
https://youtu.be/5rNr6Av9Tn4?si=fSdkfYiSukdjYmcR
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11081
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Работа машинистом метро
Якщо ви раптом завагались і не наважились подати заявку на курси машиністів та машиністок, які були оголошені на початку літа – у вас є можливість вскочити, як-то кажуть, в «останній вагон».
Враховуючи такий інтерес до роботи в підземці, ми прийняли рішення збільшити групу слухачів з 30 до 38.
Якщо ви дійсно мрієте стати частиною колективу і впевненні у власному здоров’ї (як бачите, значна частина кандидатів не змогла пройти медичний огляд) – ми на вас чекаємо. Заповнюйте форму https://forms.gle/HfbvraXivuH6vGiu6
450 анкет – величезна кількість, направду, ми не очікували такого інтересу. Але серед них були і заявки від людей, яким просто було цікаво зазирнути за лаштунки метро, і ми дуже цінуємо вашу любов нашої підземки. Однак просимо подаватися тих, хто прийняв виважене рішення і дійсно впевнені, що хоче працювати в столичному метрополітені.
Більше деталей про навчання у коментарях.
Група, де навчається перша жінка-машиністка, на фінальному етапі. Нині триває практична частина навчання у супроводі досвідченого колеги. Так-так, ви навіть не підозрювали, що вже їхали з нашою машиністкою.
Також у групі, в яку триває набір, є слухачі та слухачки з якими ви познайомитесь на початку вересня.
Чекаємо на ваші анкети
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Работа машинистом метро
Як думаєте, чи реально зараз попроситися з машиністом проїхатися у кабіні?
Re: Работа машинистом метро
Отвечу анекдотом.
Даже раньше, будучи школьниками, попадали в кабину где-то с 30-й попытки. Сейчас скорее нереально.Вот раньше время было: я уходил в магазин с 30 гривнвами возвращался с 5 пакетами картошки, 2 буханками хлеба, 3 бутылками молока, куском сыра, пачкой чая и 6 яйцами. А сейчас что?.. Понаставили камер видеонаблюдения…
Re: Работа машинистом метро
Шкода, а то завтра і на вихідні приїжджаю у гості до друга, хотілось би проїхатися у кабіні, ну якщо нереально, то ладно
Re: Работа машинистом метро
ну попроситься - реально, и не раз))). А проехать - увы.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11081
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Работа машинистом метро
У Києві завершує навчання перша жінка-машиністка метро
Катерина Єсипчук завершує навчання на спеціалізованих курсах і готується стати першою жінкою-машиністкою електропоїзда у Київському метро.
Про це йдеться в сюжеті Вікна СТБ для телемарафону Єдині новини.
Курси стартували у вересні. У групу зарахували 25 осіб, серед яких було чотири жінки. Проте лише Катерина змогла продовжити навчання — інші дівчата залишили курси через складнощі із графіком, іспитами або рівнем зарплати.
Зараз на курсах залишилося 13 студентів. Вони отримують стипендію в розмірі 8 тисяч гривень щомісяця та проходять інтенсивне навчання, що включає теорію й практику.
Навчання, що вимагає витримки
Щодня студенти слухають лекції по чотири заняття п’ять разів на тиждень. Практична частина відбувається в тунелях метро — під наглядом досвідчених інструкторів студенти вчаться керувати поїздом.
«Машиніст працює один у тунелі. У критичній ситуації допомогти може тільки власна підготовка та витримка», — пояснює один із викладачів.
Подолання стереотипів
Катерина зізнається, що іноді стикається з упередженнями з боку колег. Однак її це не лякає.
«Дехто вважає, що жінкам тут не місце. Але, вибачте, доведеться звільнити місце. Ми можемо керувати поїздом так само, як і чоловіки. Наші руки й ноги працюють не гірше», — впевнено каже вона.
https://shotam.info/u-kyievi-zavershuie ... tka-metro/
Катерина Єсипчук завершує навчання на спеціалізованих курсах і готується стати першою жінкою-машиністкою електропоїзда у Київському метро.
Про це йдеться в сюжеті Вікна СТБ для телемарафону Єдині новини.
Курси стартували у вересні. У групу зарахували 25 осіб, серед яких було чотири жінки. Проте лише Катерина змогла продовжити навчання — інші дівчата залишили курси через складнощі із графіком, іспитами або рівнем зарплати.
Зараз на курсах залишилося 13 студентів. Вони отримують стипендію в розмірі 8 тисяч гривень щомісяця та проходять інтенсивне навчання, що включає теорію й практику.
Навчання, що вимагає витримки
Щодня студенти слухають лекції по чотири заняття п’ять разів на тиждень. Практична частина відбувається в тунелях метро — під наглядом досвідчених інструкторів студенти вчаться керувати поїздом.
«Машиніст працює один у тунелі. У критичній ситуації допомогти може тільки власна підготовка та витримка», — пояснює один із викладачів.
Подолання стереотипів
Катерина зізнається, що іноді стикається з упередженнями з боку колег. Однак її це не лякає.
«Дехто вважає, що жінкам тут не місце. Але, вибачте, доведеться звільнити місце. Ми можемо керувати поїздом так само, як і чоловіки. Наші руки й ноги працюють не гірше», — впевнено каже вона.
https://shotam.info/u-kyievi-zavershuie ... tka-metro/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Работа машинистом метро
В форменому одязі ТЧМ спідниця не передбачена 

Re: Работа машинистом метро
да это понятно, но она не по форме))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)