Всё о Киеве.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Пн фев 12, 2018 15:54

бггг, спасибо.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 3901
Зарегистрирован: Пт апр 04, 2003 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv » Пн фев 12, 2018 20:10

AMY писал(а):Цена от 700 грн.
у автора было просто 700
Сто грамм - не "стоп-кран"!

AMY
Памятник
Сообщения: 14133
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY » Вт фев 13, 2018 15:01

Это у автора. Но там и Петровка упомянута.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 3901
Зарегистрирован: Пт апр 04, 2003 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv » Пт фев 16, 2018 23:59

Еще, кстати, похоже интересная книга о периоде обороны и оккупации Киева. Федор Худяков "Прожитое и пережитое"

http://filestore.com.ua/?d=6290CF104
Последний раз редактировалось vv Вс фев 18, 2018 21:25, всего редактировалось 1 раз.
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5195
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Сообщение euhome » Пт фев 23, 2018 12:27

Київрада перейменувала Московський міст

https://www.pravda.com.ua/news/2018/02/22/7172470/

22 лютого 2018, 13:25

Київська міська рада перейменувала Московський міст у столиці на Північний.

"За" на засіданні ради 22 лютого проголосували 82 депутати.

Заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков, представляючи проект рішення пояснив, що таким чином мосту повертається проектна назва.

Київрада також ухвалила низку інших рішень зокрема щодо уточнення назв вулиць згідно законів української мови за рекомендацію мовних інститутів. Так провулок Овражний отримав назву Яровий, вулицю Огуречну перейменовано на Огіркову, Охотську на Мисливську, Лагерну на Табірну, Молдавську на Молдовську, провулок Бутишев на Бутишів та ін.

Також депутати "декомунізували" вулицю імені французького комуніста Анрі Барбюса, перейменувавши її на честь видатного українського військового діяча Василя Тютюнника.

Вулиця Кіровоградська отримала ім'я героя АТО Володимира Брожка, який загинув на сході України.

Сквер Іванова в Печерському районі столиці перейменовано на Латвійський.

Парк Дружби народів перейменували на парк Муромець – за назвою острова, де він розташований.

Перейменовано вулицю Ванди Василевської у Шевченківському районі на вулицю Богдана Гаврилишина.

Також нардепи дали назви кільком безіменним скверам у столиці.

Повний перелік перейменованих об'єктів публікує секретар Київради.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11732
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Сообщение Klovsky » Вс апр 01, 2018 10:39

Реконструкція "Тарілки" на Либідській: демонтують концертний зал

БЖ - Журнал великого міста

Будівля державної науково-технічної бібліотеки, більш відома як "Тарілка" на Либідській, знаходиться на реконструкції і може стати частиною вхідної групи для торговельного комплексу Ocean Mal.

Як пише LB.ua, представники забудовника запросили автора проекту "Тарілки" й архітектора Флоріана Юр'єва в творчо-проектну групу, яка працює над відновленням будівлі. Раніше забудовник пообіцяв Юр'єву, що ансамбль будівлі не пошкодять під час реконструкції.

Однак демонтаж інтер'єру концертного залу, який відомий своєю унікальною акустикою, почали без нього.

Активісти з #savekyivmodernism вимагають оприлюднити інформацію про ремонтні роботи в "Тарілці" і на яких підставах вони проводяться, а також надати цьому комплексу статус пам'ятника архітектури, зберегти його цілісність і вести проектні роботи та реконструкцію будівлі з інформуванням громадськості та за участю Флоріана Юр'єва.

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4062
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Украина

Сообщение Бодрый » Вт апр 10, 2018 15:18

По столиці на електрокарі: для сервісу прокату шукають інвестора

По столиці на електрокарі: для сервісу прокату шукають інвестора
Київська міська державна адміністрація проведе конкурс із залучення інвестора до створення туристичної мережі прокату електрокарів.

Як повідомляє прес-служба КМДА, дорожню інфраструктуру для туристичної мережі прокату електрокарів пропонується облаштувати на 15 локаціях. Зокрема, на Оболонському проспекті , вулиці Саперно-Слобідській, 8-10, Костянтинівській, 2-А, на Деміївській, Вокзальній і Львівських площах та поблизу Володимирського собору.

У КМДА зазначають, що замовником реалізації проекту визначили комунальне підприємство «Київтранспарксервіс», а замовником підготовчих робіт для проведення інвестиційного конкурсу – «Київське інвестиційне агентство».
https://kievtv.com.ua/stn/item/17257-po ... -investora

P.S. Хіба для "пересічного" це буде вигідніше ніж таксі ? Але треба прорахувати за день

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4062
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Украина

Сообщение Бодрый » Сб апр 28, 2018 10:37

Київрада дала гроші на розчистку річки Либідь та заводу Радикал

На пленарному засіданні Київської міської ради, 26 квітня, депутати затвердили перелік природоохоронних заходів у місті Києві на 2018 рік. Вони фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища.
Цьогоріч продовжать роботи, які були розпочаті минулого року. Це зокрема, обстеження та розчистка русла річки Либідь. Також заплановано реконструкцію гідротехнічних споруд Либеді, в тому числі проектні роботи. Окрім того, буде продовжено розчистку та ремонт споруд на озері Голубе та благоустрій озер у парку Нивки. Загалом, відповідно до затвердженого порядку, цьогоріч запланована розчистка та благоустрій великої кількості озер у Солом’янському, Святошинському, Оболонському, Дарницькому, Деснянському та Голосіївському районах міста Києва.

“Також заплановані заходи з демеркуризації промислового майданчика ВАТ “Радикал”, як одного із найбільших екологічних проблем Дарницького району. Йдеться про вивіз ртутовмісних речовин з території заводу. Маємо окремий розділ — охорона атмосферного повітря. Зокрема передбачається проведення робіт з інвентаризації джерел забруднення навколишнього середовища для побудови системи постійного моніторингу стану атмосферного повітря у столиці. Тобто маємо провести інвентаризацію всіх джерел забруднення”, - зазначив начальник управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) Андрій Мальований.

Відповідно до програми, цього року заплановано придбання контейнерів та іншого обладнання для транспортування і тимчасового зберігання небезпечних відходів (контейнери, піддони та інше). Також у планах проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищення чи пошкодження природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

Рішення підтримали 87 депутатів
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/5097/n ... 16319.html

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4062
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Украина

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Бодрый » Вс сен 09, 2018 12:45

Вулицю в центрі хочуть зробити пішохідною: слово за її мешканцями

Першою пішохідною вулицею в Україні вважається вулиця Незалежності в Івано-Франківську – такою вона стала ще наприкінці 80-х років ХХ століття. У столиці України, як багатомільйонного мегаполісу, здобутки поки що скромні: частина Хрещатика, яка стає вільною від транспорту у вихідні та святкові дні, алея Героїв Небесної Сотні, Андріївський узвіз з його автоматичними болардами, а віднедавна – частина вулиці Сагайдачного та Контрактової площі.

Незабаром цей перелік може поповнити вулиця Пушкінська, принаймні її відрізок, який охоплює один або кілька кварталів. Ідею зробити вулицю вільною від транспорту (за винятком машин швидкої допомоги та автівок, що використовується на потреби її жителів) запропонувала громадська організація «Квартал Пушкінська – Велика Васильківська». В ідеї «пішоходизації» вулиці знайшлися як палкі прихильники, так і запеклі супротивники.

- Пропонуючи створити пішохідну вулицю, - каже представник ГО «Квартал Пушкінська – Велика Васильківська» Ярослав Колосович, - ми пропонуємо відхід від стандартів директивного прийняття рішень. Тобто, ідея вільної від транспорту зони на Пушкінській - це результат міського діалогу. Пішохідна вулиця - в першу чергу, зона комфорту самих городян і потужний інструмент активізації економіки і торгово-громадського середовища району.

Більшість вулиць міста - це транзитні коридори, де просто прокладені відрізки шляху з пункту «А» до пункту «Б» для товарів, авто і людей, пояснює Ярослав Колосович. Пішохідна ж вулиця все більше стає місцем комунікації, розвитку, культурного обміну, бізнес-простору. Зона пішохідного руху може виконувати чотири головних функції: торгівля, рекреація, соціальна і культурна функції.

Торговий аспект полягає в тому, що магазини, крамниці та кав’ярні приносять набагато більше доходу саме в пішохідних зонах. А куди, як не на затишну вуличку, прийти прогулятися городянам і туристам? Тут доцільно розташовувати центри розваг, проводити фестивалі та святкові заходи.

Потрапляючи до зони комунікації і релаксу, тікаючи від міського шуму, ви не просто спостерігаєте за оточенням, а й презентуєте себе, наголошує ініціатор проекту. По суті, вулиця, де рух створюють люди - це ніби ярмарок можливостей і соціальних ролей. Тому в пішохідних зонах важливо створювати акценти, соціальні пріоритети за допомогою вивісок, перформансів, флеш-мобів та й просто торгових наметів певного напряму.

Важливий момент - культурне наповнення. Унікальність Пушкінської полягає в тому, що її історична забудова часів XIX - початку ХХ століття збереглася майже в первинному вигляді. Крізь століття чути вплив легенд літератури і мистецтва: Івана Нечуй-Левицького, Зої Гайдай, Марії Литвиненко-Вольгемут, промисловця і культурного діяча минулого Фрідріха Міхельсона.

У рамках створення Пушкінської пішохідної автори проекту планують повністю переформатувати транспортну вулицю в зону комунікації і відпочинку. Та перш, ніж мріяти про пішохідну зону, потрібно проаналізувати транспортний трафік за часом доби, порами року, і т. п. Так само вкрай важливо побачити, як буде виглядати інфраструктура і зв’язок з традиційними дорогами, чи не блокує запропонований варіант важливі соціально-економічні точки.

Переформатування вулиці в пішоходну зону, звичайно, має спиратися на букву закону, а сам проект передбачає всебічну участь міської влади, починаючи від виділення коштів, і закінчуючи поетапною експертизою реалізації проекту.

- Пушкінська - чудове місце для пішохідної зони: прекрасна архітектура, історичні будинки, що збереглися з кінця ХIХ століття, вражаючі двори-колодязі, - каже Ярослав Колосович. - Нашу ініціативу підтримали чимало мешканців вулиці, а також людей, які тут працюють. На Пушкінській - односторонній дорожній рух. Поруч розташовані вулиці, які його дублюють, і тут не ходить громадський транспорт. Ми вже підрахували інтенсивність автомобільного руху та вважаємо, що можна буде залишити під’їзд для власників закладів і мешканців. Вздовж вулиці можна буде облаштувати велодоріжки, посередині — зелену зону, яка стане чудовим рекреаційним простором. Пішохідна Пушкінська перетвориться на нову туристичну локацію міста і розвантажить вулицю від запаркованих автівок. Питання нових паркувальних місць ми вирішимо з громадою кварталу.

Зміна у вигляді вулиці Пушкінської і справді має великий спектр цілей. Обмеження руху зменшить рівень забруднення повітря і шумовий фон, дасть можливість звільнити пішохідні тротуари, рекреаційні зони, майданчики для кафе. В проекті закладені також озеленення вулиць і двориків.

- Проект пішохідної Пушкінської стартує з розробки цільової програми, узгодженої в Київській міській раді, - каже пан Ярослав. - Комплексна стратегія розвитку вулиці передбачає не тільки перетворення самої вулиці, а й створення підземних паркінгів.

Проект пішоходизації вулиці представник ГО «Квартал Пушкінська – Велика Васильківська» детально виклав на засіданні Громадської ради при Шевченківській райдержадміністрації. І наразився… на спротив частини аудиторії. Частина місцевих мешканців запідозрила авторів проекту… в лобіюванні інтересів будівельників підземного паркінгу.

Втім, зрештою, члени Громадської ради підтримали проект. Але висловили і рекомендації. Серед них – побажання активніше співпрацювати з мешканцями будинків, від думки яких залежатиме у кінцевому підсумку доля вулиці.

- Ми попросили Ярослава Колосовича, щоб він зібрав підписи від мешканців, - розповів «Вечірці» голова Громадської ради при Шевченківській райдержадміністрації Юрій Чиж. - Він зібрав більше 150 підписів мешканців, які не проти, щоб тут була безтранспортна зона. Як і в кожного проекту, в цього є свої прихильники і противники. Але проект нормальний. Можливо, спочатку варто зробити пішохідну зону не на всій вулиці Пушкінській, а лише відрізок узяти, наприклад, від бульвару Тараса Шевченка до вулиці Богдана Хмельницького. Спробувати, що буде позитивне, що негативне. Наш мер Віталій Кличко підкреслює, що в майбутньому центр міста повинен бути вільним від транспорту. Влада підтримує цей напрямок. Але все вирішують мешканці вулиці. 150 підписів, звичайно, малувато. Ми повинні провести збори, зібрати всіх мешканців кварталу, вислухати їхню думку. Домовилися повернутися до цього проекту восени, провести його громадське обговорення. І вийти, у підсумку, на конкретне рішення, щоб якомога менше було незадоволених.
https://vechirniykiev.com.ua/news/vulyt ... hkantsyamy

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 14394
Зарегистрирован: Ср фев 09, 2005 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:
Украина

Re: Всё о Киеве.

Сообщение DFAW » Вс сен 09, 2018 14:45

:facepalm:

Туда троллейбус надо завернуть
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
MosDen
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Вс июн 24, 2018 18:33
Откуда: Киев/Ирпень

Re: Всё о Киеве.

Сообщение MosDen » Вс сен 09, 2018 19:26

Еще один не коренной киевлянин, который пытается самоутвердиться за счет каких-то пешеходизаций в городе, куда он приехал.
Блин, это в крови, что ли?

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 14394
Зарегистрирован: Ср фев 09, 2005 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:
Украина

Re: Всё о Киеве.

Сообщение DFAW » Вс сен 09, 2018 20:06

Это что бы ходить как у себя в селе
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11732
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Klovsky » Сб сен 15, 2018 18:46

Кстати, пешеходизация не уменьшает шума. Просто источники шума становятся другими.

Viveri
Путеец
Путеец
Сообщения: 111
Зарегистрирован: Пт янв 27, 2017 14:38
Украина

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Viveri » Пн сен 17, 2018 08:50

DFAW писал(а):
Вс сен 09, 2018 14:45
:facepalm:

Туда троллейбус надо завернуть
Со сменой направления односторонки (или выделения транспортной полосы?) Или имеется виду правый поворот с Льва Толстого?
А в чем смысл?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11732
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Re: Всё о Киеве.

Сообщение Klovsky » Пн сен 17, 2018 19:38

Улицу с контактной сетью не так просто сделать пешеходной.

Ответить