Реконструкция Контрактовой площади и ул. Сагайдачного
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Реконструкция Контрактовой площади и ул. Сагайдачного
Нові дерева, транспортна схема, мощення: що зміниться на Контрактовій площі?
Архітектори представили детальний план реалізації масштабного проекту.
26 грудня у Києво-Могилянській Академії відбулась презентація плану перетворення Контрактової плоші та частини вулиці Сагайдачного. Колектив архітекторів, які працюють над проектом, наголошує, що проекти трансформації просторів майже завжди довготривалі. За останні місяці розпочались підготовчі роботи для реалізації проекту реконструкції площі — розчистка середовища: на Контрактовій прибрали кіоски, відремонтували сквер біля трамвайних колій та висадили у ньому нові дерева, розпочали дорожній експеримент, прибравши величезну парковку та зробивши майбутню територію реалізації проекту пішохідною зоною.
Далі на Поділ чекають транспортні та архітектурні зміни. Автори проекту стверджують, що оновлена транспортна схема Старого Подолу побудована за результатами транспортного моделювання за тими ж принципами, що лежать в основі транспортного планування міст Німеччини. Впровадження нової схеми руху транспорту залежить від реконструкції багатьох ділянок. Технічно впровадження схеми має бути розділено на 5 черг в 2 етапи. Хоча транспортні інженери й продумали механізм транзитного проїзду через Поділ, щоб повністю позбавитись заторів на набережній перед Гаванським мостом, потрібно перебудувати його з’їзди. Це окремий великий міський проект.
Квартальна структура забудови Подолу дозволяє змінити рух на більшості вулиць на односторонній. Завдяки цьому більшість лівих поворотів стануть безконфліктними і збільшать пропускну здатність вуличної мережі. На багатьох перехрестях додаються світлофори. Також змінюється схема руху кількох маршрутів громадського транспорту, а на Подолі облаштовується 1405 легальних місць для паркування приватних автівок замість хаотичної парковки, яка займала значну частину площі.
На площі буде здійснено демонтаж дорожних знаків, які стають непотрібними у зв’язку з пішоходизацією простору, та демонтаж рекламних носіїв – Контрактова входить в «нульову» зону, на якій заборонено розміщувати будь-які рекламоносії (малюнок згори-зліва). Приямки, що примикають до фасадів будівель втратили свою технологічну роль. Їх буде закрито мощенням (згори-справа). Буде також демонтовано усі непотрібні огорожі навколо газонів у скверах та поряд з будівлями (малюнок знизу-справа). На площі та вулиці Сагайдачного висадять 261 нове дерево (малюнок знизу-справа).
Також в рамках проекту між Києво-Могилянською академією та Гостиним двором буде розміщено ігровий фонтан в рівень з мощенням. На площі буде розміщено два автоматичних туалети, подібні до того що поставлено біля верхнього виходу з Фунікулеру. Такі вбиральні мають систему автоматичного очищення та обладнані для людей з інвалідністю. Доступ обслуговуючого транспорту до пішохідної зони буде контролюватися автоматичними болардами. Крім того, На Контрактовій біля зупинок громадського транспорту буде один кіоск на шість секцій для закладів вуличної їжі. Більше про проект реконструкції Контрактової площі дивіться на сайті novakontraktova.com.
https://hmarochos.kiev.ua/2017/12/27/no ... y-ploshhi/
Архітектори представили детальний план реалізації масштабного проекту.
26 грудня у Києво-Могилянській Академії відбулась презентація плану перетворення Контрактової плоші та частини вулиці Сагайдачного. Колектив архітекторів, які працюють над проектом, наголошує, що проекти трансформації просторів майже завжди довготривалі. За останні місяці розпочались підготовчі роботи для реалізації проекту реконструкції площі — розчистка середовища: на Контрактовій прибрали кіоски, відремонтували сквер біля трамвайних колій та висадили у ньому нові дерева, розпочали дорожній експеримент, прибравши величезну парковку та зробивши майбутню територію реалізації проекту пішохідною зоною.
Далі на Поділ чекають транспортні та архітектурні зміни. Автори проекту стверджують, що оновлена транспортна схема Старого Подолу побудована за результатами транспортного моделювання за тими ж принципами, що лежать в основі транспортного планування міст Німеччини. Впровадження нової схеми руху транспорту залежить від реконструкції багатьох ділянок. Технічно впровадження схеми має бути розділено на 5 черг в 2 етапи. Хоча транспортні інженери й продумали механізм транзитного проїзду через Поділ, щоб повністю позбавитись заторів на набережній перед Гаванським мостом, потрібно перебудувати його з’їзди. Це окремий великий міський проект.
Квартальна структура забудови Подолу дозволяє змінити рух на більшості вулиць на односторонній. Завдяки цьому більшість лівих поворотів стануть безконфліктними і збільшать пропускну здатність вуличної мережі. На багатьох перехрестях додаються світлофори. Також змінюється схема руху кількох маршрутів громадського транспорту, а на Подолі облаштовується 1405 легальних місць для паркування приватних автівок замість хаотичної парковки, яка займала значну частину площі.
На площі буде здійснено демонтаж дорожних знаків, які стають непотрібними у зв’язку з пішоходизацією простору, та демонтаж рекламних носіїв – Контрактова входить в «нульову» зону, на якій заборонено розміщувати будь-які рекламоносії (малюнок згори-зліва). Приямки, що примикають до фасадів будівель втратили свою технологічну роль. Їх буде закрито мощенням (згори-справа). Буде також демонтовано усі непотрібні огорожі навколо газонів у скверах та поряд з будівлями (малюнок знизу-справа). На площі та вулиці Сагайдачного висадять 261 нове дерево (малюнок знизу-справа).
Також в рамках проекту між Києво-Могилянською академією та Гостиним двором буде розміщено ігровий фонтан в рівень з мощенням. На площі буде розміщено два автоматичних туалети, подібні до того що поставлено біля верхнього виходу з Фунікулеру. Такі вбиральні мають систему автоматичного очищення та обладнані для людей з інвалідністю. Доступ обслуговуючого транспорту до пішохідної зони буде контролюватися автоматичними болардами. Крім того, На Контрактовій біля зупинок громадського транспорту буде один кіоск на шість секцій для закладів вуличної їжі. Більше про проект реконструкції Контрактової площі дивіться на сайті novakontraktova.com.
https://hmarochos.kiev.ua/2017/12/27/no ... y-ploshhi/
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3324
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Петрук даже превзошел Леонида Михайловича в конкретно взятом маразме, а по общему количеству уже заслуживает чтобы запрещенные препараты в его честь назвали... Это трындец, господа.
Фоторепортаж с Подола
Фоторепортаж с Подола
Применительно к гортранспорту: А114 с Подола выжили, А62 и А115 уже просто не знают, как накрутить кренделя, так теперь ещё и трамваи хотят перенести поближе к Контрактовой площади. Вот даже и боюсь предполагать: поближе - это на бывшую конечную 21/31, или на другую сторону, где когда-то Т11 "кольцевался"?
21/31 (а для моих ровесников - 5)vvm508 писал(а):Применительно к гортранспорту: А114 с Подола выжили, А62 и А115 уже просто не знают, как накрутить кренделя, так теперь ещё и трамваи хотят перенести поближе к Контрактовой площади. Вот даже и боюсь предполагать: поближе - это на бывшую конечную 21/31, или на другую сторону, где когда-то Т11 "кольцевался"?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Они считают что всё едет, нету ни каких проблем, надо поганить дальше.Rider писал(а):Петрук даже превзошел Леонида Михайловича в конкретно взятом маразме, а по общему количеству уже заслуживает чтобы запрещенные препараты в его честь назвали... Это трындец, господа.
Фоторепортаж с Подола
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Из личного опыта - едет, а вот с парковкой - попа, но думаю, это в связи с отсутствием контроля, с сентября должно лучше стать.DFAW писал(а):Они считают что всё едет, нету ни каких проблем, надо поганить дальше.Rider писал(а):Петрук даже превзошел Леонида Михайловича в конкретно взятом маразме, а по общему количеству уже заслуживает чтобы запрещенные препараты в его честь назвали... Это трындец, господа.
Фоторепортаж с Подола
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Re: Реконструкция Контрактовой площади и ул. Сагайдачного
У Києві планують провести реконструкцію вулиці Петра Сагайдачного
У 2021 році у Києві планують провести масштабне оновлення вулиці Петра Сагайдачного, що у Подільському районі
Про це повідомляє Depo.Київ, посилаючись на пресслужбу Подільської райдержадміністрації.
Реконструкція однієї із центральних вулиць Подільського району розпочнеться наприкінці весни.
Тут планують замінити дорожнє покриття та всі інженерні мережі під ним. Розпочнуть роботи з пішохідної частини вулиці.
Власників приватного бізнесу на вулиці Петра Сагайдачного попередили про необхідність підготувати паспорти опорядження та паспорти прив’язки фасадів будівель.
https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/u-kievi-p ... 2231288585
У 2021 році у Києві планують провести масштабне оновлення вулиці Петра Сагайдачного, що у Подільському районі
Про це повідомляє Depo.Київ, посилаючись на пресслужбу Подільської райдержадміністрації.
Реконструкція однієї із центральних вулиць Подільського району розпочнеться наприкінці весни.
Тут планують замінити дорожнє покриття та всі інженерні мережі під ним. Розпочнуть роботи з пішохідної частини вулиці.
Власників приватного бізнесу на вулиці Петра Сагайдачного попередили про необхідність підготувати паспорти опорядження та паспорти прив’язки фасадів будівель.
https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/u-kievi-p ... 2231288585
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Реконструкция Контрактовой площади и ул. Сагайдачного
Ваврыш продавил все-таки