Оголосили
тендер на розробку ТЕО будівництва ПВЛ (цікаво, китайське ТЕО не підійшло?).
З цікавого:
13.1. Передбачити наступну черговість будівництва та прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію з виділенням пускових комплексів:
І черга – від станції «Вокзальна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» (варіант мілкого закладення на Подолі);
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Глибочицька»;
ІІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Райдужна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо.
ІІ черга – від станції «Вокзальна» до Кільцевої дороги з другим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Солом’янська»;
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Солом’янська» до Кільцевої дороги з другим електродепо.
13.2. Черговість будівництва та пускові комплекси уточнюються (обґрунтовуються) на стадії ТЕО (схвалюється) (з урахуванням п. 15.2. Технічної специфікації) та приймаються на наступних стадіях проектування.
При проектуванні передбачити можливість одночасного будівництва пускових комплексів І черги будівництва в правобережній та лівобережній частинах міста.
15.2.1. У складі ТЕО розробити декілька варіантів проходження траси лінії на житловому масиві Вигурівщина-Троєщина по проспекту Володимира Маяковського, а також способів її прокладання та розміщення першого електродепо. Провести порівняльний аналіз варіантів та визначити оптимальний (з наведенням обґрунтувань та висновків). Крім того, врахувати попередні проектні рішення та думку громадських організації і мешканців Деснянського району щодо проходження траси лінії на житловому масиві Троєщина по вул. Оноре де Бальзака.
15.2.2. З метою запобігання небажаних наслідків та забезпечення безпечної експлуатації діючої Оболонсько-Теремківської лінії розробити декілька варіантів перетину Подільсько-Вигурівської та Оболонсько-Теремківської ліній в районі діючої станції «Тараса Шевченка», підтверджені необхідними інженерно-геологічними вишукуваннями та розрахунками (див. п. 10 Технічної специфікації), визначити оптимальний варіант та узгодити із Замовником (на стадії П і Р).