«Київпастранс» закупив 10 трамваїв «Татра-Юг» зі сходинками в салоні
Один трамвай коштуватиме майже 43 мільйони гривень.
Підприємство «Татра-Юг» перемогло у торгах на постачання десяти трамваїв з 70% площі салону з низькою підлогою для Києва. Всього у тендері взяло участь чотири компанії «Білкомунмаш-Україна», «Усть-Катавський вагонобудівний завод-Україна», «Київський завод електротранспорту » і «Татра-Юг». До самих торгів були допущені лише двоє учасників – «Татра-Юг» і КЗЕТ.
В результаті, «Татра-Юг» перемогла з ціновою пропозицією 428 888 880 гривень за 10 вагонів. Один вагон, відповідно, коштуватиме 42 888 888 гривень. Згідно з умовами тендеру, перший трамвай компанії-переможця має почати курсувати вже з кінця цього року, інші дев’ять – в наступному році. При цьому один вагон «Татри-Юг» моделі К1М6 фізично вже знаходиться в Дарницькому депо, пишуть в профільній групі «Транспорт Києва» у Facebook.
Тендер був оголошений другого жовтня на суму 430 мільйонів гривень.
«З нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – коментував раніше тендер для «Хмарочоса» транспортний експерт Антон Гаген.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/11/28/ki ... uMjjWQ-_88
===============================================================================================
Оголошено тендер на закупівлю трамваїв для Києва за 430 мільйонів. Пояснюємо, що з ним не так
Транспортні експерти вважають, що умови закупівлі підлаштовані під конкретного виробника.
КП «Київпастранс» оголосив тендер на закупівлю 10 нових трамваїв для Києва з частково низькою підлогою на загальну суму 430 мільйонів гривень.
Довжина кожного трамвая має становити 26 метрів. Низький рівень підлоги у салонах має складати не менше 70% від загальної площі салону. Також двері вагонів мають бути обладнані засобами звукової і світлової сигналізації для пасажирів з вадами слуху та зору.
Транспортний експерт Антон Гаген прокоментував для «Хмарочоса» умови цієї закупівлі. На його думку, тендер може бути спеціально підлаштованим під трамваї української компанії «Татра-Юг», йдеться про їхню модель К1М6. Його бачення ґрунтується на тому, що раніше в Києві купували лише 100% низькопідлогові трамваї, а варіант з 70% пропонує лише вищевказаний виробник. Щоб його продукція відповідала умовам закупівлі, мінімальний відсоток площі з низькою підлогою в салоні було знижено замовником.
«Формально, до тендеру не причепитись, може зайти умовна Pesa (польський виробник трамваїв – ред.) і виграти. Втім, з нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – говорить транспортний експерт.
Він вважає, що, ймовірно, ці трамваї закуплять для Лівобережної трамвайної мережі, де зношені колії. На думку Антона Гагена, трамвай К1М6 є поганим рішенням, оскільки він має ходову старої конструкції, наявність якої не дозволяє зробити трамвай зі 100% низькою підлогою, і в салоні з’являються сходинки.
«К1М6 базується на вкрай застарілих рішеннях чеських трамваїв, які вироблялись 30 років тому. 70% низької підлоги – це не «зло». Дійсно, далеко не завжди і не скрізь купують трамваї зі 100% низькопідлоговим салоном, але питання в тому, якої висоти решта 30%. В сучасних вагонах там одна сходинка, тобто додаткових 20-30 см висоти. У К1М6 буде всі 60 см, тобто дві високі сходинки», – додає експерт.
Переможець тендеру має надати трамваї до кінця 2019 року. Переможець стане відомий четвертого грудня.
https://hmarochos.kiev.ua/2018/10/02/og ... im-ne-tak/