Харьков

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5563
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Харьков

Сообщение Бодрый »

У Харкові готуються обрати підрядника для будівництва метро

Підготовка до будівництва нових станцій метро у бік вул. Одеської триває.
Як повідомив сьогодні, 29 квітня, журналістам заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водовозов, завершується відбір інженера FIDIC (Міжнародна федерація інженерів-консультантів).

«У травні має відбутися розкриття пакетів, і в травні ж - кваліфікація по будівельних компаніях, якщо нічого не завадить. І далі вже інженер FIDIC зможе почати роботу з підготовки остаточних документів, щоб у цьому році ми могли провести тендерну процедуру вже по самому будівництву, обрати підрядника і приступити до будівництва. Ми готуємо майданчики, зносимо будівлі, які викупило місто, щоб підрядник, прийшовши, міг одразу почати працювати», - пояснив Євгеній Водозов.

Нагадаємо, що проєкт «Продовження метрополітену у м. Харкові» включає будівництво двох станцій - «Державінська» і «Одеська», Олексіївського електродепо і закупівлю рухомого складу. Проєкт реалізується за рахунок кредитних коштів ЄБРР (160 млн євро) та ЄІБ (160 млн євро).
https://www.city.kharkov.ua/uk/news/u-k ... 44483.html
Метро на Виноградар в 2022. На Русанівські сади в 2028

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Після підвищення вартості проїзду збитки харківського метро зросли вдвічі — до 266 мільйонів

https://www.epravda.com.ua/news/2020/02/12/656990/

СЕРЕДА, 12 ЛЮТОГО 2020, 18:22

Збитки КП "Харківський метрополітен" за 2019 рік склали 266,8 мільйона гривень, що удвічі більше у порівнянні з 2018-м роком.

Про це повідомляє Харківський антикорупційний центр.

Повідомляється, що на початку 2018 року, вартість проїзду в харківському метро підвищили з 4 до 5 гривень, тоді збитки метрополітену за 2018 рік склали 131,1 млн.грн.

На початку 2019 року, вартість проїзду підвищили з 5 до 8 гривень, але і збитки метрополітену за 2019 рік стали ще більшими – 266,8 млн.грн.

Цікавим є те, що лише за один третій квартал 2019 року збитки склали 115,5 млн.грн. А за четвертий квартал 2019 року збитки склали 97,2 млн.грн.

Харківський міський голова, Геннадій Кернес, в жовтні 2019 року, пояснив збитки харківського метрополітену наступним чином:

"Квитки викупили і коли ми дозволили купувати картки - всі почали купувати картки. Всі почали поповнювати картки по "старій" ціні перед самим підвищенням вартості проїзду. Ми звернули на це увагу і розібралися - все через ці картки. Все буде працювати".

Нагадуємо:
Вартість проїзду в харківському метрополітені підвищувалася щорічно, в 2017, в 2018, та в 2019 роках.
В кінці 2019 року, Харківський антикорупційний центр повідомляв про те, що "Харківський метрополітен" лише за рейки переплатив майже 6 мільйонів гривень у порівнянні з Києвом.
Також за висновками Держаудитслужби після проведення фінансового аудиту "Харківський метрополітен" в 4 рази занижує доходи від рекламної діяльності.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Реклама в метро [в 2019 году] принесла коммунальщикам всего 154 тыс. грн

https://www.objectiv.tv/objectively/202 ... rn-dohoda/

20.03.2020 16:38

54,22 млн грн получило КП «Подземный город» в 2019 году. При этом прибыль предприятия, которое занимается сдачей в аренду киосков и рекламы в метрополитене, составил лишь 154 тыс. грн.

Об этом сообщили в Харьковском антикоррупционном центре со ссылкой на портал открытых данных.

“От основной деятельности – предоставления имущества в аренду – предприятие получило 46 млн грн, что меньше чем рассчитанная себестоимость. То есть, по документам, предоставление киосков в аренду в метро, фактически, является убыточным для городского бюджета,” – сообщили в ХАЦ.

Доход от рекламы в метро составляет 4,17 млн грн. Официально на балансе КП «Подземный город» находится 773 киоска. В среднем, официально предприятие в аренду сдает киоски по 5 тыс. грн в месяц, а реально на ОЛХ в 2019 году эти киоски сдавались по цене от 7 до 20 тыс. грн в месяц.

Напомним, что сейчас харьковский метрополитен закрыт на карантин. Поезда не ходят, а все торговые точки в переходах должны закрыться.

Автор: София Красникова
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Жители Харькова стали меньше ездить на поездах и в метро

https://www.objectiv.tv/objectively/202 ... i-v-metro/

13.02.2020

По данным ГУ статистики в Харьковской области, в 2019 году пассажирооборот предприятий транспорта составил 7,8 млрд.пас.км, или 94,4% от объема 2018 года.

Услугами пассажирского транспорта воспользовались 526 600 000 пассажиров, или 88,0%.

Железнодорожным транспортом отправлено 31500000 пассажиров, что на 3,5% меньше объема 2018 Выполнен 3,8 млрд.пас.км пассажирооборота (больше на 1,4%).

Услугами автомобильного транспорта (с учетом перевозок физическими лицами-предпринимателями) воспользовались 90500000. Пассажиров, выполнено 1,2 млрд.пас.км пассажирооборота, что составляло 87,9% и 93,1% от уровня предыдущего года соответственно.

Харьковским метрополитеном перевезено 212 800 000. Пассажиров, что на 4,6% меньше объема 2018, троллейбусами – 103200000 пассажиров (меньше на 21,7%), трамваями – 88600000 пассажиров (меньше на 18,0%).
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Харьков первым в Украине планирует пустить в метро поезда-«трубы»

https://www.city.kharkov.ua/ru/news/kha ... 44480.html

29 апреля 2020 12:08

Восемь новых составов планируется приобрести для КП «Харьковский метрополитен».
Об этом сегодня, 29 апреля, сообщил журналистам заместитель Харьковского городского головы по вопросам инфраструктуры города Евгений Водовозов.

На линии планируется пустить цельные пятивагонные составы. По словам вице-мэра, харьковчане первыми в стране реализуют этот мировой опыт.

«У нас прошел тендер, и мы ожидаем подтверждения Европейского инвестиционного банка по закупке новых вагонов метро – восьми составов. Это длительный процесс изготовления, получения, но впервые в Украине закупаются составы, которые называют «труба» - без перегородок между вагонами», - отметил Евгений Водовозов.

Он сообщил, что поезда будут изготавливаться специально для Харькова. Первый из них планируют получить через полтора года, а все восемь - в течение двух-двух с половиной лет.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5563
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Харьков

Сообщение Бодрый »

Штадлер Мінськ ?
Метро на Виноградар в 2022. На Русанівські сади в 2028

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1130
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Харьков

Сообщение Vyacheslav »

Бодрый писал(а):
10 май 2020, 14:08
Штадлер Мінськ ?
Може й КВБЗ

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 14707
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Харьков

Сообщение DFAW »

Как раз когда вопрос об изоляции стоит - труба особенно актуальна :D
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5563
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Харьков

Сообщение Бодрый »

Оголовок ВШ "Ботанічний сад"
(на даху одного з ОЦ)
ИзображениеИзображение
Метро на Виноградар в 2022. На Русанівські сади в 2028

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Збитки метро у Харкові становлять близько 200 мільйонів гривень

https://www.city.kharkov.ua/uk/news/zbi ... 44680.html

25 травня 2020 12:14

Збитки Харківського метрополітену за час двомісячного простою у зв'язку з карантином склали понад 180 млн. грн.
Про це сьогодні, 25 травня, повідомив журналістам генеральний директор КП «Харківський метрополітен» В'ячеслав Стаматін.

За його словами, незважаючи на те, що підприємство більше двох місяців не працювало в повному обсязі і не здійснювало перевезення пасажирів, штат співробітників вдалося зберегти в повному складі. З 2,3 тис. співробітників у відпустку були відправлені близько 400 осіб, і то за власним бажанням.

«За час карантину у нас на підприємстві ніхто не звільнився. Навіть були бажаючі влаштуватися до нас на роботу. Ми намагалися відправляти у відпустки людей тільки добровільно, наприклад, тих співробітників, які не могли дістатися до роботи в зв'язку з обмеженням роботи транспорту. Вони, за бажанням, писали заяву за свій рахунок», - зазначив В'ячеслав Стаматін.

При цьому він повідомив, що на сьогоднішній день на підприємстві є проблема з виплатою заробітної плати.

«Затримки із зарплати є за березень-квітень і частково за травень. Нам пообіцяли на цей час надати кредит на погашення заробітної плати в розмірі 50 млн грн. Також всі кошти, які ми зараз заробимо, будуть спрямовані, в першу чергу, на погашення заборгованості із зарплати»,- зазначив В'ячеслав Стаматін.

При цьому директор метрополітену підкреслив, що вартість проїзду в метро підвищуватися не буде.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Масковий режим і дистанція між пасажирами: у Харкові запустили метро

https://www.city.kharkov.ua/uk/news/mas ... 44679.html

25 травня 2020 11:23

Харківський метрополітен сьогодні, 25 травня, відновив перевезення пасажирів після двомісячного карантину.
Як повідомив журналістам заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водовозов, запуск метро після двомісячної перерви пройшов успішно. При цьому кількість пасажирів в метрополітені після ослаблення карантину зменшилася вдвічі.

«Ми запустилися без будь-яких збоїв - це результати роботи тих двох місяців, які ми були на карантині. Весь цей час метрополітен працював, звичайно не в тому обсязі, як раніше, але у нас курсували потяги, це необхідно за технологією, працювала вентиляція, проводилися регламентні роботи тощо», - повідомив Євгеній Водовозов.

Він зазначив, що городяни в підземку допускаються тільки в захисних масках. Їх наявність у пасажирів перевірятимуть співробітники метрополітену та поліції. Як повідомила рядовий поліції Оксана Біликовська, на кожній станції цілодобово чергують один або кілька патрульних. При цьому виводити насильно з метро порушників маскового режиму поліцейські не будуть.

«Нам рекомендується попросити людину вийти з метро і купити маску або скористатися іншими видами транспорту. Ми маски не видаємо. У той же час виводити насильно людей без масок ми не можемо, а можемо тільки попередити їх про небезпеку», - зазначила співробітник поліції.

За словами генерального директора КП «Харківський метрополітен» В'ячеслава Стаматіна, в метрополітені будуть дотримуватися санітарних норм, дезінфекція вагонів проводитиметься чотири рази на добу - всі необхідні засоби для цього підприємством закуплено. Крім того, всі співробітники метрополітену забезпечені термометрами і можуть, у разі підозри на погане самопочуття, перевірити температуру у пасажирів.

«Якщо є підозра або скарги, ми вимірюємо пасажирам температуру і в разі потреби можемо викликати швидку допомогу. Також перед кожною зміною температуру вимірюють усім працівникам метро. Зазначу, що за час карантину серед наших співробітників не було жодного хворого на коронавірус. Була тільки одна підозра, але вона не підтвердилася», - повідомив В'ячеслав Стаматін.

Також він зазначив, що в разі збільшення пасажиропотоку в метро пустять додаткові потяги. Поки ж в цьому необхідності немає.

Зазначимо, що в метро кожні 15 хвилин на станціях звучать оголошення, де нагадують про дотримання масочного режиму і дистанції між пасажирами.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Китайська компанія виграла тендер на постачання поїздів для метро Харкова

https://www.unian.ua/economics/transpor ... 24741.html

19:15, 04 червня 2020

Компанія, яка базується в місті Таншань провінції Хебей на півночі Китаю, доставить вісім поїздів для Харківського метрополітену, повідомляють ЗМІ.

Компанія CRRC Tangshan, один з найбільших виробників поїздів Китаю, заявила 4 червня про перемогу в тендері на виготовлення 40 вагонів поїздів для роботи в харківському метро. Про це з посиланням на наближені до компанії джерела повідомляє китайське інформагентство «Сіньхуа».
Компанія, яка базується в місті Таншань провінції Хебей на півночі Китаю, доставить вісім поїздів для Харківського метрополітену. Кожен потяг складається з п’яти вагонів і має довжину 96 метрів з розрахованою максимальною швидкістю 80 км на годину. Згідно з угодою, компанія також повинна надати необхідні запчастини, інструменти та послуги.
Заявка CRRC Tangshan на постачання поїздів була подана ще в жовтні 2019 року, а результат конкурсу мали оголосити до 10 лютого, однак це двічі відкладалося через пандемію коронавірусу. Раніше компанія експортувала поїзди в такі країни, як Туркменістан, Казахстан та Монголію.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Вагони для метро: Крюківський вагонзавод оскаржив перемогу китайської компанії в Харкові

https://www.epravda.com.ua/news/2020/06/5/661452/

5 ЧЕРВНЯ 2020, 16:49

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) оскаржив тендер на поставку восьми поїздів для харківського метро з фінансуванням Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Конкурс виграла китайська компанія CRRC з різницею в ціні з КВБЗ менш ніж в 1%.

Про це повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" голова наглядової ради КВБЗ Володимир Приходько.

"Заявки на участь в тендері на поставку цих поїздів метро, який був оголошений в минулому році на очікувану суму 45 млн дол, подали КВБЗ і CRRC, однак переможцем було визнано китайська компанія.

Але при закупівлі по імпорту Харкову доведеться заплатити додатково понад 25% від цієї суми податків і зборів (ПДВ, розмитнення) з харківського міськбюджету ", - пояснив він.

За словами Приходька, КВБЗ вже направив скаргу до тендерного комітету з пропозицією переглянути своє рішення, а також скаргу в штаб-квартиру ЄІБ в Люксембурзі.

Прес-служба КВБЗ в свою чергу зазначає: правилами банку передбачено, що позичальники можуть надавати 15% преференції для місцевого постачальника товарів, тобто для національного виробника, який забезпечує мінімум 30% локалізації.

"Пропозиція про таку преференції в умови тендеру прописує покупець, проте Харківський метрополітен нею не скористався. Чому в Одесі, де оголосили тендер на закупівлю трамваїв за кошти того ж ЄІБ, передбачена преференція 15% для вітчизняного виробника, а в Харкові інший підхід?", - підкреслюється в повідомленні на сайті КВБЗ.

Також прес-служба повідомляє, що якість китайських вагонів метро часто залишає бажати кращого.

"За інформацією з відкритих джерел, зокрема, в березні 2020 року стало відомо, що в Бостоні (США) виведені з експлуатації всі нові поїзди метро, через серйозні проблеми з безпекою, поставлені CRRC в лютому 2018 року. Філіппіни повернули 48 поїздів метро китайської державної фірмі і вимагали повернення грошей", - наголошується в повідомленні.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5466
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Харьков

Сообщение euhome »

Український поїзд метро для Харківського метрополітену

http://www.kvsz.com/index.php/ua/pres-s ... ropolitenu

14 липня 2020 11:48

ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» є єдиним в Україні виробником поїздів метро і має реальний досвід постачання зазначеної продукції, як Київському, так і Харківському метрополітенам.
Нижче наведені дизайнерські рішення екстер’єру та інтер’єру поїзда метро КВБЗ для Харківського метрополітену із зазначенням найбільш важливих технічних параметрів цієї продукції.

Изображение Изображение
Изображение Изображение
Изображение Изображение


• Схема поїзда - 4 моторних + 1 причіпний безмоторний вагон;

• Довжина поїзда - 96,8 м;

• Конструкційна швидкість - 90 км/год;

• Середнє прискорення поїзда, не менше - 1,2 м/с2;

• Середнє уповільнення поїзда, не менше - 1,15 м/с2;

• Призначений термін служби вагона - 40 років;

• Загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, які стоять) - 1650 чол.;

• Кількість спеціально обладнаних місць для людей з обмеженими можливостями (інвалідів на візках) - 2 місця;

• Пересування пасажирів із вагона у вагон вільне – через герметичні переходи (поїзд-«труба»).

Изображение Изображение

ПАТ «КВБЗ» сподівається на те, що скарга, направлена в штаб-квартиру Європейського інвестиційного банку з приводу порушень виявлених у ході проведення тендеру буде розглянута, а рішення тендера переглянуто.

А інформація стосовно того, що китайська компанія CRRC має поїзд метро для України з більш сучасним зовнішнім виглядом та внутрішнім інтер’єром порівняно з конкурентами, викликає сумнів.

Тим більше що компанія CRRC, як відомо, не має досвіду поставки своєї продукції на території країн СНД.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5563
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Харьков

Сообщение Бодрый »

На ділянці між станціями метро "Київська" та "Академіка Барабашова" розпочали будівництво дороги
ИзображениеИзображение
Нагадаю, як зараз виглядає ситуація в районі річки :
ИзображениеИзображение
Метро на Виноградар в 2022. На Русанівські сади в 2028

Ответить