Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9463
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Скоростное движение
З Києва до Черкас запустять новий потяг "Інтерсіті"
В Україні планують запустити новий маршрут швидкісного потяга "Інтерсіті" сполученням Київ - Черкаси.
У проєкті держкошторису вперше закладено державне фінансування залізничної інфраструктури. Зокрема, виділять 3,3 млрд гривень на закупівлю 100 пасажирських вагонів.
"Буде запущений новий маршрут швидкісного поїзда "Інтерсіті" Київ - Черкаси", - повідомив міністр фінансів Сергій Марченко.
http://zmi.ck.ua/sotsium/z-kiva-do-cher ... terst.html
В Україні планують запустити новий маршрут швидкісного потяга "Інтерсіті" сполученням Київ - Черкаси.
У проєкті держкошторису вперше закладено державне фінансування залізничної інфраструктури. Зокрема, виділять 3,3 млрд гривень на закупівлю 100 пасажирських вагонів.
"Буде запущений новий маршрут швидкісного поїзда "Інтерсіті" Київ - Черкаси", - повідомив міністр фінансів Сергій Марченко.
http://zmi.ck.ua/sotsium/z-kiva-do-cher ... terst.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Скоростное движение
Китайці створили надшвидкісний потяг, що має швидкість понад 400 км/год (фото)
https://www.objectiv.tv/interesting/202 ... -god-foto/
10:41 23.10.2020
Олександра Пруднікова
Потяг вражає швидкістю, яку може набирати — до 400 кілометрів на годину, але також він комфортабельний, безпечний та має багато іноваційних технічних рішень.
Про це повідомляє Xinhua.
Китайська компанія CRRC створила потяг, який обладнано автоматичною системою зміни ширини колісних пар. Це надає змогу проїхати залізничними коліями у різних країнах, адже зазвичай зміна ширина займає до 3 годин часу. Потяг легко долає до 400 кілометрів за годину, отже є надшвидким, але пасажири у вагонах почуваються комфортно та безпечно.
Поїзд був побудований на заводі CRRC Changchun railway vehicles у Чанчуні. Одна з особливостей — він може їхати в умовах шаленої спеки (до +50), а також такого ж морозу (до -50).
Наразі компанія CRRC зробила заяву, що готова приймати замовлення на виготовлення та оздоблення спеціальних швидкісних поїздів, а також проводити навчання персоналу. Всі потяги, які будуть виготовлені на заводі, відповідатимуть технічним стандартам та експлуатаційним вимогам різних регіонів світу.
https://www.objectiv.tv/interesting/202 ... -god-foto/
10:41 23.10.2020
Олександра Пруднікова
Потяг вражає швидкістю, яку може набирати — до 400 кілометрів на годину, але також він комфортабельний, безпечний та має багато іноваційних технічних рішень.
Про це повідомляє Xinhua.
Китайська компанія CRRC створила потяг, який обладнано автоматичною системою зміни ширини колісних пар. Це надає змогу проїхати залізничними коліями у різних країнах, адже зазвичай зміна ширина займає до 3 годин часу. Потяг легко долає до 400 кілометрів за годину, отже є надшвидким, але пасажири у вагонах почуваються комфортно та безпечно.
Поїзд був побудований на заводі CRRC Changchun railway vehicles у Чанчуні. Одна з особливостей — він може їхати в умовах шаленої спеки (до +50), а також такого ж морозу (до -50).
Наразі компанія CRRC зробила заяву, що готова приймати замовлення на виготовлення та оздоблення спеціальних швидкісних поїздів, а також проводити навчання персоналу. Всі потяги, які будуть виготовлені на заводі, відповідатимуть технічним стандартам та експлуатаційним вимогам різних регіонів світу.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Скоростное движение
С 1 ноября билеты на поезда Интерсити подешевеют на 15%
29 октября 2020, 12:41
"Укрзализныця" хочет увеличить пассажиропоток скоростных поездов.
Как передает ЦТС, об этом сегодня сообщил руководитель филиала "Пассажирская компания", и.о. члена правления АО УЗ Александр Перцовский. По его словам, это бессрочная акция, которая призвана увеличить пассажиропоток скоростных поездов УЗ.
"С 1 ноября мы снижаем цены на билеты на поезда Интерсити для того, чтобы не возить воздух. Приглашаем пассажиров воспользоваться услугами скоростных поездов, а тех, кто путешествовал во втором классе, - пересесть в первый", - заявил Перцовский.
По его словам, снижение на 15% - базовое, экономия может увеличиться еще на 20-25% при условии ранней покупки билетов.
Также Перцовский отметил, что УЗ не планирует повышать цены на билеты как минимум до конца первого квартала 2021 года.
https://cfts.org.ua/news/2020/10/29/s_1 ... a_15_61542
29 октября 2020, 12:41
"Укрзализныця" хочет увеличить пассажиропоток скоростных поездов.
Как передает ЦТС, об этом сегодня сообщил руководитель филиала "Пассажирская компания", и.о. члена правления АО УЗ Александр Перцовский. По его словам, это бессрочная акция, которая призвана увеличить пассажиропоток скоростных поездов УЗ.
"С 1 ноября мы снижаем цены на билеты на поезда Интерсити для того, чтобы не возить воздух. Приглашаем пассажиров воспользоваться услугами скоростных поездов, а тех, кто путешествовал во втором классе, - пересесть в первый", - заявил Перцовский.
По его словам, снижение на 15% - базовое, экономия может увеличиться еще на 20-25% при условии ранней покупки билетов.
Также Перцовский отметил, что УЗ не планирует повышать цены на билеты как минимум до конца первого квартала 2021 года.
https://cfts.org.ua/news/2020/10/29/s_1 ... a_15_61542
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Скоростное движение
Південна Корея може допомогти Україні в будівництві високошвидкісної залізниці
https://www.epravda.com.ua/news/2020/10/28/666680/
28 ЖОВТНЯ 2020, 09:25
Україна зацікавлена у співпраці з Корейським експортно-імпортним банком в розвитку високошвидкісного залізничного руху.
Про це [urlhttps://mtu.gov.ua/news/32312.html=]повідомляє[/url] пресслужба Міністерства інфраструктури.
"Ми готові … впроваджувати спільний проєкт з розвитку високошвидкісного залізничного руху, але за наявності вигідних фінансових умов майбутньої співпраці", - зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій на зустрічі з представниками компанії Hyundai Corporation.
Він зазначив, що останні кілька місяців МІУ вело діалог з представниками Hyundai Corporation щодо можливих форматів співпраці і процедур укладення необхідних угод. Мінінфраструктури очікує позитивного рішення корейського уряду з цього питання.
Зазначається, що проєкт "Високошвидкісні магістралі" передбачає будівництво нової інфраструктури для високошвидкісного залізничного руху, депо та тягових підстанцій, а також придбання 39 одиниць рухомого складу високошвидкісних магістралей на суму 1,3 млрд доларів.
За попередніми оцінками, загальна довжина шляхів, яку планується побудувати, становить понад 2 тисячі км, а потенційна кількість перевезених пасажирів - 5 млн на рік.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2020/10/28/666680/
28 ЖОВТНЯ 2020, 09:25
Україна зацікавлена у співпраці з Корейським експортно-імпортним банком в розвитку високошвидкісного залізничного руху.
Про це [urlhttps://mtu.gov.ua/news/32312.html=]повідомляє[/url] пресслужба Міністерства інфраструктури.
"Ми готові … впроваджувати спільний проєкт з розвитку високошвидкісного залізничного руху, але за наявності вигідних фінансових умов майбутньої співпраці", - зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій на зустрічі з представниками компанії Hyundai Corporation.
Він зазначив, що останні кілька місяців МІУ вело діалог з представниками Hyundai Corporation щодо можливих форматів співпраці і процедур укладення необхідних угод. Мінінфраструктури очікує позитивного рішення корейського уряду з цього питання.
Зазначається, що проєкт "Високошвидкісні магістралі" передбачає будівництво нової інфраструктури для високошвидкісного залізничного руху, депо та тягових підстанцій, а також придбання 39 одиниць рухомого складу високошвидкісних магістралей на суму 1,3 млрд доларів.
За попередніми оцінками, загальна довжина шляхів, яку планується побудувати, становить понад 2 тисячі км, а потенційна кількість перевезених пасажирів - 5 млн на рік.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9463
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Скоростное движение
"Укрзалізниця" призначить "Інтерсіті" Київ-Славське на зимові свята
Він курсуватиме з 15 грудня по 17 січня.
На зимові свята "Укрзалізниця" призначить новий поїзд "Інтерсіті" Київ-Славське, маршрут якого пролягатиме через Львів.
Поїзд курсуватиме щоденно з 15 грудня до 17 січня, повідомили LB.ua у Громадському контролі "Укрзалізниці".
Так, поїзд з Києва до Львова і зворотно курсуватиме за графіком ІС №705/706 Київ-Перемишль, який не курсує з початку карантину, а після Львова матиме зупинку у Стрию та Славському.
Графік: Київ – 6:00, Коростень –7:31, Підзамче –11:01, Львів –11:09, Стрий – 12:19, Славське – 13:16.
Зворотній рейс: Славське –16:20, Стрий – 17:18, Львів – 18:26, Підзамче –18:54, Коростень – 22:22, Київ – 23:57.
Стоянка поїзда 1-2 хвилин, окрім Львова, де він зупинятиметься на 20 хв у напрямку Києва та 11 хв у напрямку Славського.
Після 17 січня наявність даного поїзда буде залежати від пасажиропотоку. Квитки скоро з'являться у продажу.
https://lb.ua/society/2020/11/19/470995 ... achit.html
Він курсуватиме з 15 грудня по 17 січня.
На зимові свята "Укрзалізниця" призначить новий поїзд "Інтерсіті" Київ-Славське, маршрут якого пролягатиме через Львів.
Поїзд курсуватиме щоденно з 15 грудня до 17 січня, повідомили LB.ua у Громадському контролі "Укрзалізниці".
Так, поїзд з Києва до Львова і зворотно курсуватиме за графіком ІС №705/706 Київ-Перемишль, який не курсує з початку карантину, а після Львова матиме зупинку у Стрию та Славському.
Графік: Київ – 6:00, Коростень –7:31, Підзамче –11:01, Львів –11:09, Стрий – 12:19, Славське – 13:16.
Зворотній рейс: Славське –16:20, Стрий – 17:18, Львів – 18:26, Підзамче –18:54, Коростень – 22:22, Київ – 23:57.
Стоянка поїзда 1-2 хвилин, окрім Львова, де він зупинятиметься на 20 хв у напрямку Києва та 11 хв у напрямку Славського.
Після 17 січня наявність даного поїзда буде залежати від пасажиропотоку. Квитки скоро з'являться у продажу.
https://lb.ua/society/2020/11/19/470995 ... achit.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12540
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Скоростное движение
20 хв. у Львові нема чого робити. Краще б на 10 хв. раніше до Києва прибули.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Скоростное движение
Обещают ещё остановку по Сколе.
Re: Скоростное движение
Укрзалізниця ввела можливість замовлення ланчу в поїздах Інтерсіті
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/530502/
14.12.2020
АТ «Укрзалізниця» ввела можливість замовити у швидкісні поїзди Інтерсіті+ бізнес-ланч. Пасажир на вибір може скуштувати м’ясний або вегетаріанський варіанти ланчу. Замовлення можна зробити під час оформлення проїзного документа онлайн або в касі.
Про це повідомив в.о. члена правління, директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.
Крім того, в.о. члена правління Укрзалізниці повідомив, що компанія на сьогодні розглядає декілька варіантів організації послуг харчування у поїздах далекого сполучення.
«Перший — те, як відбувається зараз в плацкартних і купейних вагонах — комісійний продаж дуже вузького асортименту: чаю і снеків. Другий — продаж більш широкого асортименту продуктів, які розігріваються в поїзді, — так, як це відбувається зараз в поїздах Інтерсіті. Третій — партнерство з сервісами доставки харчування, чиї кур'єри можуть привозити замовлення на станції, через які проходять поїзда», — розповів Олександр Перцовський.
За його словами, на сьогодні Укрзалізниця проводить опитування пасажирів, який саме сервіс для них буде зручнішим, і вже в наступному році буде проведено пілотний проект.
«В першому півріччі 2021 року оголосимо конкурси та проведемо кілька пілотних проектів, щоб протестувати різні моделі. Ті з них, які виявляться більш успішними, будемо масштабувати на всю залізницю», — додав в.о. члена правління Укрзалізниці.
Нагадаємо, що з 1 грудня 2020 року Укрзалізниця поновлює реалізацію чайно-кавової продукції у пасажирських поїздах.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/530502/
14.12.2020
АТ «Укрзалізниця» ввела можливість замовити у швидкісні поїзди Інтерсіті+ бізнес-ланч. Пасажир на вибір може скуштувати м’ясний або вегетаріанський варіанти ланчу. Замовлення можна зробити під час оформлення проїзного документа онлайн або в касі.
Про це повідомив в.о. члена правління, директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.
Крім того, в.о. члена правління Укрзалізниці повідомив, що компанія на сьогодні розглядає декілька варіантів організації послуг харчування у поїздах далекого сполучення.
«Перший — те, як відбувається зараз в плацкартних і купейних вагонах — комісійний продаж дуже вузького асортименту: чаю і снеків. Другий — продаж більш широкого асортименту продуктів, які розігріваються в поїзді, — так, як це відбувається зараз в поїздах Інтерсіті. Третій — партнерство з сервісами доставки харчування, чиї кур'єри можуть привозити замовлення на станції, через які проходять поїзда», — розповів Олександр Перцовський.
За його словами, на сьогодні Укрзалізниця проводить опитування пасажирів, який саме сервіс для них буде зручнішим, і вже в наступному році буде проведено пілотний проект.
«В першому півріччі 2021 року оголосимо конкурси та проведемо кілька пілотних проектів, щоб протестувати різні моделі. Ті з них, які виявляться більш успішними, будемо масштабувати на всю залізницю», — додав в.о. члена правління Укрзалізниці.
Нагадаємо, що з 1 грудня 2020 року Укрзалізниця поновлює реалізацію чайно-кавової продукції у пасажирських поїздах.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9463
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Скоростное движение
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Скоростное движение
Я от не знаю, може цю новину в "Железнодорожные фломастеры" поки що кинути?
«УЗ» ПЛАНИРУЕТ ЗАПУСТИТЬ СКОРОСТНЫЕ ПОЕЗДА В ОДЕССУ
Автор: Антон Федотовских 12:52 17.01.2021
В «Укрзализныце» рассказали, что планируют запустить проект скоростного сообщения с Харьковом, Львовом и Одесской. Ожидаемый уровень скорости будет от 300 до 350 км/час. Об этом рассказал глава компании Владимир Жмак в эфире телеканала «Украина 24».
«Есть большой амбициозный проект скоростного сообщения в Украине между Киевом и Львовом, Киевом и Харьковом и Киевом и Одессой. Сейчас этот проект обговаривается, есть заинтересованные участники. Я говорю про скоростные поезда с уровнем скорости до 300-350 км/час. Для этого нам нужны инвестиции, мы с «Укрзализныцей» сами этот проект не осилим», — сказал он.
Владимр Жмак уточнил, что для данного проекта компания сейчас активно ищет инвесторов.
https://zaodessu.com.ua/uz-planiruet-za ... -v-odessu/
«УЗ» ПЛАНИРУЕТ ЗАПУСТИТЬ СКОРОСТНЫЕ ПОЕЗДА В ОДЕССУ
Автор: Антон Федотовских 12:52 17.01.2021
В «Укрзализныце» рассказали, что планируют запустить проект скоростного сообщения с Харьковом, Львовом и Одесской. Ожидаемый уровень скорости будет от 300 до 350 км/час. Об этом рассказал глава компании Владимир Жмак в эфире телеканала «Украина 24».
«Есть большой амбициозный проект скоростного сообщения в Украине между Киевом и Львовом, Киевом и Харьковом и Киевом и Одессой. Сейчас этот проект обговаривается, есть заинтересованные участники. Я говорю про скоростные поезда с уровнем скорости до 300-350 км/час. Для этого нам нужны инвестиции, мы с «Укрзализныцей» сами этот проект не осилим», — сказал он.
Владимр Жмак уточнил, что для данного проекта компания сейчас активно ищет инвесторов.
https://zaodessu.com.ua/uz-planiruet-za ... -v-odessu/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9465
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Скоростное движение
Лет двадцать назад об этом тоже говорили. Лет десять назад — говорили. Толку только.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Скоростное движение
В Лемберг надо убитым паровозом тягать. Причем с миллионом остановок, и в пути не менее 24 часов.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Скоростное движение
Он якраз вийшла новина про чергову ВСМ в Китаї. Майже $9 млрд. за 350 км. Там, правда, один великий тунель під горами планується, але порядок цифр, як і те, що ми подібне не потягнемо, зрозумілі.
Re: Скоростное движение
А как же. Україна це ж Еуропа.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka