Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Виноградаре
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Ну так проблемні грунти вже пройшли. Хоча, здається мені, проблемні грунти раніше таки не були проблемою.
Re: Метро на Виноградаре
По случаю прохождения скорость снизилась до 2 м в сутки или грунты как-то мешают проводить работы на других участках?
Вопросы риторические.
Вопросы риторические.
Re: Метро на Виноградаре
Ну, не знаю. "Спеціаліст" KuzyaCat стверджує, що
KuzyaCat, а які саме струмки та озерця в районі вулиці Тираспольської ?Там плывуны кругом, плюс всякие мелкие ручейки и озерца в парке.
Их немного, но они есть, и как бы намекают, что местность богата на запасы подземных вод.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
"Київметробуд" 29 квітня пікетуватиме офіс "Акордбанку" у Києві через блокування коштів для будівництва метро на Виноградар
Працівники АТ "Київметробуд" 29 квітня 2021 року мають намір провести пікетування головного офісу "Акордбанку" у Києві на вулиці Стеценка, 6. Через не повернення коштів метробудівці мають фінансові проблеми.
Наразі спостерігається якась змова банкірів проти будівельників метро на київський масив Виноградар – АТ "Київметробуд". ASPI news вже повідомляло про заморожені 6 мільйонів гривень на рахунках компанії в "Укргазбанку", які менеджери фінустанови відмовлялися повертати попри відповідне рішення суду.
Лише під загрозою пікетування головного офісу "Укргазбанку" 15 квітня у Києві з боку працівників "Київметробуду", які через незаконні дії банку кілька місяців не отримували зарплату, юристи фінустанови погодилися на переговори. Наразі питання близьке до розв’язання.
Однак, під час врегулювання конфлікту з "Укргазбанком" з’ясувалося, що солідна сума грошей АТ "Київметробуд" заблокована за приписом управління СБУ у Київській області на рахунках "Акордбанку" ще з жовтня 2020 року. Свого часу ці кошти були перераховані компанії "Київметротехнологія" як аванс за наукові розробки щодо особливостей спорудження метро на Виноградар.
Адвокати "Київметробуду" через судове рішення скасували арешт цих коштів та надали відповідний документ "Акордбанку" до виконання. Втім, банк кошти досі не повернув.
Через незаконні дії банку АТ "Київметробуд" опинився у скрутному фінансовому становищі, що відбивається й на працівниках, котрі будують метро на Виноградар. Тому колектив метробудівців ухвалив рішення 29 квітня провести пікетування головного офісу "Акордбанку" у Києві на вулиці Стеценка, 6.
Метробудівці налаштовані рішуче й готові до радикалізації дій у разі, якщо керівництво банку не захоче почути їхні законні вимоги.
Раніше генеральний директор АТ "Київметробуд" Андрій Пронін запевнив у розмові з журналістом ASPI news, що спорудження станцій "Мостицька" та "Проспект Правди", а також перегінних тунелів триває за планом.
Також ASPI news показувало, як Віталій Кличко особисто контролює спорудження тунелю метро на Виноградар від станції "Мостицька" до станції "Сирець", що здійснюється генеральним підрядником робіт АТ "Київметробуд" (ще листопад 2020 року).
https://aspi.com.ua/news/kiiv/kiivmetro ... #gsc.tab=0
Працівники АТ "Київметробуд" 29 квітня 2021 року мають намір провести пікетування головного офісу "Акордбанку" у Києві на вулиці Стеценка, 6. Через не повернення коштів метробудівці мають фінансові проблеми.
Наразі спостерігається якась змова банкірів проти будівельників метро на київський масив Виноградар – АТ "Київметробуд". ASPI news вже повідомляло про заморожені 6 мільйонів гривень на рахунках компанії в "Укргазбанку", які менеджери фінустанови відмовлялися повертати попри відповідне рішення суду.
Лише під загрозою пікетування головного офісу "Укргазбанку" 15 квітня у Києві з боку працівників "Київметробуду", які через незаконні дії банку кілька місяців не отримували зарплату, юристи фінустанови погодилися на переговори. Наразі питання близьке до розв’язання.
Однак, під час врегулювання конфлікту з "Укргазбанком" з’ясувалося, що солідна сума грошей АТ "Київметробуд" заблокована за приписом управління СБУ у Київській області на рахунках "Акордбанку" ще з жовтня 2020 року. Свого часу ці кошти були перераховані компанії "Київметротехнологія" як аванс за наукові розробки щодо особливостей спорудження метро на Виноградар.
Адвокати "Київметробуду" через судове рішення скасували арешт цих коштів та надали відповідний документ "Акордбанку" до виконання. Втім, банк кошти досі не повернув.
Через незаконні дії банку АТ "Київметробуд" опинився у скрутному фінансовому становищі, що відбивається й на працівниках, котрі будують метро на Виноградар. Тому колектив метробудівців ухвалив рішення 29 квітня провести пікетування головного офісу "Акордбанку" у Києві на вулиці Стеценка, 6.
Метробудівці налаштовані рішуче й готові до радикалізації дій у разі, якщо керівництво банку не захоче почути їхні законні вимоги.
Раніше генеральний директор АТ "Київметробуд" Андрій Пронін запевнив у розмові з журналістом ASPI news, що спорудження станцій "Мостицька" та "Проспект Правди", а також перегінних тунелів триває за планом.
Також ASPI news показувало, як Віталій Кличко особисто контролює спорудження тунелю метро на Виноградар від станції "Мостицька" до станції "Сирець", що здійснюється генеральним підрядником робіт АТ "Київметробуд" (ще листопад 2020 року).
https://aspi.com.ua/news/kiiv/kiivmetro ... #gsc.tab=0
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Там на глубине 15-20м просто река.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Метро на Виноградаре
Під горою ? "Либідь-2" ?
Джерело https://tov-tob.livejournal.com/145518.html
Схема:Сам по себе перегон от "Мостицкой" к "Сырцу" будет затяжной уклон с крутизной 40 ‰ (40 м вверх/вниз на 1 км по горизонтали) и протяженностью 1409 метров. Другими словами, после "Сырца" тоннели будут подниматься на 56 метров вверх и этот перегон займет почетное второе место в Киевском метро по перепаду высот (1-е место по-прежнему будет иметь перегон "Берестейская"-"Шулявская").
Джерело https://tov-tob.livejournal.com/145518.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3334
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Это тот самый ресурс, который писал про проплаченных журналистов-шпионов. Хуже газетенки "не вчера, но и не завтра"Бодрый писал(а): ↑28 апр 2021, 13:05Наразі спостерігається якась змова банкірів проти будівельників метро на київський масив Виноградар – АТ "Київметробуд". ASPI news вже повідомляло про заморожені 6 мільйонів гривень на рахунках компанії в "Укргазбанку", які менеджери фінустанови відмовлялися повертати попри відповідне рішення суду.
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Дивно.
6 млн. "заморожених" гривень, це лише 1/1000 суми, призначеної на будівництво, як через нестачу таких мізерних коштів змогли майже припинити будувати метро.
І потім оце - "Однак, під час врегулювання конфлікту з "Укргазбанком" з’ясувалося, що солідна сума грошей АТ "Київметробуд" заблокована за приписом управління СБУ у Київській області на рахунках "Акордбанку".
Що це за з'ясування?
Метробуд не знав на яких рахунках зберігаються його гроші і "Укргазбанк" відкрив їм цю таємницю?
А чому взагалі "Укргазбанк", якби гроші зберігалися не у них, повинен був знати, де зберігаються гроші метробудівців, звідки у нього мала з'явитися така інформація, і чому банк тоді погодився провести переговори, переговори для вирішення якого питання?
Припускаю, що банк не може переводити кошти клієнта у інший банк без відома і дозволу клієнта, а якщо б таке встругнув, це ж кримінальна справа, як тоді банк міг би відправити свого клієнта кудись на сторону, щоб той від них відчепився, і шукав гроші де-інде.
Але, очевидно, що гроші зберігалися в "Укргазбанку", якими б ідіотами не були фінансові менеджери метробудівців, вони певно знають банк, в якому розміщували гроші, і напевне ж можуть паперами це підтвердити.
Чому ж тоді метробудівці збираються пікетувати "Акордбанк"?
Чи може взагалі банк перевести гроші клієнта в інший банк за приписом обласних сбушників, чи будь-яких інших? І якщо таке можливо робити, як взагалі в таких умовах може працювати банківська система України?
Якась картина суцільного абсурду виходить.
6 млн. "заморожених" гривень, це лише 1/1000 суми, призначеної на будівництво, як через нестачу таких мізерних коштів змогли майже припинити будувати метро.
І потім оце - "Однак, під час врегулювання конфлікту з "Укргазбанком" з’ясувалося, що солідна сума грошей АТ "Київметробуд" заблокована за приписом управління СБУ у Київській області на рахунках "Акордбанку".
Що це за з'ясування?
Метробуд не знав на яких рахунках зберігаються його гроші і "Укргазбанк" відкрив їм цю таємницю?
А чому взагалі "Укргазбанк", якби гроші зберігалися не у них, повинен був знати, де зберігаються гроші метробудівців, звідки у нього мала з'явитися така інформація, і чому банк тоді погодився провести переговори, переговори для вирішення якого питання?
Припускаю, що банк не може переводити кошти клієнта у інший банк без відома і дозволу клієнта, а якщо б таке встругнув, це ж кримінальна справа, як тоді банк міг би відправити свого клієнта кудись на сторону, щоб той від них відчепився, і шукав гроші де-інде.
Але, очевидно, що гроші зберігалися в "Укргазбанку", якими б ідіотами не були фінансові менеджери метробудівців, вони певно знають банк, в якому розміщували гроші, і напевне ж можуть паперами це підтвердити.
Чому ж тоді метробудівці збираються пікетувати "Акордбанк"?
Чи може взагалі банк перевести гроші клієнта в інший банк за приписом обласних сбушників, чи будь-яких інших? І якщо таке можливо робити, як взагалі в таких умовах може працювати банківська система України?
Якась картина суцільного абсурду виходить.
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Метро на Виноградаре
Зараз знову почнуться конвульсії КМБ про проплачених журналістів/блогерів
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Метро на Виноградаре
Сегодня около 16:00 провезли 1 кольцо.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Метро на Виноградаре
Vadim, ти там чергуєш чи зараз в тому районі працюєш ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Департамент транспорта КГГА требует от КП “Киевский метрополитен” отчет по строительству метро на Виноградарь
28 апреля 2021 г. 19:26 КиевVласть Сергей Албул
Департамент транспорта КГГА требует от КП “Киевский метрополитен” отчет по строительству метро на Виноградарь
Департамент транспортной инфраструктуры Киевской горгосадминистрации (КГГА) запросил у КП “Киевский метрополитен” отчет по строительству метро на Виноградарь. Среди прочего, в Департаменте ждут скорректированный график выполнения работ.
Об этом KV стало известно из протокола поручений № 49 от 19 апреля 2021 года по результатам совещания касательно проверки хода строительства участка Сырецко-Печерской линии метро от станции “Сырец” на жилмассив Виноградарь с электродепо в Подольском районе.
По результатам совещания директору КП “Киевский метрополитен” Виктору Брагинскому было поручено предоставить Департаменту транспорта КГГА скорректированный график выполнения работ по строительству метро на Виноградарь.
Кроме того, Виктор Брагинский должен предоставить детальную информацию касательно закрытия подрядными/субподрядными организациями авансовых платежей.
Также руководство столичного метрополитена обязано предоставить информацию о приезде специалистов компании-производителя и о сроках завершения ремонта планетарных редукторов.
В ноябре 2020 года KV сообщала, что "Киевметрострой" получит аванс в размере 2,6 млн гривен за строительство участка Сырецко-Печерской линии метрополитена от станции “Сырец” на жилой массив Виноградарь. На то время сообщалось, что строительство идет в соответствии с запланированными темпами.
Напомним, коммунальное предприятие “Киевский метрополитен” по результатам тендера заказало у ПАО “Метрострой” капитальный ремонт перегонных тоннелей почти на 80 млн гривен. При этом СБУ уже ведет уголовное производство относительно тендера на строительство линии метро на Виноградарь на сумму почти 6 млрд гривен, который выиграло “Метрострой”. В августе 2020 года депутат Киевсовета Александр Пабат попросил руководство подземки рассказать, на каком основании был заключен новый контракт.
Как сообщала KV, впервые тендер на строительство первой очереди Сырецко-Печерской линии метро был объявлен КП “Киевский метрополитен” в начале 2018 года. Поучаствовать в аукционе изъявили желание ЧАО “Интерстройтонель”, ПАО "Киевметрострой" и ООО "Строительная компания" Адамант”. Предложение последней компании было отклонено тендерным комитетом КП “Киевский метрополитен”, и эта фирма подала жалобу на его действия. В тот же период данной закупкой заинтересовались сотрудники полиции. В числе прочего, они выяснили, что банковская гарантия одного из двух оставшихся претендентов – ПАО "Киевметрострой" – похоже, была подделана. В итоге тендер был отменен.
КП “Киевский метрополитен” смогло определить фирму, которая будет строить данную ветку метро, лишь с третьей попытки. Как сообщалось выше, победителем тендера все-таки стало ПАО “Киевметрострой”.
Отметим, что обязанности директора Департамента транспортной инфраструктуры КГГА со 2 апреля 2021 исполнят Иван Шпилевой. До этого Департамент возглавлял нынешний советник столичного головы Валентин Осипов. Сферу транспорта курирует замглавы КГГА Александр Густелев, который до этого и возглавлял “Киевавтодор”.
Напомним, должность директора КП “Киевский метрополитен” с 17 июля 2014 года занимает Виктор Брагинский.
* КП "Київський метрополітен" (код ЄДРПОУ 3328913)
** ПАТ “Київметробуд” (код ЄДРПОУ 01387432)
https://kievvlast.com.ua/news/departame ... vinogradar
28 апреля 2021 г. 19:26 КиевVласть Сергей Албул
Департамент транспорта КГГА требует от КП “Киевский метрополитен” отчет по строительству метро на Виноградарь
Департамент транспортной инфраструктуры Киевской горгосадминистрации (КГГА) запросил у КП “Киевский метрополитен” отчет по строительству метро на Виноградарь. Среди прочего, в Департаменте ждут скорректированный график выполнения работ.
Об этом KV стало известно из протокола поручений № 49 от 19 апреля 2021 года по результатам совещания касательно проверки хода строительства участка Сырецко-Печерской линии метро от станции “Сырец” на жилмассив Виноградарь с электродепо в Подольском районе.
По результатам совещания директору КП “Киевский метрополитен” Виктору Брагинскому было поручено предоставить Департаменту транспорта КГГА скорректированный график выполнения работ по строительству метро на Виноградарь.
Кроме того, Виктор Брагинский должен предоставить детальную информацию касательно закрытия подрядными/субподрядными организациями авансовых платежей.
Также руководство столичного метрополитена обязано предоставить информацию о приезде специалистов компании-производителя и о сроках завершения ремонта планетарных редукторов.
В ноябре 2020 года KV сообщала, что "Киевметрострой" получит аванс в размере 2,6 млн гривен за строительство участка Сырецко-Печерской линии метрополитена от станции “Сырец” на жилой массив Виноградарь. На то время сообщалось, что строительство идет в соответствии с запланированными темпами.
Напомним, коммунальное предприятие “Киевский метрополитен” по результатам тендера заказало у ПАО “Метрострой” капитальный ремонт перегонных тоннелей почти на 80 млн гривен. При этом СБУ уже ведет уголовное производство относительно тендера на строительство линии метро на Виноградарь на сумму почти 6 млрд гривен, который выиграло “Метрострой”. В августе 2020 года депутат Киевсовета Александр Пабат попросил руководство подземки рассказать, на каком основании был заключен новый контракт.
Как сообщала KV, впервые тендер на строительство первой очереди Сырецко-Печерской линии метро был объявлен КП “Киевский метрополитен” в начале 2018 года. Поучаствовать в аукционе изъявили желание ЧАО “Интерстройтонель”, ПАО "Киевметрострой" и ООО "Строительная компания" Адамант”. Предложение последней компании было отклонено тендерным комитетом КП “Киевский метрополитен”, и эта фирма подала жалобу на его действия. В тот же период данной закупкой заинтересовались сотрудники полиции. В числе прочего, они выяснили, что банковская гарантия одного из двух оставшихся претендентов – ПАО "Киевметрострой" – похоже, была подделана. В итоге тендер был отменен.
КП “Киевский метрополитен” смогло определить фирму, которая будет строить данную ветку метро, лишь с третьей попытки. Как сообщалось выше, победителем тендера все-таки стало ПАО “Киевметрострой”.
Отметим, что обязанности директора Департамента транспортной инфраструктуры КГГА со 2 апреля 2021 исполнят Иван Шпилевой. До этого Департамент возглавлял нынешний советник столичного головы Валентин Осипов. Сферу транспорта курирует замглавы КГГА Александр Густелев, который до этого и возглавлял “Киевавтодор”.
Напомним, должность директора КП “Киевский метрополитен” с 17 июля 2014 года занимает Виктор Брагинский.
* КП "Київський метрополітен" (код ЄДРПОУ 3328913)
** ПАТ “Київметробуд” (код ЄДРПОУ 01387432)
https://kievvlast.com.ua/news/departame ... vinogradar
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Виноградаре
Київметробуд треба гнати в шию!
Re: Метро на Виноградаре
1. Так сі стало
2. Корпоративні війнушки в Київметробуд.
Хто сі винен, що головний бенефіціар підприємства громадянин ресурсної федерації (читай московії) ?
3.Іноземні компанії участі в тендері не приймали.
Могла б будувати компашка Микитася...
* є приклад Шулявки
2. Корпоративні війнушки в Київметробуд.
Хто сі винен, що головний бенефіціар підприємства громадянин ресурсної федерації (читай московії) ?
3.Іноземні компанії участі в тендері не приймали.
Могла б будувати компашка Микитася...
* є приклад Шулявки
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...