Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
На схемах однорівнева. Там же територія міста Києва. 100лиці б зі своїми дорогами і розв'язками дати раду
Тут би спочатку дати раду з окремими ділянками дороги і вирішити майнові і земельні питання в районі вулиць Київської, Жулянської і Боголюбова (гаражі і територія ресторану).
На другому етапі узгодити усі питання з Укрзалізницею (якщо в них вистачить грошей на шляхопровід).
Ну а на рахунок будівництва дороги на ділянці між залізницею (вул Чорновола) і Одеською трасою є великі сумніви.
Там земельку давно роздирибанили
Тут би спочатку дати раду з окремими ділянками дороги і вирішити майнові і земельні питання в районі вулиць Київської, Жулянської і Боголюбова (гаражі і територія ресторану).
На другому етапі узгодити усі питання з Укрзалізницею (якщо в них вистачить грошей на шляхопровід).
Ну а на рахунок будівництва дороги на ділянці між залізницею (вул Чорновола) і Одеською трасою є великі сумніви.
Там земельку давно роздирибанили
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Той лівий поворот з Житомирської траси (якщо їхати з Києва) - один здоровий стояк. Там вже зараз проситься як мінімум "підкова", а що буде, як збудують транзитну дорогу? Там все стоятиме.
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Ось як збудують місток на Оболонський острів, так відразу візьмуться і за розв'язку на Житомирській трасі
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Саму дорогу не бачив. А те, про що я кажу ось тут
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Якщо "Новая дорога, ..." це частина КОД, тоді це сюди
Укравтодор підписав меморандум щодо проєкту Київської обхідної дороги з однією з найбільших будівельних компаній США
28.05.2021
Укравтодор та компанія Bechtel Overseas Corporation підписали меморандум щодо співпраці в рамках реалізації Проєкту будівництва обхідної дороги навколо Києва (КОД).
Київська обхідна дорога – це мегапроєкт Укравтодору, що передбачає спорудження напівкільця загальною протяжністю близько 150 км. Він допоможе вивести транзитні потоки руху транспортних засобів за межі Києва та з’єднає ключові автомобільні дороги М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса та Н-01 Київ – Знам’янка. Далі об’єднає автомобільні дороги Н-08 Бориспіль – Маріуполь та М-03 Київ – Харків та обхід м. Бровари.
Сьогодні, 28 травня 2021 року, між Державним агентством автомобільних доріг України та компанією Bechtel Overseas Corporation підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо співпраці у напрямку реалізації цього проєкту.
З кінця минулого року Укравтодор розпочав розроблення проєктної документації, включаючи землевідведення, для ділянок проходження КОД:
перша ділянка – від М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп протяжністю 18,1 км;
друга ділянка – від М-06 Київ – Чоп до М-05 Київ – Одеса протяжністю 35,2 км;
третя ділянка – від М-05 Київ – Одеса до Н-01 Київ – Знам’янка протяжністю 22,9 км;
четверта ділянка – будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів протяжністю 25,7 км;
п’ята ділянка – від Гора – Рогозів до М-03 Київ – Харків протяжністю 9,7 км.
Наразі три ділянки вже проєктуються, ще по одній ділянці тривають тендерні процедури.
“Київська обхідна дорога є одним із ключових об’єктів президентської Програми «Велике будівництво», адже її будівництво дозволить розв’язати наболілі транспортні проблеми столиці та покращити міжнародне автомобільне сполучення. Спільна робота Укравтодору та одного з лідерів інфраструктурних проєктів у світі дозволить знайти оптимальні технічні та фінансові рішення для втілення проєкту.
Зараз ми бачимо, що український дорожній ринок виходить на світовий рівень. У нас складні масштабні проєкти, нам довіряють міжнародні партнери. Реформи, прозорі ефективні рішення, нові топ-гравці - все це свідчить про те, що ми рухаємось у правильному напрямі” – коментує Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Довідково: Bechtel Overseas Corporation – світовий лідер у з питань інжинірингу, закупівель та будівництва. 22 роки поспіль посідає перше місце у рейтингу Engineering News, та входить до списку 400 найбільших підрядників США.
Компанія була заснована у 1898 році та наразі є найбільшою будівельною компанією в США із проєктами у 160 країнах на семи континентах. Bechtel спеціалізується на інфраструктурі, ядерній, безпековій та екологічній галузях, оперує на ринку нафти, металургії, газу та хімікатів. Компанія надає послуги на всіх етапах від планування та інвестицій, і до запуску та експлуатації.
URL: https://ukravtodor.gov.ua/press/news/uk ... _ssha.html
Укравтодор підписав меморандум щодо проєкту Київської обхідної дороги з однією з найбільших будівельних компаній США
28.05.2021
Укравтодор та компанія Bechtel Overseas Corporation підписали меморандум щодо співпраці в рамках реалізації Проєкту будівництва обхідної дороги навколо Києва (КОД).
Київська обхідна дорога – це мегапроєкт Укравтодору, що передбачає спорудження напівкільця загальною протяжністю близько 150 км. Він допоможе вивести транзитні потоки руху транспортних засобів за межі Києва та з’єднає ключові автомобільні дороги М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса та Н-01 Київ – Знам’янка. Далі об’єднає автомобільні дороги Н-08 Бориспіль – Маріуполь та М-03 Київ – Харків та обхід м. Бровари.
Сьогодні, 28 травня 2021 року, між Державним агентством автомобільних доріг України та компанією Bechtel Overseas Corporation підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо співпраці у напрямку реалізації цього проєкту.
З кінця минулого року Укравтодор розпочав розроблення проєктної документації, включаючи землевідведення, для ділянок проходження КОД:
перша ділянка – від М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп протяжністю 18,1 км;
друга ділянка – від М-06 Київ – Чоп до М-05 Київ – Одеса протяжністю 35,2 км;
третя ділянка – від М-05 Київ – Одеса до Н-01 Київ – Знам’янка протяжністю 22,9 км;
четверта ділянка – будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів протяжністю 25,7 км;
п’ята ділянка – від Гора – Рогозів до М-03 Київ – Харків протяжністю 9,7 км.
Наразі три ділянки вже проєктуються, ще по одній ділянці тривають тендерні процедури.
“Київська обхідна дорога є одним із ключових об’єктів президентської Програми «Велике будівництво», адже її будівництво дозволить розв’язати наболілі транспортні проблеми столиці та покращити міжнародне автомобільне сполучення. Спільна робота Укравтодору та одного з лідерів інфраструктурних проєктів у світі дозволить знайти оптимальні технічні та фінансові рішення для втілення проєкту.
Зараз ми бачимо, що український дорожній ринок виходить на світовий рівень. У нас складні масштабні проєкти, нам довіряють міжнародні партнери. Реформи, прозорі ефективні рішення, нові топ-гравці - все це свідчить про те, що ми рухаємось у правильному напрямі” – коментує Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Довідково: Bechtel Overseas Corporation – світовий лідер у з питань інжинірингу, закупівель та будівництва. 22 роки поспіль посідає перше місце у рейтингу Engineering News, та входить до списку 400 найбільших підрядників США.
Компанія була заснована у 1898 році та наразі є найбільшою будівельною компанією в США із проєктами у 160 країнах на семи континентах. Bechtel спеціалізується на інфраструктурі, ядерній, безпековій та екологічній галузях, оперує на ринку нафти, металургії, газу та хімікатів. Компанія надає послуги на всіх етапах від планування та інвестицій, і до запуску та експлуатації.
URL: https://ukravtodor.gov.ua/press/news/uk ... _ssha.html
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
КОД - це зовсім інше. Це Велика окружна дорога навколо Києва (можливо, без північної ділянки через Київське море)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Я знаю лише один перспективний обхід Києва - той що через Київське море, довжиною 150 км. А що ж тоді КОД?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
вторую страницу читаю и не могу понять - а зачем? дальнобой, которому нужно из львова о одессу - будет ехать до киева, чтобы воспользоваться новой дорогой? Если большая окружная понятна - но нереальна из-за мостов через днепр, то тут - смысла вообще никакого, особенно тянуть ее через города. Строили бы сектора окружной - помогло бы и городу и в конце концов сама стройка хоть как-то шла. Сделали же кусок вокруг броваров и дорогой на борисполь - и броварам с борисполем хорошо, и часть самой окружной готова.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
TANK, Борщагівки, Вишневе, Святопетрівське, Крюківщину і Гатне забудували цілими кварталами. І далі продовжують забудовувати.
Ця дорога для мешканців нових ЖК
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
а, т.е. внутридворовой проезд понаехал, принято, спасибо.
вторым этапом - надеюсь - будет платный вьезд в город.
вторым этапом - надеюсь - будет платный вьезд в город.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Ну там Р03 именно сделали, а не построили, потому что она всегда там была. А вот в случае дороги «снаружи» Гатного, то она и местным пригодится, и для маршрута М21→М06→М05 может пригодиться. С другой стороны, я с тобой согласен про сектора окружной. Но поскольку тут строит область, то видится мне именно желание угодить электорату играет важную роль.TANK писал(а): ↑29 май 2021, 19:38вторую страницу читаю и не могу понять - а зачем? дальнобой, которому нужно из львова о одессу - будет ехать до киева, чтобы воспользоваться новой дорогой? Если большая окружная понятна - но нереальна из-за мостов через днепр, то тут - смысла вообще никакого, особенно тянуть ее через города. Строили бы сектора окружной - помогло бы и городу и в конце концов сама стройка хоть как-то шла. Сделали же кусок вокруг броваров и дорогой на борисполь - и броварам с борисполем хорошо, и часть самой окружной готова.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
ага, ну так я написал - внутридомовой проезд)))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Да, сейчас активно продвигвается 2 проекта и они не связаны друг с другом.
КОД - это для фур, что бы они даже близко к Киеву не подъезжали.
"Новая дорога", это для спасения окружной в Киеве и въездов в Вишневое и Борщаговки, там сейчас уже всё умерло так как однополосные-двухполосные дороги не справляются.
КОД - это для фур, что бы они даже близко к Киеву не подъезжали.
"Новая дорога", это для спасения окружной в Киеве и въездов в Вишневое и Борщаговки, там сейчас уже всё умерло так как однополосные-двухполосные дороги не справляются.
Re: Новая дорога, которая соединит Житомирскую и Одессую трассы
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...