Перехоплю статистичну естафету від VOVA_H:
881-862=19/7=2,71 кільця
1057-1034=23/7=3,28 метра
Прискорилися
Дякую за допомогу)
Від себе додам що все відносно), : відносно минулого тижня трішки прискорилися, 4 тижня червня проти 4х тижнів травня трішечки сповільнились: 2,678м/д проти 2,855м/д.
Последний раз редактировалось VOVA_H 29 июн 2021, 17:00, всего редактировалось 1 раз.
Перехоплю статистичну естафету від VOVA_H:
881-862=19/7=2,71 кільця
1057-1034=23/7=3,28 метра
Прискорилися
Дякую за ентузіазм. Бачив ці цифри, але не було енергії на них реагувати. Все ж це потрібна статистика для другого туннелю, якщо його почнуть будувати, у мене сумніви (будуть цікаві порівняння).
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Оператор квадрокоптера попрацював, так принаймні видно, чого він хотів досягти і досяг. За його працею простежуються наочні результати "роботи" Метробуду за червень - практично на поверхні майже нічого не зроблено.
Так можна "будувати" ці дві станції ще багато років, і, власне, неважливо, чи буде викликати така "робота" жах і сум, чи "трохи позитиву", офіційна позиція будівельної компанії відома - "будівництво триває повним ходом і за графіком".
Реальних сподівань на те, що ділянку відкриють хоч би через 5 років, а не через 3 вже практично не має, адже, якщо фактично не будують, хоч би скільки приручене інформагентство переконувало нас у протилежному, відставання від виконання робіт лише збільшується і буде збільшуватися й надалі.
Схоже керівництво міста і переможці тендера з будівництва метро на цій будівельній ділянці підготували киянам неприємний сюрприз, оскільки виявилися завзятими прибічниками одного філософського напрямку - "кінцева мета не має ніякого значення, головним є сам рух до мети", і тепер намагаються перетворити на подібних філософів і жителів Києва.
Оператор квадрокоптера попрацював, так принаймні видно, чого він хотів досягти і досяг. За його працею простежуються наочні результати "роботи" Метробуду за червень - практично на поверхні майже нічого не зроблено.
Так можна "будувати" ці дві станції ще багато років, і, власне, неважливо, чи буде викликати така "робота" жах і сум, чи "трохи позитиву", офіційна позиція будівельної компанії відома - "будівництво триває повним ходом і за графіком".
Реальних сподівань на те, що ділянку відкриють хоч би через 5 років, а не через 3 вже практично не має, адже, якщо фактично не будують, хоч би скільки приручене інформагентство переконувало нас у протилежному, відставання від виконання робіт лише збільшується і буде збільшуватися й надалі.
Схоже керівництво міста і переможці тендера з будівництва метро на цій будівельній ділянці підготували киянам неприємний сюрприз, оскільки виявилися завзятими прибічниками одного філософського напрямку - "кінцева мета не має ніякого значення, головним є сам рух до мети", і тепер намагаються перетворити на подібних філософів і жителів Києва.
Ну не все так сумно - роботи від сьогодні залишилося на 1 рік.
Проблема тільки в тому, чи цей рік виконають за 1 рік, чи за 2 чи 3.
Урезали на 543 млн. финансирование строительства, распоряжение КГГА №1350 от 14.06.2021
Под распоряжением стоит подпись того самого Виталия Кличко, который вот совсем недавно заявлял про наличие полного финансирования работ. И здесь козни центральной власти, не заинтересованной в успехах киевского мэра
Київметробуд не може освоїти ті 5 млрд, які йому вже перерахували. Який смисл ще гроші перераховувати? Якраз це рішення виглядає правильним.
От що міська влада допускає фактичний саботаж підрядника, який триває вже багато місяців (і не тільки допускає, а і співає з ними в унісон "все йде згідно плану"), це неподобсво і злочинна бездіяльність.
Киевметрострой получил 4 млрд. из 6, зарплату сотрудникам выплатил.
И, если начали ковыряться на участке на север от проспекта, то деньги им должны быть нужны, по логике.
Киевметрострой получил 4 млрд. из 6, зарплату сотрудникам выплатил.
И, если начали ковыряться на участке на север от проспекта, то деньги им должны быть нужны, по логике.
Ну так освоїли вони може 20%, а може і менше. Ще цілих дві станції не починали, один повний тунель, купа обладнання.
Киевметрострой получил 4 млрд. из 6, зарплату сотрудникам выплатил.
И, если начали ковыряться на участке на север от проспекта, то деньги им должны быть нужны, по логике.
Вони отримали 80% суми по контракту, а збудували напевно 20%. Як збудують решту, то можна доплачувати.
У меня нет точной информации сколько именно они освоили из перечисленных, хотя если перечитать разные интервью полуторагодичной давности (начала 2020 года), оттуда можно почерпнуть, что на тот момент процент освоения значительно выше озвученных вами 20% (ближе к 45%), и это еще до запуска щита и других работ.
Так что когда в конце года начнется очередная порция стенаний "не построили, нет денег и все мешают", вот тогда будет смысл вспомнить и вернуться к этому распоряжению.
Якраз на цінець року, скоріш за все бахнуть залишок фінансування такий, що при всьому бажанні освоїти його до Нового року не вдасться. І прийдеться повертати.