Велосипеды
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Велосипеды
когда я выхожу из машины - я и сам пешеход. И хожу я много. Только вот меня откровенно зае (зачеркнуто) надоело уворачиваться от двух- и одноколесного мудачья на своем тротуаре, я даже не говоря о переходах - там эти дебилы внезапно решили, что у них вообще перед всем преимущество...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Велосипеды
Весела ситуація.
А я вчора побачив, що якщо велосипедом їдеш по дорозі - то дуже набридає відгальмовуватись коли водятли не бачать нічого, крім свого носа. Тупо страшно.
Загалом, мають бути чіткі вимоги і їх виконання всіми учасниками руху.
Якщо пішоходи не будуть вилазити на велодоріжки - велосипедисти не будуть їх вважати дебілами.
Якщо поліція буде трахати водятлів, що велосипед теж має право знаходитись на дорозі - велосипедисти перестануть їздити по тротуарам, і тоді вже пішоходи перестануть їх вважати дебілами.
Якщо велосипедисти перестануть їздити на червоне, переїзжати дорогу по переходах, чи підлазити в мертву зону автомобіля праворуч - тоді і водії, мейбі, перестануть велосипедистів вважати дебілами.
Але хтось повинен почати (хз хто), а хтось повинен контролювати (поліція).
Бо от це взаємне вважання всіх дебілами - воно неконструктивне, і результату ніякого не дасть.
А я вчора побачив, що якщо велосипедом їдеш по дорозі - то дуже набридає відгальмовуватись коли водятли не бачать нічого, крім свого носа. Тупо страшно.
Загалом, мають бути чіткі вимоги і їх виконання всіми учасниками руху.
Якщо пішоходи не будуть вилазити на велодоріжки - велосипедисти не будуть їх вважати дебілами.
Якщо поліція буде трахати водятлів, що велосипед теж має право знаходитись на дорозі - велосипедисти перестануть їздити по тротуарам, і тоді вже пішоходи перестануть їх вважати дебілами.
Якщо велосипедисти перестануть їздити на червоне, переїзжати дорогу по переходах, чи підлазити в мертву зону автомобіля праворуч - тоді і водії, мейбі, перестануть велосипедистів вважати дебілами.
Але хтось повинен почати (хз хто), а хтось повинен контролювати (поліція).
Бо от це взаємне вважання всіх дебілами - воно неконструктивне, і результату ніякого не дасть.
Клятий націоналіст
Re: Велосипеды
ну для начала стоит вообще законодательно определить кто такие электросамоктисты и пр. гиролетчики.
С велосипедом по ПДД чемтко - по тротуарам - только детвора на детском же велике.
Кстати, вроде в телевизоре проскакивало - где-то в Польше вроде уже стали разрабатывать правила сосуществования и со-передвижения.
ЗЫ - а пешеходы на велодоржки вылазить будут. По всему миру вылазят. Но там хоть четкое разграничение ответсвенности - вылез - сам себе дурак.
С велосипедом по ПДД чемтко - по тротуарам - только детвора на детском же велике.
Кстати, вроде в телевизоре проскакивало - где-то в Польше вроде уже стали разрабатывать правила сосуществования и со-передвижения.
ЗЫ - а пешеходы на велодоржки вылазить будут. По всему миру вылазят. Но там хоть четкое разграничение ответсвенности - вылез - сам себе дурак.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
У Києві, з такою кількістю машин та реклами, вирізнити велосипедиста у жвавому русі не так і просто, навіть законослухняному водятлу. Можна лише спробувати на задній частині велосипеда закріпити високу палицю з якимось прапорцем, що завчасно привертатиме увагу.
Також (і про це навіть писали в якомусь науково-технічному журналі років 50 назад) можна прикріпити еластичні трубки 50 см з прапорцями по обидва боки велосипеда.
Візуально це робить його основу ширшою, тому й авто бачать та об'їзджають пропорційно подалі, ніж без них.
Трохи по-клоунськи, але життя й здоров'я має бути насамперед.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9321
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Если бы у нас так сделали, то тут уже толпа бы рассказывала, как всё плохо с организацией всего и вся.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Велосипеды
Я ничего не напишу это просто
Re: Велосипеды
1. Литовец, ты предупреждал - я держусь. А Бодрому можно?
2. Я там в жизни велиписидистра не видел никогда. Пока там можно было развенуться - там автобусы разгружались, а сейчас - все на житомирской всё забили.
2. Я там в жизни велиписидистра не видел никогда. Пока там можно было развенуться - там автобусы разгружались, а сейчас - все на житомирской всё забили.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Велосипеды
Це натяк на те, що в нас є широкий тротуат зі сторони Дніпра, а планують "освоїти" кошти на будівництво велодоріжки під схилами
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Со стороны Днепра у нас почти вся набережная под палящим солнцем.
А у склонов днём чаще всего тень.
Есть недостатки и преимущества каждой стороны, но очевидно проигрышного варианта я не усматриваю.
А у склонов днём чаще всего тень.
Есть недостатки и преимущества каждой стороны, но очевидно проигрышного варианта я не усматриваю.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9321
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Бодрый, будь ласка, натякай очевидніше.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Велосипеды
Тобто взагалі немає ніякої різниці між тим, що ми тринькаємо значні кошти на будівництво нової велодоріжки, яка при цьому буде мати числені недоліки, і варіантом, коли на набережній достатньо лише намалювати лінії (зробити розмітку) і встановити кілька відповідних знаків ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Різниці немає для кінцевого споживача.
Коронакриза показала, що нормальне життя занадто коротке, щоб рахувати гроші. По можливості треба шукати якість, бо саме вона насамкінець запам'ятовується, а не кількість/довжина доріжок. Для мене велосипед і е-самокат (який на практиці теж повноправний учасник руху на велодоріжках) використовуються переважно літом, коли часто сонячні дні. Спеку не люблю, як і багато людей. Мені краще під схилами кататися.
Але багато хто сонце любить і може кататися на спекотній стороні шосе. Тому кому треба - траса відкрита, катайтеся на спекотній тротуарній стороні, хоч і без смуг.
До речі, якість асфальту на тротуарі і на спекотній стороні шосе місцями незадовільна. Все одно доведеться укладати нормальне покриття. Тому бажання просто намалювати смуги мені не дуже зрозуміле. Особливо з урахуванням малого діаметру колес е-самокатів там буде не дуже комфортно. Хоч у місті є й гірші місця, однозначно. Але навіщо рахувати бюджетні гроші, якщо все одно зрештою підуть кошти або сюди, або на якийсь більш божевільний проект... Краще вже тут нормальне покриття зробити.
Коронакриза показала, що нормальне життя занадто коротке, щоб рахувати гроші. По можливості треба шукати якість, бо саме вона насамкінець запам'ятовується, а не кількість/довжина доріжок. Для мене велосипед і е-самокат (який на практиці теж повноправний учасник руху на велодоріжках) використовуються переважно літом, коли часто сонячні дні. Спеку не люблю, як і багато людей. Мені краще під схилами кататися.
Але багато хто сонце любить і може кататися на спекотній стороні шосе. Тому кому треба - траса відкрита, катайтеся на спекотній тротуарній стороні, хоч і без смуг.
До речі, якість асфальту на тротуарі і на спекотній стороні шосе місцями незадовільна. Все одно доведеться укладати нормальне покриття. Тому бажання просто намалювати смуги мені не дуже зрозуміле. Особливо з урахуванням малого діаметру колес е-самокатів там буде не дуже комфортно. Хоч у місті є й гірші місця, однозначно. Але навіщо рахувати бюджетні гроші, якщо все одно зрештою підуть кошти або сюди, або на якийсь більш божевільний проект... Краще вже тут нормальне покриття зробити.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Велосипеды
Не треба, це чергова варіація на тему "намалювати велодоріжку на тротуарі фарбою". Воно не працює.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!