Метро на Троещину (часть 2)

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Ну все, О.Густєлєва немає, тому #ДоКінцяРоку 2022 слухайте малята нову казку тепер точно поїдемо ! )))
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение KuzyaCat »

Передайте уже его Большому строительству. Нет, не так. Заберите его у Кличко и Ко. и отдайте Большому строительству, иначе дела не будет.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1293
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

KuzyaCat писал(а):
07 ноя 2021, 01:59
Передайте уже его Большому строительству. Нет, не так. Заберите его у Кличко и Ко. и отдайте Большому строительству, иначе дела не будет.
А що "великому ***дівництву" коштів з ковідного фонду замало?
Будь яка зміна підрядника при такому проценті проведених робіт крім всього іншого ще і призведе до паузи в будівництві і значного здорожчання повної вартості обьєкту. Чи цього і добиваються?

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

VOVA_H писал(а):
07 ноя 2021, 10:50
Будь яка зміна підрядника при такому проценті проведених робіт крім всього іншого ще і призведе до паузи в будівництві і значного здорожчання повної вартості обьєкту. Чи цього і добиваються?
Тобто теперішній стан - це будівництво ?
Вас все влаштовує ?
Чи, може, нагадати яким чином, для чого та об'єкт зайшов "Еко-Буд-Трейд" і з які результати маємо на сьогодні ?
Ну, а чого, дамо "хлопцям" ще кілька десятиліть. Хай "будують". Ми ж з вами нікуди не поспішаємо...
В мене до турецьких, німецьких чи французьких компаній із світовим ім'ям "чомусь" більше довіри.
Так, ми втратимо рік другий на коригування проекту, проведення тендеру, але потрібно щось змінювати, а не щороку слухати це "ДоКінцяРоку"

Те саме стосується і АТ "Київметробуд".
Чому місто має бути заручником корпоративних війн цієї компанії ? Де гарантії, що у Київметробуду все налагодиться в 2022 році ?
"Не могёшь в бутылку срать - нефиг горлышко марать"
Последний раз редактировалось Бодрый 07 ноя 2021, 11:36, всего редактировалось 1 раз.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12640
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Klovsky »

Зараз погано, але зміна призведе до судової тяганини й ще більших витрат часу, оскільки, якщо казати простою мовою майже без юридичної термінології, позивачі ініціюватимуть забезпечення позову шляхом заборони будівництва до ухвалення рішення суду по суті.
Тобто ліки ще страшніше за хворобу.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Спершу "хлопцям" по-хорошому пояснюєш, чим це для них може закінчитись. Не зрозуміють - вмикаєш важілі кримінальногл характеру. З державою, коли вона в чомусь зацікавлена, не повоюєш.
А дати по жопі і Еко-Буд-Трейду і Київметробуду є за що
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1293
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Бодрый писал(а):
07 ноя 2021, 11:43
Спершу "хлопцям" по-хорошому пояснюєш, чим це для них може закінчитись. Не зрозуміють - вмикаєш важілі кримінальногл характеру. З державою, коли вона в чомусь зацікавлена, не повоюєш.
А дати по жопі і Еко-Буд-Трейду і Київметробуду є за що
Державний бандитизм рекомендуєте?
Прекрасний варіант для тоталітарного режиму країни населеної бидлом влада якої знаходиться під міжнародними санкціями.
В нас є деякі проблеми з народом, таке не пройде. Крім того є міжнародні суди. Немає простих рішень, вірніше вони є, але тільки в серіалах, навіть в казках треба " за тридев'ять земель".

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3620
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

VOVA_H писал(а):
07 ноя 2021, 10:50
Будь яка зміна підрядника при такому проценті проведених робіт крім всього іншого ще і призведе до паузи в будівництві і значного здорожчання повної вартості обьєкту. Чи цього і добиваються?
А сейчас объект прям дешевеет на глазах :lol: И от проектных решений ни разу не отклоняются, и пауз в строительстве вот ни разу не было.

На кого эти страшилки рассчитаны? Кто ни разу не выезжал за пределы Киева и не смотрит ничего, кроме ТРК Киев?

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1293
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Rider писал(а):
07 ноя 2021, 13:10
А сейчас объект прям дешевеет на глазах :lol: И от проектных решений ни разу не отклоняются, и пауз в строительстве вот ни разу не было.

На кого эти страшилки рассчитаны? Кто ни разу не выезжал за пределы Киева и не смотрит ничего, кроме ТРК Киев?
А Ви цінами на будматеріали цікавились? Машину заправляли? На розмір мінімалки увагу звертали?
Старий контракт підписаний і під час коригування можна оспорювати "хотелочки", в новому контракті будуть нові ціни з урахуванням трендів і всіх ризиків, в тому числі і сумної долі попередників.
ТРК Київ? В мене немає телевізора.
Доживемо - побачимо.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1293
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Бодрый писал(а):
07 ноя 2021, 11:27
Тобто теперішній стан - це будівництво ?
Вас все влаштовує ?
.......
Так, ми втратимо рік другий на коригування проекту, проведення тендеру, але потрібно щось змінювати...
Так, теперішній стан це поки що будівництво. Поки що, я дуже хочу помилятися, але його з "благими" намірами заблокують, арештують, відмінять результати. І все зупиниться надовго: доки будуть суди, нові проекти і тендери, суди, апеляції і касації, настане світова економічна криза, буде не до того, потім ця влада стане попередниками, знов суди, проекти, тендери, хто молодший може доживе, до чогось.
Мене майже нічого не влаштовує, але "щось змінювати" я не хочу, тому що альтернатива ще гірша.
Це не "кіно", це життя.
Якщо подивитись на всю історію будівництва мостового переходу з конструкціями майбутньої лінії метрополітену, то зараз не найнижчі темпи будівництва. Напевно це комусь заважає.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3620
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

VOVA_H писал(а):
07 ноя 2021, 13:46
А Ви цінами на будматеріали цікавились? Машину заправляли? На розмір мінімалки увагу звертали?
Ужас-ужас.
В Киеве сметы на строительство/ремонт инфраструктуры за 4 года взлетели в 6 раз, в Киевской области за тот же отрезок времени те же работы подорожали в 2.2 раза. Наверное, там какие-то другие минимальные зарплаты :roll:
При этом любой другой регион, отличный от Киева, демонстрирует завидные объемы и скорости работ, - вообще без скулежа и плача. И не перекладывают там асфальт по 2-3 раза.
Так что вопрос не в плоскости цена, а в плоскости менеджмента.
Старий контракт підписаний і під час коригування можна оспорювати "хотелочки", в новому контракті будуть нові ціни з урахуванням трендів і всіх ризиків, в тому числі і сумної долі попередників.
Личная машина времени в кармане? Откуда эти бесконечные безаппеляционные заявления в том, как и что будет?
"Внезапное" уменьшение цены объекта благодаря уголовным расследованиям легко можно увидеть на примере еще одного долгостроя, - Оболонской окружной.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1293
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Rider писал(а):
07 ноя 2021, 15:20
Ужас-ужас.
В Киеве сметы на строительство/ремонт инфраструктуры за 4 года взлетели в 6 раз, в Киевской области за тот же отрезок времени те же работы подорожали в 2.2 раза. Наверное, там какие-то другие минимальные зарплаты :roll:
При этом любой другой регион, отличный от Киева, демонстрирует завидные объемы и скорости работ, - вообще без скулежа и плача. И не перекладывают там асфальт по 2-3 раза.
Так что вопрос не в плоскости цена, а в плоскости менеджмента.
Личная машина времени в кармане? Откуда эти бесконечные безаппеляционные заявления в том, как и что будет?
"Внезапное" уменьшение цены объекта благодаря уголовным расследованиям легко можно увидеть на примере еще одного долгостроя, - Оболонской окружной.
Ну якщо два раза це "без змін", то я неправий, сорі.
Машина часу в мене таки є, правда вона дозволяє заглянути тільки в минуле, але якщо глибоко заглянути то видно багато паралелей, я дуже хотів би помилятись. Але чомусь погані прогнози таки в основному збуваються.
По кожному конкретному випадку цінової ситуації можуть бути варіанти, але в більшості випадків затягування термінів збільшує вартість.
В нас немає стільки грошей як у столиці, тому в нас знищений асфальт не перекладають, в нас ями роками, то краще? Яка у вас інтенсивність руху, а яка в більшості регіонів, і в нас асфальт також злазить весною, а літом горбами стає.
Про любі інші регіони я скажу що в Києві голову адміністрації обрали на виборах, про особливості які випливають з виборності цієї посади я промовчу тому що по це велика п*****Ка.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

VOVA_H писал(а):
07 ноя 2021, 13:07
Державний бандитизм рекомендуєте?
Прекрасний варіант для тоталітарного режиму країни населеної бидлом влада якої знаходиться під міжнародними санкціями.
В нас є деякі проблеми з народом, таке не пройде. Крім того є міжнародні суди. Немає простих рішень, вірніше вони є, але тільки в серіалах, навіть в казках треба " за тридев'ять земель".
Ви лише зараз дізнались, що у держави монополія на насилля ?
І, так, коли для цього є підстави, вона його застосовує.
А підстави є (читайте на іншій сторінці).
VOVA_H писал(а):
07 ноя 2021, 14:05
Так, теперішній стан це поки що будівництво.
Будь ласка, можете нам розказати про :
а) що саме за період з 01.11.2020 р. по 01.11.2021 р. збудували на ділянці від Центральної Садової вул. до залізниці і за нею
б) чи провадились будівельні роботи Київметробудом на ділянці від Північно-Сирецької до просп. Правди в період з 20.12.2020 р. по 06.11.2021 р.
б-2) що Київметробуду заважало ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9692
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение dimentiy »

Тема временно закрыта во избежание флуда. Если срочно нужно что-то запостить, обращайтесь в ЛС.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9692
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение dimentiy »



Дякую Бодрому за посилання
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Закрыто