Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
Може навіть місток зробити - перекрити одну колію, залити опори в насипу, поставити на них місток, потім так само іншу колію перекрити, залити опори, поставити місток на них і вже потім вибрати землю з-під низу.
Re: Метро на Троещину
Ну по перше до цього далеко не всі доживуть.
По друге там метро піде під землею і можливо на такій глибині, що для ТПК проблем не буде, технічних, про необхідність погодження з УЗ я не знаю, я вже про це писав раніше.
Re: Метро на Троещину
А доказати як? Так можна і до "думкозлочинів" дійти. Всі знають що не зроблять, але є контракт і підрядник який каже "зробим", що казати посадовцю? Що не скажеш - винуватий, я чинуш терпіти не можу але в даній ситуації я проти такого правового "беспредела", в нас і так донаприймалися законів що за вбивство бродячої собаки, що на дітей кидається можна реально сісти, а за вбивство людини дають умовно.
Ще за цитату з контракту на каторгу загриміти, це вже занадто.
Re: Метро на Троещину
VOVA_H, нагадати скільки років місто будує метро на Троєщину ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Ну це вони нікуди не спішили. Зробити насип можна вивантажують грунт з думкарів, за дві години розвантажили вертушку і далі поїзда їздять, а бульдозери рівняють. Прибрати 900 м. колії і одночасно покласти стільки само ну це 12 годин вікна і можна рухатись зі швидкістю 60 км/год, правда на тепловозній тязі.
Тобто при бажанні можна обійтися без перекриття руху навіть на добу. Будуть кількагодинні вікна, пропускна спроможність дільниці впаде, але поїзда будуть їздити. Все залежить від можливості і економічної доцільності обійти цю дільницю: або багато коротких вікон, або два довгих. Доцільність електрифікації тимчасового виносу це окреме питання тривалості виносу і економіки (вартість і час маніпуляцій з локомотивами), технічних варіантів як пройти під колією є багато, потрібні гроші, бажання керівництва УЗ (ось тут може бути проблема: керівники УЗ постійно в кримінальній хроніці, я особисто дуже сумніваюсь що вони щось зроблять не отримавши в свою кишеню), або прямого наказу з верху посприяти будівництву і звичайно щоб на найвищому рівні будівлю не гальмували. Зараз цей прокол не проблема найпершої черги.
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Метро на Троещину
Тут ключове: будує місто. Немає підтримки Держави (накшталт Запорізькі мости),.. чи раніший приклад - метро на Теремки. Безпосередньо будівництво ПМП почалося паралельно з мостом Кірпи. Різниця очевидна...
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Метро на Троещину
А в тілі залізничного насипу нема ніяких комунікацій?
Re: Метро на Троещину
Саме так. Укрзалізниця сама вирішувала як саме і коли переносити колії, кількість працівників та техніки. Обмеженням була дата, до якої повинно бути зроблено.VOVA_H писал(а): ↑21 ноя 2021, 16:38Ну це вони нікуди не спішили. Зробити насип можна вивантажують грунт з думкарів, за дві години розвантажили вертушку і далі поїзда їздять, а бульдозери рівняють. Прибрати 900 м. колії і одночасно покласти стільки само ну це 12 годин вікна і можна рухатись зі швидкістю 60 км/год, правда на тепловозній тязі.
...
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
В році так 2005 влітку вже перекривали місяця на півтора в районі метро Сирець якраз для будівництва проколу. І ніякої вселенської катастрофи не сталося.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Re: Метро на Троещину
и после этого от дарницы до К-Днепровского рельсы меняли - месяца полтора полуколечко не работало - так что было бы желание.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Троещину
Ніякого проколу робити не треба. Трамвай привозить пасажирів на Троєщину-2 і далі вони пішки йдуть до станції метро Райдужна.
Re: Метро на Троещину
З одного боку по ділянці ходять кожні пів години вантажні поїзди, з іншого УЗ для власних потреб може на півтора місяці зупинити рух. Тобто логічно можна припустити що дільниця хоча і завантажена, але при необхідності УЗ може без неї обійтись несучи при цьому певні фінансові збитки. Тобто потрібно домовлятись з УЗ як структурою (компенсація втрат) і з чинушами особисто, або потрібна вказівка з верху на сприяння, з урахуванням того як наші доблестні "правоохоронці" в аквалангах на дні Дніпра палі рахували мені здається що з верху буде інша вказівка.
Re: Метро на Троещину
Згідний. Є ж туалет в дворі, то навіщо ще й в хаті ...
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...