У харківському метро назвали реальну вартість проїзду
https://2day.kh.ua/ua/kharkow/u-kharkiv ... t-proyizdu
24 травня, 2023 - 15:50
Собівартість однієї поїздки у метрополітені у 2022 році виросла удвічі порівняно із 2021 роком.
Харківський метрополітен опублікував фінансовий звіт за минулий рік. У документі багато інформації про діяльність підземки у 2022 році, коли він на три місяці перетворився на найбільше укриття в місті і не перевозив пасажирів.
"З 24 лютого 2022 року Харківський метрополітен припинив свою діяльність щодо перевезення пасажирів, а почав роботу в якості об’єкту укриття населення міста. Працівники підприємства продовжували працювати по обслуговуванню технологічних систем метрополітену з метою підтримання функцій життєзабезпечення населення міста. З 24 травня 2022 року метрополітен поновив роботу з організацією регулярних перевезень за новими розкладами руху. Згідно рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 08.06.2022 №163 перевезення пасажирів лініями метрополітену здійснюються на безоплатній основі на строк до розпорядження міського голови. З 24 лютого 2022 року підприємство лишилося можливості отримувати доходи від господарської діяльності. Фінансування діяльності підприємства в умовах припинення регулярних перевезень і, відповідно, неотримання доходів від перевезень та поновлення перевезень на безоплатній основі відбувалось з бюджету Харківської міської територіальної громади", - йдеться у звіті.
За 2022 рік метрополітен перевіз 52 923 600 пасажирів, і лише третину - платно (18 115 500 пасажирів), ще 4,4 млн пасажирів-пільговиків. Починаючи з червня у метро безкоштовно проїхали 30 458 900 пасажирів.
"З об`єктивних причин (зокрема, припинення на три місяці діяльності з перевезень пасажирів, скорочений час роботи метрополітену, міграція значної частки мешканців за межі регіону) загальні перевезення пасажирів складають лише 33,4% від фактичного обсягу перевезень 202 1 року, платні перевезення - 14,3%", - порахували у метрополітені.
Фінансисти розрахували, що собівартість проїзду одного пасажира у 2022 році виросла у порівнянні з попереднім роком майже удвічі: 15 грн 40 коп проти 8 грн 18 коп.
Через війну метрополітен тратив більшу частину доходів: компенсація за проїзд студентів, прибуток від реклами і оренди приміщень.
У метрополітені також повідомили, що не виконували ніякі роботи на будівництві нових станцій.
Нагадаємо, проїзд у харківському наземному та підземному транспорті залишається безкоштовним. Через це інтервали між потягами в метро там між тролейбусами-автобусами дуже великі, іноді транспорт доводиться чекати по пів години. У вихідні дні наземний транспорт припиняє рух о 19:30.
Харьков
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Харьков
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Харьков
На станції «Київська» встановлюють нові літери з назвою на колійні стіни
https://www.facebook.com/metro.kh/posts ... G16BtMmUal
28.09.2023
Співробітники метрополітену встановили перший комплект нових літер з назвою на колійні стіни на станції «Київська».
Нагадаємо, що у звʼязку з необхідністю дотримання норм законодавства України було виконано дерусифікацію написів на колійних стінах станції «Київська» з її назвою.
Тоді було встановлено тимчасове візуальне рішення, після чого до адміністрації метрополітену звернулися представники архітектурної агенції «balbek bureau» та запропонували розробити макети нових літер.
Нові літери були змодельовані згідно з архівними фотоматеріалами та геометрією існуючого зразка.
Адміністрація Харківського метрополітену висловлює вдячність керівнику «balbek bureau» Славі Балбеку, усім хто був залученим до процесу розробки та виробництва літер, та благодійникам, котрі профінансували вказану ініціативу.
У подальшому буде встановлено усі комплекті літер на колійні стіни станції.



https://www.facebook.com/metro.kh/posts ... G16BtMmUal
28.09.2023
Співробітники метрополітену встановили перший комплект нових літер з назвою на колійні стіни на станції «Київська».
Нагадаємо, що у звʼязку з необхідністю дотримання норм законодавства України було виконано дерусифікацію написів на колійних стінах станції «Київська» з її назвою.
Тоді було встановлено тимчасове візуальне рішення, після чого до адміністрації метрополітену звернулися представники архітектурної агенції «balbek bureau» та запропонували розробити макети нових літер.
Нові літери були змодельовані згідно з архівними фотоматеріалами та геометрією існуючого зразка.
Адміністрація Харківського метрополітену висловлює вдячність керівнику «balbek bureau» Славі Балбеку, усім хто був залученим до процесу розробки та виробництва літер, та благодійникам, котрі профінансували вказану ініціативу.
У подальшому буде встановлено усі комплекті літер на колійні стіни станції.





Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Харьков
По-моему, не было.
Варшава планує передати Харкову два потяги метро
https://cfts.org.ua/news/2023/08/04/var ... etro_76017
Столиця Польщі Варшава готується передати Харкову два рухомих склади метро.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
Міський голова Харкова Ігор Терехов провів зустріч із віце-мером польського міста-побратима Міхаілом Ольшевським та керівником варшавського метрополітену Єжи Лейком.
"Передав усі жахи бомбардувань, які довелося пережити харків'янам, розповів про руйнування інфраструктури та житлового сектору. І головне - ми почали роботу з передачі Харкову двох рухомих складів метро" - зазначив він.
Нагадаємо, що Варшавський метрополітен вже передає 60 вагонів серії 81-717 київському метрополітену. Перший зчеп із шести вагонів прибув до столиці наприкінці квітня. Загалом постачання всіх вагонів планується до кінця поточного року.
Варшава планує передати Харкову два потяги метро
https://cfts.org.ua/news/2023/08/04/var ... etro_76017
Столиця Польщі Варшава готується передати Харкову два рухомих склади метро.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
Міський голова Харкова Ігор Терехов провів зустріч із віце-мером польського міста-побратима Міхаілом Ольшевським та керівником варшавського метрополітену Єжи Лейком.
"Передав усі жахи бомбардувань, які довелося пережити харків'янам, розповів про руйнування інфраструктури та житлового сектору. І головне - ми почали роботу з передачі Харкову двох рухомих складів метро" - зазначив він.
Нагадаємо, що Варшавський метрополітен вже передає 60 вагонів серії 81-717 київському метрополітену. Перший зчеп із шести вагонів прибув до столиці наприкінці квітня. Загалом постачання всіх вагонів планується до кінця поточного року.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Харьков
Харків отримає від Варшави три потяги для метро
https://www.city.kharkiv.ua/uk/news/-54807.html
18 жовтня 2023
Варшавський метрополітен передасть Харкову три рухомих склади метро як гуманітарну допомогу.
Виконавчий комітет Харківської міської ради сьогодні, 18 жовтня, ухвалив рішення про організаційні заходи щодо співпраці з Варшавським метрополітеном.
Як повідомив в. о. директора Департаменту інфраструктури Олександр Мирошниченко, зараз готується тендерна документація для доставлення 18 вагонів, кожен з яких розрахований приблизно на 40 сидячих місць, а загальна місткість становить від 265 до 273 пасажирів.
«Потяги потребують переобладнання на нашу ширину колії. Це займе деякий час. Після проведення підготовчих робіт поступово вводитимемо їх в експлуатацію. Завдяки цій допомозі ми оновимо рухомий склад, що дозволить покращити умови перевезення харків'ян та за необхідності скоротити інтервали руху», - зазначив Олександр Мирошниченко.
Нагадаємо, домовленості щодо передачі Харкову рухомого складу метрополітену були досягнуті в серпні під час зустрічі міського голови Ігоря Терехова з віцемером Варшави Міхаілом Ольшевським та керівником Варшавського метрополітену Єжи Лейком.
https://www.city.kharkiv.ua/uk/news/-54807.html
18 жовтня 2023
Варшавський метрополітен передасть Харкову три рухомих склади метро як гуманітарну допомогу.
Виконавчий комітет Харківської міської ради сьогодні, 18 жовтня, ухвалив рішення про організаційні заходи щодо співпраці з Варшавським метрополітеном.
Як повідомив в. о. директора Департаменту інфраструктури Олександр Мирошниченко, зараз готується тендерна документація для доставлення 18 вагонів, кожен з яких розрахований приблизно на 40 сидячих місць, а загальна місткість становить від 265 до 273 пасажирів.
«Потяги потребують переобладнання на нашу ширину колії. Це займе деякий час. Після проведення підготовчих робіт поступово вводитимемо їх в експлуатацію. Завдяки цій допомозі ми оновимо рухомий склад, що дозволить покращити умови перевезення харків'ян та за необхідності скоротити інтервали руху», - зазначив Олександр Мирошниченко.
Нагадаємо, домовленості щодо передачі Харкову рухомого складу метрополітену були досягнуті в серпні під час зустрічі міського голови Ігоря Терехова з віцемером Варшави Міхаілом Ольшевським та керівником Варшавського метрополітену Єжи Лейком.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Харьков
А в Харькове в отличии от Киева таки хотят выпустить на линию.
И похоже, эти 18 вагонов не из киевской 60-вагонной партии.
И похоже, эти 18 вагонов не из киевской 60-вагонной партии.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ