Нумерация путей
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Chrome
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 633
- Зарегистрирован: 28 июн 2005, 00:11
- Откуда: Київ-Москва
- Контактная информация:
Нумерация путей
Для чего в московском метро была введена явная нумерация путей (т.е. на указателях на станциях)? Ведь до 70-х этого не было.
Есть ли в Киеве что-либо подобное?
Есть ли в Киеве что-либо подобное?
Детская любовь к ЗРЭПСу
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2932
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Нумерация путей
Кстати, отдельные товарищи в личном общении признаются, что не помнят нумерацию путей в КМ.
Дарю лайфхак.
В Киеве первый путь всегда из центра в электродепо.
Не благодарите.

Дарю лайфхак.
В Киеве первый путь всегда из центра в электродепо.
Не благодарите.



Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Нумерация путей
Ні, там інший принцип. Географічний. А на станціях одноколійних ділянок головною колією може бути як 1 так і 2, а інколи навіть і 3.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2932
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Нумерация путей
Географический это как?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Нумерация путей
Умовно - зі сходу на захід і з півночі на південь - непарний напрямок, навпаки - парний. Причому непарний напрямок вважається пріоритетним. Ну а на станціях двоколійних ділянок як правило 1 колія - продовження непарної колії перегону, 2 - парної.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2932
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Нумерация путей
Ясно. Спасибо.
В метро ещё так-сяк по-любительски разбираюсь.
В железке не силён.
Последний раз редактировалось Коржик 14 окт 2023, 02:09, всего редактировалось 1 раз.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Нумерация путей
И чем это противоречит номерации "юго-западной ЖД" (упокой ее память) для вообще ВСЕХ ТЧ, с учетом нулевого пикета (центра) в маскве? Едешь в "центр" - 2 путь, домой "из центра" - по первому. Все то же самое, просто на карту нужно смотреть "шырше"

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Нумерация путей
Наприклад тим, що якщо брати далі за москву то там буде протилежний варіант - з "центру" - 2 колія, в "центр" - 1. Так само з того ж таки с-петербургу "на москву" буде 1 колія, "з москви" 2. А якщо змінять відлік кілометражу з Києва то напрямок(парний/непарний) ніхто міняти не буде, і знову таки буде в "центр" зі сходу 1 колія, з "центру" 2, це якщо східний та південний напрямки брати. Так що тут все-таки географія, а не прив'язка до умовного центру. І відносно "всіх ТЧ" - як мінімум для ТЧ Чернігів на ділянках Горностаївка-Чернігів і Семиходи-Чернігів це правило(в депо по 1 колії) не працює. Це перше, що згадав.Так що да, дійсно

Re: Нумерация путей
ЛиС, твою дивизию со смайликом)))))), ЮЗЖД - это не вся ри и ссср, депо Чернигов - еще и столетия не отпраздновало, обычная проходная станция с разьездом, а бывшее основное ТЧ - Снов - все как раз очень даже в правилах.
Но да, ты прав, уговорил - так что перефразирую - не только на карту нужно смотреть "шырше", но и на историю - "глыбше"!
Но да, ты прав, уговорил - так что перефразирую - не только на карту нужно смотреть "шырше", но и на историю - "глыбше"!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Нумерация путей
До чого тут історія? Хоча так, можна вважати, що для ПЗз так історично склалося, що умовний "центр" розташований на сході. Але це аж ніяк не працює для
Якщо в КМ на всіх лініях непарний завжди з центра в депо, то прив'язка саме до депо. Бо географічний принцип в такому випадку буде справедливий лише для СПЛ
Ще раз. В цілому на залізниці географічний принцип, а не прив'язка до депо. Не подобається Чернігів - є депо південних напрямків. ім.Шевченка піде? Рік заснування 1876. Умовний "центр" - Фастів, напрямок руху - непарний, причому аж до самого Фастова. А якщо користуватися твоєю логікою, то мав би бути парний.
Якщо в КМ на всіх лініях непарний завжди з центра в депо, то прив'язка саме до депо. Бо географічний принцип в такому випадку буде справедливий лише для СПЛ
Re: Нумерация путей
ладно, уговорил - исключения только подтверждают правило!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Нумерация путей
Он воно що! Виходить на курсі ОКЗ(ОКЖД) і більш "розгорнутому" предметі "Залізничні станції та вузли" в купі з транспортною географією брешуть. Бо у всіх залізничних навчальних закладах викладачі завжди розказують саме про географічний принцип нумерації, а не прив'язку "депо-центр". "...а мужики то не знають!" 
